Bron : Democrates.netquote:Besmeurd blazoen kandidaat PvdA-voorzitter
In 2001 kwam het aan het licht dat Tessa, een 13-jarig zwakzinnig meisje in Amsterdam, anderhalf jaar eerder meerdere malen was verkracht door een groep van 8 tot 14 allochtonen, voornamelijk Marokkanen.
Het stadsdeel Westerpark reageerde onmiddellijk. Er werd een projectgroep ingesteld. Niet om dergelijke gruwelijke verkrachtingen te voorkomen en onze kinderen te beschermen, maar om dit incident in de doofpot te stoppen. Waarom? Men wilde voorkomen dat de buurt erachter zou komen wat enkele allochtonen hadden gedaan. Ondertussen was alle aandacht erop gericht om de daders te beschermen, het slachtoffer en haar familie werden compleet aan hun lot overgelaten. Ze werden nog maanden bedreigd en geterroriseerd door de verkrachters, die er makkelijk vanaf kwamen met taakstraffen en celstraffen variërend van een paar weken tot een paar maanden.
Dit is gerechtigheid in de ogen van Anne Marie Hoogland, stadsdeelraad voorzitter en lid van de PvdA. Nadat het meisje meerdere malen was verkracht door de jongens, probeerde het stadsdeel de zaak wanhopig stil te houden. Ze wilde de daders, allen allochtone jongens, niet "stigmatiseren", om de woorden van Annemarie Hoogland te gebruiken, door de mensen te vertellen wat er was gebeurd.
Uiteindelijk werden de pleegouders van Tessa de doofpot zat. Nadat ze voor de zoveelste keer een folder hadden gekregen over hoe geweldig het wel niet was in het stadsdeel, brachten ze de zaak en de afschuwelijke details uiteindelijk in de openbaarheid.
De ondeugende jongens kregen hulp, weerbaarheidstrainingen en lopen nu weer vrij op straat rond, mogelijk op zoek naar een volgend slachtoffer. Het 13-jarige slachtoffertje werd nog maandenlang bedreigd en gepest door de verkrachters, kreeg geen enkele hulp van politie en hulporganisaties, werd na haar traumatische ervaringen suïcidaal en werd naar een gesloten inrichting (die meer op een gevangenis lijkt) gebracht.
De winnaars? De verkrachters en Annemarie Hoogland (zij wordt nu misschien beloond voor haar handelen). De verliezers? Gewone burgers, Tessa en haar twee pleegouders. Hun levens waren geruïneerd. Allemaal dankzij Annemarie Hoogland en de haren..
Om een kroon te zetten haar fantastische doofpotprestaties in Amsterdam, heeft Annemarie Hoogland zich kandidaat gesteld voor het voorzitterschap van de PvdA.
Deze site is gemaakt om het publiek voor te lichten over wat zij rDeze site is gemaakt om het publiek voor te lichten over wat zij heeft aangericht in Amsterdam-Westerpark. Wij zijn van mening dat mensen die op lokaal niveau zo vernietigend te werk gaan, zeker niet de kans moeten krijgen om dat op landelijk niveau ook te doen. Daarom proberen we met deze site mensen aan te sporen om in actie te komen tegen deze extreem-linkse vrouw die het welzijn van criminelen belangrijker vindt dan die van onschuldige, jonge meisjes zoals Tessa.
Iemand die om politieke redenen zo'n afschuwelijke daad wegmoffelt in de multiculturele doofpot behoort geen stadsdeelvoorzitter te zijn, laat staan voorzitter van een landelijke partij.
Laten we de (niet bestaande) objectiviteit van Democrates buiten de discussie laten.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:50 schreef Verbal het volgende:
Gelukkig ben jij de eerste die hierover op Fok! een topic opent. En tief lekker op met je Democrates
V.
Het is hard maar waar, maar dat mens denkt alleen maar aan scoren(haar zelf dus).quote:De winnaars? De verkrachters en Annemarie Hoogland (zij wordt nu misschien beloond voor haar handelen). De verliezers?
Grappig. Je geeft zelf aan dat Democrates niet objectief is en neemt dan wel aan dat wat zij hier beweren 100% de waarheid is?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:02 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Laten we de (niet bestaande) objectiviteit van Democrates buiten de discussie laten.
Vind jij het dan niet vreemd dat de groepsverkrachting van een gehandicapt minderjarig meisje uit de media wordt gehouden om "de groep niet te stigmatiseren" ??
Het is ook niet 100% gelogen. Het is een waar verhaal.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Grappig. Je geeft zelf aan dat Democrates niet objectief is en neemt dan wel aan dat wat zij hier beweren 100% de waarheid is?
Uit het nieuws gehouden? Dit is toch behoorlijk in het nieuws geweest eind 2001. Je loopt dus een stukkie achter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:47 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Schande, dat dit uit het nieuws wordt gehouden. Alleen maar om de allochtone daders niet te stigmatiseren. Niemand denkt er aan het slachtoffer dat voor het leven getekend is !!
Inderdaad, het is (hier in Amsterdam zeker) destijds uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef cultheld het volgende:
Whahahahaha dat was toevallig een actualiteit in 2001!!!!! Wat een joker is TS.
Democrates was/is niet de enige die dit nieuws gemeld heeft, bijna elke krant heeft hierover bericht.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig. Je geeft zelf aan dat Democrates niet objectief is en neemt dan wel aan dat wat zij hier beweren 100% de waarheid is?
Nee dat lukt je ook niet althans niet voor lang zoals dit voorbeeld heeft laten zien.quote:Alsof het in dit land ook maar mogelijk is om "iets uit de media te houden"![]()
Waar slaat dan dat gebral op dat het door de pvda georienteerder linkse media uit het nieuws is gehouden?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Democrates was/is niet de enige die dit nieuws gemeld heeft, bijna elke krant heeft hierover bericht.
Geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar slaat dan dat gebral op dat het door de pvda georienteerder linkse media uit het nieuws is gehouden?
Het is inderdaad waar, maar het hele geval is november 2001 dan ook wel openbaar gemaakt door de ouders en heeft sindsdien voldoende aandacht gehad, de verkrachting vond overigens in januari 2000 plaats, en het duurde enkele maanden voordat het slachtofferer melding van durfde te doen..quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:13 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Het is ook niet 100% gelogen. Het is een waar verhaal.
En met de linkse pvda georienteerde media kun je dit soort zaken kennelijk wel uit de media houden !
1. Annemarie Hoogland was geen stadsdeelvoorzitter op het moment dat de verkrachtingszaak speelde (eind 1999, begin 2000). Ze kwam pas in september 2000 in functie.quote:De winnaars? De verkrachters en Annemarie Hoogland (zij wordt nu misschien beloond voor haar handelen). De verliezers? Gewone burgers, Tessa en haar twee pleegouders. Hun levens waren geruïneerd. Allemaal dankzij Annemarie Hoogland en de haren..
De linkse media wil het wel doofpotten, maar tegenwoordig is dat onmogelijk geworden, wij zitten er als ratten boven op om ze te vervloeken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
TS zou graag WILLEN dat het door de linkse media in de doofpot is gestopt want dan zijn z'n vooroordeeltjes weer bevestigd, en niets is lekkerder dan dat
"in principe" zei ik.. ze komen namelijk in de meeste gevallen uit bekende kranten en tijdschriftenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ah, oke. Dus als ik op Fok een bericht plaats uit The National Enquirer, dat de Marsmannetjes de vader zijn van Willem Alexander, dan is dat automatisch waar?
En zoals ook al eerder gezegd: men had het slachtoffer ook wel wat beter kunnen helpen. Maar dat is niet alleen Hoogland aan te rekenen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met de manier waarop Hoogland toen heeft gehandeld? TS heeft liever een grote, vette rel?
Dat bestuurders ervoor kiezen om soms wat terughoudender te zijn met het benaderen van media, vind ik alleen maar te prijzen, ook in het belang van het slachtoffer.
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De linkse media wil het wel doofpotten, maar tegenwoordig is dat onmogelijk geworden, wij zitten er als ratten boven op om ze te vervloeken.
Mooi tochquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:18 schreef sigme het volgende:
Oh toch wel: er is dus blijkbaar geen doofpot, want tegenwoordig zijn er die vervloekende ratten.
Ja, daar heb ik ook helemaal niks tegen. Goeie zaak dat (onder andere ) politici kritisch gevolgd worden door mensen met een andere overtuiging. Serieus.quote:
Serieus: een geslaagde doofpot is geen carriere-beletsel, uit de aard der zaak.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
maar die hoogland mag dus nooit meer iets in de poltiek gaan doen. doofpotten zijn niet bevoordelijk voor je politieke toekomst, hoewel ik bij de pvda daar nog wel eens aan twijfel.
Heeft Groningen iets met deze mevr Hoogland te maken?quote:in het linkse bolwerk dat groningen heet schijnt ze toch weer de hand boven het hoofd gehouden te zijn.
is het zo moeilijk om beschaafd te blijven. Of krijg je bij democrates meteen een waas voor je ogen of zo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:50 schreef Verbal het volgende:
Gelukkig ben jij de eerste die hierover op Fok! een topic opent. En tief lekker op met je Democrates
V.
het is hartstikke actueel want AH stelt zich NU verkiesbaar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef cultheld het volgende:
Whahahahaha dat was toevallig een actualiteit in 2001!!!!! Wat een joker is TS.
je hebt het toch wel gelezen hoop ik hequote:
quote:Het stadsdeel Westerpark reageerde onmiddellijk. Er werd een projectgroep ingesteld, niet om dergelijke gruwelijke verkrachtingen te voorkomen en onze kinderen te beschermen, maar om dit incident in de doofpot te stoppen. Waarom? Men wilde voorkomen dat de buurt erachter zou komen wat enkele allochtonen hadden gedaan. Ondertussen was alle aandacht erop gericht om de daders te beschermen, het slachtoffer en haar familie werden compleet aan hun lot overgelaten. Ze werden nog maanden bedreigd en geterroriseerd door de verkrachters, die er makkelijk vanaf kwamen met taakstraffen en celstraffen variërend van een paar weken tot een paar maanden.
Dit is gerechtigheid in de ogen van Annemarie Hoogland. Nadat het meisje meerdere malen was verkracht door de jongens, probeerde het stadsdeel de zaak wanhopig stil te houden. Ze wilde de daders, allen allochtone jongens, niet "stigmatiseren", om de woorden van Annemarie Hoogland te gebruiken, door de mensen te vertellen wat er was gebeurd.
Uiteindelijk werden de pleegouders van Tessa de doofpot zat. Nadat ze voor de zoveelste keer een folder hadden gekregen over hoe geweldig het wel niet was in het stadsdeel, brachten ze de zaak en de afschuwelijke details uiteindelijk in de openbaarheid.
De ondeugende jongens kregen hulp, weerbaarheidstrainingen en lopen nu weer vrij op straat rond, mogelijk op zoek naar een volgend slachtoffer. Het 13-jarige slachtoffertje werd nog maandenlang bedreigd en gepest door de verkrachters, kreeg geen enkele hulp van politie en hulporganisaties, werd na haar traumatische ervaringen suïcidaal en werd naar een gesloten inrichting (die meer op een gevangenis lijkt) gebracht.
Vind je dat een fout?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
Er zijn blijkbaar twee "fouten" gemaakt: en het niet aan de grote klok hangen van dit verschrikkelijke drama.
ja, zie mijn quote.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb het niet over dat stemmingmakende stuk op die flamende rechtse site maar over wat er echt is gebeurd. Heb je dat ook meegekregen?
het is toch wel iets anders dan jij sugereerd.quote:
quote:Nadat het meisje meerdere malen was verkracht door de jongens, probeerde het stadsdeel de zaak wanhopig stil te houden. Ze wilde de daders, allen allochtone jongens, niet "stigmatiseren", om de woorden van Annemarie Hoogland te gebruiken, door de mensen te vertellen wat er was gebeurd.
Ik vind de aanpak niet juist. Als ze er inderdaad voor zou hebben gezorgd dat dit geval uit de media werd gehouden. Wat zou ze dan nog meer "geheim" willen houden? Vraag ik me dan af.quote:
Zoals al eerder vermeld... Ze was nog geen stadsdeelvoorzitter op het moment dat de verkrachtingszaak zelf speelde (begin 2000). Wel toen de zaak vol in de media kwam (eind 2001).quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
Is mevrouw H. daar in beide gevallen de hoofdschuldige aan?
Heb je voor die uitspraak een andere bron dan dat gekleurde stukje hierboven?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is toch wel iets anders dan jij sugereerd.
[..]
geslapen de afgelopen dagen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:49 schreef sigme het volgende:
Heeft Groningen iets met deze mevr Hoogland te maken?
ze zijn zo veroordeeld dat ze na hun 'straf' de familie en gastgezin wisten te terorriseren zonder dat daar ingegrepen werd en ze noodgewongen moesten verhuizen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:53 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld... Ze was nog geen stadsdeelvoorzitter op het moment dat de verkrachtingszaak zelf speelde (begin 2000). Wel toen de zaak vol in de media kwam (eind 2001).
Ik vind het trouwens niet zo gek dat men de daders niet aan de schandpaal wilde nagelen. Wat hier vergeten wordt is dat het jeugdigen betrof, en we gaan in onze rechtszaak daar (terecht) voorzichtig mee om. Daarbij zijn ze wel veroordeeld in deze zaak, wat sommigen hier lijken te vergeten.
het was haar beleid. dat weet jij ook. daar hoef je geen stadsdeelvoorzitter voor te zijn... ze is stadsdeelvoorzitter geworden na haar 'ingreep' in de tijd dat sommigen de boel nog graag bij elkaar wilde houden. de stad is immers allang verkocht en dat komt mede door het nieuwe electoraat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:53 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld... Ze was nog geen stadsdeelvoorzitter op het moment dat de verkrachtingszaak zelf speelde (begin 2000). Wel toen de zaak vol in de media kwam (eind 2001).
Ik vind het trouwens niet zo gek dat men de daders niet aan de schandpaal wilde nagelen. Wat hier vergeten wordt is dat het jeugdigen betrof, en we gaan in onze rechtszaak daar (terecht) voorzichtig mee om. Daarbij zijn ze wel veroordeeld in deze zaak, wat sommigen hier lijken te vergeten.
leg dit eens uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was haar beleid. dat weet jij ook. daar hoef je geen stadsdeelvoorzitter voor te zijn... ze is stadsdeelvoorzitter geworden na haar 'ingreep' ....
Maar is zij hierdoor nog wel geschikt als partijvoorzitter?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:43 schreef RM-rf het volgende:
Toen Hoogland die positie in september 2000 overnam, nam ze ook de verantwoordelijkheid voor die zaak over ...
Je kunt heel goed zeggen dat de stadsdeelraad dit onder haar slecht deed, het contact met de ouders slecht was en men slecht contact met de ouders onderhield, die zich dan ook terecht 'in de kou gezet' voelden (ze verhuisden na meerdere bedreigingen door de daders en het meisje deed een zelfmoordpoging en belandde in een psychiatrische inrichting)..
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:47 schreef Chewie het volgende:
Maar is zij hierdoor nog wel geschikt als partijvoorzitter?
Dat weet ik niet, ik ben geen PvdA-lid en heb niet de behoefte dat te worden ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjesquote:
Idd, het blijft natuurlijk typisch dat deze mevrouw dan de partijvoorzitter moet worden, helemaal omdat ze kunnen verwachten dat dit onderwerp nog wel boven water gaat komen en dat het vertrouwen van veel mensen in haar zoiezo al is geschonden (terecht of onterecht).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
op basis van d'r gedrag in deze zaak is het wel zo dat ze daar slecht en dom gehandeld had, er door de stadsdeelraad grove fouten gemaakt zijn en haar weigering dat nu toe te geven vind ik verkeerd.
Ik vermoed dat ze zeker geen sterke bestuurder is, maar om eerlijk te zijn, de PvdA heeft sinds Rottenberg ook geen echt krachtige partijvoorzitter meer gehad.
Ik snap er echter niks van dat hier een aantal mensen als een stier op een rode doek reageren, enkel als de woordjes 'allochtonen' en 'pvda' genoemd worden ....
Lees post van RM-RF.quote:
Precies - het is aan de PvdA-leden om dat te beoordelen. Dat is het sterke van de PvdA in dezen dat leden hun eigen voorzitter kunnen kiezen. Dus laten we het maar aan hen over. Ik ben geen lid dus hoef mijn mooie hoofdje er niet over te breken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes![]()
Aangezien ik ook geen PvdA lid ben heb ik hier niet zoveel mee natuurlijk maar als ik het zou zijn dan zou ik niet graag een voorzitter willen hebben die blijkbaar al niet goed in staat is geweest om een stadsdeelraad te besturen, zeker op PR vlak heeft ze nogal wat steken laten vallen.
Ten eerste hoeft deze mevrouw wmb helemaal geen partijvoorzitter te worden, maar ik stoor me aan de nogal lage wijze waarop ze door 'rechts' naar beneden wordt gehaald, door feiten te verdraaien en op te kloppen. Lekker allemaal hersenloos Democrates nablaten, zonder je in objectieve bronnen te verdiepen. Zie de punten in mijn eerdere reacties.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, het blijft natuurlijk typisch dat deze mevrouw dan de partijvoorzitter moet worden, helemaal omdat ze kunnen verwachten dat dit onderwerp nog wel boven water gaat komen en dat het vertrouwen van veel mensen in haar zoiezo al is geschonden (terecht of onterecht).
http://krant.telegraaf.nl(...)ongen.stadsdeel.htmlquote:Verkrachter (16) in zaak Tessa slaat opnieuw toe
AMSTERDAM - Een 16-jarige jongen die twee weken geleden in het Amsterdamse stadsdeel Westerpark is opgepakt wegens verkrachting en afpersing, blijkt twee jaar geleden ook betrokken te zijn geweest bij de schokkende groepsverkrachting van het zwakbegaafde meisje Tessa. Ditmaal werd een jongen van dezelfde leeftijd het slachtoffer.
De verdachte is inmiddels voorgeleid. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd en wordt vastgehouden in opdracht van de rechter-commissaris.
De buurt is dinsdagavond ingelicht over het verband tussen beide zaken. Buurtbewoonster Hennie de Bast, die vorig jaar na het bekend worden van de zaak-Tessa een jeugdveiligheidsproject oprichtte, laat weten dat de wijk zich teweer zal stellen tegen een terugkeer van de jongen in het stadsdeel: "We wachten natuurlijk eerst de rechtszaak af. Maar wordt hij schuldig bevonden, dan moet er iets gebeuren.
Dan is er met deze jongen iets zo erg mis dat hij hier niet opnieuw, blijkbaar ongehinderd, zijn gang mag gaan."
In de zaak-Tessa, het toen dertienjarige zwakbegaafde meisje dat begin 2000 meermalen beestachtig werd verkracht door een groep van veertien jongens in de leeftijd van 9 tot 16 jaar, hadden instanties als Jeugdzorg en het stadsdeel Westerpark vooral veel aandacht voor de daders. Argument was dat, juist om herhaling te voorkomen, voor hen trainingen en cursussen seksuele opvoeding nodig waren. Na straffen variërend van enkele weken tot tien maanden stonden zij immers al snel weer op straat. Stadsdeelraadvoorzitter Annemarie Hoogland wil geen commentaar geven op de zaak.
Peggy Termonen, pleegmoeder van Tessa, laat desgevraagd weten niet verbaasd te zijn: "Ik heb altijd gezegd dat die jongens er niets van hebben geleerd. Niet van hun lage straffen, de meesten stonden na het voorarrest weer buiten, en niet van al die cursussen. Ze hebben ons vervolgens maandenlang geterroriseerd. Dat wetende, kijk ik er niet gek van op dat er opnieuw een slachtoffer is gevallen. Maar tragisch is het wel."
Tessa ondergaat inmiddels therapie in een gespecialiseerde instelling waar zij waarschijnlijk nog een jaar zal moeten blijven.
Mwah, alle 'objectieve' bronnen vermelden hetzelfde als democrates.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ten eerste hoeft deze mevrouw wmb helemaal geen partijvoorzitter te worden, maar ik stoor me aan de nogal lage wijze waarop ze door 'rechts' naar beneden wordt gehaald, door feiten te verdraaien en op te kloppen. Lekker allemaal hersenloos Democrates nablaten, zonder je in objectieve bronnen te verdiepen. Zie de punten in mijn eerdere reacties.
Dat is waar. Het is vrij uitgebreid in het nieuws gekomen. Zonder vervolg helaas.quote:Ten tweede heeft dit onderwerp al uitgebreid de media gehaald (NRC, Parool, Telegraaf), dus wat bedoel je nu met 'nog wel boven water gaat komen'? Enkele maanden nadat de zaak groot in de kranten stond werd Hoogland zelfs zonder problemen herkozen als stadsdeelvoorzitter, dus kennelijk werd het haar door de kiezers aldaar niet echt kwalijk genomen.
Waarop ik doel is dat zoiets je altijd komt najagen, ook al is er uitvoerend eerder aandacht vanuit de media gegeven op het onderwerp, later kunnen er weer nieuwe feiten boven water komen etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ten eerste hoeft deze mevrouw wmb helemaal geen partijvoorzitter te worden, maar ik stoor me aan de nogal lage wijze waarop ze door 'rechts' naar beneden wordt gehaald, door feiten te verdraaien en op te kloppen. Lekker allemaal hersenloos Democrates nablaten, zonder je in objectieve bronnen te verdiepen. Zie de punten in mijn eerdere reacties.
Ten tweede heeft dit onderwerp al uitgebreid de media gehaald (NRC, Parool, Telegraaf), dus wat bedoel je nu met 'nog wel boven water gaat komen'? Enkele maanden nadat de zaak groot in de kranten stond werd Hoogland zelfs zonder problemen herkozen als stadsdeelvoorzitter, dus kennelijk werd het haar door de kiezers aldaar niet echt kwalijk genomen.
Wil je wat objectieve bronnen weten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef SCH het volgende:
Waarom vermeld je geen bron nikk?
Moet je voor de lol de bovenste link eens aanklikken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
Dat zijn toch wel echt wat andere verhalen dan op democrates
bron: telegraafquote:Deelraad A'dam bang voor volksgericht
Groepsverkrachting
meisje in doofpot
door Marjolein Schipper
AMSTERDAM - Het Amsterdamse Stadsdeelraad Westerpark heeft een groepsverkrachting door veertien jongens van een 13-jarig meisje in de Amsterdamse Spaarndammerbuurt bewust geheim gehouden. De deelraad zette onmiddellijk na de verkrachting in januari 2000 een projectgroep op die vooral tot doel had onrust in de wijk te voorkomen. Het slachtoffertje en haar familie werden daarbij, zo blijkt nu, volledig uit het oog verloren.
Het meisje en haar familie werden na het drama niet professioneel opgevangen maar daarentegen geterroriseerd door de voornamelijk Marokkaanse daders in de leeftijd van negen tot zestien jaar. Het zwakbegaafde slachtoffer en haar ouders werden op straat bedreigd, uitgescholden en geïntimideerd. Twee maanden geleden zijn zij verhuisd.
Onderzoek van De Telegraaf leert dat Stadsdeel Westerpark het vooral belangrijk vond dat de zaak 'niet verkeerd in de pers kwam', zodat de wijk, die toch al geen goede naam heeft, niet verder zou worden gestigmatiseerd. Zo werd door de projectgroep een uitgebreid programma opgezet voor de daders en hun ouders: cursussen, bijeenkomsten compleet met Marokkaanse tolken en velerlei opvoedingsactiviteiten.
De projectgroep wordt in een rapport, opgesteld door een PvdA-deelraadslid, vernietigend omschreven als een 'waterhoofd'. Volgens het rapport is er veel misgegaan en hebben de instanties ernstig gefaald. De daders zouden nog regelmatig politiecontact hebben vanwege 'akkefietjes'.
Het zwaar getraumatiseerde slachtoffer, dat door de veertien jongens onder bedreiging van een neppistool en messen werd geslagen, geschopt, verkracht en anderszins misbruikt, staat inmiddels op het punt gedwongen opgenomen te worden in een psychiatrisch jeugd- en kinderziekenhuis, omdat er geen plaats is in de Amsterdamse dagopvang. Dit tot ontzetting van haar pleegouders: "Wij willen haar thuishouden. Dit is toch de omgekeerde wereld? Onze dochter moet naar een psychiatrische gevangenis en de daders lopen alweer vrij rond!"
Stadsdeelraadvoorzitter Annemarie Hoogland geeft toe dat er dingen zijn fout gegaan: "Maar we hebben deze zaak niet geheim willen houden. We hebben alleen geprobeerd een volksgericht te voorkomen."
za 17 november 2001
het is een trieste ondemocratische wereld die de pvda nastreeft. welke oproer zou er dan komen in amsterdam? zelfs na van gogh is er nauwelijks onrust geweest in amsterdam, en daar heeft cohen niks mee van doen. de meeste mensen zijn hier allochtoon. roep je een klein pokkeventje dat tegen je raam aan voetbalt tot de orde dan kan je rekenen op minstens een marokkaanse knokploeg, of gastjes die je anderszins intimideren. welke rust bedoelen die verkopers van amsterdam eigenlijk? ik snap er geen ruk meer van. hoogstens snap ik dat ze hun electoraat willen houden, maar wat is dan de toekomst? autochtonen die beschimpt, bespuugd en vernederd mogen worden ten faveure van een baan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bron: telegraaf
jaja mensen, we zouden er eens achter komen dat de multikultirele samenleving ons niets dan ellende heeft gebrcaht. Dat mag niet want dan gaat de pvda af.
ook dat laatste zinnetje...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bron: telegraaf
jaja mensen, we zouden er eens achter komen dat de multikultirele samenleving ons niets dan ellende heeft gebrcaht. Dat mag niet want dan gaat de pvda af.
luister knul. in amsterdam is er na van gogh geen volksgericht gekomen omdat men hier zelfstandig kan nadenken. en omdat de meerderheid uit allochtonen bestaat. het enige dat de pvda wil is hun electoraat behouden ten koste van burgers die niet allochtoon zijn. ze zijn walgelijker dan de cd en ss bij elkaar. je snapt het gewoon niet omdat je denkt vanaf je utrechtse zetel ook de waarheid van amsterdam in pacht te hebben. het enige dat ik wil is dat de daders gestraft worden op een manier die past bij de daad die ze gedaan hebben. en doofpotten zijn op langere termijn erger dan de kwaal. maar dat snap je wel met je voorliefde voor cohen en de meute die nu gaat morren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis mee om een volksgericht te willen voorkomen? Jullie kicken daar wel op ofzo?
Wat een dom geneuzel in dit topic. Alsof jullie ook maar een sikkepit met dat meisje begaan zijn.
Die dadertjes moeten natuurlijk aan de schandpaal, da's lekker natuurlijk.
Gelukkig zijn er nog mensen die iets minder op rellen uit zijn.
Ze zeggen dat ze een volkgericht willen voorkomen, dat is heel wat anders dat dat ook werkelijk het doel is van hun handelen. Daarnaast raad ik je aan mij geen woorden over een onderwerp als dit in de mond te gaan leggen, trollnichtje, zij hebben juist nu die rel veroorzaakt. Hadden zij beter gehandeld was dit nooit zo in het nieuws geweest, maar dat jij koste wat kost alles wat 'links' is verdedigd en gaat steigeren wanneer het woord allochtoon/marokkaan valt zal wel wat zeggen over je persoonlijke gefrustreerde kutleven waar wij hier in het forum alleen maar last van hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis mee om een volksgericht te willen voorkomen? Jullie kicken daar wel op ofzo?
Wat een dom geneuzel in dit topic. Alsof jullie ook maar een sikkepit met dat meisje begaan zijn.
Hoezo? Het is in dit topic toch ook weer niet te omzeilen? Als het om een verkrachter gaat, is iedereen het erover eens dat die verkrachter zich voor de strafrechter moet verantwoorden en daarmee is de kous weer af. Toch is alles anders als het om een allochtone verkrachter gaat. Dan is het ineens een probleem waar de woorden 'links' en 'rechts' veelvuldig vallen. Dan is daar ineens het bewijs geleverd voor de stelling dat allochtonen in het algemeen liever stelen, moorden en verkrachten dan geldverdienen. Die sfeer is in dit onnozele topic al zo hardnekkig aanwezig, dat de vrees voor een volksgericht mij bepaald niet ongegrond lijkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze een volkgericht willen voorkomen, dat is heel wat anders dat dat ook werkelijk het doel is van hun handelen. Daarnaast raad ik je aan mij geen woorden over een onderwerp als dit in de mond te gaan leggen, trollnichtje, zij hebben juist nu die rel veroorzaakt. Hadden zij beter gehandeld was dit nooit zo in het nieuws geweest, maar dat jij koste wat kost alles wat 'links' is verdedigd en gaat steigeren wanneer het woord allochtoon/marokkaan valt zal wel wat zeggen over je persoonlijke gefrustreerde kutleven waar wij hier in het forum alleen maar last van hebben.
Je hebt echt teveel tijd over voor iemand van jouw leeftijd, zoek een leven.![]()
Waar staat de achtergrond van de dader in dit topic ter discussie? Waar wordt er in dit discussie gebashed op Marokkanen? Het topic onnozel noemen zegt ook al genoeg over jouw perspectief, jij vind dit soort zaken totaal niet belangrijk en hecht blijkbaar een grote waarde aan de handhaving van de sociaal-democratische status quo in de hoofdstad dan over gerechtigheid in dit soort zaken waarin het publiek erg betrokken kan raken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:30 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo? Het is in dit topic toch ook weer niet te omzeilen? Als het om een verkrachter gaat, is iedereen het erover eens dat die verkrachter zich voor de strafrechter moet verantwoorden en daarmee is de kous weer af. Toch is alles anders als het om een allochtone verkrachter gaat. Dan is het ineens een probleem waar de woorden 'links' en 'rechts' veelvuldig vallen. Dan is daar ineens het bewijs geleverd voor de stelling dat allochtonen in het algemeen liever stelen, moorden en verkrachten dan geldverdienen. Die sfeer is in dit onnozele topic al zo hardnekkig aanwezig, dat de vrees voor een volksgericht mij bepaald niet ongegrond lijkt.
Ik ben blij dat je jezelf gelijk weer eens uit de doeken doet, dat jij dat dus vindt zegt gelijk genoeg over jouw bijdrage aan dit topic.quote:Zo lijkt het mij makkelijker om de redactie van de Telegraaf als criminele organisatie weg te zetten, dan de Hofstadgroep, voorzover het overduidelijk is dat het oogmerk van eerstgenoemde niets anders is dan het opruien van het lezerspubliek, desnoods met glasharde leugens. Van de Hofstadgroep weten we niet eens wie er toebehoren, of de groep uberhaupt wel (formeel) bestaat, hoe ze georganiseerd zijn, welke hierarchie er heerst en welk precies oogmerk zij hebben. Maar dat terzijde.
quote:De projectgroep wordt in een rapport, opgesteld door een PvdA-deelraadslid, vernietigend omschreven als een 'waterhoofd'. Volgens het rapport is er veel misgegaan en hebben de instanties ernstig gefaald. De daders zouden nog regelmatig politiecontact hebben vanwege 'akkefietjes'.
Nergens, want die staat niet ter discussie. Die staat vast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:36 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar staat de achtergrond van de dader in dit topic ter discussie?
Nergens, maar het besluit van mevrouw Hoogland om de zaak uit de media te houden, wordt pijlsnel in verband gebracht met een poging van 'links' om allochtonen te knuffelen en te verhoeden dat de multiculturele samenleving niet werkt. Het verbaast me dat je er kennelijk overheen leest.quote:Waar wordt er in dit discussie gebashed op Marokkanen?
Ik vind inderdaad dat het publiek op zichzelf weinig te maken heeft met strafzaken. Dat is iets tussen dader en slachtoffer en in de eerste plaats dader en strafrechter. Oprecht geinteresseerden zijn vrij om in de zittingszaal plaats te nemen en het proces bij te wonen, maar ik kom altijd opvallend weinig van de mensen die om ' openheid van zaken' schreeuwen, tegen in zon zaal. Terwijl het echt niet zo ingewikkeld is om erachter te komen welke zaken zoal dienen.quote:Het topic onnozel noemen zegt ook al genoeg over jouw perspectief, jij vind dit soort zaken totaal niet belangrijk en hecht blijkbaar een grote waarde aan de handhaving van de sociaal-democratische status quo in de hoofdstad dan over gerechtigheid in dit soort zaken waarin het publiek erg betrokken kan raken.
Hoezo ' weer eens' ? Ik kan er toch ook niets aan doen dat de redactie van de Telegraaf naar formele samenstelling en materiele doelstelling dichter in de buurt komt van een criminele organisatie dan de (nogal schimmige) Hofstadgroep. Wie heeft die benaming ook al weer verzonnen? Zou het de Telegraaf kunnen zijn?quote:Ik ben blij dat je jezelf gelijk weer eens uit de doeken doet, dat jij dat dus vindt zegt gelijk genoeg over jouw bijdrage aan dit topic.
Wat moet een stadsdeelraad in vredesnaam met een slachtoffer? Daar zijn echt andere instanties voor. Het lijkt me zinvol dat de stadsdeelraad zich bezig houdt met zoiets als openbare orde, althans het bewaren ervan, en het voorkomen van een volksgericht past uitstekend binnen die doelstelling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:38 schreef Pracissor het volgende:
En zo gaan alle linkse lieden voorbij aan het feit dat het slachtoffer gewoon door de stadsdeelraad in de steek is gelaten, dat de rechten van de daders beter worden gewaarborgd dan die van het slachtoffer.
[..]
Weet ik veel. Een stadsdeelraad kent haar pappenheimers? Die angst die was er kennelijk. Of die angst terecht was, moet je mij niet vragen. Zullen we ook nooit weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dan de reden van een pvda om te denken dat dit soort zaken tot een volksgericht zullen leiden en wat is de reden om er een doofpot van te maken?
ja en zo kan je alles afdoen, we zullen het nooit weten. maar het vermoeden is erg duidelijk en niet ongegrond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Weet ik veel. Een stadsdeelraad kent haar pappenheimers? Die angst die was er kennelijk. Of die angst terecht was, moet je mij niet vragen. Zullen we ook nooit weten.
quote:Westerpark geschokt na verkrachting
(Van een verslaggever)
AMSTERDAM - Het bestuur van stadsdeel Westerpark is ernstig in verlegenheid gebracht door de onthulling dit weekend dat een groepsverkrachting van een zwakbegaafd meisje in januari vorig jaar, is verzwegen. Het toen dertienjarige meisje, uit de Spaarndammerbuurt, werd door veertien jongens tussen de negen en zestien jaar mishandeld en verkracht, onder bedreiging met een mes en een neppistool.
Omdat de jongens hadden gedreigd haar pleegouders te doden en haar huis 'op te blazen' als ze over het gebeurde zou vertellen, hield het meisje aanvankelijk haar mond. Toen ze na twee maanden voor het eerst wat liet doorschemeren tegenover haar mentor op school, werd pas de politie ingeschakeld.
De betrokken jongens werden allemaal opgepakt, tien van hen kregen straffen variërend van enkele weken tot tien maanden. De dadertjes jonger dan twaalf jaar werden niet berecht.
Anders dan gebruikelijk in dit soort zaken, hield het stadsdeel de zaak stil, om een volksgericht in de buurt te voorkomen. Alleen de direct betrokkenen werden ingelicht - ook de politie stuurde geen persbericht over de zaak.
Het stadsdeel was bang dat de zaak 'verkeerd in de pers zou komen' en in de buurt 'grote onrust zou ontstaan'. Een commissie onder leiding van een projectleider moest namens het stadsdeel het slachtoffer opvangen. .
Stadsdeelvoorzitter Annemarie Hoogland (PvdA) zit in haar maag met de commotie die bijna twee jaar na het voorval alsnog is ontstaan. ''Wij hebben deze zaak niet op grote schaal in de openbaarheid gebracht omdat we de Spaarndammerbuurt en de veelal Marokkaanse daders niet wilden stigmatiseren, maar we hebben heel duidelijk wel van het begin een twintigtal sleutelfiguren in de wijk op de hoogte gebracht.''
''Helaas kwam het niet tot een goede samenwerking tussen openbaar ministerie, de raad voor de kinderbescherming en de jeugdhulpverlening. We hebben de ouders een ander huis aangeboden, maar ze hadden toen al zelf een alternatief. Het meisje is in een enorme crisis gekomen en voor negen weken in een psychiatrische inrichting beland. Ook toen hebben we ons zeer ingespannen om plaatsing in een geschikte inrichting te bewerkstelligen. Helaas wilden de ouders dat niet.''
© Het Parool, 19-11-2001
quote:Aanranden vaker verzwegen
Door onze redacteur Margriet Oostveen
AMSTERDAM, 1 DEC. Het Amsterdamse stadsdeel Westerpark heeft niet alleen een herhaalde groepsverkrachting, maar ook twee groepsaanrandingen van andere slachtoffers in de Spaarndammerbuurt stil gehouden.
Onlangs werd bekend hoe een 13-jarig slachtoffer twee jaar geleden meermalen door een groep jongens is verkracht en hoe terughoudend het stadsdeel daarmee omging. Slechts enkele 'sleutelfiguren' uit de buurt werden middels een ,,zorgvuldig geregisseerde communicatiestroom'' ingelicht. Naar nu blijkt verkoos het stadsdeel twee groepsaanrandingen in diezelfde periode helemaal te verzwijgen.
Dit staat in het Eindevaluatierapport zedenzaak Westerpark dat het stadsdeel over de affaire heeft laten opstellen. Er is te lezen dat in de periode van de verkrachtingen ,,nog twee andere misdrijven'' spelen, ,,waarbij 2 groepen van 4 jongens worden verdacht van aanranding en openlijke geweldpleging''. Toenmalig stadsdeelvoorzitter M. Voster (PvdA) bevestigde gisteren desgevraagd dat er meer speelde. ,,Klopt. Zoals er heel veel zaken zijn waarover de bewoners niet geïnformeerd zijn. Want dit komt veel vaker voor.''
Toen het stadsdeel ontdekte dat het om andere daders ging dan bij de groepsverkrachting zijn de aanrandingszaken terzijde gelegd, zegt Voster. ,,Wel waren ze weer opvallend jong, begin-tieners.'' Volgens Voster is het ,,beleid'' om de buurt over groepsaanrandingen door kinderen met een overwegend Marokkaanse achtergrond niet in te lichten. ,,Omdat het de laatste tijd zo váák voorkomt. Dat is de realiteit.'' De politie wilde gisteren niet reageren.
zaterdags bijvoegsel: pagina 27
1 december 2001
Dan moet je bij de rechter zijn en niet bij het stadsdeel. Het gaat overigens om jeugdige daders. Wat verwacht je, dat ze voor minimaal tien jaar de bak in draaien, en bij vrijlating een t-shirt moeten dragen met 'ik ben een verkrachter'? Zo werkt het niet in Amsterdam, maar zo werkt het ook niet in de rest van Nederland. Dat kun je dus moeilijk een stadsdeelbestuurder gaan verwijten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige dat ik wil is dat de daders gestraft worden op een manier die past bij de daad die ze gedaan hebben.
hoezo? het wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Kozzmic het volgende:
Uit de artikelen die McCarthy hier aanhaalt blijkt overigens goed dat de 'feiten' uit de OP behoorlijk zijn aangezet en verdraaid.
Dit even ter jouw informatie. Ik ben wel degelijk heel begaan met dat meisje. Dat jij denkt dat ik alleen op rellen uit ben zegt meer over jou dan over mij, ontzettende simpele ziel die je bent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Net of het hier gaat om een officieel standpunt van de PvdA.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het enige dat de pvda wil is hun electoraat behouden ten koste van burgers die niet allochtoon zijn.
nee, ik had gehoopt dat het een officieel standpunt was, dan was het tenminste eerlijk en overzichtelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Net of het hier gaat om een officieel standpunt van de PvdA.
Trouwens: best ziek die ventjes van democrates.net (en co). Ze struinen het internet af naar afdelingssites van de PvdA om iedere keer af te geven op Hoogland.![]()
Wanneer een PvdA stadsbestuurder, provinciebestuurder of minister een uitspraak of handeling doet is dit niet namens de PvdA. Het standpunt wordt bepaald door de raad, provinciale staten en de Tweede en Eerste Kamer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ik had gehoopt dat het een officieel standpunt was, dan was het tenminste eerlijk en overzichtelijk.
geef jij die gasten van democrates geen gelijk dan? de vrouw mag nooit meer meedoen aan iets politieks.
dat laten ze dan verdomd slecht merken, zeker gezien de uitspraken van mevrouw hoogland. maar prima, de pvda is gewoon dom bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:10 schreef Toad het volgende:
De PvdA is niet voor het verzwijgen van de identiteit van de dader.
Als je alleen maar de PvdA wil bashen en niet wil verder kijken dan je neus lang is kan ik weinig voor je doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat laten ze dan verdomd slecht merken, zeker gezien de uitspraken van mevrouw hoogland. maar prima, de pvda is gewoon dom bezig.
ik denk dat ze ook niet blij waren toen ze de buurt werden uitgeterroriseerd nadat het voorval had plaatsgevonden en de jongens een standje hadden gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je alleen maar de PvdA wil bashen en niet wil verder kijken dan je neus lang is kan ik weinig voor je doen.
Trouwens denk ik echt niet dat Tessa en haar omgeving blij is dat dit na 4 jaar opnieuw moet worden bediscusseerd.
Slachtoffer prietpraatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
en zo gaan we langzaam naar de kloten en is amsterdam nu al en de rest van nederland straks 'verkocht' door links. die liever zijn baantje en electoraat houdt dan de waarheid te verkondigen.
Waarom komt dat dan niet tot uiting in je posts en die van anderen. Het gaat alleen maar over dat vuile links en die stomme allochtonen. Daar is dat meisje echt mee geholpen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:34 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dit even ter jouw informatie. Ik ben wel degelijk heel begaan met dat meisje.
Oftewel: een PvdA deelraadlid heeft rapport gemaakt over de affaire. In dat rapport is het optreden veroordeeld. De PvdA is geen gesloten front, niet foutloos en niet kritiekloos.quote:De projectgroep wordt in een rapport, opgesteld door een PvdA-deelraadslid, vernietigend omschreven als een 'waterhoofd'. Volgens het rapport is er veel misgegaan en hebben de instanties ernstig gefaald.
quote:Minderjarigen verkrachten 13-jarig meisje
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft onlangs acht minderjarige jongens aangehouden die ervan worden verdacht een 13-jarig meisje te hebben verkracht. Woensdag zijn de verdachten, tussen de 12 en 14 jaar oud, voorgeleid aan de raadkamer en voor dertig dagen vastgezet. Dit heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie woensdag bekendgemaakt.
Het meisje is twee keer op een dag verkracht op straat. De eerste keer gebeurde dat door een aantal van de acht verdachten, de tweede keer door alle acht. De zaak kwam aan het rollen toen het meisje met haar moeder aangifte kwam doen op het politiebureau. De verkrachtingen hadden plaats in de deelgemeente Charlois.
Na de aangifte heeft de politie de acht minderjarige jongens op het bureau ontboden en meteen aangehouden. Dat was op vrijdag 14 oktober. Volgens een woorvoerster van justitie kende het slachtoffer een van de jongens. Hij was haar ex-vriendje. Het zou gaan om Antilliaanse jongeren.
Het is opnieuw een geval van groepsverkrachting in Rotterdam-Zuid. De afgelopen maanden zijn verschillende groepsverkrachtingen bij de rechtbank in Rotterdam behandeld. In vrijwel alle gevallen gaat het om minderjarige Antillianen die minderjarige meisje verkrachten of aanranden.
Justitie vroeg in juli om een „gedegen” onderzoek naar het fenomeen groepsverkrachtingen. Volgens veel advocaten en andere deskundigen „zijn deze zaken nog maar het topje van de ijsberg”.
Heeft ze dan ook een functie binnen de PvdA afdeling Rotterdam?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Annemarie kan weer aan de slag :
[..]
Ach, da's 1 pot nat !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook een functie binnen de PvdA afdeling Rotterdam?
quote:"Toen we voor het Journaal opnamen kwamen maken, dacht zij de complete uitzending te kunnen regisseren. Inclusief welke vragen ze gesteld had willen hebben. We mochten Hoogland niet vragen waarom zij de verkrachtingen in de Spaarndammerbuurt geheim had proberen te houden. Eerst kwam ze met het verhaal dat ze dat zou hebben gedaan om geen onrust in de buurt te veroorzaken. Toen ze dat niet kon volhouden, draaide ze als een blad aan de boom om. Het was ineens allemaal vanwege die arme Tessa, die inmiddels al in een psychiatrische opvang was gedumpt. Hoogland stuurde na de uitzending een brief op hoge poten naar de redactiechef met de mededeling dat ze nooit meer door diezelfde verslaggeefster van At5 geïnterviewd wenste te worden."
Paul Damen, AT5-redacteur
Paul Damen werkt niet meer bij AT5, nadat hij zich ziekgemeld was, maar 's avonds wel op het Boekenbal aanwezig kon zijn ...quote:
Ik heb geen redenen aan te nemen dat hij leugens aan het verspreiden is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Paul Damen werkt niet meer bij AT5, nadat hij zich ziekgemeld was, maar 's avonds wel op het Boekenbal aanwezig kon zijn ...
Was kennelijk een al wat langer lopend arbeidsconflict .... ik weet niet of hij zo'n goede objectieve bron is over hoe AT5 functioneert....
Het gaat me ook niet erom dat het niet gemeld is aan de pers, want dat hoeft ook helemaal niet. Maar de zaak bewust stil houden, de daders op alle mogelijk manieren ontzien en vervolgens geen vinger uitsteken naar het slachtoffer... Dat is gewoon schandelijk. En dat wilt ze nog verdedigen ook? Zulke mensen kunnen een dikke middelvinger van me verwachten.quote:Zijn beweringen zijn ook een beetje vaagjes, zo was Hoogland helemaal niet verantwoordelijk voor de keuze die zaak niet publiek te maken, dat werd onder maarten Voster gedaan, haar voorganger, zoals al meermaals gemeld Hoogland nam die job 10 maanden later over, heeft inderdaad ook wel fouten gemaakt die wel onder haar verantwoirdelijkheid vallen, maar het is onzinnig om de keuze die zaak niet te melden aan de pers, haar aan te blijven wrijven, omdat zij die keuze niet genomen heeft
Sidder - beefquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef nikk het volgende:
Zulke mensen kunnen een dikke middelvinger van me verwachten.
Het spijt me, maar dan ben je je aan het beklagen over de taak van de rechterlijke macht, de wetgever en de politie ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:16 schreef nikk het volgende:
Het gaat me ook niet erom dat het niet gemeld is aan de pers, want dat hoeft ook helemaal niet. Maar de zaak bewust stil houden, de daders op alle mogelijk manieren ontzien en vervolgens geen vinger uitsteken naar het slachtoffer...
Je geeft hierbij wel enkele goede voorbeelden van op z'n minst zwak te noemen bestuurlijke acties van de Stadsdeelraad o.l.v. Hoogland. Goed, het geen of weinig ruchtbaarheid geven aan de verkrachtingszaak kan Hoogland niet geheel worden aangerekend, aangezien haar voorganger dat besluit had genomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dan ben je je aan het beklagen over de taak van de rechterlijke macht, de wetgever en de politie ...
De Stadsdeelraad heeft in deze maar één verantwoordelijkheid gehad, en dat was dat deze verkoos om geen persbericht op te stellen in deze zaak en ook de ouders te overtuigen hiermee niet de media op te zoeken ...
Dat heeft de stadsdeelraad gedaan door de ouders te beloven de zaak verder te begeleiden, maar nadat Maarten Voster daar wegging en door Hoogland vervangen was, nam die geen enkel initiatief in die zaak, ook toen de ouders meermaals problemen hadden met bedreigingen door de daders ondernam ze niets.
Dat is datgene wat de ouders de stadsdeelraad kwalijk nemen, dat deze hun beloftes niet nakwamen ...
...
ik zou eerder zeggen schaamte en doctatoriaal gedrag.quote:
het gaat dan ook helemaal niet over het feit dat het allochtonen waren. het gaat om de incabiliteit van mevrouw hoogland die spoken ziet en daarmee haar winst wil veiligstellen. dat is de reden dat veel mensen niet snappen dat ze in het dagelijksbestuiur zou moeten komen. ze had trouwens 4 fouten in een quiz van de vara. ze weet niks en lult maar wat om zich heen. soms lijkt ze sch wel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:27 schreef PhatRabbit het volgende:
Fout. De deelraad heeft van alles georganiseerd voor de daders. Los daarvan is er niet alleen gekozen om geen persbericht de deur uit te sturen maar de zaak bewust stil te houden. Alsof de verkrachting nooit had plaatsgevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dan ben je je aan het beklagen over de taak van de rechterlijke macht, de wetgever en de politie ...
De Stadsdeelraad heeft in deze maar één verantwoordelijkheid gehad, en dat was dat deze verkoos om geen persbericht op te stellen in deze zaak en ook de ouders te overtuigen hiermee niet de media op te zoeken ...
quote:Dat heeft de stadsdeelraad gedaan door de ouders te beloven de zaak verder te begeleiden, maar nadat Maarten Voster daar wegging en door Hoogland vervangen was, nam die geen enkel initiatief in die zaak, ook toen de ouders meermaals problemen hadden met bedreigingen door de daders ondernam ze niets.
Dat is datgene wat de ouders de stadsdeelraad kwalijk nemen, dat deze hun beloftes niet nakwamen ...
Qua bestraffing van de daders, daar heeft de Stadsdeelraad niks mee te maken, er is aangifte gedaan en die is normaal afgehandeld (enkel is er geen persbericht uitgestuurd zoals normaal zou zijn), de daders zijn ook veroordeeld, door een jeugdrechter, en kregen inderdaad een zeer lage straf, zoals gewoonlijk in het nederlandse strafrecht en zeer jeugdige daders ... daar heeft Hoogland verder niks mee van doen gehad.....
Ik vind dit niet een van je betere posts SCH, het is alsof jij moeiteloos je principes een dag in een putje kan gooien om ze een dag later weer me verve te verdedigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
wat ben jij eigenlijk voor een onmens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
Wat komt niet in uiting in welke post van mij?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom komt dat dan niet tot uiting in je posts en die van anderen. Het gaat alleen maar over dat vuile links en die stomme allochtonen. Daar is dat meisje echt mee geholpen hoor![]()
Ik geloof er niets van dat zij dat geschreven heeft, anders is het doek voor annemarie wel gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef schanuleke het volgende:
laat ik u dan nog eens iets vertellen over mevrouw Hoogland. op haar eigen gastenboek, dat inmiddels uit de lucht is gehaald, plaatste mevrouw Hoogland de volgende reactie
Getekend door Anne MArie Hoogland op 10/22/05
Ik wil deze zaak nog even toelichten.
Als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Westerpark heb ik juist gehandeld. De jongens waren tussen de 9 en de 16, we konden het ze niet aandoen om hun leven kapot te maken. [b]Bovendien waren er 14 jongens, terwijl er maar 1 meisje was, de eerste is talrijker en dus belangrijker.
Jongens die verkrachten moeten geholpen worden. Daarom heb ik hulp voor ze geregeld, assertiviteitscursussen, ontmoetingen met de ouders. Uiteraard moeten ze zich niet schamen voor wat ze hebben gedaan, dat zou slecht zijn voor hun ontwikkeling. Het is beter als ze het accepteren en verder gaan met hun leven, en nog een lang en gelukkig leven hebben.
Als bestuurder moet je soms moeilijke keuzes maken. Het komt ongelooflijk vaak voor dat meisjes worden aangerand of verkracht door Marokkaanse jongeren, als we die niet uit de publiciteit houden krijgen mensen misschien een negatief beeld van deze bevolkingsgroep. Dat mag niet, want dat wordt weer aangegrepen om de verschillen in de samenleving te vergroten.
Nadat de zaak een jaar later in de publiciteit kwam heb ik er ongelooflijk veel energie in gestoken om een goede plaats te vinden voor Tessa. Ik heb een kliniek gebeld, die had echter helaas niet genoeg plaats. Hoe durven jullie te zeggen dat ik niets geef om het slachtoffer en alleen maar aan mijn eigenbelang denk?
Anne MArie Hoogland
uit de googel cach gehaald: http://64.233.183.104/search?q=cache:hTh8ja7xcMAJ:server.scripthost.com/guestbook%3Fhooglandpvda+annemarie+hoogland&hl=nl&lr=lang_nl
erg fijn mens is dat die mevrouw Hoogland.
Ja en jij gelooft dat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef schanuleke het volgende:
-knip qoute-
ja jij natuurlijk niet. jij bent vast en zeker bereid annemarie op haar mooie blauwe ogen te geloven dat ze onschuldig is.quote:
wat is er trouwens om niet te geloven aan dan? ze omschrijft anders wel precies hoe het in de praktijk gegaan is, en wat er als tegenargumenten werd ingerbacht door de lokale pvdaquote:
Het Rode Waas verblindt je zo erg, dat je niet eens de naam van de persoon kunt opschrijven? Het gaat over Links, dus moet er geschopt worden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:29 schreef PhatRabbit het volgende:
Nog erger is dat het strafrechtsysteem Hoogenboom's vermeende bijdrage met kracht ondersteunt. Men is nog steeds heilig overtuigd van het nut om zedenmisdadigers proberen te genezen, zodat ze later nog eens de kans krijgen om een vrouw of kind te misbruiken. Dit blijkt maar weer uit het krantenartikel dat enkele posts hiervoor te lezen is...
Als Hoogenboom dus partijleidster wordt, en de kans daarop schijnt groot te zijn, dan hoef je een verscherping van de strafmaat niet te verwachten.
Elk PvdA-lid kon zichzelf kandidaat stellen. Tussen de vier personen die dat gedaan hebben is op het moment een verkiezing (ledenraadpleging) gaande.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:23 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien moet de PvdA zijn voorzitters gewoon eens ergens anders zoeken dan in de Amsterdamse Grachtengordel (en aanpalende volksbuurten)? Is zolangzamerhand nog voorspelbaarder dan een VVD-voorzitter uit Wassenaar.
En dan de rest van het land maar weer opzadelen met deze "briljante denkers/politici".![]()
Slechts 1 van de 4 kandidaten woont in Amsterdamquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:23 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien moet de PvdA zijn voorzitters gewoon eens ergens anders zoeken dan in de Amsterdamse Grachtengordel (en aanpalende volksbuurten)? Is zolangzamerhand nog voorspelbaarder dan een VVD-voorzitter uit Wassenaar.
En dan de rest van het land maar weer opzadelen met deze "briljante denkers/politici".![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat is er trouwens om niet te geloven aan dan? ze omschrijft anders wel precies hoe het in de praktijk gegaan is, en wat er als tegenargumenten werd ingerbacht door de lokale pvda
kun jij het wel weer niet geloven, maar dat moet je dan verder zelf maar weten. ik weet in elk geval genoeg/
Er zijn groeperingen actief die willen dat mevr Hoogland géén verdere carriere maakt. Er duikt op internet (quote:schanulleke:
ik heb geen idee waar dat vandaan komt, maar dit komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht schieten
u bent ook niet bepaald de slimste is het wel. het staat in haar eigen gastenboek, dat zeer recentelijk door haarzelf offline is gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:06 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Er zijn groeperingen actief die willen dat mevr Hoogland géén verdere carriere maakt. Er duikt op internet () een bijzonder onwaarschijnlijke post op, waar onder staat dat dit gepost is door ene mevr Hoogland. En jij gelooft dat?
Als het niet zo buitengewoon triest was zou het grappig zijn. Het is niet grappig, het is buitengewoon triest.
heeft u bewijzen dat dit verzonnen is? voorlopig wijst alles erop dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:08 schreef Kozzmic het volgende:
Het wordt met de dag sneuer, nu er zelfs verzonnen mails/berichten van AMH worden gebruikt om haar zwart te maken. Waarom kan er niet gewoon over de feiten worden gediscussieerd?
ik maak niemand zwart, ik breng alleen de waarheid boven tafel. ik wil laten zien wat een monster mevrouw hoogland werkelijk is. en dat lijkt me terecht aangezien ze door ons gekozen zal moeten wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef PLAE@ het volgende:
triest is pas om een account aan te maken puur en alleen om iemand mee zwart te gaan zitten maken. Bovendien is er hier op het forum al een schanulleke dus neem ff een andere nick aub. Dit verward.
Leg nou eens ff rustig uit wat jij nou zo overtuigend vindt aan die emails. Mijn demente grootmoeder kan nog inzien dat dit niet serieus is, maar misschien heeft zij, en ik, iets gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:00 schreef schanuleke het volgende:
[..]
heeft u bewijzen dat dit verzonnen is? voorlopig wijst alles erop dat dat niet zo is
welke emails?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:03 schreef D1 het volgende:
[..]
Leg nou eens ff rustig uit wat jij nou zo overtuigend vindt aan die emails. Mijn demente grootmoeder kan nog inzien dat dit niet serieus is, maar misschien heeft zij, en ik, iets gemist.
Enlighten us, oh Great One
Lieve, lieve schat. Ik zal het over je intelligentie niet hebben want ik zou niet willen dat je door mij je dosis Prozac nog een keer moet verhogen. Je bent zo volgens mij al paranoïde genoeg. Het vertederd mij werkelijk hoe heerlijk naïef jij op dergelijke gastboekberichtjes je waarheid berust. Ik zal je niet uitleggen hoe het gaat, alhoewel wederom mijn grootmoeder deze taak zou kunnen volbrengen. Laat ik je de wijze raad geven om de stekker van de computer uit het stopcontact te trekken, rustig op bed gaan liggen, kussen over je hoofd, en dan rustig tot duizend tellen totdat die enge stemmetjes in je hoofd weer weg zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:10 schreef schanuleke het volgende:
[..]
welke emails?
het gaat hier om een gastenboek. mevrouw hooglands bloedeigen gastenboek. als u dan niet begrijpt dat ze dan wel erg dom is als ze die reacties laat staan, tenzij die reacties van haar zelf komen dan bent u niet bepaald inteligent/.
Toch kan ik niet geloven dat dit echt is. Zo ontzettend dom kan mevrouw Hoogland niet zijn toch?quote:Getekend door Anne MArie Hoogland op 10/22/05
Ik wil deze zaak nog even toelichten.
Als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Westerpark heb ik juist gehandeld. De jongens waren tussen de 9 en de 16, we konden het ze niet aandoen om hun leven kapot te maken. Bovendien waren er 14 jongens, terwijl er maar 1 meisje was, de eerste is talrijker en dus belangrijker.
Jongens die verkrachten moeten geholpen worden. Daarom heb ik hulp voor ze geregeld, assertiviteitscursussen, ontmoetingen met de ouders. Uiteraard moeten ze zich niet schamen voor wat ze hebben gedaan, dat zou slecht zijn voor hun ontwikkeling. Het is beter als ze het accepteren en verder gaan met hun leven, en nog een lang en gelukkig leven hebben.
Als bestuurder moet je soms moeilijke keuzes maken. Het komt ongelooflijk vaak voor dat meisjes worden aangerand of verkracht door Marokkaanse jongeren, als we die niet uit de publiciteit houden krijgen mensen misschien een negatief beeld van deze bevolkingsgroep. Dat mag niet, want dat wordt weer aangegrepen om de verschillen in de samenleving te vergroten.
Nadat de zaak een jaar later in de publiciteit kwam heb ik er ongelooflijk veel energie in gestoken om een goede plaats te vinden voor Tessa. Ik heb een kliniek gebeld, die had echter helaas niet genoeg plaats. Hoe durven jullie te zeggen dat ik niets geef om het slachtoffer en alleen maar aan mijn eigenbelang denk?
Mijn god, elke infantiele jostikabouter kan toch wel zien dat dit te sarcastisch en te overduidelijk is om ook maar een grijnje authentiekte zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:24 schreef Sickie het volgende:
http://66.102.9.104/search?q=cache:hTh8ja7xcMAJ:server.scripthost.com/guestbook%3Fhooglandpvda+anne+marie+hoogland+gastenboek&hl=nl
Google cache van haar eigen gastenboek dat offline is gehaald. Er is niets dat er op wijst dat de posts die daar onder haar naam zijn geplaatst niet door haarzelf geplaatst zijn. De post in kwestie:
[..]
Toch kan ik niet geloven dat dit echt is. Zo ontzettend dom kan mevrouw Hoogland niet zijn toch?
ik zal het allemaal nog 1 keer stap voor stap uitleggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Lieve, lieve schat. Ik zal het over je intelligentie niet hebben want ik zou niet willen dat je door mij je dosis Prozac nog een keer moet verhogen. Je bent zo volgens mij al paranoïde genoeg. Het vertederd mij werkelijk hoe heerlijk naïef jij op dergelijke gastboekberichtjes je waarheid berust. Ik zal je niet uitleggen hoe het gaat, alhoewel wederom mijn grootmoeder deze taak zou kunnen volbrengen. Laat ik je de wijze raad geven om de stekker van de computer uit het stopcontact te trekken, rustig op bed gaan liggen, kussen over je hoofd, en dan rustig tot duizend tellen totdat die enge stemmetjes in je hoofd weer weg zijn.
Sterkte lieverd, we leven allemaal met je mee![]()
![]()
1 bewijs wil ik zien/. 1 bewijs/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
zelfs ik kan zien dat dit een hoaxje is.
Ik volg je redenatie maar ik kan er met de pet niet bij die posts echt zijn. Zo dom kan ze niet zijn. ALthans dat hoop ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
1 bewijs wil ik zien/. 1 bewijs/
Zoveelste zeikpost van een mislukte pseudo intellectueel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Zoveelste hetze tegen "links"???
Zoveelste flamebait van sicko.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:37 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zoveelste zeikpost van een mislukte pseudo intellectueel?
wat sickie zegt. bovendien kan je aan de tekst wel zien dat alles zo geschreven is om in een verkeerd daglicht te komen staan. dat annemarie zo denkt, betekent niet dat ze ook dom genoeg is om dit neer te pennen. anders is het politieke zelfmoord. dat is het bewijs voor mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
1 bewijs wil ik zien/. 1 bewijs/
Lieve, lieve schat. Ik kan een email naar je sturen waarop de afzender George W. Bush is, dat maakt mij, helaas of gelukkkig, nog geen president van Amerika. Echt volg mijn raad nou op. Dat is beter voor ons allemaal...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:33 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik zal het allemaal nog 1 keer stap voor stap uitleggen.
googel eerst op 'anne marie hoogland gastenboek'. dan kom je op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=anne+marie+hoogland+gastenboek&meta=
de eerste link helemaal bovenaan is van de site www.annemariehoogland.nl. daar staat als omschrijving:
"de website van Annemarie Hoogland, PvdA. ... U kunt reageren door een bericht
achter te laten in mijn gastenboek of door een e-mail te sturen naar ..."
dat komt uit de googel database, dat is wat er eerder op haar site stond. inmiddels is dat hele stuk over dat gastenboek weggehaald. waar u achter zult komen als u daadwerklelijk naar haar site surft.
kijkt u dan naar de volgende link op die googelpagina. die verwijst naar haar oude gastenboek http://server.scripthost.com/guestbook?hooglandpvda . die site is inmiddels ook uit de lucht gehaald vanwege de negatieve recacties die erop stonden. dit is echte pvda-censuur dus.
maar klik even op de googel cache vand eze pagina:
http://216.239.59.104/search?q=cache:hTh8ja7xcMAJ:server.scripthost.com/guestbook%3Fhooglandpvda+anne+marie+hoogland+gastenboek&hl=nl
taaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. daar staat het allemaal
bewijst u nu maar dat het allemaal onzin is. dat gastenboek moet autentiek zijn, anders had het nog niet in google gestaan. dat is echt geen grap van de laatste paar dagen. dat is gewoon haar eigen gastenboek. waar zij met haar eigen naarm reageert. als het haar eigen gastenboek is, maar het zou niet haar eigen reactie zijn, zou ze die reacties die ik hier eerder aanhaalde allang hebben weggehaald. maar dat heeft ze niet gedaan omdat het haar eigen reacties is.
bewijst u nu maar dat het allemaal onzin is.
van uw beledigingen vben ik niet gediend
Nogmaals sterkte, het gaat vast vanzelf weer overquote:Laat ik je de wijze raad geven om de stekker van de computer uit het stopcontact te trekken, rustig op bed gaan liggen, kussen over je hoofd, en dan rustig tot duizend tellen totdat die enge stemmetjes in je hoofd weer weg zijn.
Ik ben er helemaal niet op uit om links in het verdomhoekje te drukken, al komt het - toegegeven - misschien wel zo overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het Rode Waas verblindt je zo erg, dat je niet eens de naam van de persoon kunt opschrijven? Het gaat over Links, dus moet er geschopt worden?
ik ben niet gediend van uw vuige insinuaties.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef PLAE@ het volgende:
Ben je werkloos Schanuleke dat je de hele middag de tijd hebt om de boel hier onder te spammen?
Bedankt voor het compliment, maar ik moet er echt vandoor. Arbeid wacht. We zitten niet allemaal 24/7 duimen te draaien zoals jij dat doet. Het enige nadeel van het afschaffen van de melkertbanen is het feit dat jij nu hele dagen met je muffe geleuter dit forum komt bevuilen.quote:
Ja wanneer komt er nou eens echt het bewijs dat mevrouw Hoogland niet goed gehandeld heeft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef schanuleke het volgende:
kom nou eens met een bewijs.
wat zit u nu te zeuren over een "email". het gaat hier over een gastenboek, anne maries eigen gastenboek, dat is al bijna onomstotelijk door mij aangetoond. daarin kan ze als het goed is dus zelf bercihten weghalen, en als zij ook maar 1 hersencel in haar hoofd had gehad had ze deze twee berichten die van haarzelf afkomstig lijkten te zijn, weggehaald. maar dat heeft ze dus niet gedaan, blijkbaar is het toch echt door haarzelf geschreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef D1 het volgende:
[..]
Lieve, lieve schat. Ik kan een email naar je sturen waarop de afzender George W. Bush is, dat maakt mij, helaas of gelukkkig, nog geen president van Amerika. Echt volg mijn raad nou op. Dat is beter voor ons allemaal...
Kijk Schanul, dat is nou een mening die ik niet deel, maar die ik wel kan respecteren en waar je een serieuse discussie over kunt hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
annemarie heeft zulke teksten helemaal niet nodig om zich poiltiek uit te sluiten. dat heeft ze al gedaan toen ze de zaak in de doofpot probeerde te houden.
alles kan blijkbaar. zo ziet u maar weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik volg je redenatie maar ik kan er met de pet niet bij die posts echt zijn. Zo dom kan ze niet zijn. ALthans dat hoop ik.
Wat één? Ik ben ze allemaal! Het concept gastboek is je kennelijk vreemd. Nou ja, als je denkt dat je het met je medicatie aankan dan moet je maar doorgaan hé...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat zit u nu te zeuren over een "email". het gaat hier over een gastenboek, anne maries eigen gastenboek, dat is al bijna onomstotelijk door mij aangetoond. daarin kan ze als het goed is dus zelf bercihten weghalen, en als zij ook maar 1 hersencel in haar hoofd had gehad had ze deze twee berichten die van haarzelf afkomstig lijkten te zijn, weggehaald. maar dat heeft ze dus niet gedaan, blijkbaar is het toch echt door haarzelf geschreven.
volgens mij heeft u geeneens moeite gedaan om de links te volgen zoals ik ze heb neergezet. wilt u de waarheid soms niet boven tafel hebben?
heeft u er soms ook persoonlijk belang bij dat de waarheid niet boven tafel komt. bent u misschien 1 van de 14 marokkaanse jongens die het leven van het meisje tessa hebben vernietigd?
Blijf maar weg ook joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:42 schreef Sickie het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar ik moet er echt vandoor. Arbeid wacht. We zitten niet allemaal 24/7 duimen te draaien zoals jij dat doet. Het enige nadeel van het afschaffen van de melkertbanen is het feit dat jij nu hele dagen met je muffe geleuter dit forum komt bevuilen.
Zeg schanuleke, zet even ergens een gastenboek op, dan reageer ik even onder jouw naam. Dan zal ik er even wat achterlijke dingen in schrijven, die quote ik hier en vervolgens kan iedereen goed onderbouwen wat voor gek je bent. Het staat immers in jouw gastenboek, gepost onder jouw naam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik ben niet gediend van uw vuige insinuaties.
Maar ze schijnt toch wel de nieuwe voorzitter te worden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
annemarie heeft zulke teksten helemaal niet nodig om zich poiltiek uit te sluiten. dat heeft ze al gedaan toen ze de zaak in de doofpot probeerde te houden.
komt u nu maar eens met een bewijs. maar die capaciteiten heeft u duidelijk niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:47 schreef D1 het volgende:
[..]
Kijk Schanul, dat is nou een mening die ik niet deel, maar die ik wel kan respecteren en waar je een serieuse discussie over kunt hebben.
Voor als het weer stil is in je hoofd...
Je hebt ook al aangetoond dat het gastenboek weg is. Ze heeft ze dus wel weggehaald, google had ze echter al in de database staan. Weinig aan te doen. Gelukkig kan ieder nadenkend mens zien dat het wel erg onwaarschijnlijk is dat het van haar afkomstig is. Nu jij nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat zit u nu te zeuren over een "email". het gaat hier over een gastenboek, anne maries eigen gastenboek, dat is al bijna onomstotelijk door mij aangetoond. daarin kan ze als het goed is dus zelf bercihten weghalen, en als zij ook maar 1 hersencel in haar hoofd had gehad had ze deze twee berichten die van haarzelf afkomstig lijkten te zijn, weggehaald. maar dat heeft ze dus niet gedaan, blijkbaar is het toch echt door haarzelf geschreven.
Toch wel leuk he, zo'n troll accountjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef schanuleke het volgende:
[..]
komt u nu maar eens met een bewijs. maar die capaciteiten heeft u duidelijk niet.
het enige bewijs dat ik hier gezien heb dat het niet waar zou zijn is 'ik geloof niet dat iemand zo dom zou zijn'. dat is geen bewijs.
als iemand dat zou doen, onder mijn naam, zou ik het meteen weghalen. en niet een week lang laten staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeg schanuleke, zet even ergens een gastenboek op, dan reageer ik even onder jouw naam. Dan zal ik er even wat achterlijke dingen in schrijven, die quote ik hier en vervolgens kan iedereen goed onderbouwen wat voor gek je bent. Het staat immers in jouw gastenboek, gepost onder jouw naam.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het onoirbaar (ook niet meer dan dat). Haar doel was niet om de daders te beschermen of een multiculti-ideaal uit te dragen, maar om haar buurt mooier te laten zijn dan-ie is. Ik ben ook van mening dat ze de slachtoffers beter tegen de pesterijen had moeten beschermen; dat is namelijk wél haar taak.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
geef jij die gasten van democrates geen gelijk dan? de vrouw mag nooit meer meedoen aan iets politieks.
En als Google het al in de database opgenomen heeft, quote ik het wel gewoon daaruit. Overigens hebben politici doorgaans niet de tijd om de hele middag hun gastenboek te controleren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
als iemand dat zou doen, onder mijn naam, zou ik het meteen weghalen. en niet een week lang laten staan.
ik heb laatst nog een aflevering van woestijnridders (vara uitzending gemist) gezien, vlak na de 'begrafenis' van hazes. daar zaten alle potentiële voorzitters op een rijtje. een man, ben ff zijn naam kwijt, werd gepolld als de toekomstige voorzitter. dus misschien hebben we nog geluk. overigens had annemarie daar 4 van de 5 vragen fout...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar ze schijnt toch wel de nieuwe voorzitter te worden?
En als je kijkt hoeveel mensen haar wel niet steunen
het gastenboek is niet weg. het staat niet alleen in de google database maar ook in de google cache. dat zijn 2 verschillende dingen. het gastenboek is dus nog gewoon te lezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je hebt ook al aangetoond dat het gastenboek weg is. Ze heeft ze dus wel weggehaald, google had ze echter al in de database staan. Weinig aan te doen. Gelukkig kan ieder nadenkend mens zien dat het wel erg onwaarschijnlijk is dat het van haar afkomstig is. Nu jij nog.
vanwege het feit dat ze er alles aan gedaan heeft om het in de doofpot te houden. ik vind doofpotaffaires nou niet echt een teken van politieke oirbaarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het onoirbaar (ook niet meer dan dat). Haar doel was niet om de daders te beschermen of een multiculti-ideaal uit te dragen, maar om haar buurt mooier te laten zijn dan-ie is. Ik ben ook van mening dat ze de slachtoffers beter tegen de pesterijen had moeten beschermen; dat is namelijk wél haar taak.
Maar waarom zou ze niks politieks meer mogen doen? Als zij verkozen wordt op een functie, terwijl deze feiten op straat liggen, waarom zou je haar dan een Berufsverbot aandoen?
omdat het een onbetrouwbaar stuk ellende is, dat is waarom. ze is niet oprecht. ze stelt haar eigen lot boven dat van een onschuldig meisje. bovendien zorgt ze ervoor dat criminelen niet goed worden aangepakt, maar in plaats daarvan zo weer de straat onveilig maakten en zelfs in herhaling vielen/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het onoirbaar (ook niet meer dan dat). Haar doel was niet om de daders te beschermen of een multiculti-ideaal uit te dragen, maar om haar buurt mooier te laten zijn dan-ie is. Ik ben ook van mening dat ze de slachtoffers beter tegen de pesterijen had moeten beschermen; dat is namelijk wél haar taak.
Maar waarom zou ze niks politieks meer mogen doen?
dat ben ik wel met u eens. het is daarom zaak ervoor te zorgen dat ze niet verkozen wordt.quote:Als zij verkozen wordt op een functie, terwijl deze feiten op straat liggen, waarom zou je haar dan een Berufsverbot aandoen?
Het gastenboek is van haar site verwijderd. Dat Google het nog heeft, daar kan zij wel erg weinig aan doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef schanuleke het volgende:
[..]
het gastenboek is niet weg. het staat niet alleen in de google database maar ook in de google cache. dat zijn 2 verschillende dingen. het gastenboek is dus nog gewoon te lezen
Iemand zwart te maken / politiek onmogelijk te makenquote:
De daders zijn veroordeeld door een rechter, niet door Annemarie Hoogland. Dat je de straf niet zwaar genoeg vindt, dat moet je zelf weten, maar daar moet je dan niet mevrouw Hoogland op aankijken. Die heeft niks over de strafmaat te zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:56 schreef schanuleke het volgende:
[..]
omdat het een onbetrouwbaar stuk ellende is, dat is waarom. ze is niet oprecht. ze stelt haar eigen lot boven dat van een onschuldig meisje. bovendien zorgt ze ervoor dat criminelen niet goed worden aangepakt, maar in plaats daarvan zo weer de straat onveilig maakten en zelfs in herhaling vielen/.
Ik heb het bewijs: ik heb het door een tekstvergelijkingsprogramma op de universiteit gehaald. Het is eigenlijk te weinig om gedegen met elkaar te vergelijken, maar de match op grammatica, spelling, zinsbouw en woordkeuze is 7%. Da's ongeveer de overeenkomst tussen zoalshetis en Lord_Vetinari: bijna onvergelijkbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik ben niet gediend van uw vuige insinuaties.
ik denk dat ze met de mantel der liefde wel verstikking in haar wijk heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De daders zijn veroordeeld door een rechter, niet door Annemarie Hoogland. Dat je de straf niet zwaar genoeg vindt, dat moet je zelf weten, maar daar moet je dan niet mevrouw Hoogland op aankijken. Die heeft niks over de strafmaat te zeggen.
Ik ook niet, maar is dat reden om haar wettelijk een beroepsverbod op te leggen? Zalm heeft een strafblad, ook maar wegdoen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanwege het feit dat ze er alles aan gedaan heeft om het in de doofpot te houden. ik vind doofpotaffaires nou niet echt een teken van politieke oirbaarheid.
Dat ongetwijfeld (ze is een blijft een PvdA'er), maar daar hebben we democratische correctie voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ze met de mantel der liefde wel verstikking in haar wijk heeft veroorzaakt.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld (ze is een blijft een PvdA'er), maar daar hebben we democratische correctie voor.
duyvendak heeft ook een aardige 'lijst'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar is dat reden om haar wettelijk een beroepsverbod op te leggen? Zalm heeft een strafblad, ook maar wegdoen?
bedoel je nou dat het daar op de site staat, of dat het vlak daarna was of wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een aflevering van woestijnridders (vara uitzending gemist) gezien, vlak na de 'begrafenis' van hazes.
wat heeft u precies door een tekstverwerkingsprogramma gehaald? want zoals u het nu stelt is het nergens een bewijs van. u kletst namelijk maar wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het bewijs: ik heb het door een tekstvergelijkingsprogramma op de universiteit gehaald. Het is eigenlijk te weinig om gedegen met elkaar te vergelijken, maar de match op grammatica, spelling, zinsbouw en woordkeuze is 7%. Da's ongeveer de overeenkomst tussen zoalshetis en Lord_Vetinari: bijna onvergelijkbaar.
Ik vind dat eenieder zich verkiesbaar moet mogen stellen - da's de essentie van de democratie. (Dus opdonderen, die 'democrates')quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duyvendak heeft ook een aardige 'lijst'.
het gaat me niet om een strafblad, wel om de volharding van mevrouw hoogland om na deze schandalige blunder nog politieke ambities te hebben. maar goed het gaat idd slechts om het voorzitterschap, wellicht dat ze nu wat meer in de gaten gehouden gaat worden als ze die grote taak krijgt. ze heeft jeltje al als fan![]()
het staat daar op de site en het was de aflevering van rond die tijd, ter indicatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
bedoel je nou dat het daar op de site staat, of dat het vlak daarna was of wat?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef Floripas het volgende:
we gaan eens kijken wat er boven water komt.
wtf iedereen kletst maar wat en alleen jij verkondigt de waarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat heeft u precies door een tekstverwerkingsprogramma gehaald? want zoals u het nu stelt is het nergens een bewijs van. u kletst namelijk maar wat.
Zo zo, jij durft. We hebben hier een tekstvergelijkingsprogramma genaamd Thesaurus. Vroeger maakten we die met de hand ( ik kan het je zo voordoen), maar tegenwoordig maakt men die digitaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat heeft u precies door een tekstverwerkingsprogramma gehaald? want zoals u het nu stelt is het nergens een bewijs van. u kletst namelijk maar wat.
wat mij betreft mag de rechter zich ook wel met haar handelen gaan bezighouden. laten we aub niet vergeten dat er een meisje is verkracht door 14 jonge mannen. en dat dat meisje nooit de hulp heeft gekrgen waar zij recht op had, terwijl de daders letterlijk in de watten werden gelegd. dit alles met instemming en zelf toedoen van mevrouw Hoogland zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:04 schreef D1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Of het nog gepast is dat zij als voorzitter zal optreden heb ik ook mijn twijfels bij, maar laat de democratie z'n werk doen.
leuk dat je er moeite voor hebt genomen, maar eigenlijk kan je zonder verstand en zonder tekstvergelijkingsprogramma ook al zien dat het hier om een kleine hoax gaat. alleen schanuleke is nog niet overtuigd, maar dat maakt geloof ik niet zo gek veel uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
En ik heb haar andere publicaties van de site geplukt, en vergeleken met die post die jij hebt gequote hierboven.
We hebben hier een ware Willibrord Frequin/Peter R. de Vries/Patty Brard kruizingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wtf iedereen kletst maar wat en alleen jij verkondigt de waarheid.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef D1 het volgende:
[..]
We hebben hier een ware Willibrord Frequin/Peter R. de Vries/Patty Brard/kelly van bb kruizing
Ja, ik wist dat ik iets gemist had...quote:
Ik kreeg meer het gevoel met een strenggelovige te maken te hebben die het woord van god verkondigt zoals alleen zij dat kunnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef D1 het volgende:
[..]
We hebben hier een ware Willibrord Frequin/Peter R. de Vries/Patty Brard kruizing
You better recognize
zozo ik durf zeker. ik ben niet bepaald onder de indruk van uw verschijning.quote:
ook ben ik niet onder de indruk van uw 'tekstvergelijiingsprogramma'. u kletst maar wat. zelfs al zou het waar zijn, dan nog is dit geen enkel bewijs.quote:We hebben hier een tekstvergelijkingsprogramma genaamd Thesaurus. Vroeger maakten we die met de hand ( ik kan het je zo voordoen), maar tegenwoordig maakt men die digitaal.
dat klopt 'mevrouw', maar in dit geval is het wel onzin/.quote:Alleen omdat iets jou niet uitkomt in een debat maakt het nog geen 'onzin', aap.
dat zegt dus helemaal niks. haar publicaties hoeven helemaal niet door haarzelf geschreven te zijn, maar kan ook door haar ambtenaren. daarnaast is de manier waarop een mens in een publicatie shcrijft heel anders dan hoe een mens een publicatie schrijft. als ik een serieus bericht van u door uw 'spellingsprogramma' zou halen en zou vergelijken met uw minder serieuze berichten zou er waarschijnlijk ook 0 uitkomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
En ik heb haar andere publicaties van de site geplukt, en vergeleken met die post die jij hebt gequote hierboven.
Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat mij betreft mag de rechter zich ook wel met haar handelen gaan bezighouden. laten we aub niet vergeten dat er een meisje is verkracht door 14 jonge mannen. en dat dat meisje nooit de hulp heeft gekrgen waar zij recht op had, terwijl de daders letterlijk in de watten werden gelegd. dit alles met instemming en zelf toedoen van mevrouw Hoogland zelf.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef schanuleke het volgende:
[..]
zozo ik durf zeker. ik ben niet bepaald onder de indruk van uw verschijning.
[..]
ook ben ik niet onder de indruk van uw 'tekstvergelijiingsprogramma'. u kletst maar wat. zelfs al zou het waar zijn, dan nog is dit geen enkel bewijs.
[..]
dat klopt 'mevrouw', maar in dit geval is het wel onzin/.
[..]
dat zegt dus helemaal niks. haar publicaties hoeven helemaal niet door haarzelf geschreven te zijn, maar kan ook door haar ambtenaren. daarnaast is de manier waarop een mens in een publicatie shcrijft heel anders dan hoe een mens een publicatie schrijft. als ik een serieus bericht van u door uw 'spellingsprogramma' zou halen en zou vergelijken met uw minder serieuze berichten zou er waarschijnlijk ook 0 uitkomen.
u kletst dus maar wat. verder ben ik niet van uw scheldpartijen gediend.
Je mag me tutoyeren, hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef schanuleke het volgende:
bla
is dat programma te downloaden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je mag me tutoyeren, hoor.
Ik heb dan ook expres de 'voorwoorden' uit haar publicaties geplukt: die schrijven ze altijd zelf.
Als je mijn posts met elkaar vergelijkt (net gedaan, één streng van vorige en één streng van deze week - 10 posts) kom ik uit op 93%.
Dat weet ik, maar wellicht dat het zou bijdragen aan de discussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk dat je er moeite voor hebt genomen, maar eigenlijk kan je zonder verstand en zonder tekstvergelijkingsprogramma ook al zien dat het hier om een kleine hoax gaat. alleen schanuleke is nog niet overtuigd, maar dat maakt geloof ik niet zo gek veel uit.
Meestal kunnen die net iets beter spellen... Meestalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het gevoel met een strenggelovige te maken te hebben die het woord van god verkondigt zoals alleen zij dat kunnen![]()
ik reageer alleen als ik je iets zinnigs zie zeggen.quote:
Ik denk het jij vraagt hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat programma te downloaden?
Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat programma te downloaden?
leuke kloon tester... hoewel ik nu met mijn blote hoofdje al 93% zekerheid heb of het om een kloon gaat of nietquote:
leest u anders even de links die ik eerder heb geplaatst. daaruit blijkt toch echt een heel ander beeld. de daders zijn weldegelijk in de watten gelegt, en liepen niet veel later alweer rond door de wijk, op zoek naar een volgend slachtoffer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.
i willquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.
Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.
Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.
Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.
Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.
Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.
Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.
Al deze factoren wegen even zwaar.
You do the math![]()
of ze in de watten zijn gelegd met hun heropvoedingsprogramma weet ik niet, deze zin klopt wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef schanuleke het volgende:
[..]
en liepen niet veel later alweer rond door de wijk, op zoek naar een volgend slachtoffer.
u vindt uzelf blijkbaar een hele slimme dame en denkt daarom met iedere bewering te kunnen wegkomen. helaas zal dat bij mij niet lukken. ook hier kletst u namelijk maar wat. u heeft helemaal geen verstand van wie de 'voorwaarden' van een publicatie schrijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je mag me tutoyeren, hoor.
Ik heb dan ook expres de 'voorwoorden' uit haar publicaties geplukt: die schrijven ze altijd zelf.
jaja het zal wel. uit uw grote duim zeker weer.quote:Als je mijn posts met elkaar vergelijkt (net gedaan, één streng van vorige en één streng van deze week - 10 posts) kom ik uit op 93%.
En je gaat maar door hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef schanuleke het volgende:
[..]
leest u anders even de links die ik eerder heb geplaatst. daaruit blijkt toch echt een heel ander beeld. de daders zijn weldegelijk in de watten gelegt, en liepen niet veel later alweer rond door de wijk, op zoek naar een volgend slachtoffer.
ik vind het erg jammer dat men niet de moeite neemt zich daadwerklijk in de zaak te verdiepen
D'oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuke kloon tester... hoewel ik nu met mijn blote hoofdje al 93% zekerheid heb of het om een kloon gaat of niet![]()
Welnu, ik heb hierboven mijn methode geschreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u vindt uzelf blijkbaar een hele slimme dame en denkt daarom met iedere bewering te kunnen wegkomen. helaas zal dat bij mij niet lukken. ook hier kletst u namelijk maar wat. u heeft helemaal geen verstand van wie de 'voorwaarden' van een publicatie schrijft.
[..]
jaja het zal wel. uit uw grote duim zeker weer.
500 woorden is peanutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
D'oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Je moet wel van beiden eigenlijk minstens 500 woorden hebben om de test goed uit te kunnen voeren. Eigenlijk.
SCH met pumps in maat 44quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
hoewel ik bij jou nog altijd afvraag van wie je nou eigenlijk een kloon bent...![]()
-> kom eens naar de slowchat, anders krijg ik wéér een aantekening. Dan wil ik het dáár wel even bespreken, van wie ik nou de kloon ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
500 woorden is peanuts![]()
hoewel ik bij jou nog altijd afvraag van wie je nou eigenlijk een kloon bent...![]()
Omdat de daders niet openbaar zijn gevierendeeld door 4 Belgische knollen op het Damplein, worden ze door sommigen gezien als 'winnaar' en iedere politicus die suggesties in die richting heeft tegengewerkt, heeft deze zaak moedwillig in de multiculturele doofpot gestopt. Zo moet je het ongeveer zien, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welnu, ik heb hierboven mijn methode geschreven.
Ik zou graag willen dat jij me zegt op welk getal jij uitkomt.
Haar test is iig herhaalbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef schanuleke het volgende:
[..]
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.
u bent hiermee de zwakste schakel. tot ziens
poppetje van wiske,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef schanuleke het volgende:
[..]
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.
u bent hiermee de zwakste schakel. tot ziens
Ik ga die test niet doen, nee, nog steeds lui van halve nacht slapen, ik ken die test verder ook niet, maar de criteria die je opsomt komen vrij helder over én zijn herhaalbaar. Schabolleke kunnen we alleen maar geloven. Dus ja, ik denk dat Schabolleke de zwakste schakel is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pop-per!![]()
Pop-per!![]()
Wat is er, popje, ben je te lui om de test zelf te doen?
Ghe, ik noemde jou ook niet 'popje'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga die test niet doen, nee, nog steeds lui van halve nacht slapen, ik ken die test verder ook niet, maar de criteria die je opsomt komen vrij helder over én zijn herhaalbaar. Schabolleke kunnen we alleen maar geloven. Dus ja, ik denk dat Schabolleke de zwakste schakel is.
Kan ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ghe, ik noemde jou ook niet 'popje'.
Ik heb nog niet geleerd hoe je twee verschillende users in dezelfde post quote.
.
.
.
.
.
.
(Die laatste zin is overigens een érnstig bewijs voor internettaalverloedering.)
nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaatquote:
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaat
mijn bewijzen zijn echter direct te veriferen. ik heb precies hier uitgelegd hoe dat kan
welke poep? heeft u er ook nog iets tegen in te brengen of was dit alles?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
poppetje van wiske,
please let it go man. je mag best annemarie slecht vinden, maar kom niet aan met deze poep.
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef Floripas het volgende:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet hoor.
Welke laatste zin???
quote:Ik heb nog niet geleerd hoe je twee verschillende users in dezelfde post quote.
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?
Goed, nu is het grappig geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaat
mijn bewijzen zijn echter direct te veriferen. ik heb precies hier uitgelegd hoe dat kan
ik zal het nog een keer uitleggen en dan moet je het daar maar mee doen wat betreft mijn mening. ik vind annemarie geen geschikte keuze om iets politieks te gaan doen. dat dat ff duidelijk is. maar dat een persoon haar naam gebruikt lijkt me meer dan duidelijk gezien de strekking van die hoax. ze is blond, komt weg met slecht beleid, maar zo dom is ze gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
Dankzij jou vindt hij mij weer leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
Occam's razor ook verder dus.
Jawel, maar je negeert het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
niet met de gegevens die u tot nu toe geplaatst hebt. welke teksten heeft u eigenlijk met elkaar vergeleken? post ze even hier samen met een link waar ik uw programma kan downloaden. en waar is uw bewijs dat zei die andere tekst uit die publicatie ook zelf geschreven heeft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed, nu is het grappig geweest.
Ik heb je mijn methode en de naam van dat programma gegeven. Die is exact navolgbaar, ik zou zeggen, ga je gang.
zie mijn eerdere bericht met de hele uitleg en met de links naar de googel cache. u heeft er waarschijnlijk niet eens serieus naar gekeken. jammerquote:Jouw "bewijzen" bestaan uit niets meer dan een citaat dat evengoed door een hetzerige internetlynchmob geplaatst zou kunnen zijn.
Waar. Is. Je. Bewijs.![]()
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens iets anders, schanul, ik weet niet wie u bent of wat uw motivatie is, maar deze aanklacht tegen Hoogland, de weblog en alle commotie past wel een beetje bij een verschijnsel dat je laatste tijd vaker ziet. Ik begon er mijn bijdrage in deze topic mee (totdat Klefbeer alias Sicko het nodig achtte zijn stinkende walm op mij los te laten), het heeft veel weg van de zoveelste hetze door ideologisch (al dan niet extreem)rechtse kringen. Het kan natuurlijk zijn dat dit bij u niet het geval is natuurlijk, dat u slachtoffer bijv. persoonlijk kent of gekend heeft. Indien zo, dan is het misschien raadzaam om daarvan melding te maken, want anders zie ik er toch niets anders in dan idd de zoveelste hetze tegen een links figuur.
Nou, als je daar écht gelukkiger van wordt, doe ik dat wel even.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:04 schreef schanuleke het volgende:
[..]
niet met de gegevens die u tot nu toe geplaatst hebt. welke teksten heeft u eigenlijk met elkaar vergeleken? post ze even hier samen met een link waar ik uw programma kan downloaden. en waar is uw bewijs dat zei die andere tekst uit die publicatie ook zelf geschreven heeft?
Ik heb de googlecache gezien, maar dat wil niet zeggen dat zij het zelf erop heeft geplaatst. Dáár gaat het om, dáár heb je geen bewijs voor.quote:[..]
zie mijn eerdere bericht met de hele uitleg en met de links naar de googel cache. u heeft er waarschijnlijk niet eens serieus naar gekeken. jammer
u zit hier heel ernstig allerlei zaken uit uw grote duim te zuigen, maar ik trap daar niet in. jammer dat anderen dat wel doen.
Het faciliteren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?
Groepsverkrachting? Is dat relevant tov van wat ik u vraag? U beschuldigt Hoogland van van alles en nu dus zelfs van het faciliteren van een groepsverkrachting, maar kunt het niet waar maken. Ik vraag u naar uw motivatie, reik u als het ware een reddingsboei aan. Maar indien niet, dan niet hoor, dan kan wat mij betreft deze topic weg of afgevoerd worden naar TRU.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?
Scherp gezien, deze beschuldiging is expliciet en nog veel erger dan eerdere.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het faciliteren?
Dus die Hoogland heeft 'm er zelf nog even wat dieper ingeduwd?
voorlopig heb ik nog niks gezien waarmee ik uw experiment zou kunnen herhalen. alleen het volgende:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, als je daar écht gelukkiger van wordt, doe ik dat wel even.
En ik ga jou niet wijzen waar je illegaal programma's kunt downloaden. Pak maar even pen en papier.
het bewijs is dat ze die berichten die uit haar naam zijn geschreven eraf gehaald zou hebben als het niet van haar was.maar dat heeft ze niet gedaan. is zwak bewijs natuurlijk, maar het is al veel meer dan u heeft. u heeft helemaal niks behalve wat geklets over hoe u met 1 of ander programma om kunt gaan dat wij absoluut niet kunnen controlerenquote:Ik heb de googlecache gezien, maar dat wil niet zeggen dat zij het zelf erop heeft geplaatst. Dáár gaat het om, dáár heb je geen bewijs voor.
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
@Floripas,
Kzie nu dat het naar alle waarschijnlijkheid een kloontje is. Hoe oud schat je haar in?
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het faciliteren?
Dus die Hoogland heeft 'm er zelf nog even wat dieper ingeduwd?
In ieder geval niet oud genoeg om nog serieus op in te gaan, me dunkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.
Iets van veertien?
Ik dacht juist het tegenovergestelde, bejaard dus. Ze redeneert veel te veel voor een 14-jarige, ook is ze veel te vasthoudend. Nee, dit is een kloon van een ouder persoon, een bejaard persoon zelfs, schat ik in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.
Iets van veertien?
voorlopig heb iknog geen enkel bewijs vban uw hand gezien. daarmee maakt u uzelf ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In ieder geval niet oud genoeg om nog serieus op in te gaan, me dunkt.
Dus u zegt nu dat doordat Hoogland de groepsverkrachting faciliteerde, die latere groepsverkrachtingen hebben plaatsgevonden en dat zij daar dus ook schuldig aan is???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.
Je neemt de tekst die de langste zinnen heeft als standaard, ja? Dan ga je het percentage afwijking berekenen, als een zin van nul woorden 0 is en de langste zin 100. Dat doe je ook voor woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef schanuleke het volgende:
[..]
voorlopig heb ik nog niks gezien waarmee ik uw experiment zou kunnen herhalen. alleen het volgende:
"Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.
Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.
Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.
Je turft hoeveel namen en aanspreektitels er overeenkomen, en hoeveel er verschillen. Ook de afkortingen meerekenen.quote:Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.
Je herhaalt het procedequote:Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.
Idem ditoquote:Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.
Dus: de tekst met de langste zinnen, daar zet je je testtekst tegen af. Daarvan bereken je van iedere factor de gemiddelde afwijking, optelen, gedeeld door vier, min honderd, hoppa.quote:Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.
Veel plezier.quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.
waarmee blijkt dat u blijkbaarnog niet op de links heeft geklikt die ik eerder heb geplaatst. 10 links naar krantenartieklen en tvprogramma's. doet u dat anders eerst eens, nu weet u niet waarover u praatquote:
Ryan3-> slowchat!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
Hou oud bent u, Schanul? En kennen wij u ook onder een andere usernaam op Fok!?. Just for the record hè.
Ik heb wel op de links geklikt, tenminste, die me relevant leken en die waarvoor ik niet hoefde te betalen, en die, die willen openen in Firefox.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarmee blijkt dat u blijkbaarnog niet op de links heeft geklikt die ik eerder heb geplaatst. 10 links naar krantenartieklen en tvprogramma's. doet u dat anders eerst eens, nu weet u niet waarover u praat
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je neemt de tekst die de langste zinnen heeft als standaard, ja? Dan ga je het percentage afwijking berekenen, als een zin van nul woorden 0 is en de langste zin 100. Dat doe je ook voor woorden.
[..]
Je turft hoeveel namen en aanspreektitels er overeenkomen, en hoeveel er verschillen. Ook de afkortingen meerekenen.
[..]
Je herhaalt het procede
[..]
Idem dito
[..]
Dus: de tekst met de langste zinnen, daar zet je je testtekst tegen af. Daarvan bereken je van iedere factor de gemiddelde afwijking, optelen, gedeeld door vier, min honderd, hoppa.
[..]
Veel plezier.
Kijk, da's strontvervelend, en wellicht nog wel strafbaar, indien te bewijzen, maar da's wel wat anders dan het faciliteren van nieuwe groepsverkrachtingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat hoogland met dit beleid heeft veroorzaakt is dat de ernst van de situatie niet echt dudielijk geworden is. niet voor niks is het slachtoffer en de mensen rondom haar geïntimideerd werden door dezelfde jongens. niet voor niks hebben zij hun biezen gepakt omdat de leefsituatie onhoudelijk is geworden. en dan die familie van een van de daders die het meisje uitscholden voor hoer is natuurlijk geen prettige gedachte.
kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:
[..]
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:
[..]
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
dan heeft u eea niet goed begrepen.leest u het aub nog eens door/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.
De discussie is allang afgelopen toch? We zijn nu al aan het napraten en dan kun je vragen over motivatie en of iemand een kloon is en van wie dan wel plaatsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ryan3-> slowchat!
Anders krijg je een dreigement voor een ban, tenminste, ik wel.
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef schanuleke het volgende:
[..]
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verder
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".
Al je ledematen (argumenten) zijn afgehakt, voor iedereen is het duidelijk dat je (letterlijk!) geen poot meer hebt om op te staan.
En toch naar me blijven roepen dat ik er niet langs mag, dat het slechts een vleeswond is.
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]. Die heb ik ook eens gebruikt bij bepaalde heren op een bepaalde site idd. Als ik me niet vergis is schanul daar ook van afkomstig.
Ja, okee, en je bent van gevorderde leeftijd hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend hebt hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.
GeenStijl.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
neehoor, ik heb mijn motivatie al aangegeven. ik vertrouw mevrouw Hoogland niet en vindt daarom dat zij niet verkozen mag worden/. liever heb iki iemand andrs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend heeft hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
GeenStijl.![]()
Zeg, kom je nog met het 'bewijs' dat er dankzij haar meer groepsverkrachtingen plaatsvonden, of hoe zit dat?
Niet ergens waar ik het kan openen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nu
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet ergens waar ik het kan openen.
Kom er nou maar mee.
Ga jij eens eigen gaarstoven in je eigen vet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.
kut-buurt ja. zou ik ook zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Ben overigens blij dat ik weg ben uit die kut-stad![]()
Buurten als Westerpark heb je zoveel in A'dam. Ik bedoel het meer in het algemeen, het huisje wat ik had met m'n CCCP-ex was wel gezellig en zeker niet slecht.quote:
denk je niet dat hoogland het niet is geworden omdat men vindt dat deze vrouw poitiek niks voor gaat stellen met haar erfenis? ik denk wel dat heel wat leden daarom voor een ander hebben gekozen en deze vrouw snel met de stille trom lekker moedertje gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
champagne is zeker op zijn plaats! proost!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef schanuleke het volgende:
http://www.pvda.nl/render(...)41/instanceId/37907/
Mevrouw Hoogland is het dus niet geworden. Tijd om de champagne te ontkurken.
ze kan nog minder kwaad doen als ze in de vergetelheid verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?quote:Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
u heeft ze echt niet allemaal op een rijtje/.
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?
?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...![]()
Echt waar joh? reuze interessantquote:
Ik maak niemand zwart. Dat doet mevrouw Hoogland zelf wel. Ik heb echter alleen even onder de aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.
Het interesseert me verder bar weinig wie de voorzitter van de PVDA is (geworden) en wat er met Hoogland gebeurt. Het aanmaken van een account op fok alleen maar om iemand zwart te maken vind ik vrij sneu. Maar goed![]()
Schalulleke?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
hey er is een geile film op ned 3 nu!
neenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |