ow dat is wel heel sluw, denk je dat roel nu niet op menno gaat stemmen?? nee denk het niet idd, roel is niet gek, die denkt vast dat menno meer weet dan ie laat blijken en zal dat risico nooit durven lopen natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel lache als Menno van elke bewoner iets cruciaals weet en ze allemaal afgaat zoals nu met roel....donderdag 0 stemmen voor Menno en alle bewoners die niet weten wat ze overkomt![]()
BB kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ja relaxed is dat he?? én lekker uitgeslapen, én de hele dag nog voor je![]()
ik zit te bedenken wat ik allemaal voor leuks kan gaan doen vandaag![]()
goedemorgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:40 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen...
Rob trekt z, n been aan![]()
i'm freaky muizemeis en als ik de streams niet kan volgen kom ik af en toe ff spoken in dat huisquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB kijken![]()
Bridget zei bij bvd dat wij streamers Freaks ehhh Fans zijn....
Was jij dus die muis die ze vannacht wilden vangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
i'm freaky muizemeis en als ik de streams niet kan volgen kom ik af en toe ff spoken in dat huis
en nee BB kijken doe ik zelden, kan niet zo vaak de streams aan hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB kijken![]()
Bridget zei bij bvd dat wij streamers Freaks ehhh Fans zijn....
ssstttt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Was jij dus die muis die ze vannacht wilden vangen....
Ik kom uit de buurt waar Lieske vandaan komt dus A'dam is ver ver ver weg.... Maar volgens mij zijn de winkels daar 24/7 open....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en nee BB kijken doe ik zelden, kan niet zo vaak de streams aan hebbenlees alleen hier op het forum mee...
nee wil dr echt ff uit hoor vandaag, is prachtig weer... zijn de winkels niet open in amsterdam ofzo, ga ik gezellig ff shoppen en terrasje pakken enzo
Nou je mag dan wel wat voorzichtiger zijn want je was bijna geplet....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ssstttt!!!
stil nou niet zeggen anders kom ik er nooit meer in he!!
in dat geval ga ik op boekenjacht denk ik vanmiddag...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt waar Lieske vandaan komt dus A'dam is ver ver ver weg.... Maar volgens mij zijn de winkels daar 24/7 open....
ja ik weet hetquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou je mag dan wel wat voorzichtiger zijn want je was bijna geplet....
Daar leek het wel op ja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef rosmalen het volgende:
ik dacht eerst dat chantal klaar kwam..
ik vind dat... echt gadverdamme, TEILTJE!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef rosmalen het volgende:
ik dacht eerst dat chantal klaar kwam..
ik heb me niet láten vangen, wel even de feiten op een rijtje jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat ik rond dezelfde tijd uit bed ben gerold als een aantal anderen...
Dat uurtje extra is best wel lekker....
Mogge trouwens... *koffie uitdeelt*
Muis nog niet gevangen?
Thx... Heb hem effe bij de favo gezet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:09 schreef muizemeis het volgende:
heb een goede site gevonden
koopzondag
Muizemeis gaat dr straks vandoor, lekker shoppen
goedemorgen weerquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
MoggeVoor de tweede keer dan want ik was er straks al, maar komt net terug uit de sportschool.
En in A'dam zijn de winkels volgens mij elke zondag open (rare feestdagen uitgezonderd).
ja heb ik ook gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Thx... Heb hem effe bij de favo gezet.
's morgens zo vroeg al gaan sporten terwijl wij allemaal nog lagen te slapen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
MoggeVoor de tweede keer dan want ik was er straks al, maar komt net terug uit de sportschool.
En in A'dam zijn de winkels volgens mij elke zondag open (rare feestdagen uitgezonderd).
Wauw, wat ben jij sportief....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen weer![]()
lekker gesport??
iedereen is natuurlijk veel vroeger dan normaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja.Het was alleen veel drukker dan normaal op dit tijdstip, vast door dat uurtje extra vannacht.
jij brengt me op een erg goed idee voor BB door en voor fokkers!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, tss ik moet toch wat als de bewoners nog slapen en er op Fok ongeveer 1 nieuw bericht per minuut wordt gepost.
Je hebt gelijk hoor schat....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, tss ik moet toch wat als de bewoners nog slapen en er op Fok ongeveer 1 nieuw bericht per minuut wordt gepost.
Die komt er pas uit als de muis gevangen is....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:19 schreef Marrije het volgende:
En Ingrid is ook uit bed.
Kom op Sjan, ook uit bed![]()
ik denk dat ik volgende week zaterdag pas weer langs kom.... ik hoop dat ze lekker tot die tijd in bed blijftquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die komt er pas uit als de muis gevangen is....
Veel plezier meis...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
oke ik ben dr vandoor, ff uitgebreid douchen endan naar amsterdam... is vast al wel iets open waar we wat kunnen gaan eten en daarna vol goede moed op boekenjacht
wens jullie een enerverende en sportieve Bb dag toe, ik lees het vanmiddag wel weer
tot later!!![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
oke ik ben dr vandoor, ff uitgebreid douchen endan naar amsterdam... is vast al wel iets open waar we wat kunnen gaan eten en daarna vol goede moed op boekenjacht
wens jullie een enerverende en sportieve Bb dag toe, ik lees het vanmiddag wel weer
tot later!!![]()
Het lijkt wel of hij baas voedsel is.... Hij gaat wel ver ja.... en het rare is dat ze het nog pikken ook...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Rob is aan het zeiken dat ze gisterenavond nog Yoghurt gegeten hebben... Is hij de baas ofzo?
'Moeten ze niet doen hoor, dat is voor 's ochtends bij de creusli en verder moeten ze eraf blijven"
Ja precies...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij baas voedsel is.... Hij gaat wel ver ja.... en het rare is dat ze het nog pikken ook...![]()
Rob is nu eenmaal opperhoofd.... Feit!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Rob is gewoon een schijtaap die alles wilt regelen, hij denkt gewoon dattie de baas is, ik kots op 'm![]()
Ja, zo zijn vrouwen... conflicten vermijdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme Rob...
Nu beginnen ze zelfs al aan hem te vragen hoevéél yoghurt ze mogen hebben....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme Rob...
Nu beginnen ze zelfs al aan hem te vragen hoevéél yoghurt ze mogen hebben....
gelukkig wel...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, zo zijn vrouwen... conflicten vermijden![]()
Moggeh Scanquote:
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook de yoghurt is verdeeld, er zijn in totaal 'maar' 6 pakken gekomen.
Aan de ene kant helemaal mee eens, dat hoeft hij mij ook niet te vertellen, MAAR de anderen laten het zich welgevallen. En dat vind ik dus wel weer leuk aan Rob, die gaat dan vrolijk door met zijn rol als kleuterleider.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....
Hij bepaald niet alleen hoevéél yoghurt je mag pakken (wat nog te begrijpen zou zijn) maar zei net dus ook wannéér de bewoners yoghurt mogen pakken... Alleen 's ochtends dus. En daarnaast ook nog ff dat ze éérst de cruesli in het bakje moeten doen en pas daarná de yoghurt...
Tja, dat controlerende gedrag gaat mij gewoon iets te ver.
Moet ik trouwens zeggen dat Naat er wel over aan het mopperen was in de badkamer, maar weerniet tegen Rob zelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan de ene kant helemaal mee eens, dat hoeft hij mij ook niet te vertellen, MAAR de anderen laten het zich welgevallen. En dat vind ik dus wel weer leuk aan Rob, die gaat dan vrolijk door met zijn rol als kleuterleider.
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....
Hij bepaald niet alleen hoevéél yoghurt je mag pakken (wat nog te begrijpen zou zijn) maar zei net dus ook wannéér de bewoners yoghurt mogen pakken... Alleen 's ochtends dus. En daarnaast ook nog ff dat ze éérst de cruesli in het bakje moeten doen en pas daarná de yoghurt...
En waar zijn de screens daavanquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moggeh Scan![]()
je hebt wat gemist... (Borsten alarm Lieske.... 2 seconden....)
Is idd wel lekker makkelijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Tja...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo is dat. Bovendien had die vent allang niet meer in het huis horen zitten. Dus dimmenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....
Maar hij draaft door.... Ik bepaal zélf wanneer ik m'n yoghurt eet. Al kom ik er verdorie midden in de nacht m'n nest voor uit.....
en iedereen daar vindt het blijkbaar wel best zo....zoals ik net al zei: dan hoeven ze zelf niet na te denken....zijn ze allemaal niet zo goed in of hebben ze gewoon geen zin in. Dan is het toch heerlijk als er een "papa" is die het allemaal regelt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....
Maar hij draaft door.... Ik bepaal zélf wanneer ik m'n yoghurt eet. Al kom ik er verdorie midden in de nacht m'n nest voor uit.....
Volgensmij heeft zij echt de meeste voorstudie verricht van iedereen in het huis. Met grote voorsprong zelfs als ik d'r zo hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal zit net te vertellen dat ze zelfs de buitenlandse BB's bekeken heeft via internet....
En dan wordt Menno verweten dat hij zich 'ingelezen' heeft.... ?
Er is vannacht Yoghurt gegeten.... Volgens Rob te veel (half pak ofzo)quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er dus een pak yoghurt verdwenen...?
Ach, daar heb je tegenwoordig van die handige DVD's voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ervaring met je eigen eten kopen verdelen en klaarmaken heeft als het goed is elke volwassene. Sportschema's vind ik heel wat anders, die kan echt niet iedereen maken.
Ach, zo lang Naat nog aan een ander moet vragen hoeveel minuten je een ei moet koken dan denk ik dat het wel ok is dat Rob kooktquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ervaring met je eigen eten kopen verdelen en klaarmaken heeft als het goed is elke volwassene. Sportschema's vind ik heel wat anders, die kan echt niet iedereen maken.
Ja maar deze twee weten wel akelig veel hoor.. gadverquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal zit net te vertellen dat ze zelfs de buitenlandse BB's bekeken heeft via internet....
En dan wordt Menno verweten dat hij zich 'ingelezen' heeft.... ?
Dat had hij bij mij dus niet voor elkaar gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en iedereen daar vindt het blijkbaar wel best zo....zoals ik net al zei: dan hoeven ze zelf niet na te denken....zijn ze allemaal niet zo goed in of hebben ze gewoon geen zin in. Dan is het toch heerlijk als er een "papa" is die het allemaal regelt?
Ok, het gaat dus om een half pak. Thanks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is vannacht Yoghurt gegeten.... Volgens Rob te veel (half pak ofzo)
Ik weet overigens ook niet wíe de yoghurt op heeft, maar Rob loopt er behoorlijk over te zeiken.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
heb je je al opgegeven voor bb6 ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had hij bij mij dus niet voor elkaar gekregen
En nee dat is géén grootspraak. Ik ben gewoon een sjagerijnig kutwijf 's ochtends en als iemand dan zó tegen me zou beginnen...![]()
![]()
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar deze twee weten wel akelig veel hoor.. gadver![]()
![]()
Denk dat Joost alleen knotsen, chips en pizza's bestelt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...
Dat is trouwens de reden waarom Rob wel weg mag van mij......wordt volgens mij een enorme chaos en dat is een stuk leuker om naar te kijken dan dat saaie gedoe van nu....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, het gaat dus om een half pak. Thanks.
Daarom, je zag toch vorige week al dat Joost met die bonenopdracht totaal doordraaide toen Rob in dat andere groepje zat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...
Dat is trouwens de reden waarom Rob wel weg mag van mij......wordt volgens mij een enorme chaos en dat is een stuk leuker om naar te kijken dan dat saaie gedoe van nu....
Nope......quote:
Was rustig.... Het hoogtepunt was het muizen vangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen allen,
Heb ik gisteravond nog een hoerenfeest gemist of was het rustig?
Dat zou dan Menno moeten zijn, maar die weet dan weer niet dat de rest hem verwijt dat ie zichzelf zo heeft voorbereid. Eigenlijk vertellen ze die jongen helemaal niks en maken ze hem alleen maar zwart achter zijn rug omquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...
Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..
Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |