joostquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, Joost stond te trillen als een rietje, boven op de tafel samen met Chantal
En soms een enorme teleurstelling (nathalie merkte helemaal niks)quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is net als een uitgebreid voorspel, lang wachten en een kort hoogtepunt![]()
lolquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:41 schreef Ferdii het volgende:
hij is al weg
nathalie ging naar de WC maar merkte niks van het naar beneden vallende geval
Tja............... Joost, het is geen held, maar dit had ik ook niet verwacht, in z'n onderbroek bang zitten wezen voor een muisje. Zelfs Dido, Lieske en Nathalie waren dapperder dan Joost.quote:
Ik heb het gemist wegens mensen in mijn huiskamer, maar gelukkig waren er wat users die e.e.a. in het streamtopic te plaatsten, dus ik ben weer bij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het gemist? Het hele huis was in rep en roer omdat er een muis on the loose was in het huis. Chantal stond op de bank en gilde het uit. De andere bewoners kropen over de grond om het beestje te vangen. Heeft al met al wel een half uurtje geduurd.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
Heb ik nooit gezegd als newbie hoor APK, denk dat je met een andere newbie in de war bent??![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
Ik denk dat dat juist het hele issue is! Ik heb inderdaad een jong kind dus no way dat ik in een BB huis zou gaan.
Wel lekker ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
De pix zijn ook wel leuk Gert:
[BB SC 610] Als de kat van huis is........
Al die newbies..... 1pot natquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd als newbie hoor APK, denk dat je met een andere newbie in de war bent??![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:49 schreef SuperMOM het volgende:
OOOOW das een zeikmoeder die nooit het BB huis in zou gaan!!!!! Ja oke dan snap ik het nu!![]()
Hebben we het ook net over gehad toevallig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel lekker ja.![]()
Zit jij nog steeds aan de baco elke BB-nacht, of is je habit inmiddels veranderd?
Is ook goed... maar bacardi is toch net even wat beterquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef doka het volgende:
bah. doe mij maar een wico
ach, smaken verschillenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook goed... maar bacardi is toch net even wat beter
Ben bang dat ik een uur op antwoord moet wachten, omdat jullie hem allemaal nog op zomertijd hebben staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef PC eend het volgende:
Is luciano nog gesignaleerd?
Hmmm dus je zit me bewust te negerenquote:
Sorrie...... wanneer ben je newie af??quote:
Heb jij ook zo een jetlag ervanquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:16 schreef Gert het volgende:
Hee mensen, we hebben wel een uur extra hè.![]()
een uur extra om wat te doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:16 schreef Gert het volgende:
Hee mensen, we hebben wel een uur extra hè.![]()
Na de ontgroening door APKquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorrie...... wanneer ben je newie af?? :
Ik voel me gewoon een uur minder dronken!quote:
Euhmmm zit ik daar op te wachten????????????? Ik hou er niet zo van om stront over me heen te krijgen in topicsquote:
Dat is toch vrij knap als je beseft dat je een uur langer hebt kunnen drinkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon een uur minder dronken!![]()
Niet tegenstribbelen, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmmm zit ik daar op te wachten????????????? Ik hou er niet zo van om stront over me heen te krijgen in topicsDus ik pass
![]()
Wat een zelfkenner ben jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:29 schreef Gert het volgende:
Het wordt steeds kanslozer hier.
Alle leuke mensen zijn al naar bed.
toetquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:29 schreef avonne het volgende:
koekoek
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |