Ze is ook niet blond meer. Maar leuk mens idd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Ze is door deals met Engelse bladen zoals OK magazine en workout DVD's miljonair geworden.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze is ook niet blond meer. Maar leuk mens idd.
OMFGquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:38 schreef Muerte het volgende:
De grote blanke muizenjager is ook wakker.
Gisteren:
[afbeelding]
Nou, leuk.quote:
joost en roel doen met wat maar het is wel erg minimaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef cuall het volgende:
Als Roel en Joost zich niet wat meer gaan inzetten, gaan er hopelijk wel sancties komen![]()
Joost heeft nog wel wat gedaan, voorzover ik heb gezien, maar Roel heb ik echt nog heel weinig zien doen
Ach je hebt ook gewoon gelijk! Je moet er gewoon effe wat voor over hebben....quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
joost en roel doen met wat maar het is wel erg minimaal.
Wordt tijd dat BB gaat ingrijpen.
Een strafschema van 2 uur om 2 uur 's nachts lijkt mij wel leuk
Precies! Lekker ritje ook nog, in de zon.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach je hebt ook gewoon gelijk! Je moet er gewoon effe wat voor over hebben....
In Amerika draaien de hun hand er niet voor om, om effe 500 km per dag te rijden als het moet....
BB3 was goed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef itsme het volgende:
itsme verlangt terug naar BB3![]()
Battles, arm en rijk en interessante mensen. frank, Andries, gert jan,kelly,diane
Ben op de site van Andries zijn colums aan het lezen en kreeg echt heimwee.
[afbeelding]
bron: http://www.big-andries.nl/
Wat voor geheim dan, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:45 schreef versabommie het volgende:
Heeft Menno ondertussen al andere mensen aangesproken en verteld dat hij hun geheim kent?
Roel die gaat pootjes geven en doodliggen voor Menno![]()
Ik verheug me al helemaal op deze week.
Nancy en richard nog steeds bij elkaar, en een kind? wowquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Op de site van Andries heeft oud-bewoonster Nancy wel een aardige opmerking over Tanja's aby, volgens BB de allereerste BB-baby:
"Het feit dat men ook haar kindje de eerste Big Brother baby noemt, klopt sowieso al niet want die hadden wij al."
Ik hoef hier denk ik niet uit te leggen dat Nancy en Richard uit BB3 een kind hebben en zijn getrouwd dus wat betreft de eerste echte BB-baby moeten we toch bij hun zijn lijkt me...
Kan me hier wel een beetje in vinden. Roel heeft altijd z'n woordje klaar, weet altijd alles beter (louter op basis van theorie) en vindt zichzelf heel wat. Maar ondertussen istie eigenlijk betrekkelijk lui en oninteressant. Hij valt meestal slechts standaard terug op z'n studie of drugservaringen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Roel is altijd zo van de grootspraak met dit soort weekopdrachten maar eigenlijk is het gewoon een aartsluie flikker...
Ik hoop zo dat er een sanctie volgt of dat de opdracht door hem mislukt, al zal de groep het hem wel niet kwalijk nemen... ze vinden Roel allemaal zo geweldig
natuurlijk dikke bullshit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Op de site van Andries heeft oud-bewoonster Nancy wel een aardige opmerking over Tanja's aby, volgens BB de allereerste BB-baby:
"Het feit dat men ook haar kindje de eerste Big Brother baby noemt, klopt sowieso al niet want die hadden wij al."
Ik hoef hier denk ik niet uit te leggen dat Nancy en Richard uit BB3 een kind hebben en zijn getrouwd dus wat betreft de eerste echte BB-baby moeten we toch bij hun zijn lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |