Die komt er pas uit als de muis gevangen is....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:19 schreef Marrije het volgende:
En Ingrid is ook uit bed.
Kom op Sjan, ook uit bed![]()
ik denk dat ik volgende week zaterdag pas weer langs kom.... ik hoop dat ze lekker tot die tijd in bed blijftquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die komt er pas uit als de muis gevangen is....
Veel plezier meis...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
oke ik ben dr vandoor, ff uitgebreid douchen endan naar amsterdam... is vast al wel iets open waar we wat kunnen gaan eten en daarna vol goede moed op boekenjacht
wens jullie een enerverende en sportieve Bb dag toe, ik lees het vanmiddag wel weer
tot later!!![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
oke ik ben dr vandoor, ff uitgebreid douchen endan naar amsterdam... is vast al wel iets open waar we wat kunnen gaan eten en daarna vol goede moed op boekenjacht
wens jullie een enerverende en sportieve Bb dag toe, ik lees het vanmiddag wel weer
tot later!!![]()
Het lijkt wel of hij baas voedsel is.... Hij gaat wel ver ja.... en het rare is dat ze het nog pikken ook...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Rob is aan het zeiken dat ze gisterenavond nog Yoghurt gegeten hebben... Is hij de baas ofzo?
'Moeten ze niet doen hoor, dat is voor 's ochtends bij de creusli en verder moeten ze eraf blijven"
Ja precies...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij baas voedsel is.... Hij gaat wel ver ja.... en het rare is dat ze het nog pikken ook...![]()
Rob is nu eenmaal opperhoofd.... Feit!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Rob is gewoon een schijtaap die alles wilt regelen, hij denkt gewoon dattie de baas is, ik kots op 'm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |