Ja, zo zijn vrouwen... conflicten vermijdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme Rob...
Nu beginnen ze zelfs al aan hem te vragen hoevéél yoghurt ze mogen hebben....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme Rob...
Nu beginnen ze zelfs al aan hem te vragen hoevéél yoghurt ze mogen hebben....
gelukkig wel...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, zo zijn vrouwen... conflicten vermijden![]()
Moggeh Scanquote:
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook de yoghurt is verdeeld, er zijn in totaal 'maar' 6 pakken gekomen.
Aan de ene kant helemaal mee eens, dat hoeft hij mij ook niet te vertellen, MAAR de anderen laten het zich welgevallen. En dat vind ik dus wel weer leuk aan Rob, die gaat dan vrolijk door met zijn rol als kleuterleider.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....
Hij bepaald niet alleen hoevéél yoghurt je mag pakken (wat nog te begrijpen zou zijn) maar zei net dus ook wannéér de bewoners yoghurt mogen pakken... Alleen 's ochtends dus. En daarnaast ook nog ff dat ze éérst de cruesli in het bakje moeten doen en pas daarná de yoghurt...
Tja, dat controlerende gedrag gaat mij gewoon iets te ver.
Moet ik trouwens zeggen dat Naat er wel over aan het mopperen was in de badkamer, maar weerniet tegen Rob zelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan de ene kant helemaal mee eens, dat hoeft hij mij ook niet te vertellen, MAAR de anderen laten het zich welgevallen. En dat vind ik dus wel weer leuk aan Rob, die gaat dan vrolijk door met zijn rol als kleuterleider.
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....
Hij bepaald niet alleen hoevéél yoghurt je mag pakken (wat nog te begrijpen zou zijn) maar zei net dus ook wannéér de bewoners yoghurt mogen pakken... Alleen 's ochtends dus. En daarnaast ook nog ff dat ze éérst de cruesli in het bakje moeten doen en pas daarná de yoghurt...
En waar zijn de screens daavanquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moggeh Scan![]()
je hebt wat gemist... (Borsten alarm Lieske.... 2 seconden....)
Is idd wel lekker makkelijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Tja...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo is dat. Bovendien had die vent allang niet meer in het huis horen zitten. Dus dimmenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....
Maar hij draaft door.... Ik bepaal zélf wanneer ik m'n yoghurt eet. Al kom ik er verdorie midden in de nacht m'n nest voor uit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |