en iedereen daar vindt het blijkbaar wel best zo....zoals ik net al zei: dan hoeven ze zelf niet na te denken....zijn ze allemaal niet zo goed in of hebben ze gewoon geen zin in. Dan is het toch heerlijk als er een "papa" is die het allemaal regelt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....
Maar hij draaft door.... Ik bepaal zélf wanneer ik m'n yoghurt eet. Al kom ik er verdorie midden in de nacht m'n nest voor uit.....
Volgensmij heeft zij echt de meeste voorstudie verricht van iedereen in het huis. Met grote voorsprong zelfs als ik d'r zo hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal zit net te vertellen dat ze zelfs de buitenlandse BB's bekeken heeft via internet....
En dan wordt Menno verweten dat hij zich 'ingelezen' heeft.... ?
Er is vannacht Yoghurt gegeten.... Volgens Rob te veel (half pak ofzo)quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er dus een pak yoghurt verdwenen...?
Ach, daar heb je tegenwoordig van die handige DVD's voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ervaring met je eigen eten kopen verdelen en klaarmaken heeft als het goed is elke volwassene. Sportschema's vind ik heel wat anders, die kan echt niet iedereen maken.
Ach, zo lang Naat nog aan een ander moet vragen hoeveel minuten je een ei moet koken dan denk ik dat het wel ok is dat Rob kooktquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ervaring met je eigen eten kopen verdelen en klaarmaken heeft als het goed is elke volwassene. Sportschema's vind ik heel wat anders, die kan echt niet iedereen maken.
Ja maar deze twee weten wel akelig veel hoor.. gadverquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal zit net te vertellen dat ze zelfs de buitenlandse BB's bekeken heeft via internet....
En dan wordt Menno verweten dat hij zich 'ingelezen' heeft.... ?
Dat had hij bij mij dus niet voor elkaar gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en iedereen daar vindt het blijkbaar wel best zo....zoals ik net al zei: dan hoeven ze zelf niet na te denken....zijn ze allemaal niet zo goed in of hebben ze gewoon geen zin in. Dan is het toch heerlijk als er een "papa" is die het allemaal regelt?
Ok, het gaat dus om een half pak. Thanks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is vannacht Yoghurt gegeten.... Volgens Rob te veel (half pak ofzo)
Ik weet overigens ook niet wíe de yoghurt op heeft, maar Rob loopt er behoorlijk over te zeiken.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
heb je je al opgegeven voor bb6 ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had hij bij mij dus niet voor elkaar gekregen
En nee dat is géén grootspraak. Ik ben gewoon een sjagerijnig kutwijf 's ochtends en als iemand dan zó tegen me zou beginnen...![]()
![]()
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar deze twee weten wel akelig veel hoor.. gadver![]()
![]()
Denk dat Joost alleen knotsen, chips en pizza's bestelt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...
Dat is trouwens de reden waarom Rob wel weg mag van mij......wordt volgens mij een enorme chaos en dat is een stuk leuker om naar te kijken dan dat saaie gedoe van nu....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, het gaat dus om een half pak. Thanks.
Daarom, je zag toch vorige week al dat Joost met die bonenopdracht totaal doordraaide toen Rob in dat andere groepje zat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...
Dat is trouwens de reden waarom Rob wel weg mag van mij......wordt volgens mij een enorme chaos en dat is een stuk leuker om naar te kijken dan dat saaie gedoe van nu....
Nope......quote:
Was rustig.... Het hoogtepunt was het muizen vangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen allen,
Heb ik gisteravond nog een hoerenfeest gemist of was het rustig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |