Ik zou als ik jou was beginnen met een werkende motorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil ook een sticker kuipruitje.![]()
[..]
filmpje had ik al eens gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Dat is het hier 5 dagen, 9 tot 10 uur per dag.![]()
Best frustrerend dat andere collega's in dezelfde ruimte bijna geen flikker te doen hebben.![]()
Martie, wist je dat een MotoGP machine 2 keer zo hard accelereert als een straatmotor?
Niet om te bashen, maar las toevallig gisteren een test in een blad.![]()
Filmpjestijd:
Oud vrouwtje.
Matigquote:
Niet gek als die hier eerder al door Ploderus werd gepostquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
filmpje had ik al eens gezien
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
Vandaag motorvoertuig beheersing gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige wat slecht ging was de noodstop, niet gek met al die regen
Moest slalom overdoen omdat ik in het midden beetje gas loste (tweede keer was het gewoon goed).
En verder ging uit parkeervak rijden beetje schokkerig
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het hier ook altijd, maar heb net in 2 uur tijd zo'n 210 orders aangemaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Dat is het hier 5 dagen, 9 tot 10 uur per dag.![]()
Best frustrerend dat andere collega's in dezelfde ruimte bijna geen flikker te doen hebben.![]()
Martie, wist je dat een MotoGP machine 2 keer zo hard accelereert als een straatmotor?
Niet om te bashen, maar las toevallig gisteren een test in een blad.![]()
Filmpjestijd:
Oud vrouwtje.
Dat is elke 35 seconden 1 order, dat moet minstens per halve minuut kunnen. Doorwerkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is het hier ook altijd, maar heb net in 2 uur tijd zo'n 210 orders aangemaakt.![]()
Thx dudequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Matig![]()
[afbeelding]
[..]
Niet gek als die hier eerder al door Ploderus werd gepost![]()
[..]![]()
[afbeelding]
![]()
Hey goed gedaan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest slalom overdoen omdat ik in het midden beetje gas loste (tweede keer was het gewoon goed).
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is elke 35 seconden 1 order, dat moet minstens per halve minuut kunnen. Doorwerken![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Het wordt tijd dat je weer normaal gaat eten, dan ben je een stuk liever.![]()
Oeh hij is leuk. Jammer dat ik niet goed zichtbaar ben maar dat is niet anders. Bedanktquote:
Wou net zeggen dat dat gaat opvallen, maar ik zie dat je het zelf kunt stoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
WEER een nieuwe versie van het progje, dit keer met een leuk icoon grapje erin
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat dat gaat opvallen, maar ik zie dat je het zelf kunt stoppen
Was jij gister eigenlijk ook nog in Alkmaar geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:46 schreef yup het volgende:
Thx iedereen
Binnenkort ben ik officieel motorfapper (hopelijk)
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114076quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef sandberg het volgende:
En vandaag, ik kwam terug van De Mare in Alkmaar, over de ringweg richting de Nollenweg, ik voorsorteren voor linksaf, komt er een ouwe afgetrapte klote BMW de hoek om stuiven (vanaf de Nollenweg dus, rechtsaf, die bocht met de negatieve verkanting erin), veeeeeeeels te hard:N:N:N, en hij komt dus gewoon mijn richting opglijden, hij raakt de stoeprand en stuitert weer terug de weg op, WAT EEN STOMME LULDEBEHANGER!!!!!:(:(:(
Nog ff harder en hij was finaal over de kop geslagen, op de andere weghelft gekomen, en dan hadden we nog maar ff moeten afwachten of ik er niet onder had gelegen...
Dat stukje was ik net ook aan het lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114076
Moest gelijk aan jou denken
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |