of je leert poetsen en rijden als een vent om niet gecrasht te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Hallo mensen, softie meldt zich![]()
![]()
Toch wil ik wel even opmerken dat de 'die hards winterrijders' zoals somigen zich vast willen noemen slechts in zeer matige getalen aanwezig zijn (zie ook min bron op MF). Als iedereen stopt met rijden en een handje vol mensen wel gaat rijden, dan wil dat volgens mij niet zeggen dat de rest allemaal softies zijn maar eerder dat de doorrijders gewoon knettergek zijn.
Ik ben danig verliefd op mijn motor dat ik deze niet onnodig blootstel aan pekel en aan het risico om helemaal gescrasht te worden.
![]()
Hallo zibbedeeske, bedinne een beetje en ga de tuin grieselen, meepasant kan je ook nog de vaat afnemen met een schottelslet. Vergeet de petazzie niet voor vanavond, en nou affesere!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef R2-D2 het volgende:
Wie van de niet bosche bollen kan Boschs' spreken/typen?
Misschien dat ik me volgend jaar ook bij het mini-gekkenclubje vervoeg. Helaas ben ik nog lang niet jarig, want dan zou ik wel eens handvatverwarming kunnen krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
of je leert poetsen en rijden als een vent om niet gecrasht te worden
Je zou 1000den euro's kunnen besparen op het helemaal niet kopen van een motorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar de voornaamste reden is denk ik wel dat me dat nu even 300 Euro scheelt aan verzekeringsgeld. Daar kan ik dan weer een grote beurt voor uitvoeren.![]()
Gewoon fietsen zoals ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
Je zou 1000den euro's kunnen besparen op het helemaal niet kopen van een motor![]()
Dat zou kunnen, maar niet door mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je zou 1000den euro's kunnen besparen op het helemaal niet kopen van een motor![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef stinkie het volgende:
* stinkie nog steedsin twijfel is om zaterdag voor een pekelfiets te gaan kijkenA
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
All-risk verzekering zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien dat ik me volgend jaar ook bij het mini-gekkenclubje vervoeg. Helaas ben ik nog lang niet jarig, want dan zou ik wel eens handvatverwarming kunnen krijgen.En dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
![]()
Maar de voornaamste reden is denk ik wel dat me dat nu even 300 Euro scheelt aan verzekeringsgeld. Daar kan ik dan weer een grote beurt voor uitvoeren.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hallo zibbedeeske, bedinne een beetje en ga de tuin grieselen, meepasant kan je ook nog de vaat afnemen met een schottelslet. Vergeet de petazzie niet voor vanavond, en nou affesere!
Houdoe
Zoiets![]()
drie maanden niet rijden is 300 euro besparenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon fietsen zoals ik.![]()
Niet meeten is ook een aardige besparing.![]()
![]()
En mijn hele all risk verzekering was op de duurdere Beemert 585 euro voor het hele jaar.
Dus ik vraag me af hoe duur die verzekering wel helemaal is.![]()
Schijndel, zal vast niet druk worden danquote:
Dat scheelt flinkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien dat ik me volgend jaar ook bij het mini-gekkenclubje vervoeg. Helaas ben ik nog lang niet jarig, want dan zou ik wel eens handvatverwarming kunnen krijgen.En dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat zou kunnen, maar niet door mij.![]()
Ja Mercy... vertaal het eens ff lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
zibbedeeske =Kutjanus
bedinne =Kutjanus
grieselen =Kutjanus
meepasant = meereiziger? Kutjanus
schottelslet = vaatdoek Kutjanus
petazzie =Kutjanus
affesere =Kutjanus
Zoiets Mercy?![]()
Op de gebruikelijke die-hards na danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Schijndel, zal vast niet druk worden dan
mits, indien, als dan eventueel onder voorwaarde dat enzo:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Op de gebruikelijke die-hards na dan
Mocht je voor een proefritmeet zijn, dan hebben die klotebosche bollen het weer makkelijk zeg![]()
Wie? [afbeelding] Wat? [afbeelding] Waar? [afbeelding] Hoe? [afbeelding] Wanneer? [afbeelding] Hoe laat? [afbeelding]
[afbeelding]
Ik rij al 3 maanden in de zomer niet, maar ik betaal gewoon door.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
drie maanden niet rijden is 300 euro besparen![]()
Moet jij een halve dag voor werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Terugkomend op Pepijn ... een meet kost toch al gauw 30+ euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
zibbedeeske =Kutjanus
bedinne =Kutjanus
grieselen =Kutjanus
meepasant = meereiziger? Kutjanus
schottelslet = vaatdoek Kutjanus
petazzie =Kutjanus
affesere =Kutjanus
Zoiets Mercy?![]()
Wat zijn de ontsnappingsclausules?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
mits, indien, als dan eventueel onder voorwaarde dat enzo:
http://www.huybersmotoren.nl/detail.asp?m=&b=&a=AllOffroad&c=&k=MP-57-LN
is maar 20 minuten rijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Schijndel, zal vast niet druk worden dan
Blijkbaar ben je toch geen ehcte bossche bol, want in dat relaas van worldpamper staat geen word bosch tussenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat scheelt flink
Maar voor het geld dat je dan overhoudt kun je de handvatverwaming van de sint krijgen [afbeelding]
En die spiegels kunnen er dan ook wel bijZo duur zal handvatverwarming toch niet zijn?
Vanaf wanneer precies moet je motor de winterstalling in
Onder de gordelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Moet jij een halve dag voor werken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je heb wel gelijk ik herkende er ook niets van dus dacht dat het maar verzonnen wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je toch geen ehcte bossche bol, want in dat relaas van worldpamper staat geen word bosch tussen(alleen een paar vage verwijzingen naar verbasterd limburgs, maar daar kan Raus je dan weer meer over vertellen
) BTW, proefrit meet in Schijndel is eventueel wel leuk natuurlijk
(al weet ik niet of ik wel kan) maar ben benieuwd wat zo'n motor zaak ervan denkt als de 'proefrijder' op komt dagen met 10 man begeleiding
(BTW, dan willen we ook wel allemaal effe op dat ding rijden he!)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je toch geen ehcte bossche bol, want in dat relaas van worldpamper staat geen word bosch tussen(alleen een paar vage verwijzingen naar verbasterd limburgs, maar daar kan Raus je dan weer meer over vertellen
)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de bezoekers van Schijndel:
Doe Theo the King de groeten![]()
Cultureel erfgoed van Schijndel eoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brabantse kansarmenVolgens mij allemaal afkomstig uit dichtsbijzijnde 'grote stad' daarzo ergens
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brabantse kansarmenVolgens mij allemaal afkomstig uit dichtsbijzijnde 'grote stad' daarzo ergens
Wat een kuttijd was datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Worldpimper heeft dat bij meerdere potentiele motoren laten doen
Ohmen, je hebt elke motor waarmee je een proefrit hebt gemaakt gefotografeerd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een kuttijd was dat
[afbeelding]
Ralph, Hoogeveen
[afbeelding]
OPM, Tiel
[afbeelding]
OPM, Dodewaard
[afbeelding]
Lars, Martie, Boer, Beesd
En nog een reeks overal en nergens alleen [afbeelding]
Uuhm, jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
Ohmen, je hebt elke motor waarmee je een proefrit hebt gemaakt gefotografeerd?![]()
Voor jou, ik weet niet of ik nog wat hadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
Ohmen, je hebt elke motor waarmee je een proefrit hebt gemaakt gefotografeerd?![]()
Wat na deze foto's wel heeeel duidelijk is geworden:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor jou, ik weet niet of ik nog wat had
[afbeelding]
Kerkrade
[afbeelding]
De Meern
[afbeelding]
Amsterdam
[afbeelding]
Beverwijk
[afbeelding]
Zaandam![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat na deze foto's wel heeeel duidelijk is geworden:
Een Kawasaki sport moet groen zijn![]()
En die stofzuigerslangen op de tank zijn lelijk
Maar een groene Kawa is sexiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
Stofzuigerslangen zijn![]()
En een zwart/rode Kawa is ook heel erg mooi![]()
quote:
Over 2 jaar ben je onderhand ook wel uit de puberteit, denk je er vast anders overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben ik flieft..![]()
Allemaal OPM's fout![]()
OPM is ook wel zo'n beetje uitgepubert hoor, heb ik het ideequote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben je onderhand ook wel uit de puberteit, denk je er vast anders over
Ik neem aan dat jullie wel even allemaal 'buiten beeld' gingen staan toen de motor werd opgehaald?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb wel gelijk ik herkende er ook niets van dus dacht dat het maar verzonnen was
@ Proefritmeetdat is binnen de FOK-MC al vaker voorgekomen hoor
eens even tellen
Raus heeft haar motor laten testen door MC'ers
Worldpimper heeft dat bij meerdere potentiele motoren laten doen
OPM heeft 10 man meegenomen bij proefrit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |