ik heb me niet láten vangen, wel even de feiten op een rijtje jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat ik rond dezelfde tijd uit bed ben gerold als een aantal anderen...
Dat uurtje extra is best wel lekker....
Mogge trouwens... *koffie uitdeelt*
Muis nog niet gevangen?
Thx... Heb hem effe bij de favo gezet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:09 schreef muizemeis het volgende:
heb een goede site gevonden
koopzondag
Muizemeis gaat dr straks vandoor, lekker shoppen
goedemorgen weerquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
MoggeVoor de tweede keer dan want ik was er straks al, maar komt net terug uit de sportschool.
En in A'dam zijn de winkels volgens mij elke zondag open (rare feestdagen uitgezonderd).
ja heb ik ook gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Thx... Heb hem effe bij de favo gezet.
's morgens zo vroeg al gaan sporten terwijl wij allemaal nog lagen te slapen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
MoggeVoor de tweede keer dan want ik was er straks al, maar komt net terug uit de sportschool.
En in A'dam zijn de winkels volgens mij elke zondag open (rare feestdagen uitgezonderd).
Wauw, wat ben jij sportief....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen weer![]()
lekker gesport??
iedereen is natuurlijk veel vroeger dan normaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja.Het was alleen veel drukker dan normaal op dit tijdstip, vast door dat uurtje extra vannacht.
jij brengt me op een erg goed idee voor BB door en voor fokkers!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, tss ik moet toch wat als de bewoners nog slapen en er op Fok ongeveer 1 nieuw bericht per minuut wordt gepost.
Je hebt gelijk hoor schat....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, tss ik moet toch wat als de bewoners nog slapen en er op Fok ongeveer 1 nieuw bericht per minuut wordt gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |