idd, alle leugens die ik in mijn leven verkondigd heb wil ik graag zo houden.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Dat zou idd ook een reden kunnen zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
Precies,quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
idd, alle leugens die ik in mijn leven verkondigd heb wil ik graag zo houden.....![]()
Ik wel ja. Perfectquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je je de benen van BB4-winnares Jeanette nog herinneren?
Waarom zou je anders je leven drie maanden lang in de wachtstand zetten??quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwens.. sorry
![]()
waarom mag je niet winnen als je niet voor de poen gaat??quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwens.. sorry
![]()
Ik denk toch dat er genoeg mensen zijn die er, net als ik, echt puur voor de ervaring in zouden gaan. Het klinkt heel cliché, maar het lijkt mij echt een uitdaging en een hele leuke belevenis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zou je anders je leven drie maanden lang in de wachtstand zetten??
Ik denk dat ze zónder prijzenpot heel wat minder kandidaten aan zouden trekken....
Nope hier doet ie het perfectquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
Bij mij loopt stream3 te bufferen als een gek .
Zijn we meer mensen Die er last van hebben?
Het loopt hier als een zonnetje (versatel)quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
Bij mij loopt stream3 te bufferen als een gek .
Zijn we meer mensen Die er last van hebben?
Mag wel, maar dan heb je mijn symathie niet. Dat is alles.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef MissX het volgende:
[..]
waarom mag je niet winnen als je niet voor de poen gaat??
vreemd ik heb ook versatel maar het blijft maar bufferen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet regenworm (Versatel), alle 4 doen ze het prima hier).
* Jojogirl gaat er trouwens vandoor. Lekker naar het strand en de film.Tot later.
Ik vraag mij wel eens af waarom ik in het oosten woon.... ik wil ook naar het strandquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet regenworm (Versatel), alle 4 doen ze het prima hier).
* Jojogirl gaat er trouwens vandoor. Lekker naar het strand en de film.Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |