41quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:53 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, dan ben je 41, 42 of 43 jaren jong?
Was een compleet gekkenhuis van gillende meiden, Chantal op de kussens en een goed georganiseerd (ahum) muizenvang team.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
'
had et al gelezen dat er een muis was binnen gedrongen in het stream verslagen topic, maar toch bedankt voor de link
jammer da tik er niks van heb gezien op de streams
41 dacht ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ouch. Hoe oud is Chantal eigenlijk? Ze ziet eruit als een jaar of 45 ofzo, maar ze zal wel weer jonger zijn.
ik denk dat rob's geheim is dat hij een nepbeen heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob's geheim is dat hij 54 is, ipv 44.
uurtje of 3 nu of over een uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:55 schreef Ferdii het volgende:
hoelaat zou de eerste bewoner naar de wc gaan?,
als het binnen een uurtje of 3 is kijk ik nog wel ff door
ik meen 40quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ouch. Hoe oud is Chantal eigenlijk? Ze ziet eruit als een jaar of 45 ofzo, maar ze zal wel weer jonger zijn.
Ik denk dat dat juist het hele issue is! Ik heb inderdaad een jong kind dus no way dat ik in een BB huis zou gaan. Als ik vrijgezel was geweest zonder kinderen en geen baan (ook belangrijk) dan zou ik het misschien wel overwegen. Daarom snap ik deze ( en voorgaande) bewoners niet. Je heb of kinderen of een man/vrouw of een baan/studie en je kan dat op het spel zetten om mee te doen aan BB?? Dus ja om terug te komen op het geld, je gaat voor het grote geld dan!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, het gaat over wel of niet in BB gaan zitten als je een relatie hebt. Het gaat dus over BB en dit is in feite een SC topic, dus...
Zou je in het BB huis gaan als je jonge kinderen hebt? Dat is nog iets pittiger vind ik zelf.
klinkt leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een compleet gekkenhuis van gillende meiden, Chantal op de kussens en een goed georganisserd (ahum) muizenvang team.
oh oke, gelukkig dat ik niet zow verslaafd ben dat ik alle leeftijden uit mijn hoofd weetquote:
nou weekopdrachten zijn niet echt de schuld denk ik ..quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar LV. In het begin bleven ze tot in de late/vroege uurtjes op. Alleen door die weekopdrachten zit dat er niet meer in
in bb2 ofzo was er een man die 2 huskie's had, en ze zo miste dat hij er vrijwillig uitging. en dat zijn dan alleen nog maar honden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het hele issue is! Ik heb inderdaad een jong kind dus no way dat ik in een BB huis zou gaan. Als ik vrijgezel was geweest zonder kinderen en geen baan (ook belangrijk) dan zou ik het misschien wel overwegen. Daarom snap ik deze ( en voorgaande) bewoners niet. Je heb of kinderen of een man/vrouw of een baan/studie en je kan dat op het spel zetten om mee te doen aan BB?? Dus ja om terug te komen op het geld, je gaat voor het grote geld dan!
Als je kinderen hebt kan ik het me heel goed voorstellen dat je niet meedoet. Helemaal als je schoolgaande kinderen hebt. Maar als je alleen een partner hebt, zou ik er geen probleem mee hebben en geen seconde twijfelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
Je heb of kinderen of een man/vrouw of een baan/studie en je kan dat op het spel zetten om mee te doen aan BB?? Dus ja om terug te komen op het geld, je gaat voor het grote geld dan!
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Niemand reageerd op me...
ze meoten gewoon zorgen dat ze weer een weekopdracht halen zodat er genoeg te eten/drinken is. dan blijven ze vanzelf wel laat opquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
nou weekopdrachten zijn niet echt de schuld denk ik ..
de mensen die er nu in zitten zijn geen echte doorzetters en das het jammere helaas
Dat gaat deze week wel lukken, met Emille Ratelband.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze meoten gewoon zorgen dat ze weer een weekopdracht halen zodat er genoeg te eten/drinken is. dan blijven ze vanzelf wel laat op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |