abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31803657
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...

Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..

Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
Dat zou dan Menno moeten zijn, maar die weet dan weer niet dat de rest hem verwijt dat ie zichzelf zo heeft voorbereid. Eigenlijk vertellen ze die jongen helemaal niks en maken ze hem alleen maar zwart achter zijn rug om
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31803672
Ik ga even uitgebreid van de laatste "zomer"dag van het jaar genieten, ik lees vanavond wel wat er allemaal weer niet gebeurd is...
tot later....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31803674
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nope......

Niet dat ik per definitie niet zou willen, maar er zijn een aantal issues... Ten eerste: krijg ik vrij van m'n werk. Ten tweede: Kan ik 'ons mam' en m'n mannetje zo lang missen. Ten derde: ik ben dik en hoewel ik goed in m'n vel zit weet ik niet of ik het naast me neer zou kunnen leggen dat er, bijvoorbeeld hier op fok, over m'n lichaam gebashed zou worden.

Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden... Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
Als wij weten dat je Flugeltje van Fok bent dan zijn we wel aardig voor je hoor
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:07:40 #204
65846 Bocaj
47th President.
pi_31803675
quote:

[..]

Nope......

Niet dat ik per definitie niet zou willen, maar er zijn een aantal issues... Ten eerste: krijg ik vrij van m'n werk. Ten tweede: Kan ik 'ons mam' en m'n mannetje zo lang missen. Ten derde: ik ben dik en hoewel ik goed in m'n vel zit weet ik niet of ik het naast me neer zou kunnen leggen dat er, bijvoorbeeld hier op fok, over m'n lichaam gebashed zou worden.

Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden... Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
pi_31803682
quote:
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...
Bij mensen die Dido of Lieske dik vinden zit naar mijn mening meer dan één draadje los.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:08:38 #206
65846 Bocaj
47th President.
pi_31803689
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga even uitgebreid van de laatste "zomer"dag van het jaar genieten, ik lees vanavond wel wat er allemaal weer niet gebeurd is...
tot later....

Ik ga vandaag ook een uurtje zon pakken...
pi_31803700
quote:

[..]
Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
zit er wel in ja, zo gaat dat hier op Fok
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 oktober 2005 @ 11:08:59 #208
862 Arcee
Look closer
pi_31803702
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:10:30 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31803744
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:08 schreef cuall het volgende:

[..]

zit er wel in ja, zo gaat dat hier op Fok
Precies.....

Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31803779
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Precies.....

Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:12:26 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31803788
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....
pi_31803810
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...

Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..

Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
Ik vrees dat chantal zelf niet eens doorheeft, dat ze in feite hetzelfde gedaan heeft. Domme koe is het af en toe
---- gaat winnen
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:13:39 #213
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31803820
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant en geen overduidelijke lelijke dingen. Ik denk dat je als je daar niet aan voldoet, je op karakter en gedrag heel ver kotm, maar het uiteindelijk toch niet wint.
pi_31803822
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft?
Nee, maar dat zou ook wel eens aan het karakter van die persoon kunnen hebben gelegen natuurlijk...
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:13:59 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31803828
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant en geen overduidelijke lelijke dingen. Ik denk dat je als je daar niet aan voldoet, je op karakter en gedrag heel ver kotm, maar het uiteindelijk toch niet wint.

Het heeft alles met vooroordelen te maken....

Dik staat gelijk aan: Dom, Vies, Lelijk, Onverzorgd en Lui....

Lelijk staat gelijk aan: Dom en Oninteressant.

Ergo: Ik zou BB nooit kunnen winnen, al zou ik op karakter wel een end kunnen komen...
pi_31803835
quote:

[..]

Precies.....

Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt...
..ik zou er OOk niet in gaan hoor, mij zouden ze voortdurend enkele reis bejaardenhuis toe wensen
quote:

[..]

En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Das dan weer een pluspunt je bent wel heel eerlijk en duidelijk
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:14:40 #217
65846 Bocaj
47th President.
pi_31803842
quote:

[..]

Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....

nee
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 oktober 2005 @ 11:15:21 #218
862 Arcee
Look closer
pi_31803860
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Jojogirl het volgende:
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant
Kun je je de benen van BB4-winnares Jeanette nog herinneren?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31803863
quote:

[..]

Ik zag gisteren bij JOnathan Ross op de BBC ene Jane. een flink gezette vrouw met een onverstaanbaar accent, scouser geloof ik. NOg steeds razend populair in allerlei programma's. Ondanks dat ze BB niet gewonnen had drie jaar terug.
---- gaat winnen
pi_31803877
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:16:55 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31803899
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:17:47 #222
65846 Bocaj
47th President.
pi_31803921
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
idd, alle leugens die ik in mijn leven verkondigd heb wil ik graag zo houden.....
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:18:43 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31803939
quote:
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwens .. sorry
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31803950

zo ze zijn al wakker
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:19:18 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31803953
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou idd ook een reden kunnen zijn...

Al die 'bedmaatjes' voor één nacht die ineens via Story en Privé vertellen over "Mijn nacht met Flugel"

En er is maar één ding erger dan een slet => Een dikke slet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')