is dat je nieuwe projectjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Ook wel gek![]()
Heeft wel wat geen kontje
[afbeelding]
Nee niet mijn project, wel de zelfde basis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
is dat je nieuwe projectje, heeft potentieel!!! vooral die uitlaat is erg cool zo
![]()
Owkee aardig gekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Ik vind net gewoon 2.600 euro op een spaarrekening waarvan ik het bestaan vergeten was.![]()
Had hem ook al 3 maanden niet gebruikt.
Leuk die renterekening en plusrekeningen optie's bij telebankieren.![]()
Moest even geld terugboeken, want de PTT stond vandaag ineens op de zaak bij de expeditie met de wielen van Haan.Die moet ik nu dus op het postkantoor ophalen zonder auto, schiet alsnog niet op met bezorgen op het werk.
![]()
Rodamoto stuurt de banden ook naar de zaak, hopelijk morgen, kunnen ze daarna samen door naar een zakenrelatie waar onze chauffeur 3 keer per week langsrijdt. Die zou ze even gratizzz monteren.![]()
Nu alleen de velgen nog terughalen na het betalen van 675 euro op het postkantoor dus.
Stiekem even wat langer in de pauze ofzo, en een veel te grote doos op het stuur van de fiets.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
@Patrick281; hé Rotturdammur, zie dat je daar vandaan komt, dus ik zal je bij de eerstvolgende meet handle with care.....in Rotturdam legge me roots, vandaar
Een Triumph achterbrug en een Harley deeptone uitlaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Ook wel gek![]()
Heeft wel wat geen kontje
[afbeelding]
Kijk uit, daar klap je zo mee achterover.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:42 schreef Makster het volgende:
Nee niet mijn project, wel de zelfde basis.
Dit word mijne. Soes Gixxer 750W met VFR mono swing arm, upsd vork aangepast R6 kontje (smaller en korter) R1 achterlicht en nog meer shit
Zit zeker potentie in
[afbeelding]
[afbeelding]
Haan zou vandaag versturenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
Owkee aardig gek![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is dus echt een Pep actie![]()
![]()
Haan is dus ook klaar![]()
![]()
En ik is neer
Morgenavond een paar dagen naar Brugge toe![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog even gesollicteerd tussen neus en lippen door.![]()
To: afdeling Stafafdeling Personeel & Organisatie
Sent: Wednesday, October 19, 2005 11:20 PM
Subject: Sollicitatie Creatieve Fotograaf
Niet semi-professioneel dus.![]()
![]()
En nu zo neer.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Ik vind net gewoon 2.600 euro op een spaarrekening waarvan ik het bestaan vergeten was.![]()
Dat verklaart meteen waarom je zo lomp bentquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
@Patrick281; hé Rotturdammur, zie dat je daar vandaan komt, dus ik zal je bij de eerstvolgende meet handle with care.....in Rotturdam legge me roots, vandaar
Zie bovenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een import Bosche bol.
![]()
Dus je praat niet net zo zacht als Martie en Raus.![]()
![]()
Ik vind dat wel een mooi taaltje.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Victorie!
<<knip>>
Een glorievolle dag voor de mensheid! Ik ga voor 30 euro bier drinken! (maar dan ga ik niet op de motor...)
ik ben ook geen echte bossche bol en heb dus ook geen zachte Gquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een import Bosche bol.
![]()
Dus je praat niet net zo zacht als Martie en Raus.![]()
![]()
Ik vind dat wel een mooi taaltje.![]()
Enn ik kom eigenlijk uit Rozenburg, heb daar eerst 25 jaar na mijn geboorte rondgehangen.![]()
Niemand uit Den Bosch zal die naam kennen normaal gesproken, maar jij dan wel..![]()
![]()
![]()
[..]
Een Triumph achterbrug en een Harley deeptone uitlaat.![]()
![]()
[..]
Kijk uit, daar klap je zo mee achterover.![]()
[..]
Haan zou vandaag versturenwas dus gisteren.
En het bedrag wilde ik overboeken, niet contant bij aflevering. Moet nou alsnog die wielen halen.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben ook geen echte bossche bol en heb dus ook geen zachte G![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fok! MC beslist en niet 1 individu.
may I have the votes from Àernheim, Àmsterdanm, Dordrtèght ànd Àsschèn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |