We dachten dat je het allang was vergeten, en ik wou je niet gaan stalken in andere topics / over mail. Dus we hebben het maar lekker zo gelaten, toch wel leuk dat je er nog aan denktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Googolplexian het volgende:
Berichtje van mij:Sorry hoor gasten ... kom ik met een logo idee en werk ik het vervolgens niet uit
het gaat er nog steeds aankomen maar ik heb (bedrijfsmatig) iets teveel hooi op m'n voorvork genomen waardoor Murphy (van z'n bekende wetten) dacht : "Kom, laat ik eens gaan kloten met z'n pc's". En da's goed gelukt.
Daardoor heb ik alleen zo'n werkachterstand opgelopen dat ik even alle vriendendiensten en hobbyprojecten op een zijspoor (lees: vluchtstrook) heb moeten gooien. Ik ben weer bijna bij dus ik hoop dat jullie de moed nog niet hebben opgegeven wb dat Fok!MC logo.
sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry
Heb ff dat artikeltje gelezen, ik weet niet hoeveel ze over motoren weten maar wat komen ze amateuristisch over zeg in hun tekstquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
http://www.motormaniacs.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=382&Itemid=1
![]()
Ik lees het juist als een minder klinisch verhaal over een fantastische motor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:18 schreef hicham het volgende:
Heb ff dat artikeltje gelezen, ik weet niet hoeveel ze over motoren weten maar wat komen ze amateuristisch over zeg in hun tekstDaardoor ben ik automatisch geneigd te zeggen dat ze verder ook geen verstand van motoren zullen hebben
Of is het een ingestuurd verhaal van een bezoeker ofzo? Want dan wil ik ook wel op andermans motor ff knallen in het buitenland hoorWel op 25KW dan
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees het juist als een minder klinisch verhaal over een fantastische motor.
Eindelijk een beetje enthousiasme en gevoel in een rijverslag.
Of het qua woordkeuze en opbouw heel professioneel is .. nee.![]()
Leuk .. ja.![]()
quote:En nu ff geen tijd om Flick te bashenwant ik moet weer door.
![]()
![]()
Gaat nu heel Fok!MC en MF Bossche Bollen met stickertjes op hun ruitje rijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef bwt het volgende:
Mery, raus, waar hadden jullie die stickers ook al weer vandaan?
Wanneer komt jou stickertje binnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:33 schreef hicham het volgende:
Ja, Mercy moet nog posten en dan is het rijtje ochtendposters wel geweest denk ik. Soms Raus ook nog wel even in een gekke buiMeestal op vrijdag
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Behalve dan dat ik moet erkennen dat jouw smaak zuigt![]()
In motorfreaks verslagen zit meestal ook een aardige dosis humor
[..]![]()
[..]
Gaat nu heel Fok!MC en MF Bossche Bollen met stickertjes op hun ruitje rijden![]()
Iemand in het Bollentopic wil nu ook al een stickertje volgens mij
Volgens mij hadden ze het via http://www.123sticker.nl/ besteld, maar voor details moet je even wachten tot ze zelf posten
http://www.123sticker.nl/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef bwt het volgende:
Mery, raus, waar hadden jullie die stickers ook al weer vandaan?
ik wil ook een stickerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wanneer komt jou stickertje binnen
Verdorie, kom er net achter dat het vandaag vrijdag isquote:
Ik heb geen kuipruitjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wanneer komt jou stickertje binnen
Ja op je werk moet je werk doen, niet gaan patsen bij collega's hoe goed jij wel niet kan rijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Deze week heb ik de vids van zondag op groothoofd gezet maar ik kan niet inloggen vanaf mijn werk![]()
Zou iemand ze ff kunnen posten zodat ik ze kan downen??
wat is er mis met een stickertje ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:33 schreef hicham het volgende:
Ja, Mercy moet nog posten en dan is het rijtje ochtendposters wel geweest denk ik. Soms Raus ook nog wel even in een gekke buiMeestal op vrijdag
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Behalve dan dat ik moet erkennen dat jouw smaak zuigt![]()
In motorfreaks verslagen zit meestal ook een aardige dosis humor
[..]![]()
[..]
Gaat nu heel Fok!MC en MF Bossche Bollen met stickertjes op hun ruitje rijden![]()
Iemand in het Bollentopic wil nu ook al een stickertje volgens mij
Volgens mij hadden ze het via http://www.123sticker.nl/ besteld, maar voor details moet je even wachten tot ze zelf posten
Kijk daar heb je d'r alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:47 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
tja fokken in de ochtend....![]()
Ja Raus heeft een gekke bui op vrijdag![]()
![]()
Stickertjes zijn voor softies met kuipruitje omdat ze anders van hun motor afwaaienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is er mis met een stickertje ?![]()
of is het alleen omdat je er zelf wel aan gedacht heb maar nog niet besteld en dat je het nu maar belachelijk gaat maken omdat je zelf te laat was ?![]()
het is weer vrijdag![]()
oh jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk daar heb je d'r alWou nog een welkomstcommittee opzetten maar daar is het nu te laat voor
Worldpimber post ook in de ochtend, maar zijn ochtend valt zo ongeveer rond 14:00
dat is mij ook al gevraagd wat dat voor sterretje isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(nieuwsgierige) collega gister: ben je joods ofzo?? Wat is dat icoontje daar rechts??
@ hiesj: thxfin.dir & manager zijn vrij vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |