goedemorgenquote:
ow dat is wel heel sluw, denk je dat roel nu niet op menno gaat stemmen?? nee denk het niet idd, roel is niet gek, die denkt vast dat menno meer weet dan ie laat blijken en zal dat risico nooit durven lopen natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel lache als Menno van elke bewoner iets cruciaals weet en ze allemaal afgaat zoals nu met roel....donderdag 0 stemmen voor Menno en alle bewoners die niet weten wat ze overkomt![]()
BB kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ja relaxed is dat he?? én lekker uitgeslapen, én de hele dag nog voor je![]()
ik zit te bedenken wat ik allemaal voor leuks kan gaan doen vandaag![]()
goedemorgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:40 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen...
Rob trekt z, n been aan![]()
i'm freaky muizemeis en als ik de streams niet kan volgen kom ik af en toe ff spoken in dat huisquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB kijken![]()
Bridget zei bij bvd dat wij streamers Freaks ehhh Fans zijn....
Was jij dus die muis die ze vannacht wilden vangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
i'm freaky muizemeis en als ik de streams niet kan volgen kom ik af en toe ff spoken in dat huis
en nee BB kijken doe ik zelden, kan niet zo vaak de streams aan hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB kijken![]()
Bridget zei bij bvd dat wij streamers Freaks ehhh Fans zijn....
ssstttt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Was jij dus die muis die ze vannacht wilden vangen....
Ik kom uit de buurt waar Lieske vandaan komt dus A'dam is ver ver ver weg.... Maar volgens mij zijn de winkels daar 24/7 open....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en nee BB kijken doe ik zelden, kan niet zo vaak de streams aan hebbenlees alleen hier op het forum mee...
nee wil dr echt ff uit hoor vandaag, is prachtig weer... zijn de winkels niet open in amsterdam ofzo, ga ik gezellig ff shoppen en terrasje pakken enzo
Nou je mag dan wel wat voorzichtiger zijn want je was bijna geplet....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ssstttt!!!
stil nou niet zeggen anders kom ik er nooit meer in he!!
in dat geval ga ik op boekenjacht denk ik vanmiddag...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt waar Lieske vandaan komt dus A'dam is ver ver ver weg.... Maar volgens mij zijn de winkels daar 24/7 open....
ja ik weet hetquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou je mag dan wel wat voorzichtiger zijn want je was bijna geplet....
Daar leek het wel op ja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef rosmalen het volgende:
ik dacht eerst dat chantal klaar kwam..
ik vind dat... echt gadverdamme, TEILTJE!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef rosmalen het volgende:
ik dacht eerst dat chantal klaar kwam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |