Kon helaas niet meer replyen in andere topic.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
uhm... ik mis wat volgens mij![]()
Ik help Hicham.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kon helaas niet meer replyen in andere topic.....![]()
kan de heer in kwestie zich even melden![]()
Ik denk dat dit ook geen succes was geworden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:36 schreef Makster het volgende:
Nee en dat is het enige waar ik blij om ben. Dat aantrappen is me zo verschrikkelijk tegen gevallen, damn woman![]()
Bij nader inzien had ik er ook gewoon naast moeten gaan staan en er op moeten springen, werkt ook prima bij mijn buurjoch. En ik ben ook nog is sterker met mijn linkerpoot ivm voetballen enzo![]()
Maar hij heeft vast wel een busje.quote:Gozert komt uit Zutpen![]()
Ga jij je er nu ook nog mee bemoeienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik help Hicham.![]()
En wat ga je morgen in Amsterdam doen?![]()
Ow ja, ik weet het al.![]()
Nou dan moet je wel vroeg opstaan, want hij leest bij voor zon(d)sopgang.![]()
Ach, we nemen hier gewoon langzaam de boel overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien, beware of the DB-Invasion
![]()
En heb je zeker gespiekt op MF![]()
wist ut wel dat het geen goed idee was om me bij FOK aan te sluiten![]()
On fucking mogelijk om die CR aan te trappen, respect voor uw been. Ik snap nu ook de foto's van je been wat beterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik help Hicham.![]()
En wat ga je morgen in Amsterdam doen?![]()
Ow ja, ik weet het al.![]()
Nou dan moet je wel vroeg opstaan, want hij leest bij voor zon(d)sopgang.![]()
[..]
Ik denk dat dit ook geen succes was geworden.
[..]
Maar hij heeft vast wel een busje.![]()
Zutphen is errûg ver.![]()
Heb er ooit mijn woord voor moeten vergeven dat als mijn favo band ooit zou optreden in Nederland ik absoluut zou gaan kijken.. miste concert in Rotterdamen checkte de kaart en zag mijzelf n mijn mini met beslagen ramen i.c.m. de natte herfst niet helemaal naar die uithoek rijden.
![]()
It wasn't mequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kon helaas niet meer replyen in andere topic.....![]()
kan de heer in kwestie zich even melden![]()
We lijven ze gewoon in bij DB........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ach, we nemen hier gewoon langzaam de boel over
Zo, echt een invasie van de bollen,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef TR_Roadkill het volgende:Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch
Dubbel genieten
Klik hier voor het MF-FOK! programma
![]()
![]()
[afbeelding]
Vindt het maar een matige boel, waar blijft de groep motoren die massaal door dat kleine bochtje wil? Wat uiteraard niet past waardoor ze maar over elkaar heen gaan stuiteren en het publiek een leuke crash kan aanschouwenquote:
Hij was toch vast gelopen, moet je dat niet eerst fixen voor je normaal kan kicken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:08 schreef Makster het volgende:
On fucking mogelijk om die CR aan te trappen, respect voor uw been. Ik snap nu ook de foto's van je been wat beter![]()
![]()
Nee, joh, tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:14 schreef hicham het volgende:
Hey, dit topic wordt gekaapt door Bollen
Ik eis een titelwijziging en een verandering van de OP
[..]
It wasn't me
Dan neem ik een bossche bol mee, kunnen we honkballenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef hicham het volgende:
Zie nu ook de subtiele wijzigingen in de FAQLeuk Roadkill
Ik neem dus volgende keer mijn wapenstok mee naar de meet![]()
Warmloper ja, nu kan jij hem zelfs aan kickenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Wel netjes die OP, kunnen sommigen nog wat leren met eigen inbreng![]()
[..]
Hij was toch vast gelopen, moet je dat niet eerst fixen voor je normaal kan kicken?![]()
is dat je nieuwe projectjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Ook wel gek![]()
Heeft wel wat geen kontje
[afbeelding]
Nee niet mijn project, wel de zelfde basis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
is dat je nieuwe projectje, heeft potentieel!!! vooral die uitlaat is erg cool zo
![]()
Owkee aardig gekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Ik vind net gewoon 2.600 euro op een spaarrekening waarvan ik het bestaan vergeten was.![]()
Had hem ook al 3 maanden niet gebruikt.
Leuk die renterekening en plusrekeningen optie's bij telebankieren.![]()
Moest even geld terugboeken, want de PTT stond vandaag ineens op de zaak bij de expeditie met de wielen van Haan.Die moet ik nu dus op het postkantoor ophalen zonder auto, schiet alsnog niet op met bezorgen op het werk.
![]()
Rodamoto stuurt de banden ook naar de zaak, hopelijk morgen, kunnen ze daarna samen door naar een zakenrelatie waar onze chauffeur 3 keer per week langsrijdt. Die zou ze even gratizzz monteren.![]()
Nu alleen de velgen nog terughalen na het betalen van 675 euro op het postkantoor dus.
Stiekem even wat langer in de pauze ofzo, en een veel te grote doos op het stuur van de fiets.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
@Patrick281; hé Rotturdammur, zie dat je daar vandaan komt, dus ik zal je bij de eerstvolgende meet handle with care.....in Rotturdam legge me roots, vandaar
Een Triumph achterbrug en een Harley deeptone uitlaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Ook wel gek![]()
Heeft wel wat geen kontje
[afbeelding]
Kijk uit, daar klap je zo mee achterover.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:42 schreef Makster het volgende:
Nee niet mijn project, wel de zelfde basis.
Dit word mijne. Soes Gixxer 750W met VFR mono swing arm, upsd vork aangepast R6 kontje (smaller en korter) R1 achterlicht en nog meer shit
Zit zeker potentie in
[afbeelding]
[afbeelding]
Haan zou vandaag versturenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
Owkee aardig gek![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is dus echt een Pep actie![]()
![]()
Haan is dus ook klaar![]()
![]()
En ik is neer
Morgenavond een paar dagen naar Brugge toe![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog even gesollicteerd tussen neus en lippen door.![]()
To: afdeling Stafafdeling Personeel & Organisatie
Sent: Wednesday, October 19, 2005 11:20 PM
Subject: Sollicitatie Creatieve Fotograaf
Niet semi-professioneel dus.![]()
![]()
En nu zo neer.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Ik vind net gewoon 2.600 euro op een spaarrekening waarvan ik het bestaan vergeten was.![]()
Dat verklaart meteen waarom je zo lomp bentquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
@Patrick281; hé Rotturdammur, zie dat je daar vandaan komt, dus ik zal je bij de eerstvolgende meet handle with care.....in Rotturdam legge me roots, vandaar
Zie bovenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een import Bosche bol.
![]()
Dus je praat niet net zo zacht als Martie en Raus.![]()
![]()
Ik vind dat wel een mooi taaltje.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Victorie!
<<knip>>
Een glorievolle dag voor de mensheid! Ik ga voor 30 euro bier drinken! (maar dan ga ik niet op de motor...)
ik ben ook geen echte bossche bol en heb dus ook geen zachte Gquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een import Bosche bol.
![]()
Dus je praat niet net zo zacht als Martie en Raus.![]()
![]()
Ik vind dat wel een mooi taaltje.![]()
Enn ik kom eigenlijk uit Rozenburg, heb daar eerst 25 jaar na mijn geboorte rondgehangen.![]()
Niemand uit Den Bosch zal die naam kennen normaal gesproken, maar jij dan wel..![]()
![]()
![]()
[..]
Een Triumph achterbrug en een Harley deeptone uitlaat.![]()
![]()
[..]
Kijk uit, daar klap je zo mee achterover.![]()
[..]
Haan zou vandaag versturenwas dus gisteren.
En het bedrag wilde ik overboeken, niet contant bij aflevering. Moet nou alsnog die wielen halen.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben ook geen echte bossche bol en heb dus ook geen zachte G![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fok! MC beslist en niet 1 individu.
may I have the votes from Àernheim, Àmsterdanm, Dordrtèght ànd Àsschèn?![]()
Jajaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Jajaop MF posten in het DB topic, en hier een beetje je excuses gaan zitten maken dat je niet echt uit denbosch komt, ja, het was maar per ongeluk, ik kan er ook niets aan doen, ik was ook liever in Zaltbommel blijven wonen, maar ja, je weet het, als je wil posten in het DB topic moet je er ook wonen ik zeg:
[afbeelding]
Sta een beetje sterker in je schoenen en laat je niet door alle niet bosschenaren hier omver praten![]()
![]()
Als je maar zorgt dat je een harde "L" hebt als het nodig isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft al een vriendin, dus stop maar met soliciterenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je een harde "L" hebt als het nodig is![]()
Da's jammer...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendin, dus stop maar met soliciteren
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Hij moet een beetje kromstaan voor het lekkere, maar een L is wel wat overdreven.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's jammer...Dan staak ik bij deze al mijn pogingen want tegen een CBR 900RR kan ik niet op
![]()
Wat voor één is het dan? Als de "honda CBR1100XX" de grootste is en de "Honda CBR 125" de kleinste, welk model zou je Mercy dan toekennen? Het is toch wel minimaal een 25 Kw tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Hij moet een beetje kromstaan voor het lekkere, maar een L is wel wat overdreven.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat voor één is het dan? Als de "honda CBR1100XX" de grootste is en de "Honda CBR 125" de kleinste, welk model zou je Mercy dan toekennen? Het is toch wel minimaal een 25 Kw toch![]()
Das handig, dan kan je d'r op leunen als je moe bentquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan heb ik een mooie middenpoot
![]()
heb jij die deuk in de tank van mijn VFR wel eens gezien ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Das handig, dan kan je d'r op leunen als je moe bent
Of als camerastandaard gebruiken een levende driepootquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Das handig, dan kan je d'r op leunen als je moe bent
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb jij die deuk in de tank van mijn VFR wel eens gezien ?![]()
![]()
Komt me bekent voor,die"verdwenen"spaarrekeningen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Had hem ook al 3 maanden niet gebruikt.
Leuk die renterekening en plusrekeningen optie's bij telebankieren.![]()
Moest even geld terugboeken, want de PTT stond vandaag ineens op de zaak bij de expeditie met de wielen van Haan.Die moet ik nu dus op het postkantoor ophalen zonder auto, schiet alsnog niet op met bezorgen op het werk.
![]()
Rodamoto stuurt de banden ook naar de zaak, hopelijk morgen, kunnen ze daarna samen door naar een zakenrelatie waar onze chauffeur 3 keer per week langsrijdt. Die zou ze even gratizzz monteren.![]()
Nu alleen de velgen nog terughalen na het betalen van 675 euro op het postkantoor dus.
Stiekem even wat langer in de pauze ofzo, en een veel te grote doos op het stuur van de fiets.![]()
In de dubbelle bodem van de la waar je je "administratie"in bewaardquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
Mij niet, vertel eens waar ik die kan vinden
Flinke spaarrekening als je er een Goldwing van kan kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
In de dubbelle bodem van de la waar je je "administratie"in bewaard.Heb er maar een nieuw bankstel voor gekocht.
![]()
Ik had heb al een auto.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Flinke spaarrekening als je er een Goldwing van kan kopen
ik heb ooit ook eens geld gevonden op een plaats waar ik al tijden niet gekeken hadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
Mij niet, vertel eens waar ik die kan vinden
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey jongens en dame,
Kibbelen jullie maar lekker verder over de zachte G van Mercy,
Maar de harde L houd ik toch liever alleen voor mezel![]()
tnx![]()
Die harde L is op het moment even buiten gebruik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey jongens en dame,
tnx![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey jongens en dame,
tnx![]()
Wat een "geneuzel" he,wel netjes blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
wat een ge-lul in dit topique zeg
We hebben nog wel dames nodig voor mijn nieuwe prive zwembadje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef R2-D2 het volgende:
Da's jammer...Dan staak ik bij deze al mijn pogingen want tegen een CBR 900RR kan ik niet op
![]()
Ja, daar hebben ze dus nog steeds geen duidelijk oordeel over gegeven.. net als al die moeite voor dat "Baksteen bekeurd PanRider voor sticker" MF topicquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
goed nieuws voor de 23.7KWatters![]()
kijk maar eens![]()
nog niet ver genoeg gelezen
het is nog niet geheel duidelijk
![]()
Das een goeie voor in Marokkoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
was niet op een spaarrekening of zomaar in mijn rijbewijs
![]()
het viel eruit toen ik bij een controle het moest laten zien
die agent dacht gelijk dat ik hem wilde omkopen
![]()
Als het gras 3 kontjes kratjes hoog is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hebben nog wel dames nodig voor mijn nieuwe prive zwembadje.![]()
Members only,nude lady's free.![]()
Het waterniveau dient dan wel boven "L"-hoogte te zijn omblikken te voorkomen.
[afbeelding]
En nu weer snel door met de arbeid. Discalimer: bedoel mezelf.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ooit ook eens geld gevonden op een plaats waar ik al tijden niet gekeken had![]()
dat is echt een leuke ontdekking dan![]()
![]()
![]()
quote:McDonald's Goutum door brand verwoest
Inwoners van Goutum moeten het voortaan doen zonder McDonald's. De vestiging van de hamburgerketen in het Friese dorpje Goutum bij Leeuwarden is vanochtend volledig uitgebrand. Rond 04:15 uur ontdekten voorbijgangers de brand. De brandweer korpsen van Leeuwarden en Grou hadden de vlammen rond 06:00 uur geblust, maar toen was het restaurant al verloren. De oorzaak van de brand is nog onbekend.
De brand had een grote rookontwikkeling tot gevolg, maar daarbij zijn volgens de gemeente geen gevaarlijk stoffen vrijgekomen. De brandweer had aanvankelijk problemen om voldoende bluswater te krijgen. Het probleem was opgelost, toen slangen naar het Van Harinxmakanaal waren uitgelegd.
Dat is de enige McDonalds van heel Friesland, dus we zitten voorlopig goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:55 schreef worldpimber het volgende:
Geen meets meer voor ons in het Friesche Goutum
[..]
quote:MF: Vreemd, we hebben niets gemerkt van een olielekkage. We blijven het dan ook buitensporig veel olieverbruik vinden. Ander vraagje...die Oostenrijkese kentekenplaten, krijg je hier boetes op binnen?
TH: Ikzelf heb nog niks gehad en ik ben meermalen geflitst met een paar 'kleine overtredingen', hoezo iets te hard gegaan?
MF: Klein ongelukje binnen de bebouwde kom... hij trekt ook zo lekker op. In ieder geval hartelijk bedankt, het is met recht een Super Moto!
TH: Blij om te horen!
ik werd helemaal gefouilleerd door die agentequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Toen kreeg je een extra boete zeker?
Nou ja jij had in ieder geval nog geld bij je,ik ga rustig op stap met helemaal niks.Moet dan ook regelmatig tochten 2 keer rijden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ooit ook eens geld gevonden op een plaats waar ik al tijden niet gekeken had![]()
dat is echt een leuke ontdekking dan![]()
![]()
![]()
Je weet van de ID-plicht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja jij had in ieder geval nog geld bij je,ik ga rustig op stap met helemaal niks.Moet dan ook regelmatig tochten 2 keer rijden.![]()
hoewel ik tegenwoordig wel vaak m'n pinpas bij me heb.Is ook al heel wat.![]()
Ik wil ook.Ik wil ook.Ik wil ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik werd helemaal gefouilleerd door die agente![]()
dus het is niet alleen in Marokke een goeie tip?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik werd helemaal gefouilleerd door die agente![]()
ik denk dat ze bewust geen harde regels makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze dus nog steeds geen duidelijk oordeel over gegeven.. net als al die moeite voor dat "Baksteen bekeurd PanRider voor sticker" MF topicHeb liever dat ze het gewoon keihard verbieden
Weten we tenminste waar we aan toe zijn
(dat stickertje dan niet he
)
[..]
Das een goeie voor in MarokkoGewoon tussen je rijbewijs stoppen, hoef je tenminste ook geen openingszin te verzinnen
![]()
oh ben jij er zo eenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja jij had in ieder geval nog geld bij je,ik ga rustig op stap met helemaal niks.Moet dan ook regelmatig tochten 2 keer rijden.![]()
hoewel ik tegenwoordig wel vaak m'n pinpas bij me heb.Is ook al heel wat.![]()
Ze vertrouwen me maar op m'n mooie blauwe ogen,als ik die zou hebben.Moet ik ook.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dus het is niet alleen in Marokke een goeie tip?Gewoon altijd geld in je rijbewijs stoppen mensen.
![]()
Drink onderweg zelden iets.Ben ook vaak alleen onderweg,maar als ik met de motorclub onderweg ben zorg ik wel dat ik geld bij me heb.Kan ook van te voren zien wanneer er gereden wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh ben jij er zo eendrinken op andermans kosten
![]()
dacht dat alleen gebeurde door BreeZaH sletjes![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cursus groeten voor motorrijders
![]()
Wie meldt zichquote:Winterrijders en softies (ook wel mietjes genaamd).
Onder dezelfde moeilijke omstandigheden zijn op de dag van vandaag nog de winterrijders onderweg. Motorrijders zijn oftewel winterrijders of softies.
Softies kom je in April in het kantoor van de verzekeringsmaatschappij tegen, waar ze hun afgemelde bike weer aanmelden.
Winterrijders daarentegen rijden door. Hun aantal is gering.
Als twee winterrijders elkaar tegenkomen zijn ze heel blij en groeten. Vanaf April groeten winterrijders niet meer. Want winterrijders groeten geen softies.
Softies herken je daaraan, dat ze in de eerste weken van de lente wild en met twee handen alles groeten wat zich op twee wielen voortbeweegt.
Ze zijn zo opgewonden, dat ze vergeten dat iets verderop een bocht ligt.
Ze hebben altijd schoon ondergoed aan - je zou eventueel in het hospitaal kunnen belanden.
Rausquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cursus groeten voor motorrijders
![]()
Je bent de zwakte schakel, tot ziensquote:Softies kom je in April in het kantoor van de verzekeringsmaatschappij tegen, waar ze hun afgemelde bike weer aanmelden.
Die Harley en Goldwing argumenten zijn ook welquote:Het groeten op de autosnelweg
Niet geregeld en daarom eigenlijk niet bestaand is de cultuur van motorrijdersgroet op de autosnelweg.
Zelfs zeer ervaren motorrijders kunnen niet zeggen of men tegemoetkomende motorrijders over zes rijstroken en de middenberm heen, groeten moet.
Rijtechnisch wordt het groeten een probleem bij het inhalen.
De klassieke linkerhand wordt door degene die ingehaald wordt, niet gezien. Groet je met de linkerhand voor het lichaam langs naar rechts, denken automobilisten dat je last hebt van een zwerm sprinkhanen of kramp in de onderarm.
Ik dacht dat jij geen leren pak hadquote:
Dat ben ik ook niet, dat is Rietvaerderquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:32 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik dacht dat jij geen leren pak had
weten ze op M-F ook dat het Ragonite is ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, dat is![]()
()
WAS, [banned user]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weten ze op M-F ook dat het Ragonite is ?![]()
![]()
Slow Chatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
WAS, [banned user]
BTW, wat betekend SC eigenlijk in de topic titel?
Schaamteloos is de snelheid van Fok momenteel...quote:
Typisch woordje: Kutjanus!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef R2-D2 het volgende:
Wie van de niet bosche bollen kan Boschs' spreken/typen?
of je leert poetsen en rijden als een vent om niet gecrasht te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Hallo mensen, softie meldt zich![]()
![]()
Toch wil ik wel even opmerken dat de 'die hards winterrijders' zoals somigen zich vast willen noemen slechts in zeer matige getalen aanwezig zijn (zie ook min bron op MF). Als iedereen stopt met rijden en een handje vol mensen wel gaat rijden, dan wil dat volgens mij niet zeggen dat de rest allemaal softies zijn maar eerder dat de doorrijders gewoon knettergek zijn.
Ik ben danig verliefd op mijn motor dat ik deze niet onnodig blootstel aan pekel en aan het risico om helemaal gescrasht te worden.
![]()
Hallo zibbedeeske, bedinne een beetje en ga de tuin grieselen, meepasant kan je ook nog de vaat afnemen met een schottelslet. Vergeet de petazzie niet voor vanavond, en nou affesere!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef R2-D2 het volgende:
Wie van de niet bosche bollen kan Boschs' spreken/typen?
Misschien dat ik me volgend jaar ook bij het mini-gekkenclubje vervoeg. Helaas ben ik nog lang niet jarig, want dan zou ik wel eens handvatverwarming kunnen krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
of je leert poetsen en rijden als een vent om niet gecrasht te worden
Je zou 1000den euro's kunnen besparen op het helemaal niet kopen van een motorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar de voornaamste reden is denk ik wel dat me dat nu even 300 Euro scheelt aan verzekeringsgeld. Daar kan ik dan weer een grote beurt voor uitvoeren.![]()
Gewoon fietsen zoals ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
Je zou 1000den euro's kunnen besparen op het helemaal niet kopen van een motor![]()
Dat zou kunnen, maar niet door mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zou 1000den euro's kunnen besparen op het helemaal niet kopen van een motor![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef stinkie het volgende:
* stinkie nog steedsin twijfel is om zaterdag voor een pekelfiets te gaan kijkenA
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
All-risk verzekering zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien dat ik me volgend jaar ook bij het mini-gekkenclubje vervoeg. Helaas ben ik nog lang niet jarig, want dan zou ik wel eens handvatverwarming kunnen krijgen.En dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
![]()
Maar de voornaamste reden is denk ik wel dat me dat nu even 300 Euro scheelt aan verzekeringsgeld. Daar kan ik dan weer een grote beurt voor uitvoeren.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hallo zibbedeeske, bedinne een beetje en ga de tuin grieselen, meepasant kan je ook nog de vaat afnemen met een schottelslet. Vergeet de petazzie niet voor vanavond, en nou affesere!
Houdoe
Zoiets![]()
drie maanden niet rijden is 300 euro besparenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon fietsen zoals ik.![]()
Niet meeten is ook een aardige besparing.![]()
![]()
En mijn hele all risk verzekering was op de duurdere Beemert 585 euro voor het hele jaar.
Dus ik vraag me af hoe duur die verzekering wel helemaal is.![]()
Schijndel, zal vast niet druk worden danquote:
Dat scheelt flinkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien dat ik me volgend jaar ook bij het mini-gekkenclubje vervoeg. Helaas ben ik nog lang niet jarig, want dan zou ik wel eens handvatverwarming kunnen krijgen.En dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat zou kunnen, maar niet door mij.![]()
Ja Mercy... vertaal het eens ff lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
zibbedeeske =Kutjanus
bedinne =Kutjanus
grieselen =Kutjanus
meepasant = meereiziger? Kutjanus
schottelslet = vaatdoek Kutjanus
petazzie =Kutjanus
affesere =Kutjanus
Zoiets Mercy?![]()
Op de gebruikelijke die-hards na danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Schijndel, zal vast niet druk worden dan
mits, indien, als dan eventueel onder voorwaarde dat enzo:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Op de gebruikelijke die-hards na dan
Mocht je voor een proefritmeet zijn, dan hebben die klotebosche bollen het weer makkelijk zeg![]()
Wie? [afbeelding] Wat? [afbeelding] Waar? [afbeelding] Hoe? [afbeelding] Wanneer? [afbeelding] Hoe laat? [afbeelding]
[afbeelding]
Ik rij al 3 maanden in de zomer niet, maar ik betaal gewoon door.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
drie maanden niet rijden is 300 euro besparen![]()
Moet jij een halve dag voor werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Terugkomend op Pepijn ... een meet kost toch al gauw 30+ euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
zibbedeeske =Kutjanus
bedinne =Kutjanus
grieselen =Kutjanus
meepasant = meereiziger? Kutjanus
schottelslet = vaatdoek Kutjanus
petazzie =Kutjanus
affesere =Kutjanus
Zoiets Mercy?![]()
Wat zijn de ontsnappingsclausules?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits, indien, als dan eventueel onder voorwaarde dat enzo:
http://www.huybersmotoren.nl/detail.asp?m=&b=&a=AllOffroad&c=&k=MP-57-LN
is maar 20 minuten rijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Schijndel, zal vast niet druk worden dan
Blijkbaar ben je toch geen ehcte bossche bol, want in dat relaas van worldpamper staat geen word bosch tussenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat scheelt flink
Maar voor het geld dat je dan overhoudt kun je de handvatverwaming van de sint krijgen [afbeelding]
En die spiegels kunnen er dan ook wel bijZo duur zal handvatverwarming toch niet zijn?
Vanaf wanneer precies moet je motor de winterstalling in
Onder de gordelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Moet jij een halve dag voor werken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je heb wel gelijk ik herkende er ook niets van dus dacht dat het maar verzonnen wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je toch geen ehcte bossche bol, want in dat relaas van worldpamper staat geen word bosch tussen(alleen een paar vage verwijzingen naar verbasterd limburgs, maar daar kan Raus je dan weer meer over vertellen
) BTW, proefrit meet in Schijndel is eventueel wel leuk natuurlijk
(al weet ik niet of ik wel kan) maar ben benieuwd wat zo'n motor zaak ervan denkt als de 'proefrijder' op komt dagen met 10 man begeleiding
(BTW, dan willen we ook wel allemaal effe op dat ding rijden he!)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je toch geen ehcte bossche bol, want in dat relaas van worldpamper staat geen word bosch tussen(alleen een paar vage verwijzingen naar verbasterd limburgs, maar daar kan Raus je dan weer meer over vertellen
)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de bezoekers van Schijndel:
Doe Theo the King de groeten![]()
Cultureel erfgoed van Schijndel eoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brabantse kansarmenVolgens mij allemaal afkomstig uit dichtsbijzijnde 'grote stad' daarzo ergens
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brabantse kansarmenVolgens mij allemaal afkomstig uit dichtsbijzijnde 'grote stad' daarzo ergens
Wat een kuttijd was datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Worldpimper heeft dat bij meerdere potentiele motoren laten doen
Ohmen, je hebt elke motor waarmee je een proefrit hebt gemaakt gefotografeerd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een kuttijd was dat
[afbeelding]
Ralph, Hoogeveen
[afbeelding]
OPM, Tiel
[afbeelding]
OPM, Dodewaard
[afbeelding]
Lars, Martie, Boer, Beesd
En nog een reeks overal en nergens alleen [afbeelding]
Uuhm, jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
Ohmen, je hebt elke motor waarmee je een proefrit hebt gemaakt gefotografeerd?![]()
Voor jou, ik weet niet of ik nog wat hadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
Ohmen, je hebt elke motor waarmee je een proefrit hebt gemaakt gefotografeerd?![]()
Wat na deze foto's wel heeeel duidelijk is geworden:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor jou, ik weet niet of ik nog wat had
[afbeelding]
Kerkrade
[afbeelding]
De Meern
[afbeelding]
Amsterdam
[afbeelding]
Beverwijk
[afbeelding]
Zaandam![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat na deze foto's wel heeeel duidelijk is geworden:
Een Kawasaki sport moet groen zijn![]()
En die stofzuigerslangen op de tank zijn lelijk
Maar een groene Kawa is sexiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
Stofzuigerslangen zijn![]()
En een zwart/rode Kawa is ook heel erg mooi![]()
quote:
Over 2 jaar ben je onderhand ook wel uit de puberteit, denk je er vast anders overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben ik flieft..![]()
Allemaal OPM's fout![]()
OPM is ook wel zo'n beetje uitgepubert hoor, heb ik het ideequote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben je onderhand ook wel uit de puberteit, denk je er vast anders over
Ik neem aan dat jullie wel even allemaal 'buiten beeld' gingen staan toen de motor werd opgehaald?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb wel gelijk ik herkende er ook niets van dus dacht dat het maar verzonnen was
@ Proefritmeetdat is binnen de FOK-MC al vaker voorgekomen hoor
eens even tellen
Raus heeft haar motor laten testen door MC'ers
Worldpimper heeft dat bij meerdere potentiele motoren laten doen
OPM heeft 10 man meegenomen bij proefrit
[blondmode]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben ik flieft..![]()
Allemaal OPM's fout![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een kuttijd was dat
[afbeelding]
Ralph, Hoogeveen
[afbeelding]
OPM, Tiel
[afbeelding]
OPM, Dodewaard
[afbeelding]
Alle foto's gesponsord door mijn digicamquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kerkrade
[afbeelding]
De Meern
[afbeelding]
Amsterdam
[afbeelding]
Beverwijk
[afbeelding]
Zaandam![]()
![]()
Salamipiet is uit, soduku is in? Die trends in Friesland waaien wel erg snel overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat zeggen we dr van, volgende meet maar in Goutum?![]()
Oh btw.. sudoku sudoku sudoku sudoku [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
OPM is ook wel zo'n beetje uitgepubert hoor, heb ik het idee![]()
Jah, en ik was 1 van die 4quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie wel even allemaal 'buiten beeld' gingen staan toen de motor werd opgehaald?Of zelfs dat niet?
En bij OPM was het idd iets van 35 man in eerste instantie die zouden komen, maar uiteindelijk waren we met z'n vierenDrie Fok!MC'ers (inclusief OPM zelf) en een neef van OPM
Salamipiet zuigt. Ach ja dat zijn buien van mijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Salamipiet is uit, soduku is in? Die trends in Friesland waaien wel erg snel over
Volgens mij heeft iedereen die momenten. I love those momentsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had je wel gewild![]()
Hoewel OPM als een verstandige rustige jongen overkomt heeft ie soms van die momenten ...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kuttijd was dat
[afbeelding]
Ralph, Hoogeveen
[afbeelding]
OPM, Tiel
[afbeelding]
OPM, Dodewaard
[afbeelding]
Uiteindelijk had je een goede deal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kerkrade
[afbeelding]
De Meern
[afbeelding]
Amsterdam
[afbeelding]
Beverwijk
[afbeelding]
Zaandam![]()
![]()
Het waait doorgaans ook erg hard in Frietsland, daarom vind ik ook dat ze er gewoon 1 groot windmolenpark van moeten makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
Salamipiet is uit, soduku is in? Die trends in Friesland waaien wel erg snel over
Met geluid zeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
Woehahaha[afbeelding]
Begin maar bij aflevering 1 fragment 1
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze foto doet geen recht aan de motor irlmooi groen is niet lelijk
Groen is ook mooi... maar rood bevalt me wel, eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bijgelezen![]()
@ Fulcrum: wrom geen groene![]()
je kleding verpats je wel weer
Persoonlijk vind ik dat neusje van die modellen niet mooi. De nieuwe modellen zijn wel erg gaafquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Shit je bent me voor, wou die link nog speciaal voor jou gaan postenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Herr.Flick het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2918
Er zijn er ook best veel zonder geluid te kijken, hier bijvoorbeeld zo eentje: klikquote:
Heb jij ook een bijnaam in Hoogvliet? Iets van 'gekke henkie' ofzoquote:Ik heb in mijn lunchpauze de Excel velgen gehaald.![]()
Was nog een hele klus, op de fiets naar het postkantoor in Schiedam centrum, en dan met dat grote vierkant volume van ruim 25 kilo terug op de fiets. Met gevaar voor eigen leven dus.
Onderweg zag een auto uit een dode hoek van links mij niet eens rijden, maar gelukkig heb ik mijn remmen na de vorige klapper een stuk beter afgesteld, scheelde echt een haar.![]()
Ik had foto's willen maken, maar het geheugenkaartje bleek thuis nog in de cardreader te zitten.![]()
Morgenwant de Pilot Powers moeten nog uit Spanje komen, en het zaakje stuur ik via mijn werk door naar Gouda waar een bedrijf even die banden op de velgen zet.
Die vertrouw ik wat meer dan dat ik zelf met een nieuwe velg ga lopen krassen met monteren.![]()
En waarschijnlijk doen ze het als zakenrelatie gratis.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik het origineel had was het nog een stuk mooier geworden.
Met opslaan wordt deze een stuk donkerder.![]()
Resized pictures are a mess to work on.![]()
Ik blijf het cheap stickerwerk vinden.
Misschien overgespoten.![]()
Hij's vervelend, ik kom niet verder dan 30% stream, en soms niet verder dan 10%.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
Er zijn er ook best veel zonder geluid te kijken, hier bijvoorbeeld zo eentje: klik
Retedroog gewoon![]()
Of ligt dat aan mijn humeur ofzo?
![]()
Daar heb je opa na een werkdag.quote:Kan dat soort filmpjes wel waarderen na een werkdaggieJammer alleen dat er ooit een einde aan komt he?
Complimenten geven is je ook niet gegund he de afgelopen dagen.quote:Heb jij ook een bijnaam in Hoogvliet? Iets van 'gekke henkie' ofzo
Met die acties van jou moet je wel verheven zijn tot de dorpsgek
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Herr.Flick het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2918
Vandaar ook die 'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar heb je opa na een werkdag.![]()
Nadeel?Die slangen hebben echt nut.Heb ooit een keer een nieuwe accu gekocht voor een ZXR 750 en die was iets hoger,waardoor die de doorgang naar de luchtbox voor de carburatuurs deels afsloot.Gevolg: tot 9500 t/pm geen problemen,daar boven,niet meer vooruit te branden.Had gelezen dat die slangen er voor de sier opzaten.Is dus niet waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat na deze foto's wel heeeel duidelijk is geworden:
Een Kawasaki sport moet groen zijn![]()
En die stofzuigerslangen op de tank zijn lelijk
Ik denk dat de schuld nu bij Chello ligt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:54 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, werkt er ook wel eens iets wel bij jouHeb je geen geluid is het weer de internetverbinding die het niet doet
Hij is wel oubilligquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
500 euro misschien net niet (gratis OV van broertjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen jammer van die 500 euro voor al het rondkijken.![]()
En ik kwam er nog achteraan kakken maar toen was iedereen al weg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Jah, en ik was 1 van die 4
tering eind gereden - helemaal naar alkmaar of zo.
RB zou toen ook nog komen maar had een spijker in z'n splinter nieuwe achterband
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is deze site al eerder langsgekomen hier op de Fok!MC maar ik zit nu pas een groot deel te bekijken. Is 1 of andere grappige belgische (contaminatie?) TV show met leuke sketches. Er zijn nu 7 afleveringen met bij iedere aflevering allemaal fragmenten. Kijk zelf maar, soms zijn ze best grof
--> http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=21&vidid=175
quote:
Heb je Ralf en de anderen niet gecompenseerd dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef worldpimber het volgende:
500 euro misschien net niet (gratis OV van broertje) maar kwam zo wel duurder uit
![]()
quote:Pepijn Pilot PowersEindelijk een serieuze investering
quote:
Cool beide.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
De week erop kan ik meeten.(volgende week weer een kleine hier
)
Uh, groenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:27 schreef worldpimber het volgende:@ Raus en symbol
Ook zo lekker getimed.
Leuk
Alleen ben ik zelf nog niet uit over mijn eigen kleur
Nee hoor, ik ga er nog wel een paar keer op zitten en zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
WhaahRaus en Mercy
Laat me raden, Raus heeft die sticker zeker gedaan zodat d'r CBR na 3 maanden winterstalling nog wel weet wie d'r baasje is?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Laat me raden, Raus heeft die sticker zeker gedaan zodat d'r CBR na 3 maanden winterstalling nog wel weet wie d'r baasje is?
Ik ben bang dat de gouden dagen voorbij zijn, maar daar kom ik later op terug als het zover is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Kleine tip: Als je niet kan leven als Pepijn doe het dan niet[/sub]
Je kunt ook heel veel poetsen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga er nog wel een paar keer op zitten en zo.![]()
15 december t/m 15 maartquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt ook heel veel poetsen natuurlijk
Maar wanneer gaat die winterstalling nou in![]()
November t/m Januari? Dan heb je nog maar 10 dagen om te rijden namelijk
Hoezo?Heb je vanaf 15 Dec.weer wat om naar toe te leven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
15 december t/m 15 maart
ja zeg maar nietsik zie er nu al kei tegenop namelijk
![]()
Gelukkig kan mijn motor nog wel bereden wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
15 december t/m 15 maart
![]()
Geeft vast een betere wegligging en accerelatie ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze komen op de foto's niet zo mooi over als in het echie hoor
maar vind het supercool staan![]()
Heb jij hem nou gespiegeld en Raus niet of heb jij hem ook gewoon normaal besteld?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze komen op de foto's niet zo mooi over als in het echie hoor
maar vind het supercool staan![]()
waarom denk je dat de mijne geen winterstop heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
Winterstalling bij een zachte winter.![]()
[..]
Geeft vast een betere wegligging en accerelatie ook.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn motor nog wel bereden worden![]()
tegen een kleine vergoeding![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet nog wel een paar hele gave motoren bij diverse motorzaken.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
15 december t/m 15 maart
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef je haar wel een mogelijkheid tot uitstel van betaling? Ik kan me voorstellen dat twee dingen op 1 dag berijden misschien nogal vermoeiend isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn motor nog wel bereden worden![]()
tegen een kleine vergoeding![]()
![]()
Aaaah wat zeg ikdit was meer een reactie voor Lars ofzo
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
Winterstalling bij een zachte winter.![]()
[..]
Geeft vast een betere wegligging en accerelatie ook.![]()
![]()
zijn beide niet gespiegeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij hem nou gespiegeld en Raus niet of heb jij hem ook gewoon normaal besteld?
En die tip van 2 onder elkaar doen voor 1 maal de kosten kwam voor jou zeker te laat
Signature van een niet nader te benoemen persoon ...![]()
Hoe het maar gewoon hier bij in de winter, is wel zo veilig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
Ik weet nog wel een paar hele gave motoren bij diverse motorzaken.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
Geef je haar wel een mogelijkheid tot uitstel van betaling? Ik kan me voorstellen dat twee dingen op 1 dag berijden misschien nogal vermoeiend is![]()
Aaaah wat zeg ik [afbeelding] dit was meer een reactie voor Lars ofzo
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
M'n nieuwe auto5 liter V8 cylinder.
Mercury cougar xr7 - 5.0 v8 sportsedan
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben aan het kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:25 schreef hicham het volgende:
Zit je ons nou in de maling te nemen?
Of heb je gelijk maar flink gebruik gemaakt van het geld dat je hebt gevonden
Hmm, ik vind je smaak van motoren beterquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ik haal het infuus vast tevoorschijn, ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijkenen dat kan ik beter niet doen.
Ben net even sterker dan mezelf en heb net een bod niet uitgevoerd na rijp beraad van binnen. [afbeelding]
M'n huidige auto......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, ik vind je smaak van motoren beter(is dat niet duur in deze prijzige brandstof tijden, een V8
)
quote:
Denken is voor het plebsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Denksport valt toch wel mee?
Ik denk de hele dag.Wat zal ik is niet doen?Hoe kan ik het een ander laten doen?Waarom werkt de rest zo hard?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Denken is voor het plebs
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, ik vind je smaak van motoren beter(is dat niet duur in deze prijzige brandstof tijden, een V8
)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
http://www.motormaniacs.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=382&Itemid=1
![]()
We waren al aan het denken over een nieuw winter OP plaatje, dan past een nieuw logo daar natuurlijk perfect bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Googolplexian het volgende:
Berichtje van mij:Sorry hoor gasten ... kom ik met een logo idee en werk ik het vervolgens niet uit
het gaat er nog steeds aankomen maar ik heb (bedrijfsmatig) iets teveel hooi op m'n voorvork genomen waardoor Murphy (van z'n bekende wetten) dacht : "Kom, laat ik eens gaan kloten met z'n pc's". En da's goed gelukt.
Daardoor heb ik alleen zo'n werkachterstand opgelopen dat ik even alle vriendendiensten en hobbyprojecten op een zijspoor (lees: vluchtstrook) heb moeten gooien. Ik ben weer bijna bij dus ik hoop dat jullie de moed nog niet hebben opgegeven wb dat Fok!MC logo.
sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry
We dachten dat je het allang was vergeten, en ik wou je niet gaan stalken in andere topics / over mail. Dus we hebben het maar lekker zo gelaten, toch wel leuk dat je er nog aan denktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Googolplexian het volgende:
Berichtje van mij:Sorry hoor gasten ... kom ik met een logo idee en werk ik het vervolgens niet uit
het gaat er nog steeds aankomen maar ik heb (bedrijfsmatig) iets teveel hooi op m'n voorvork genomen waardoor Murphy (van z'n bekende wetten) dacht : "Kom, laat ik eens gaan kloten met z'n pc's". En da's goed gelukt.
Daardoor heb ik alleen zo'n werkachterstand opgelopen dat ik even alle vriendendiensten en hobbyprojecten op een zijspoor (lees: vluchtstrook) heb moeten gooien. Ik ben weer bijna bij dus ik hoop dat jullie de moed nog niet hebben opgegeven wb dat Fok!MC logo.
sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry
Heb ff dat artikeltje gelezen, ik weet niet hoeveel ze over motoren weten maar wat komen ze amateuristisch over zeg in hun tekstquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
http://www.motormaniacs.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=382&Itemid=1
![]()
Ik lees het juist als een minder klinisch verhaal over een fantastische motor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:18 schreef hicham het volgende:
Heb ff dat artikeltje gelezen, ik weet niet hoeveel ze over motoren weten maar wat komen ze amateuristisch over zeg in hun tekstDaardoor ben ik automatisch geneigd te zeggen dat ze verder ook geen verstand van motoren zullen hebben
Of is het een ingestuurd verhaal van een bezoeker ofzo? Want dan wil ik ook wel op andermans motor ff knallen in het buitenland hoorWel op 25KW dan
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees het juist als een minder klinisch verhaal over een fantastische motor.
Eindelijk een beetje enthousiasme en gevoel in een rijverslag.
Of het qua woordkeuze en opbouw heel professioneel is .. nee.![]()
Leuk .. ja.![]()
quote:En nu ff geen tijd om Flick te bashenwant ik moet weer door.
![]()
![]()
Gaat nu heel Fok!MC en MF Bossche Bollen met stickertjes op hun ruitje rijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef bwt het volgende:
Mery, raus, waar hadden jullie die stickers ook al weer vandaan?
Wanneer komt jou stickertje binnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:33 schreef hicham het volgende:
Ja, Mercy moet nog posten en dan is het rijtje ochtendposters wel geweest denk ik. Soms Raus ook nog wel even in een gekke buiMeestal op vrijdag
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Behalve dan dat ik moet erkennen dat jouw smaak zuigt![]()
In motorfreaks verslagen zit meestal ook een aardige dosis humor
[..]![]()
[..]
Gaat nu heel Fok!MC en MF Bossche Bollen met stickertjes op hun ruitje rijden![]()
Iemand in het Bollentopic wil nu ook al een stickertje volgens mij
Volgens mij hadden ze het via http://www.123sticker.nl/ besteld, maar voor details moet je even wachten tot ze zelf posten
http://www.123sticker.nl/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef bwt het volgende:
Mery, raus, waar hadden jullie die stickers ook al weer vandaan?
ik wil ook een stickerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wanneer komt jou stickertje binnen
Verdorie, kom er net achter dat het vandaag vrijdag isquote:
Ik heb geen kuipruitjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wanneer komt jou stickertje binnen
Ja op je werk moet je werk doen, niet gaan patsen bij collega's hoe goed jij wel niet kan rijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Deze week heb ik de vids van zondag op groothoofd gezet maar ik kan niet inloggen vanaf mijn werk![]()
Zou iemand ze ff kunnen posten zodat ik ze kan downen??
wat is er mis met een stickertje ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:33 schreef hicham het volgende:
Ja, Mercy moet nog posten en dan is het rijtje ochtendposters wel geweest denk ik. Soms Raus ook nog wel even in een gekke buiMeestal op vrijdag
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Behalve dan dat ik moet erkennen dat jouw smaak zuigt![]()
In motorfreaks verslagen zit meestal ook een aardige dosis humor
[..]![]()
[..]
Gaat nu heel Fok!MC en MF Bossche Bollen met stickertjes op hun ruitje rijden![]()
Volgens mij hadden ze het via http://www.123sticker.nl/ besteld, maar voor details moet je even wachten tot ze zelf posten
Kijk daar heb je d'r alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:47 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
tja fokken in de ochtend....![]()
Ja Raus heeft een gekke bui op vrijdag![]()
![]()
Stickertjes zijn voor softies met kuipruitje omdat ze anders van hun motor afwaaienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is er mis met een stickertje ?![]()
of is het alleen omdat je er zelf wel aan gedacht heb maar nog niet besteld en dat je het nu maar belachelijk gaat maken omdat je zelf te laat was ?![]()
het is weer vrijdag![]()
oh jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk daar heb je d'r alWou nog een welkomstcommittee opzetten maar daar is het nu te laat voor
Worldpimber post ook in de ochtend, maar zijn ochtend valt zo ongeveer rond 14:00
dat is mij ook al gevraagd wat dat voor sterretje isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(nieuwsgierige) collega gister: ben je joods ofzo?? Wat is dat icoontje daar rechts??
@ hiesj: thxfin.dir & manager zijn vrij vandaag
Vertel hem dan ook dat als je twee stickertjes neemt het beter is een enter te plaatsen blabla dan is het goedkoper etc, het hele verhaal weet ik niet maar ik heb het Roadkill al 2x op een meet horen vertellen volgens mijquote:
en daarom ben jij straks de enige op een meet zonder megacoolesuperdeluxenaamstickertquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Stickertjes zijn voor softies met kuipruitje omdat ze anders van hun motor afwaaien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel hem dan ook dat als je twee stickertjes neemt het beter is een enter te plaatsen blabla dan is het goedkoper etc, het hele verhaal weet ik niet maar ik heb het Roadkill al 2x op een meet horen vertellen volgens mij
Whoohoow, tis weer internettijd voor OPMquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(nieuwsgierige) collega gister: ben je joods ofzo?? Wat is dat icoontje daar rechts??
@ hiesj: thxfin.dir & manager zijn vrij vandaag
gewoon een netwerk icoontje nemen valt het minste opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoohoow, tis weer internettijd voor OPM![]()
Dat icoontje begreep ik even niet, maar het gaat natuurlijk om dat programmaatje van RoadkillMoet ie even een neutraal icoon van maken, iets wat wel vaker op PC's staat maar niet iets wat je al hebt (omdat je anders twee dezelfde icoontjes hebt in je system tray
)
Ik heb nog iets veel beters en coolers klaar liggen om te monteren, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen en of ik er wel ruimte voor heb op de motor. En ik vertel totdat ik dat ding nog niet heb gemonteerd er ook niks over, jullie merken het wel een keer op een meetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en daarom ben jij straks de enige op een meet zonder megacoolesuperdeluxenaamstickert![]()
Ok, hoe doe ik datquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoohoow, tis weer internettijd voor OPM![]()
Dat icoontje begreep ik even niet, maar het gaat natuurlijk om dat programmaatje van RoadkillMoet ie even een neutraal icoon van maken, iets wat wel vaker op PC's staat maar niet iets wat je al hebt (omdat je anders twee dezelfde icoontjes hebt in je system tray
)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb nog iets veel beters en coolers klaar liggen om te monteren, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen en of ik er wel ruimte voor heb op de motor. En ik vertel totdat ik dat ding nog niet heb gemonteerd er ook niks over, jullie merken het wel een keer op een meet![]()
En worldpimber mag niks vertellen want die weet wel waar ik het over heb
Heb wel al een idee hoe ik het ga aanpakken, dat had ik eerst nog niet
Plus dat er in de nieuwe aanwas van jonge fitte mannen ook twee nakedrijders zijn, op 25 KW nog welEindelijk zijn we van dat imago af dat dit een bejaardenclubje is
![]()
Ben ik iig niet de enige zonder sticker
En niet meer de enige samen met m'n broertje op 25KW
En niet meer de enige op een naked
Maar sinds Riet weg is uit de Fok!MC ben ik wel de enige Rossi onder de Fok!MC'ers
Mooi is dat he, op het internet heel bescheiden en in het echt de stoere binkquote:
Nog niet, maar ik ga effe een netwerk not connected icoontje zoeken om er in te zetten, komt er toch nog een update vandaag, hoezeequote:
Invasie van de bollen is ineens de invasie van de blade?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hier is een dynorun van de Blade![]()
dyno gedoe
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:11 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
BTW, die collega van je is of scheel, of hij haalt zijn geloven door elkaar, de davidsster heeft nog een puntje meer, dit is een pentagram (en nee, dat is niet alleen van satanisten, het heeft nog tal van andere betekenissen)
Damnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet je die acceleratie zien![]()
van 0 naar 300 in een paar seconden
wow !!
CBR900RR
let ook eens op het neutraallampje![]()
dat viel mij dus ook gelijk opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:46 schreef hicham het volgende:
Whoohoow, naar huis gaan is tof
Gistermiddag op m'n stage kwam ik niet uit iets wat ik moest programmeren, wist niet hoe ik het aan moest gaan pakken dus was maar naar huis gegaan. Kijk ik er net even naar en heb ik de oplossing binnen 10 minuten geprogrammeerdHeb weer tijd voor Fok!MC dus
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
DamnZijn snelheidsmeterwijzertje beweegt net zo snel naar de 300 km/h als mijn toerenteller in z'n 2 naar de 13k RPM ofzo
Ben als collega progger wel benieuwd naar je probleem, en de oplossingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:46 schreef hicham het volgende:
Whoohoow, naar huis gaan is tof
Gistermiddag op m'n stage kwam ik niet uit iets wat ik moest programmeren, wist niet hoe ik het aan moest gaan pakken dus was maar naar huis gegaan. Kijk ik er net even naar en heb ik de oplossing binnen 10 minuten geprogrammeerdHeb weer tijd voor Fok!MC dus
![]()
Geen dankquote:
Ok, dit is het bewijs, je kan een transalp NOG lelijker maken dan dat ie de fabriek uitrolt.....quote:
Kan ik tot die tijd nog effe oefenenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jij ook bedankt![]()
next time it's u're turn
Probleem is iets te specifiek om uit te leggen, oplossing was simpel. Gewoon twee boolean's en nog een integer om te bepalen of bepaalde dingen wel of niet gedaan moeten worden. Klinkt heel simpel, en dat was het ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ben als collega progger wel benieuwd naar je probleem, en de oplossing
Wauw, zit je om 10:30 al op schoolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zit alweer op school, heb om 11 uur een afspraak. En daarna wachten tot 13:30 om vervolgens tot 16:30 les te hebben![]()
![]()
![]()
mijne ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ben als collega progger wel benieuwd naar je probleem, en de oplossing
@Mercy, die van mij kan niet zo snel in zijn vrij jammer genoeg![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:ik zie het al geen plaats voor een superdeluxemegacoole stickert
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
en daarom ben jij straks de enige op een meet zonder megacoolesuperdeluxenaamstickert![]()
Hoeft niet hoor, je hebt ook nog een helm (is ook een kuip, maar dan voor je hoofd, dus je zou kunnen zeggen dat je een softie hoofd hebtquote:
Ik ooooookquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Wauw, zit je om 10:30 al op school [afbeelding]
Ik wil ook een sticker kuipruitje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:33 schreef hicham het volgende:
Dat is het hier 5 dagen, 9 tot 10 uur per dag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Weer even heel druk op mijn werk.Tot straks
![]()
Ik zou als ik jou was beginnen met een werkende motorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil ook een sticker kuipruitje.![]()
[..]
filmpje had ik al eens gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Dat is het hier 5 dagen, 9 tot 10 uur per dag.![]()
Best frustrerend dat andere collega's in dezelfde ruimte bijna geen flikker te doen hebben.![]()
Martie, wist je dat een MotoGP machine 2 keer zo hard accelereert als een straatmotor?
Niet om te bashen, maar las toevallig gisteren een test in een blad.![]()
Filmpjestijd:
Oud vrouwtje.
Matigquote:
Niet gek als die hier eerder al door Ploderus werd gepostquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
filmpje had ik al eens gezien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
Vandaag motorvoertuig beheersing gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige wat slecht ging was de noodstop, niet gek met al die regen
Moest slalom overdoen omdat ik in het midden beetje gas loste (tweede keer was het gewoon goed).
En verder ging uit parkeervak rijden beetje schokkerig
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het hier ook altijd, maar heb net in 2 uur tijd zo'n 210 orders aangemaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Dat is het hier 5 dagen, 9 tot 10 uur per dag.![]()
Best frustrerend dat andere collega's in dezelfde ruimte bijna geen flikker te doen hebben.![]()
Martie, wist je dat een MotoGP machine 2 keer zo hard accelereert als een straatmotor?
Niet om te bashen, maar las toevallig gisteren een test in een blad.![]()
Filmpjestijd:
Oud vrouwtje.
Dat is elke 35 seconden 1 order, dat moet minstens per halve minuut kunnen. Doorwerkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is het hier ook altijd, maar heb net in 2 uur tijd zo'n 210 orders aangemaakt.![]()
Thx dudequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Matig![]()
[afbeelding]
[..]
Niet gek als die hier eerder al door Ploderus werd gepost![]()
[..]![]()
[afbeelding]
![]()
Hey goed gedaan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest slalom overdoen omdat ik in het midden beetje gas loste (tweede keer was het gewoon goed).
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is elke 35 seconden 1 order, dat moet minstens per halve minuut kunnen. Doorwerken![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Het wordt tijd dat je weer normaal gaat eten, dan ben je een stuk liever.![]()
Oeh hij is leuk. Jammer dat ik niet goed zichtbaar ben maar dat is niet anders. Bedanktquote:
Wou net zeggen dat dat gaat opvallen, maar ik zie dat je het zelf kunt stoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
WEER een nieuwe versie van het progje, dit keer met een leuk icoon grapje erin
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat dat gaat opvallen, maar ik zie dat je het zelf kunt stoppen
Was jij gister eigenlijk ook nog in Alkmaar geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:46 schreef yup het volgende:
Thx iedereen
Binnenkort ben ik officieel motorfapper (hopelijk)
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114076quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef sandberg het volgende:
En vandaag, ik kwam terug van De Mare in Alkmaar, over de ringweg richting de Nollenweg, ik voorsorteren voor linksaf, komt er een ouwe afgetrapte klote BMW de hoek om stuiven (vanaf de Nollenweg dus, rechtsaf, die bocht met de negatieve verkanting erin), veeeeeeeels te hard:N:N:N, en hij komt dus gewoon mijn richting opglijden, hij raakt de stoeprand en stuitert weer terug de weg op, WAT EEN STOMME LULDEBEHANGER!!!!!:(:(:(
Nog ff harder en hij was finaal over de kop geslagen, op de andere weghelft gekomen, en dan hadden we nog maar ff moeten afwachten of ik er niet onder had gelegen...
Dat stukje was ik net ook aan het lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114076
Moest gelijk aan jou denken
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik wist wel dat straatmotoren een MotoGP machine niet bij kunnen houden![]()
![]()
Ik krijg 50% meer binnen dan ik aankan, ben de hele dag ondergestort in de orders die ik panisch eruit probeer te krijgen, heb iedere dag 1 tot 2 uur overgewerkt en het lijkt nog nergens op allemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is het hier ook altijd, maar heb net in 2 uur tijd zo'n 210 orders aangemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |