quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat na deze foto's wel heeeel duidelijk is geworden:
Een Kawasaki sport moet groen zijn![]()
En die stofzuigerslangen op de tank zijn lelijk
Maar een groene Kawa is sexiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!
Stofzuigerslangen zijn![]()
En een zwart/rode Kawa is ook heel erg mooi![]()
quote:
Over 2 jaar ben je onderhand ook wel uit de puberteit, denk je er vast anders overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben ik flieft..![]()
Allemaal OPM's fout![]()
OPM is ook wel zo'n beetje uitgepubert hoor, heb ik het ideequote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben je onderhand ook wel uit de puberteit, denk je er vast anders over
Ik neem aan dat jullie wel even allemaal 'buiten beeld' gingen staan toen de motor werd opgehaald?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb wel gelijk ik herkende er ook niets van dus dacht dat het maar verzonnen was
@ Proefritmeetdat is binnen de FOK-MC al vaker voorgekomen hoor
eens even tellen
Raus heeft haar motor laten testen door MC'ers
Worldpimper heeft dat bij meerdere potentiele motoren laten doen
OPM heeft 10 man meegenomen bij proefrit
[blondmode]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben ik flieft..![]()
Allemaal OPM's fout![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een kuttijd was dat
[afbeelding]
Ralph, Hoogeveen
[afbeelding]
OPM, Tiel
[afbeelding]
OPM, Dodewaard
[afbeelding]
Lars, Martie, Boer, Beesd
En nog een reeks overal en nergens alleen [afbeelding]
Alle foto's gesponsord door mijn digicamquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor jou, ik weet niet of ik nog wat had
[afbeelding]
Kerkrade
[afbeelding]
De Meern
[afbeelding]
Amsterdam
[afbeelding]
Beverwijk
[afbeelding]
Zaandam![]()
![]()
Salamipiet is uit, soduku is in? Die trends in Friesland waaien wel erg snel overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat zeggen we dr van, volgende meet maar in Goutum?![]()
Oh btw.. sudoku sudoku sudoku sudoku [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
OPM is ook wel zo'n beetje uitgepubert hoor, heb ik het idee![]()
Jah, en ik was 1 van die 4quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie wel even allemaal 'buiten beeld' gingen staan toen de motor werd opgehaald?Of zelfs dat niet?
En bij OPM was het idd iets van 35 man in eerste instantie die zouden komen, maar uiteindelijk waren we met z'n vierenDrie Fok!MC'ers (inclusief OPM zelf) en een neef van OPM
Salamipiet zuigt. Ach ja dat zijn buien van mijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Salamipiet is uit, soduku is in? Die trends in Friesland waaien wel erg snel over
Volgens mij heeft iedereen die momenten. I love those momentsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had je wel gewild![]()
Hoewel OPM als een verstandige rustige jongen overkomt heeft ie soms van die momenten ...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kuttijd was dat
[afbeelding]
Ralph, Hoogeveen
[afbeelding]
OPM, Tiel
[afbeelding]
OPM, Dodewaard
[afbeelding]
Lars, Martie, Boer, Beesd
En nog een reeks overal en nergens alleen [afbeelding]
Uiteindelijk had je een goede deal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor jou, ik weet niet of ik nog wat had
[afbeelding]
Kerkrade
[afbeelding]
De Meern
[afbeelding]
Amsterdam
[afbeelding]
Beverwijk
[afbeelding]
Zaandam![]()
![]()
Het waait doorgaans ook erg hard in Frietsland, daarom vind ik ook dat ze er gewoon 1 groot windmolenpark van moeten makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
Salamipiet is uit, soduku is in? Die trends in Friesland waaien wel erg snel over
Met geluid zeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
Woehahaha[afbeelding]
Begin maar bij aflevering 1 fragment 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |