Vertel hem dan ook dat als je twee stickertjes neemt het beter is een enter te plaatsen blabla dan is het goedkoper etc, het hele verhaal weet ik niet maar ik heb het Roadkill al 2x op een meet horen vertellen volgens mijquote:

en daarom ben jij straks de enige op een meet zonder megacoolesuperdeluxenaamstickertquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Stickertjes zijn voor softies met kuipruitje omdat ze anders van hun motor afwaaien

quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel hem dan ook dat als je twee stickertjes neemt het beter is een enter te plaatsen blabla dan is het goedkoper etc, het hele verhaal weet ik niet maar ik heb het Roadkill al 2x op een meet horen vertellen volgens mij

Whoohoow, tis weer internettijd voor OPMquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(nieuwsgierige) collega gister: ben je joods ofzo?? Wat is dat icoontje daar rechts??
@ hiesj: thxfin.dir & manager zijn vrij vandaag

gewoon een netwerk icoontje nemen valt het minste opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoohoow, tis weer internettijd voor OPM![]()
Dat icoontje begreep ik even niet, maar het gaat natuurlijk om dat programmaatje van RoadkillMoet ie even een neutraal icoon van maken, iets wat wel vaker op PC's staat maar niet iets wat je al hebt (omdat je anders twee dezelfde icoontjes hebt in je system tray
)

Ik heb nog iets veel beters en coolers klaar liggen om te monteren, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen en of ik er wel ruimte voor heb op de motor. En ik vertel totdat ik dat ding nog niet heb gemonteerd er ook niks over, jullie merken het wel een keer op een meetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en daarom ben jij straks de enige op een meet zonder megacoolesuperdeluxenaamstickert![]()

Ok, hoe doe ik datquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoohoow, tis weer internettijd voor OPM![]()
Dat icoontje begreep ik even niet, maar het gaat natuurlijk om dat programmaatje van RoadkillMoet ie even een neutraal icoon van maken, iets wat wel vaker op PC's staat maar niet iets wat je al hebt (omdat je anders twee dezelfde icoontjes hebt in je system tray
)

quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb nog iets veel beters en coolers klaar liggen om te monteren, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen en of ik er wel ruimte voor heb op de motor. En ik vertel totdat ik dat ding nog niet heb gemonteerd er ook niks over, jullie merken het wel een keer op een meet![]()
En worldpimber mag niks vertellen want die weet wel waar ik het over heb
Heb wel al een idee hoe ik het ga aanpakken, dat had ik eerst nog niet
Plus dat er in de nieuwe aanwas van jonge fitte mannen ook twee nakedrijders zijn, op 25 KW nog welEindelijk zijn we van dat imago af dat dit een bejaardenclubje is
![]()
Ben ik iig niet de enige zonder sticker
En niet meer de enige samen met m'n broertje op 25KW
En niet meer de enige op een naked
Maar sinds Riet weg is uit de Fok!MC ben ik wel de enige Rossi onder de Fok!MC'ers

Mooi is dat he, op het internet heel bescheiden en in het echt de stoere binkquote:

Nog niet, maar ik ga effe een netwerk not connected icoontje zoeken om er in te zetten, komt er toch nog een update vandaag, hoezeequote:

Invasie van de bollen is ineens de invasie van de blade?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hier is een dynorun van de Blade![]()
dyno gedoe

quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:11 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
BTW, die collega van je is of scheel, of hij haalt zijn geloven door elkaar, de davidsster heeft nog een puntje meer, dit is een pentagram (en nee, dat is niet alleen van satanisten, het heeft nog tal van andere betekenissen)
Damnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet je die acceleratie zien![]()
van 0 naar 300 in een paar seconden
wow !!
CBR900RR
let ook eens op het neutraallampje![]()

dat viel mij dus ook gelijk opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:46 schreef hicham het volgende:
Whoohoow, naar huis gaan is tof
Gistermiddag op m'n stage kwam ik niet uit iets wat ik moest programmeren, wist niet hoe ik het aan moest gaan pakken dus was maar naar huis gegaan. Kijk ik er net even naar en heb ik de oplossing binnen 10 minuten geprogrammeerdHeb weer tijd voor Fok!MC dus
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
DamnZijn snelheidsmeterwijzertje beweegt net zo snel naar de 300 km/h als mijn toerenteller in z'n 2 naar de 13k RPM ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |