Dat zou dan Menno moeten zijn, maar die weet dan weer niet dat de rest hem verwijt dat ie zichzelf zo heeft voorbereid. Eigenlijk vertellen ze die jongen helemaal niks en maken ze hem alleen maar zwart achter zijn rug omquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...
Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..
Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
Als wij weten dat je Flugeltje van Fok bent dan zijn we wel aardig voor je hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope......
Niet dat ik per definitie niet zou willen, maar er zijn een aantal issues... Ten eerste: krijg ik vrij van m'n werk. Ten tweede: Kan ik 'ons mam' en m'n mannetje zo lang missen. Ten derde: ik ben dik en hoewel ik goed in m'n vel zit weet ik niet of ik het naast me neer zou kunnen leggen dat er, bijvoorbeeld hier op fok, over m'n lichaam gebashed zou worden.
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope......
Niet dat ik per definitie niet zou willen, maar er zijn een aantal issues... Ten eerste: krijg ik vrij van m'n werk. Ten tweede: Kan ik 'ons mam' en m'n mannetje zo lang missen. Ten derde: ik ben dik en hoewel ik goed in m'n vel zit weet ik niet of ik het naast me neer zou kunnen leggen dat er, bijvoorbeeld hier op fok, over m'n lichaam gebashed zou worden.
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
Bij mensen die Dido of Lieske dik vinden zit naar mijn mening meer dan één draadje los.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga even uitgebreid van de laatste "zomer"dag van het jaar genieten, ik lees vanavond wel wat er allemaal weer niet gebeurd is...
tot later....
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
Precies.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:08 schreef cuall het volgende:
[..]
zit er wel in ja, zo gaat dat hier op Fok
![]()
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies.....
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...
Ik vrees dat chantal zelf niet eens doorheeft, dat ze in feite hetzelfde gedaan heeft. Domme koe is het af en toequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...
Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..
Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant en geen overduidelijke lelijke dingen. Ik denk dat je als je daar niet aan voldoet, je op karakter en gedrag heel ver kotm, maar het uiteindelijk toch niet wint.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...
Nee, maar dat zou ook wel eens aan het karakter van die persoon kunnen hebben gelegen natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant en geen overduidelijke lelijke dingen. Ik denk dat je als je daar niet aan voldoet, je op karakter en gedrag heel ver kotm, maar het uiteindelijk toch niet wint.
..ik zou er OOk niet in gaan hoor,quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies.....
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....
Kun je je de benen van BB4-winnares Jeanette nog herinneren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Jojogirl het volgende:
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant
Ik zag gisteren bij JOnathan Ross op de BBC ene Jane. een flink gezette vrouw met een onverstaanbaar accent, scouser geloof ik. NOg steeds razend populair in allerlei programma's. Ondanks dat ze BB niet gewonnen had drie jaar terug.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....
idd, alle leugens die ik in mijn leven verkondigd heb wil ik graag zo houden.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Dat zou idd ook een reden kunnen zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |