gelukkig houden ze al een tijdje hun mondquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Ons favoriete roddelduo De Kraai en Het Been zit weer buiten te lullen
Ik vind Roel zelf ontzettend bekrompen en kinderachtig dus ze mag wel een keer iets terug doen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef farceman het volgende:
Wel beetje kinderachtig van Dido om Roel niet wakker te maken terwijl ze dat hadden afgesproken.
Beetje blubberig, maar wel lekker, ja.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef MissX het volgende:
[..]
waarom mag je niet winnen als je niet voor de poen gaat??
Er is volgens mij niemand die dat niet doet, als je zegt dat je het niet doet, lieg je gewoon in mijn ogen. Er is niemand die denkt, oh ik ben eruit gestemd. Maar ik heb zooo een fantastische ervaring gehad. Iedereen denkt echt wel "kut dat geld loop ik nu mis". Heb ik het daarom allemaal gedaan.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af waarom ik in het oosten woon.... ik wil ook naar het strand![]()
Jade Goody.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij JOnathan Ross op de BBC ene Jane. een flink gezette vrouw met een onverstaanbaar accent, scouser geloof ik. NOg steeds razend populair in allerlei programma's. Ondanks dat ze BB niet gewonnen had drie jaar terug.
Bang een 2 uurtjes te rijden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af waarom ik in het oosten woon.... ik wil ook naar het strand![]()
wel een leuk koppiequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Jade Goody.
[afbeelding]
Geweldig mens. Ik heb in een deuk gelegen tijdens dat interview met Ross.
quote:
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand....is erg lekker hoor... Maar ja, jullie hebben in het oosten...ehhh...tja....ehhh...wát hebben jullie eigenlijk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en ook weer 2 uur terug....quote:
Rustquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand....is erg lekker hoor... Maar ja, jullie hebben in het oosten...ehhh...tja....ehhh...wát hebben jullie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |