abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31465641
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
WEST (JPM01)      DESZ 4            Zwartsluis    links/rechtsbuiten
-Vaduz-           Excelsior'31 11   Rijssen       links/rechtsbuiten
zijle             Flevo Boys A2     Emmeloord 
MasterMido        Fc Wolvega3       Wolvega
Dos37             Dos '37 6         Vriezenveen   verdediger (r,l,c)
SJ                Transvalia        Rotterdam     centrale verdediger
Pekel             Emmen av B1       Emmen         keeper
Stame             W.S.C. B1         Waalwijk
Jpzegthallo       ASV Dronten A4    Dronten 
Da_sandman        GPC Vlissingen3   Vlissingen 
TradeMarkie       SC Spirit '30 8   Hoogkarspel
Topmaat           VV Clinge         Clinge   
9christensen      Stevo 6           Geesteren 
Zjakkie           Seolto 5          Zevenbergen   linksback
Jajong            GRC Groningen 2   Groningen
Vom               sv Houten  3      Houten
Lizz-n            SDC Putten A3     Putten
Stanley_Climbfall Knickerbockers 8  Groningen
Yeahinho          OJC 8             Rosmalen      linkshalf
Raptorix          WVHEDW 13         Amsterdam     keeper
VoreG             Odysseus'91 5     Utrecht       spits
Gershom           Quick'20 B1       Oldenzaal
Keijz             Lyra 14           De Lier       mid-mid
Gollemrulez       VV De Fivel 2     Zeerijp       middenvelder (r,l,c)
lokkie            Ede/Victoria 2    Ede
Ender_W           HVV De Zebra's 1  Hilversum     keeper
ActaniA           HVV De Zebra's 3  Hilversum
Furanku           Stadskanaal 1     Stadskanaal
tha_dark          Boekel Sport B1   Boekel
Karrel_Laaglawaai SDZZ 9            Zevenaar 
Incolumis         Oranje Nassau 7   Almelo        r,l half/buiten
S-Two             Appingedam A1     Appingedam    rechtsback
Erasmusch         Antibarbari       Rotterdam     spits
BliksemSchigt     Antibarbari       Rotterdam     verdediger
Stpan             Antibarbari       Rotterdam
foetre            Rkdeo 6           Nootdorp
Fisher            SCO 1             Oosterhout
DEvRV             Ter Leede 10      Sassenheim    linksback
Kluupkluup        Colmschate 3      Deventer
CAZZO             BZSV Blauwwitt 1  Borne         midmid/ spits
Manny             Graaf Willem VAC4 Wassenaar     linker middenvelder
Agiath            Concordia B3      Delft         linkshalf
Rekkie            Emmen av          Emmen         middenveld

Voetbal je ook en sta je er niet bij meldt het dan even! ( en houdt ons op de hoogte van je voetbalbelevenissen)

[ Bericht 4% gewijzigd door -Vaduz- op 14-11-2005 12:19:59 ]
That's all folks!
pi_31465671
Wij in ieder geval niet, vandaag met 6-2 verloren van de koploper. Later meer hierover.
That's all folks!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:43:41 #3
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_31465906
nou ik voetbal ook hoor

zaterdag 1 SCO, Oosterhout... we staan mooi onderaan en 't enige wat we echt kunnen is de 3de helft

mja, vandaag weer mooi dramatisch, 15min gevoetbalt en toen fijn staken... wordt echt niets met ons...
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_31466029
Eerst met het 2e een helft gespeeld (tussenstand 1-1 eindstand 3-4), daarna met het 1e de 2e helft gespeeld (ruststand 1-3 eindstand 2-5) lekkere middag gehad dus...pfff
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31466065
Ik voetbal bij Ter Leede 10 (Sassenheim, linkerverdediger) , en we zijn goed bezig alleen Kagia 5 zit ons nog beetje in de weg. (vandaag vrij vanwege inhaalwedstrijden)
No future granted, without history
pi_31466148
7-1 gewonnen voor de beker, 2 rode kaarten, een hoop geouwehoer, en een paar mooie rapporten voor de knvb geschreven
pi_31469039
3-1 gewonnen van MEVO 2, weer een penalty benut
We gaan omhoog
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31469152
5-1 gewonnen weer niet gescoord (flutspits ) Maar wel wer een assist, mijn 7e dit seizoen

Volgende week tegen de huidige koploper, een zogenoemde 6 punten wedstrijd .
pi_31469308
Morgen moeten we tegen de mede nummer 2.
Ik zit bij Colmschate '33 3, morgen dus 'uit' tegen Koninklijke U.D.2
En echte derby, Kon. UD zit naast ons.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_31470506
2-2 gespeeld tegen SVZW 9, was een leuke pot met een sportieve tegenstander. wij kwamen op 1-0, en na rust kwamen zij terug en maakten de 2-1, we hadden het al opgegeven maar na een tikje van mij tussen de benen van een verdediger kwam de bal bij onze spits en die schoot em erin in de laatste minuut. 2-2 dus...
pi_31470597
Vanmiddag 2 hele dure punten laten liggen bij ACV. Voor de wedstrijd nog wat onduidelijkheid, maar toen we begonnen, begonnen we aardig. Al snel kwamen we 1-0 voor. Daarna had ACV na een uitbraak dé kans op de 1-1, maar ik redde nog maar net. Even later kwam onze aanvallende middenvelder door de verdediging, en ging vallen in de 16. Penal en goal. . 2-0 dus. ACV had nog een geweldig schot, maar ik pakte m fraai. . Na rust was de helft van onze spelers zo matig bezig (ze dachten dat de overwinning al binnen was). Onze rechterverdediger viel uit, en de invaller had het erg lastig met z'n directe tegenstander. Noodgedwongen moest hij z'n tegenstander neerhalen in de 16, penal tegen dus. Ik kwam er net niet aan en 1-2. Even later kregen we weer een penalty tegen door een handsbal. Dit keer pakte ik m leuk uit de hoek. . Toch kregen we op het laatst de gelijkmaker tegen. Bij een corner werd een speler verkeerd gedekt en kon vrij inschieten. Heel zuur gelijkgespeeld dus, en dat geeft toch een zwart randje op mn gestopte penal. .
Hoi.
pi_31473097
Wij moesten vandaag tegen DSE 4, dat in de 4 voorgaande wedstrijden 4 punten had gehaald. En het scheelde niet veel of ze hadden er vandaag 4 ingeschoten tegen ons. Gelukkig voor ons bleef de teller aan hun kant op 3 staan.

In tegenstelling tot wat U gewend bent van ons speelden we vandaag NIET dramatisch slecht! Na een matig begin, waarin de tegenstander al snel op 0-1 kwam, trokken we de wedstrijd naar ons toe. Over het algemeen speelden we vrij aardig; in tegenstelling met de voorgaande wedstrijden zelfs goed! De tegenstander was ook sportief bezig, waardoor er een leuke pot op de mat plaatsvond. Toch gingen we met een 0-2 achterstand rusten, toen onze keeper de fout inging en niet volledig voor de bal ging, waardoor een tegenstander hem simpel voorbij kon lopen en de bal in het net kon plaatsen.

De tweede helft begon ik als reserve. Al vlak na rust schoot onze aanvaller de bal zeer behendig in. Helaas ging deze via de binnenkant van de paal toch het goal niet in. Net dat beetje pech dat je punten kost.

Onze dit seizoen nieuwgekomen Turk, die vorige week vanwege de Ramadan maar een helft kon spelen, maakte vandaag de 90 minuten vol. En daar zijn we hem dankbaar voor, hij is, zeker voor ons niveau, een hele goede voetballer. Vrij technisch in balbezit, en in balverlies weet hij de bal ook nog wel te ontfrutselen van de tegenpartij. Daarbij was hij degene die de aansluiting vond, en de 1-2 aantekende. Toen was het wachten op de gelijkmaker!

Maar zoals je vaker ziet in zulke situaties ging het weer verkeerd. Een van onze verdedigers raakte de bal verkeerd, waarna 2 andere spelers elkaar in de weg liepen en de tegenstander de bal behendig binnenschoot. 1-3.

Toen mocht ik het veld weer inkomen. Met nog een half uurtje te gaan deden we er alles aan om toch nog een puntje uit het vuur te slepen. Een opmerkelijke gebeurtenis was nog dat een van onze spelers schijnbaar de enkels van de tegenstander trapte ipv de bal toen hij hem achtervolgde. De scheidsrechter floot er niet voor, maar toch pakte de tegenstander de bal op, met zijn handen. Dit is dus gewoon hands, maar de toch al niet zo heel sterk bekende man die ons 2wekelijks komt fluiten liet zich toch omlullen, en gaf na wat gepraat met beide partijen een vrije trap voor hun.

Een minuutje voor tijd probeerde een van onze spelers het nog van een metertje of 10. Hij schoot de bal richting goal, waar de keerper hem pareerde. Onze Turk (wederom) reageerde echter alert, en plaatste de bal in de rebound alsnog in het goal. Deze kwam echter te laat om ons nog een puntje op te leveren. Eindstand was dus 2-3. Weer geen punten, maar er zit een stijgende lijn in.

Volgende week een inhaalprogramma, wat voor ons een vrij weekend betekent.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:27:40 #13
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31476194
5-3 gewonnen, maar wat ging het moeizaam.

morgen post ik wel een verslag want met een 4-3-3 systeem spelen tegen een tegenstander die 4-4-2 doet valt niet mee.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31477221
Dat valt zeker niet mee. Wij hebben deels 4-4-2 gespeeld omdat we tegen de koploper moesten die al heel veel doelpunten hadden gemaakt. Morgen kom ik erop terug.
That's all folks!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:03:31 #15
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31477283
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat valt zeker niet mee. Wij hebben deels 4-4-2 gespeeld omdat we tegen de koploper moesten die al heel veel doelpunten hadden gemaakt. Morgen kom ik erop terug.
dat viel niet mee, maar we hebben in de laatste 10 minuten 3 doelpunten gemaakt. maar daar kom ikook nog op terug.
AFC Ajax 4 ever
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:52:21 #16
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_31478686
Cazzo,nog steeds deel uitmakend van BZSV de Blauwwitters 1 als midmid/midvoor
vandaag DES thuis,en das altijd lastig
bij rust 0-1 achter eindstand 2-2
alleen Cazzo vandaag al na 3 kwartier gewisseld,gebrek aan balvastigheid en geen pass kwam aan
dieptepunt dit seizoen
en ik had gisteravond niet eens gezopen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_31479165
Ik mocht vandaag het doel verdedingen en het ging nog best aardig, 1 redding met een mooie achterwaardse duik en maar 1 (onthoudbare) bal doorgelaten.

In de rust kregen wij helaas te horen dat een speler van FC Horst op het veld naast ons een hartstilstand had gekregen en er moest een ambulance aan te pas komen. Onze tegenstander Groen-Wit had geen zin om verder te voetballen en ook wij hadden geen zin om een helft te gaan spelen terwijl iemand op sterven lag op het veld ernaast. Dus onze wedstrijd werd gestaakt bij 0-1. Enkele minuten daarna kregen wij te horen dat de beste man op 40 jarige leeftijd was overleden. Bij ons kwam dat al hard aan. Daarom gaat mijn medeleven uit naar de spelers, bekende en familieleden van de man, om iemand te verliezen is erg, maar tijdens een potje voetbal helemaal. Ik ben er nu nog kapot van, hoewel ik de man niet eens kende en nauwelijks heb gezien.
pi_31484256
3-3, 2 minuten voor tijd stonden we nog 3-1 achter, maar met een enorm pressie spel wisten we er toch nog 3-3 uit te slepen, was 1 van de meest heroische wedstrijde die ik ooit gespeelt heb
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:22:45 #19
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_31485556
vandaag ook maar weer eens voetballen. 14.30 thuis. vorige week was ik er zelf niet bij, maar ook toen hebben we gewonnen, dus nog steeds ongeslagen.
Als ik nog een beetje helder ben na de 3e helft doe ik vanavond nog ff verslag, anders morgenavond
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_31486625
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Morgen moeten we tegen de mede nummer 2.
Ik zit bij Colmschate '33 3, morgen dus 'uit' tegen Koninklijke U.D.2
En echte derby, Kon. UD zit naast ons.
2-2 gespeeld, zat meer in..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_31486723
Gisteren gingen we op bezoek bij onze buren en medekoploper uit Enter. Na een korte fietstocht en een warming-up op het veld trapten we af. Vooraf wisten we wel om wie het draaide bij tegenstander, hun rechtsbuiten die vorig seizoen afscheid had genomen van het eerste. Ook sprak het doelsaldo van de lijstaanvoerder tot de verbeelding: 6 gespeeld, 49 voor, 6 tegen.

Al snel bleek de aanvaller ook de gevaarlijkste speler te zijn. Er moest, al dan niet hardhandig, ook vaker aan de noodrem worden getrokken door ons. We kwamen achter door een eigen doelpunt. Onze verdediger liep een voorzet pardoes in het eigen doel. Jammer, want we boden toch aardig partij.

Niet veel later was het ook 2-0, de snelle vedette maakte z’n eerste doelpunt. Toch waren we nog niet geslagen. Onze spits schoot een dertigtal tellen later uit een uitstekende voorzet prima raak.

De wedstrijd ging vervolgens redelijk gelijk op verder, wel begonnen de felle last-minute tackles van onze achterhoede tot irritaties te leiden. Een opstootje na natrappen was het gevolg. Beide teams moesten van de scheidsrechter een gedwongen wissel maken. (de twee boosdoeners)

Uiteindelijk gingen we met een 3-1 stand de rust in, na weer een forse sliding ging de bal terecht op de stip.

De tweede helft gingen we iets anders spelen. Ik kreeg de instructies om op het middenveld te gaan spelen en in balbezit in de punt van de aanval te komen. De omzetting liet de wedstrijd helaas niet kantelen. Enter Vooruit bleef de meest gevaarlijke ploeg. We kwamen nog even dichtbij toen het 4-2 werd, maar door de extra risico’s die we namen werd het uiteindelijk 6-2.

Achteraf was ik toch nog wel blij dat we zoveel tegenstand hebben kunnen bieden. Het gemiddelde van tien doelpunten per wedstrijd hebben ze niet gehaald.
That's all folks!
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:48:26 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31486989
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:52 schreef CAZZO het volgende:
Cazzo,nog steeds deel uitmakend van BZSV de Blauwwitters 1 als midmid/midvoor
vandaag DES thuis,en das altijd lastig
bij rust 0-1 achter eindstand 2-2
alleen Cazzo vandaag al na 3 kwartier gewisseld,gebrek aan balvastigheid en geen pass kwam aan
dieptepunt dit seizoen
en ik had gisteravond niet eens gezopen
Heb je al nieuwe schoenen?
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:57:42 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_31487139
leuk topic:

manny speelt in Graaf Willem VAC 4 uit Wassenaar. 5e klasse reserve West II

www.graafwillem.nl

We gaan slecht dit jaar. Heb wel al 4 keer gescoord als linker middenvelder.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_31487586
Vandaag met het vierde meegedaan. Moesten tegen DESK. Team van DESK bestond allemaal uit voetballers die in het eerste hadden gespeeld. Dus hadden veel inzicht en techniek. Het vierde bij ons is meer een team voor gewoon gezellig een potje voetbal. Daarom was het geen schande dat wel met 5-1 verloren.
pi_31487629
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:55 schreef Gershom het volgende:
Geintresseerd in paar foto's van onze wedstrijden? Kijk:

[knip]

Veel plezier
Leuk.
That's all folks!
pi_31489267
Gershom? Ik zou wel eens een oefenwedstrijdje tegen jullie willen spelen. . M'n trainer wil ook graag oefenwedstrijden tegen 2de/1ste divisieclubs. . Misschien ergens tegen het end van de winterstop?

[ Bericht 14% gewijzigd door pekel op 16-10-2005 15:43:44 ]
Hoi.
pi_31492866
Lijkt me leuk Ik kan wel wat regelen met mijn trainer
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:22:27 #29
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_31495093
Vandaag overtuigend 6-0 gewonnen. Zelf mocht ik de eerste helft vlaggen, maar toch in de 2e helft mn eerste doelpuntje van het seizoen meegepakt. Ik kwam alleen op de keeper af en schoot eenvoudig in, terwijl ik exact dezelfde situatie 5 minuten daarvoor gefaald had.
De tegenstander was ook behoorlijk met de botte bijl aan het hakken, er werden mensen neergehaald terwijl de bal niet eens in de buurt was. Gevolg was dat ik een willekeurige speler ook maar even onder de zoden heb gewerkt, waarbij ik de vrije trap meekreeg
Maar nu dus 12 punten uit 4 wedstrijden en een doelsaldo van 21 voor en 6 tegen
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:35:51 #30
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31495376
Gistermiddag moesten wij om 14:30 thuis aantreden tegen Noordscheschut op papier niet zo'n heel moeilijke tegenstander, maar omdat zij een 4-4-2 systeem spelen en wij 4-3-3 ging het dus moeilijker dan gedacht en al snel kwamen binnen een kwartier spelen op een 0-2 achterstand. We hebben voor rust nog met wat klutswerk de 2-2 van kunnen maken. In de 2e helft ging het wel beter maar toen kregen we na een half uur spelen weer een tegen doelpunt te verwerken. We probeerde veel druk te zetten en een 10 voor kwam daar dan die 3-3 en toen dachten we maken er nog nog 4-3 van uit een vrije trap. de eindstand werd door een vrije trap op 5-3 bepaald. 3 doelpunten in de laatste 10 minuten
AFC Ajax 4 ever
pi_31508857
vanavond is het weer zover.... op naar de subtop

Erasmusch,Bliksem en Stpan ook in hetzelfde elftal spelend?

SJ is verdediger voor de OP , op nr. 4
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:47:17 #32
73091 Vom
de Cowboy
pi_31515659
Afgelopen zaterdag heeft m'n team weer gewonnen.
Dit keer met 3-0, een verbetering ten opzichte van vorig jaar want toen bleven we tegen dezelfde tegenstander op 1-1 steken.

Toen het 2-0 stond in ons voordeel was er een klein opstootje wat resulteerde in een rode kaart voor 1 van de tegenstanders. Toen deze na de wedstrijd in de bestuurskamer vernam dat de kaart doorgegeven zou worden kwam daarop resuluut uit des mans mond: "Dan stop ik met voetbal "
De huillie
Ach niet zo gek he als je de scheids uitmaakt voor blinde mongool
Later nog 3-0 geworden en vonden we het wel welletjes

Deze zaterdag een oefenwedstrijd waarin ik m'n rentree ga maken
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_31526002
kutzooi... 6-5 verloren na met 5-3 te hebben voorgestaan. we geven het net als vorige week zelf weer helemaal weg. in plaats van dat je 12 punten uit 4 wedstrijden moet hebben staan we er pas op 4 . Ach ja shit happens
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:06:15 #34
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31579328
Afgelopen weekend maar snel vergeten. Moesten tegen de koploper en 8 van de 11 basisspelers waren niet voor 06.30 uur thuis. Toch geflatteerd met 1-4 verloren. Erg jammer van de instelling. Komend weekend vrij en dan maar zien hoe het daarna gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ender_W op 21-10-2005 08:24:18 ]
Live life to the Ender :D
pi_31589232
Streep het kampioen worden maar met een hele dikke stift door. Heb vanavond op de training m'n kuitspier gescheurd en kan de komende weken wel vergeten. Er is geen andere B-junioren keeper die het niveau aankan c.q. kan keepen, dus er wordt deze en volgende week een speler het vak keepen aangeleerd en hopelijk is die voor volgende week zaterdag 3de divisie-keeper waardig. . Ik kan het schoppen tegen een bal de komende paar weken iig wel vergeten....
Hoi.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:26:32 #36
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31597973
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
Streep het kampioen worden maar met een hele dikke stift door. Heb vanavond op de training m'n kuitspier gescheurd en kan de komende weken wel vergeten. Er is geen andere B-junioren keeper die het niveau aankan c.q. kan keepen, dus er wordt deze en volgende week een speler het vak keepen aangeleerd en hopelijk is die voor volgende week zaterdag 3de divisie-keeper waardig. . Ik kan het schoppen tegen een bal de komende paar weken iig wel vergeten....
Das kut, sterkte.

Maareh, is de tweede keeper (ik neem aan dat er wel een B2/3/4 enzo zijn) zo slecht dat je een noodsprong moet maken om een veldspeler snel te leren keepen?? En zou die in 1 week echt beter worden als een keeper met ervaring?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:15:50 #37
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31598526
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
das kut pekel sterkte de komende tijd

wij spelen zaterdag een inhaal wedstrijd tegen buurman Olympia '28. Het zal wel lastig gaan omdat ze niet willen afgaan tegen ons, en alleen hun moeten spelen. Dus ze kunnen mensen uit een hoger 11tal gaan halen.

overigens alle thuis wedstrijd van Olympia'28 morgen zijn derby's ze moeten allemaal tegen ploegen van Desz 9 punten gaan Desz uit Hasselt mee nemen

over de training gisteravond ben ik redelijk tevreden over. We moesten afwerken op doel alleen over partij spelen ben ik wat minder tevreden.
AFC Ajax 4 ever
pi_31600957
Das zwaar klote Pekel, voor jou en voor je elftal. Ook nog eens jammer dat jullie erg dun in de keepers zitten. Je hebt dus niet zoveel vertrouwen in je opvolger, ook al is het eigenlijk een speler?
That's all folks!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:43:11 #39
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31601133
Mijn training was groots.... de hele selectie is vrij dit weekend. Daarom een onderling toernooi tussen de spelers onderling. Iedereen moest ¤ 2,50 inleggen. En mijn team won de finale (met 10-2) tegen het team van de trainer zelf. Was dus feestje achteraf. Wel laat thuis.

Echt apart, wordt er om geld gespeeld is iedereen ineens fanatiek en in vorm
pi_31601191
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef superjoden het volgende:
vanavond is het weer zover.... op naar de subtop

Erasmusch,Bliksem en Stpan ook in hetzelfde elftal spelend?

SJ is verdediger voor de OP , op nr. 4
Erasmusch en ik wel, Stpan in een ander.
pi_31601259
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Das zwaar klote Pekel, voor jou en voor je elftal. Ook nog eens jammer dat jullie erg dun in de keepers zitten. Je hebt dus niet zoveel vertrouwen in je opvolger, ook al is het eigenlijk een speler?
We hebben 2 spelers die er wel aanleg voor hebben. Deze week wordt hun techniek wat bijgeschaafd door mijn keeperstrainer en dan moet het hopelijk wel goed zitten. . Maar als ik dus in het ergste geval meer dan 6 weken aan de kant zit, kunnen die 2 spelers best wel aardig goed worden. 6 weken keeperstraining kan veel met je doen. .

Ik loop nu trouwens op krukken, lopen gaat niet meer.
Hoi.
pi_31601841
Das kut pekel, succes ermee.

Wij afgelopen zondag tegen de nr 4 van de competitie (al zegt dat niet zo heel veel omdat de stand nogal vertekend is). Na 3 nederlagen op rij werd het wel weer eens tijd voor een overwinning. We begonnen erg goed zowaar, leuke driehoekjes, combinaties, en een paar kleine kansen, echter na 20 minuten stonden we met 0-2 achter, door 2 van richting veranderde schoten. Gelukkig voor rust nog de 2-2 kunnen maken, vlak na rust maakte hun uit een counter 2-3. Het bleef bij ons gewoon lekker lopen alleen hadden we wel erg veel kansen nodig om te scoren..uiteindelijk de 3-3 en 4-3 kunnen maken, waarna hun om een rare reden de keeper wisselden, de reservekeeper kon er werkelijk waar geen hout van en we liepen vrij simpel uit naar 6-3. Ondertussen kreeg onze spits nog ruzie met hun vlagger die in de eerste helft al 3 biertjes naar binnen had zitten kantelen (om 11 uur s'ochtends..) die vent miste echt een paar contactpuntjes her en der, wat een idioot, constant schreeuwen en bij elke bal naar voren ging de vlag omhoog. Maargoed, leuke overwinning zelf best aardig gespeeld, weinig echt te doen gehad, doelpunten kon ik vrij weinig aan doen en alleen bij 2-2 had ik een 'moeilijke' redding waarbij ik gestrekt naar de hoek moest.
As. zondag een oefenwedstrijdje tegen het elftal van een collega van een teamgenoot..schijnt dat die lui best hoog voetballen, al is dat niet lastig als je het vergelijkt met ons (8e klasse )
pi_31622631
Vandaag is het crunchtime, de hele top 6 speelt tegen elkaar, wij spelen tegen de nummer 1, maar de laatste 4 wedstrijden geven ons hoop 10 uit 4 namelijk met doelsaldo van 23-5. Moeten pas om kwart voor 3, dus waarschijnlijk niet op het kunstgras
pi_31623394
Wij zijn vrij, hebben vorige week al ingehaald.
That's all folks!
pi_31623507
Normaal hadden wij beker, maar we zijn dus domweg uitgeschakeld. . Vandaag maar ff naar wat vrienden en het 1ste (wel beker) kijken.
Hoi.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:22:48 #46
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31624276
vanmiddag naar de buurman als het door gaat.
AFC Ajax 4 ever
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:23:48 #47
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31624294
Vanmiddag voetballen tegen DVO '71 inhalen van de eerste wedstrijd als we winnen staan we 2de
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31624624
Laatste bekerwedstrijd in de poule tegen nevelo. Kleine kans dat we nog doorgaan. Maar we gaan uiteraard nog wel voor de winst
pi_31625304
Wij spelen morgenmiddag tegen BZS. Vorige week een week vrij gehad, da's jammer want er was net een stijgende lijn waar te nemen. BZS is een maatje te groot, de week erop tegen Hedel moeten we vlammen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:15:48 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_31629441
manny is vrij dit weekend.
pi_31631720
Gewonnen met 6-2. Tegenstander was slecht. We begonnen goed... jammer dat we daarna met het tempo van de tegenstander mee gingen voetballen. Anders zou de score gegarandeerd hoger zijn uitgevallen
pi_31633701
Ik mocht weer op de goal, degene die normaal keept had nog last van zijn hand en dus mocht ik me weer is tussen de palen zetten . Na een goeie start met na 2 minuten spelen al de 0-1 op het scorebord, ging het ff minder en stond ik ineens oog in oog met een aanvaller. Ik had dat niet echt verwacht en dook te laat naar de bal die dus het doel in rolde.. 1-1.

Daarna ben ik niet echt meer in de problemen geweest, een paar verdwaalde ballen binnen de 16 uit de lucht gepakt en dat was het. Mijn collega aan de andere kant had ook niet bijzonder veel te doen, maar de verdedigers voor hem des te meer, omdat wij constant stoorden en hun dus niet rustig konden opbouwen. Daardoor verspeelde hun 2 keer knullig de bal en met 2 afstandschoten werd het 1-3, wat ook de ruststand werd.

Na rust voetbalde wij rustig door terwijl je merkte dat onze tegenstander zich begon te irriteren aan ons spel en omdat hun er niet goed uit kwamen. Na een domme handssituatie bij hun achterin kregen wij een penalty die werd verzilverd, 1-4. Helaas zakte ons spel daarna een beetje in en gaven we ruimte weg, daardoor moest ik nog een paar keer ver uit mijn strafschopsgebied komen, maar daar bleef het gelukkig bij. Voorin werden onze aanvallers een paar keer onterecht teruggevlagt wegens buitenspel.

Na een zoveelste doorbraak door onze defensie en een verdediger die aan de noodrem trok kreeg de tegenstander een vrije trap net buiten de 16 aan mijn rechterkant van de goal. Deze indraaiende bal beoordeelde ik verkeerd waardoor gemakkelijk binnengekopt kon worden, 2-4. Gelukkig werden we toen weer een beetje wakker en maakte al snel de 2-5. Daarna kregen we nog wel een handvol kansen maar deze gingen mis of werden wegens 'buitenspel' teruggevlagt.

Victoria Boys A2 - SDC Putten A3 (1-3) 2-5
pi_31635467
3-2 gewonnen, nu gedeeld tweede...
In Southern Sun
pi_31635889
Topic even gemist .

Morgen inhaalwedstrijd tegen St. Michielsgestel. Paar weken terug uitgesteld omdat toen 4 spelers naar Tsjechië - Nederland waren en we er dus maar een stuk of 10 over hadden. Het mooie is dat we er morgen 6 of 7 missen, en dus een jeugdspeler en iemand van het 5e op hebben moeten roepen .
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:15:09 #55
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31636390
8-2 gewonnen en vaande buuurman

zelf 2 scoort
AFC Ajax 4 ever
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:37:58 #56
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31648896
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef JPM01 het volgende:
8-2 gewonnen en vaande buuurman

zelf 2 scoort
let niet op bovenstaande.., ik kwam toen ergens net de kroeg uit

gisteren tegen de buurman gespeeld. De eerste helft ging niet erg goed ruststand van 1-2 voor ons. maar de 2e helft kwamen we op stoom. binnen 5 minuten na rust werd het 1-3 en 1-4. Toen kwam ik het veld in en we hadden een mooie counter waarbij een teamgenoot en ik vrij voor het doel kwamen en die speelde de bal naar mij om zo mijn eerste doelpunt sinds tijden er weer eens in te rossen. 10 minuten later weer een actie van ons waarbij hij mist een andere mede speler miste ook toen die bal bij mij kwam en hem vol in de kruising schoot. mijn 2e van de wedstrijd.

Ik was wel wat emotioneel bij die 1e doelpunt van mij aangezien dat voor mij op een plaats waar in goeie herhinneringen had aan iemand. die niet zo lang geleden vertrokken is naar boven.

en daarna zijn we de kroeg in geweest.
AFC Ajax 4 ever
pi_31649082
Ik was een weekendje weg, verliezen die sukkels met 2-0 van TAC '90
pi_31652454
3-0 gewonnen, weer hele wedstrijd maar halve kans weggegeven, en dat tegen de koploper die alles nog gewonnen had . Volgende week tegen de nummer 2, als we die winnen is de kans groot dat we eerste komen te staan
pi_31708001
Net bij de verzorger geweest. Heb een mooi blauw tape'je (nieuw?) gekregen. . Zit dus een scheurtje in de kuitspier, en dat zal wel een week of 3 duren. Zaterdag wordt het dus voor mijn team afzien. Behalve ik (de enigste keeper) doet ook de aanvoerder niet mee. Ook de trainer is er niet, heeft een voetbalschool in Amerika. Wordt nog leuk zaterdag. .
Hoi.
pi_31708044
Oja, zondag met 3-2 gewonnen van BZS. In totaal 6 gele en 2 rode kaarten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31711679
5-1 gewonnen van Sint Michielsgestel 8, maar het was eigenlijk geen wedstrijd .

Van onze wedstrijden worden sinds dit seizoen verslagen/verslagjes gemaakt . Met name voor 2 spelers die tijdelijk in het buitenland verblijven, maar in de kleedkamer blijkt het ook vaak een leuk gespreksonderwerp:
quote:
OJC 8 wint van 8 uit Gestel
OJC 8 - St. Michielsgestel 8 5-1
Rosmalen, 23 Oktober 2005

Afgelopen zondag werd er eindelijk weer eens gewonnen door het 8ste, na 3 weken geen punten te hebben vergaard was dit dan ook een enorme bevrijding. Het was zondagochtend erg rustig op De Groote Wielen. Alleen de mannen van het 8ste moesten thuis de wei in. Aanvankelijk leek het erop dat er te weinig man waren bij het 8ste, maar door doorstoming uit de OJC 8 jeugdopleiding waren 2 nieuwe talenten die debuteerden in het 8ste. Jeroen en Remco deden het zondags naar behoren. Daarnaast is Soe weer fit aan het worden en stond dus als wissel langs de lijn.

Ook deze week was er weer een verrassing bij het 8ste. Onder het motto "iedere week een andere Hans het veld in" viel deze week Hans van der Donk in. Vorige week was het al Hans van Gog die terugkeerde op de Nederlandse velden. Hans van der Donk bracht natuurlijk de nodige ervaring en routine met zich mee. De vraag is nu natuurlijk welke Hans staat volgende week op het veld? Hans Klok of Hans Kazan lijkt me wel wat, alhoewel Hans Anders ook wel een aanwinst zou kunnen zijn.

Nadat St. Michielgestel 8 man bij elkaar had gevonden kon de partij beginnen. Van te voren was afgesproken dat de wedstrijd 2 x 30 minuten zou duren. Reden hiervoor was dat enkele spelers van Gestel nog naar PSV wilden kijken. Ze wilden genieten van de beelden van echte Brabantse jongens zoals Gomez, Alex, Vennegoor of Hesselink etc. en natuurlijk verwachten ze veel van een
speler als Kone. Bij het 8ste hebben we een bijna identieke spits rondlopen maar die heet eerder O-nee.

De wedstrijd begon dus tegen 8 man en dankzij stuf die erg attent was lag de bal er al snel in. Enkele minuten later wist hij ook de 2-0 binnen te schieten. Daarna ging het een stuk moeizamer. Gestel had zich inmiddels versterkt met 3 man en stond dus ook met 11 man in het veld. Na een overtreding viel Michael als de zoveelste OJC 8-er geblesseerd uit. Het was inmiddels gaan regenen en niet zo zachtjes ook. Maar hulde voor de trouwe supporters die langs de lijn bleven staan om de wedstrijd te volgen. De rest van de supporters volgde de wedstrijd vanuit de sky-boxen.

Na de rust nam aanvoerder Hein zijn team aan de hand en toonde hoe de klus afgemaakt moet worden. Met een geweldig afstandsschot scoorde hij de 3-0. Stef wist zijn 3e van de middag te maken en scoorde de 4-0. Ook was Soe inmiddels in het veld gekomen en speelde nog met zijn geblesseerde teen. We kregen net buiten de 16 een vrije trap tegen, van de scheidsrechter die goed floot. Iedereen weet inmiddels dat bij een vrije trap van die afstand Soe niet in de muur moet zetten (hij bukt toch). Hij moest dus een mannetje dekken. Helaas is dit ook niet de oplossing, want de bal werd opzij gelegd en Soe wist door de bal van richting te veranderen toch te scoren. Joris, die weer uitstekend keepte, lag al in de andere hoek.

Even hiervoor had stikky die deze week zichtbaar beter was dan tegen SBC de bal nog goed van de lijn gehaald. Zit keepen in de familie? Inmiddels was het nog harder gaan regenen en sommige spelers zagen vrijwel niets meer. Mark die net als de rest van het team op veld 6 was begonnen stond op een gegeven moment op veld 4 te voetballen (ik sta vrij!!). Stuf kreeg wederom een penalty en Ackbar nam de strafschop. Lag het aan het enorm gladde veld, was het spanning, lag de bal in een kuil of was het de wind? De strafschop ging in ieder geval a-la Jaap Stam over en vloog zowat de parkeerplaats op. De eindstand werd door Dizzy bepaald op 5-1. Met een mooi geplaatst schot van buiten de 16 wist hij via het gladde veld de keeper rechtsonder te passeren.

Na het laatste fluitsignaal nam Ruud afscheid als trainer/coach/leider/waterzakman van het 8ste. Hij kan zijn werk en hobby's (lees vriendin) niet meer combineren met het coachen van topsport. Ruudje bedankt! We hopen je nog eens komt kijken in de loop van dit seizoen.

De coaches Leo en Hans maken zich inmiddels al zorgen over komende weken. We spelen eerst de derby tegen de Kruisstraat en mogen dan tegen de koploper zonder puntverlies. Daarnaast zitten er meer spelers in de ziekenboeg dan dat er inzetbaar zijn. Bjorn heeft zijn enkelbanden gescheurd, Michael is geblesseerd aan zijn kuyt, Soe heeft nog steeds last van zijn teen, Dorus en Ferry zijn op trainingskamp, Sander Gerrits is ook langdurig uitgeschakeld en Hokus... Waar is Hokus? Daarnaast zijn Ackbar en Joris er volgende week niet bij. En Dirk is ook langdurig afwezig. Hij is bezig met de Hell's Angels te vangen, maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel als je op je mountainbike zit. Wel zijn Jordan en Michiel volgende week weer van de partij. Kortom volgende week met 8 man tegen RKKSV.

P.S.: iedereen die dit leest en zin heeft om a.s. zondag te voetballen op de Groote Wielen tegen de Kruisstraat om 11.00 uur is uitgenodigd. Leeftijd maakt niet uit, geslacht maakt niet uit, verstand van voetbalregels en voetbalverleden zijn geen vereisten.
Sorry voor de lap tekst, het is deze week een flink verslag .
pi_31714420
Doe de volgende keer maar een samenvatting.
That's all folks!
pi_31771057
Vandaag is het weer zover, ik treed met m'n elftal thuis aan tegen de Hulzense Boys. Het is weer eens tijd voor een overwinning.
That's all folks!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:09:59 #64
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31774975
vandaag weer een uitwedstrijd tegen het altijd lastige Staphorst
AFC Ajax 4 ever
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:32:41 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31777052
vandaag zijn wij vrij omdat 2 elftallen nog uit de competitie zijn gestapt dus hebben we 4 wedstrijden minder. Wel jammer. Het ging netzo lekker met 13 punten.
pi_31782150
3-1 gewonnen van de koplopers, zij stelden eigenlijk niet zo veel voor, de 1e 20 minuten speelden we met 4-3-3, ons middenveld werd overgelopen, dus veranderden wij naar 3-4-3, en zij kwamen er vanaf dat moment niet meer uit. bij rust stonden we 2-0, in de slotfase maakten zij nog 1tje voor de eer. volgende week naar Dos37 \o/ , effe kijken wat dat wordt
pi_31782295
Vorige week oefenwedstrijd met 2-3 verloren, de derde was een foutje van mij helaas, verder best aardig gespeeld we hadden met rust met 5-1 voor moeten staan maar onze spitsen lijden een beetje aan het Ajax-syndroom af en toe.
Morgen tegen Delft, benieuwd wat het word..ze staan ongeveer gelijk qua aantal punten.
pi_31785062
Heerlijke wedstrijd gespeeld. Lekker controlerend centraal in de verdediging. 4-0 gewonne. tegenstander helemaal kapot gespeeld en de derde helft was uiteraard ook voor ons :'*
Morgen weer mee doen met het 4e.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:29:35 #69
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31786416
Vandaag moesten wij uit bij Staphorst. We speelden ondanks dat we niet een geheel "fit" elftal hadden onze beste wedstrijd van het seizoen. De rust stand was al 0-3 en de eindstand was 0-6

onze 2 concurrenten hebben punten laten liggen.

[ Bericht 23% gewijzigd door JPM01 op 29-10-2005 18:41:04 ]
AFC Ajax 4 ever
pi_31786568
2-0 gewonnen van de koplopers Loppersum (ze hadden nog geen punt verspeeld na 7 wesstrijden (16 punten meer dan wij, geloof ik... ). Daarna nog 15 minuten ingevallen bij t eerste, met 3-2 van Middelstum gewonnen. Nog een schitterend schot van in de 16 over de vangnettten geknald, was wel hilarisch....
pi_31798161
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:48 schreef Incolumis het volgende:
3-1 gewonnen van de koplopers, zij stelden eigenlijk niet zo veel voor, de 1e 20 minuten speelden we met 4-3-3, ons middenveld werd overgelopen, dus veranderden wij naar 3-4-3, en zij kwamen er vanaf dat moment niet meer uit. bij rust stonden we 2-0, in de slotfase maakten zij nog 1tje voor de eer. volgende week naar Dos37 \o/ , effe kijken wat dat wordt
Waar voetbal je dan?
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:05:46 #72
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_31798348
En ook de voetbalavonturen van CAZZO in de 3e klasse D gingen vandaag weer verder na een weekje verplichte rust.
Op het programma stond Achilles Enschede uit,en das altijd lastig maar voor minder dan 3 punten deden we het vandaag niet.
Het werd een ouderwetse hotseknotseschoppartij.
CAZZO had nog een beetje lamme poten van de zaalvoetbalwedstrijd van Vrijdagavond maar gelukkig mocht hij al na 10 minuten na de kant met een rode kaart wegens natrappen.(niks vanwaar maar ja we hadden weer eens zo'n blinde scheids die thuis niks te vertellen heeft)
Vervolgens liepen de Blauwwitters uit na een terechte 1-3 voorsprong..
Ook Achilles kreeg nog een rode kaart te verwerken
En als klapstuk brak de Achillesspits in blessuretijd ook nog eens zijn scheenbeen op onze keeper.
Zaterdagmiddagvoetbal altijd gezellig
Volgende week iig verplichte rust.
pi_31799064
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:58 schreef Gershom het volgende:

[..]

Waar voetbal je dan?
Oranje Nassau 7 Almelo. Zie OP. Later op deze dag volgt een kort verslag van mij. (4-2 gewonnen )

Een scheenbeenbreuk meemaken is niet lekker trouwens, Cazzo.
That's all folks!
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:13:34 #74
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31802060
Gisteren tegen het team van Noca gespeeld, Scheemda 2. Ik kon er niet vanaf het begin bij zijn, omdat ik van 9.00u tot 1015u bij m'n D2 elftal langs de lijn stond. Wedstrijd begon om 10.00u dus heb me op de tweede helft gericht. Tijdens de rust omgekleed en na tien minuten in de tweede helft ingevallen bij een 1-0 stand. Ik verprutste een kans alleen voor de keeper op een wijze waar ik og steeds wakker van lig, maar met een kiezelharde vrije trap door de muur maakte ik aan alle onzekerheid een einde. Einduitslag 2-0 in een sportieve wedstrijd. Enige gele kaart toen de rechtsback of rechter centrale verdediger me echt vol schopte. Gelukkig heb ik de grootste scheenbeschermers van Groningen en omstreken, dus voelde er niets van. Die scheenbeschermers leidden altijd tot leuke reacties in de kleedkamer: "wat zijn dat voor apparaten?" of "heb je eerder aan ijshockey gedaan?" In Deventer bij John Oude Wesselink Sport lopen ze als een trein en bij mijn oude club Avanti Twello had de helft van de selectie ze. Heerlijke dingen.

Noca, ik wil graag weten of je er uberhaupt bij was.. Ik was na de wedstrijd ook meteen weg om kaarten te halen voor Groningen-AZ (binnen een halve dag waren alle kaarten in de ticketbox-verkoop weg!) en David Gray (24 januari in 013 in Tilburg).

Tot in Scheemda!
pi_31802152
Schrijf mij der ook bij Vaduz!

Concordia B3 (derdejaars B , te weinig spelers voor een A team ) in Delft
Gister met 5-1 gewonnen van DSVP
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:38:27 #76
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31802268
DSVP, de eerste club van Dick Advocaat! (als trainer dan..)
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:12:41 #77
80382 manny
30 is best veel
pi_31802661
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DSVP, de eerste club van Dick Advocaat! (als trainer dan..)
svp niet vloeken in dit topic.

Vandaag thuiswedstrijd tegen GOL Sport uit Leiden op het programma.
pi_31804900
Ik heb met 17-0 gewonnen van de nummer 2, SEV

2 gescoord en talloze assists gegeven
pi_31804914
4-2 gewonnen, gescoord en ik was de man of the match. . We moesten vandaag tegen de nummer drie aantreden terwijl we zelf de nummer 5 waren. Het zou dus een mooie match worden.

Al binnen de minuut scoorden we de 1-0. Onze linksbuiten liep goed door op de keeper die slecht handelde bij een terugspeelbal. Hij kon de bal afpakken en netjes in het doel schuiven. Een kwartier later was het onverwacht 1-1. Onze keeper schatte een afstandsschot door de laaghangende zon verkeerd in, de bal plofte zo over hem heen het doel in.

Halverwege de eerste helft kwamen we weer op voorsprong door onze spits, hij schoot van afstand strak net langs de paal in het net. Lang konden we er niet van genieten, de midvoor van de tegenpartij mazzelde omdat de scheidsrechter niet had gezien dat hij de bal met z'n arm meenam en vervolgens doel trof.

Na de thee vlogen we net als in de eerste helft uit de startblokken. Vanaf de aftrap scoorden we 3-2, na een goed uitgecombineerde aanval. Zelf speelde ik na wat mindere weken eindelijk weer eens een goede pot voetbal. Ik was nuttig in de combinatie en was lastig te verdedigen. Met een doelpunt was de middag helemaal geslaagd.

En die kwam er ook. Een pass in de diepte op mij was net tekort, maar ik kon de bal nog met m’n hak meenemen. Daarna had ik bijna vrij baan, ik hield dicht bij het doel nog even in om een verdediger uit te kapen om de bal vervolgens onhoudbaar in de kruising te mikken. Even later kon ik nog een keer van zo’n dertig meter scoren na een slechte uittrap. Helaas was m’n poging net niet goed genoeg.

Volgende week hoeft m’n elftal niet te voetballen, misschien kan ik nog meedoen met een ander elftal.
That's all folks!
pi_31804950
Gister met dubbele cijfers gewonnen, 10-0 (4-0)

Ik stond de eerste helft wissel, ik was aan de beurt om wissel te staan . En zou de 2e helft invallen op de linksbuiten positie, maar omdat onze centrale verdediger niet verder kon, mocht ik alsnog in de verdediging plaats nemen.

Mijn directe tegenstander die in de eerste helft met 2 'Alexen' te maken had gehad, was blij dat er nu geen één 'grote beer' (zijn benaming) meer in het veld stond. Hij hoopte nu wel kans te maken om langs de verdediging te komen, maar dat is hem ook de 2e helft niet gelukt.

Ik was dan wel centrale verdediger maar omdat het middenveld een beetje stil viel, moest ik de ballen vanuit de defensie naar voren brengen en dat lukte nog aardig, 1 assist en 3 ballen gegeven waaruit een assist voort kwam. Uiteindelijk werd het 10-0, onze tegenstander kwam er gewoon niet aan te pas. Net als vorige week omdat ze toen ook al met 10-0 hadden verloren.
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:03:28 #81
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31804967
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef CAZZO het volgende:
En ook de voetbalavonturen van CAZZO in de 3e klasse D gingen vandaag weer verder na een weekje verplichte rust.
Op het programma stond Achilles Enschede uit,en das altijd lastig maar voor minder dan 3 punten deden we het vandaag niet.
CAZZO had nog een beetje lamme poten van de zaalvoetbalwedstrijd van Vrijdagavond maar gelukkig mocht hij al na 10 minuten na de kant met een rode kaart wegens natrappen.(niks vanwaar maar ja we hadden weer eens zo'n blinde scheids die thuis niks te vertellen heeft)
En als klapstuk brak de Achillesspits in blessuretijd ook nog eens zijn scheenbeen op onze keeper.

dat je nog mag zaalvoetballen op dat niveau CAZZO
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_31805027
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:25 schreef Agiath het volgende:
Schrijf mij der ook bij Vaduz!

Concordia B3 (derdejaars B , te weinig spelers voor een A team ) in Delft
Gister met 5-1 gewonnen van DSVP
Aha, de club van Just Me. Op welke positie speel je?
That's all folks!
pi_31805054
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef CAZZO het volgende:
en ik maar denken dat zaalvoetbal zo'n 'vriendelijke' sport is

ik speel volgende week trouwens tegen de Marine
pi_31805196
Gisteren beetje sip toegekeken naar het verlies van m'n team. De tegenstander was (wat we vantevoren wisten) een ploeg dat met 4-4-2 en counteren heel goed uit de voeten kon. Jammer genoeg 1-0 verloren, terwijl we veel balbezit hadden maar veels te weinig kansen creerden. Volgende week waarschijnlijk nog niet voetballen..
Hier het verslag van onze wedstrijd, voor de liefhebbers.
Hoi.
pi_31805288
Je vervanger deed het dus aardig.
That's all folks!
pi_31805386
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je vervanger deed het dus aardig.
Als een combinatie van een handbalkeeper en een verdediger die de bal op het nippertje van de lijn probeert te halen, ja.
Hoi.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:25:00 #87
80382 manny
30 is best veel
pi_31814010
ZIe onderstaand verslag. Vannochtend dacht ik nog dat we tegen GOL sport speelden, bleek Boshuizen te zijn... komt allebei uit Leiden

Graaf Willem 4 - Boshuizen 4

Lekker weer, een uurtje langer geslapen, een nat veld en 14 man in de kleedkamer. Het heeft er wel eens slechter uitgezien voor Graaf Willem 4.

Na een flitsende start en een schitterende lob van Olaf konden we al snel op 1-0 komen. Dennis gaf snel daarna een penalty die onhoudbaar tegen de keeper werd geschoten door Joost. Snel daarna lag de 1-1 in het netje...

Via redelijk goed spel liepen we daarna uit naar een 7-2 overwinning. We waren beter dan de heren uit Leiden en Erik was de grote man vandaag met 3 goals. Na de wedstrijd lekker met een biertje in de hand kijken naar de ploeterende Heeren van Drie. Het leven kan mooi zijn in oktober.
pi_31814149
Oja, ik sta vrijwel altijd Linkshalf , kan je dat nog toevoegen Vaduz?
pi_31814326
Tuurlijk kan ik dat.
That's all folks!
pi_31814331
Vandaag met 5-0 gewonnen van RKKSV 3 .

Laagvlieger in onze competitie, maar wij waren door onze blessuregolf weer (bij lange na) niet compleet dus het was vooraf nog maar afwachten of we de punten zouden pakken.

We hadden welgeteld 8 (!!) spelers van ons eigen team, van de 18 ofzo . Onze aanvoerder/laatste man ging op doel staan (de keeper was er ook al niet), we hadden een nieuwe verdediger geleend van het 7e, en twee mannekes van de A2 completeerden het elftal. Ik moest zelfs bij gebrek aan beter mid-mid spelen, dus dat zegt wel genoeg denk ik .

Het ging niet eens zo slecht en we wonnen dus vrij gemakkelijk met 5-0 .
pi_31814397
RKKSV 3, daar heb ik dit jaar ook nog tegen gespeeld toen ik een helft mee heb gedaan met het 6e. Zelfs nog gescoord.

Vandaag gevoetbald tegen Hedel 3. Leuk team om tegen te voetballen, alleen besloot de scheids er een zooitje van te maken. Gele kaart opgelopen helaas. Wel 1-2 gewonnen, 2e overwinning op rij en we stijgen gestaag richting de middenmoot.
pi_31816518
Vandaag met het 4e weer meegedaan. We behaalden een makkelijke overwinning, 4-0. Hoefde als rechtsback niet echt veel te doen. De verdediging stond erg goed en we hadden vrijwel elke afvallende bal.
pi_31819271
Na een vrij weekendje mochten wij van Seolto 5 gisteren weer een wedstrijd spelen. Er stond een uitwedstrijd tegen het 4e van DVO'60 uit Roosendaal op het programma, om 13.00 zouden we beginnen. Dat betekent om 12.00 vertrekken. Om die tijd stonden we met 10 man klaar. Toen onze leider andere spelers aan het bellen was om te vragen of die nog kwamen, kwam er al 1 iemand aan lopen. Een andere kwam ook; hij dacht dat we om 13.30 begonnen en dat we dus een half uur later aanwezig moesten zijn. Tijdens de warming up verscheen er ineens nog iemand aan de zijlijn, dit was onze topscorer, die ik wel eens onze Turk heb genoemd, gisteren kwam ik erachter dat ie Marokkaans is. Hij mocht als reserve beginnen.

We begonnen goed! Waar we aan het begin van de competitie nauwelijks leken te begrijpen wat het spelletje inhield, gaat het de laatste tijd steeds beter. Deze wedstrijd domineerden wij zelfs, en we creëerden zowaar een paar kansen!

Zo werd een van onze spelers vrij voor de keeper gespeeld en kon hij de bal zo met rechts inschieten. Deze speler is echter puur links en liep met een mooie boog om de bal heen om hem met zn linker been tegen de keeper aan te schieten. Ook ik, als opkomende linksback, gaf 2 keer een vrij aardige voorzet, die beide keren niet benut werd. Onze topscorer van vorig seizoen (of was het dat seizoen daarvoor?), die ooit met een kater 4 keer scoorde in een wedstrijd, stond ook ineens alleen voor de keeper, en schoot vervolgens op de paal.

Een minuut na deze levensgrote kans kwam een tegenstander goed door, en de bal kwam in de 16 voor mijn voeten. Ik schoot de bal maar ver weg, helaas te veel door het midden en recht in de voeten van een tegenstander, die een vrije man in de 16 vond die de onterechte 1-0 aantekende.
Vlak voor rust kregen wij op de rand van de 16 een onterechte vrije trap tegen. Het schijnbaar makkelijke schot werd niet gekeerd door onze keeper, waardoor we met een 2-0 achterstand gingen rusten.

In de rust waren we het er allemaal over eens: zelfs ondanks deze achterstand zouden we alsnog moeten kunnen winnen, of minimaal gelijk spelen. Mentaal gesteund door het idee dat onze doelpuntenmaker in het veld kwam, begonnen we vol goede moed aan de tweede helft.

Het spelbeeld bleef hetzelfde, wij bleven de betere partij. Dit werd beloond toen een van onze aanvallers, die tot nu toe nog droog stond dit seizoen, met een schitterend goal de aansluitingstreffer aantekende! Bij RTL 5 zou deze zeker tot doelpunt van de week vernoemd worden, zo mooi was ie!

Een minuut later werd onze topscorer keihard tegen zijn enkels geschopt, binnen de 16. De scheidsrechter leek even te twijfelen, maar legde de bal uiteindelijk toch op de stip, dit tegen de zin in van de tegenstander, die flink commentaar leverde op de scheidsrechter, waarop deze een van hun een tijdstraf oplegde.
De pingel werd binnengeschoten door degene die het vorige doelpunt maakte, en nu dus al op 2 staat!

Hierna begon de tegenstander, zelfs met een man minder, feller te spelen, en werden wij slordiger. Toch waren wij het die scoorden. Die topscorer van vorig seizoen maakte zijn gemiste kans uit de eerste helft goed, door een bal over zichzelf heen te wippen, om te draaien, en de bal met het uiterste puntje van zijn grote teen net dat ene zetje te geven dat nodig was om hem de lijn te doen passeren. Het is maar goed dat ie zn teennagels niet geknipt had, anders had ie de bal gemist.

Hierna bleven wij onder druk staan, wat uiteindelijk in een penalty voor DVO opleverde. Onze verdediger hield zijn man vast, dat klopt, dit gebeurde echter buiten de 16, dus had het een vrije trap moeten zijn. Zelfs de tegenstander zei dit. Helaas, de bal werd op de stip gelegd en onberispelijk binnen geschoten. Keeper kansloos, 2 punten verloren.

Al met al waren we toch tevreden met het spel, en met ons eerste puntje van dit seizoen, waardoor we met een postief gevoel van het veld liepen.

Nog enkele dingen die ik niet onvermeld wil laten: Ondanks de 2 fatale fouten, was de scheidsrechter van zeer hoog niveau, zo'n goede hebben we het hele seizoen nog niet gehad. Geen thuisfluiter, niet bang voor de thuisspelende club, en ook geen vreemde beslissingen waar niemand iets van snapt.
Ditzelfde geldt voor de grensrechter van de tegenstander. Een keertje stak hij zijn vlag in de lucht voor buitenspel, en dat was terecht. Ook zo'n grensrechter hebben we nog niet gehad.
Tot slot heb ik wel eens een opmerking gemaakt over een man van rond de 40 die dit seizoen voor het eerst op voetbal is gegaan. Hij speelt nog steeds geen foutloze wedstrijden, maar hij gaat het zeker steeds beter doen!

Dit was het voor vandaag, volgende week moeten we thuis tegen een andere club uit Roosendaal, te weten Alliance!
pi_31820994
3-3, moesten tegen sporting noord, wat al bekend staat als stelletjes aso's bleek ook wel na 5 minuten, die gasten liepen alleen maar te schoppen/slaan/zeiken. Kwamen 1-0 voor en toen begon donder, scheids snapte er weinig van en trapte in zwalbe, na veel gezeik liep die weg. Na kwartier bedreigingen en trash talk gingen we verder, en kregen 1-1 tegen uit die penal. Al snel maakten ze 1-2. Kwartier voor tijd leek het of ze de genadeslag gaven met 1-3, maar door keihard werken peurden we nog 2 goals eruit en konden we voldaan van veld afstappen want deze lui zijn de koploper.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:04:33 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31825310
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:48 schreef Incolumis het volgende:
Nee wij moeten naar jullie toe. Maarja een primeur voor mij voetballen tegen een Fokker

hopelijk winnen we wel tof dat jullie hebben gewonnen van de koploper alleen nou loopt ASV nog verder uit.
pi_31825502
Vandaag tegen Delft dus, ze stonden in verliespunten gelijk met ons dus niet verliezen was zowiezo de opdracht. Ze bleken aardig bedreven in de vliegende tackle en vooral de spits van hun leek net weggelopen te zijn uit een rugby wedstrijd. Was een harde maar wel sportieve wedstrijd, scheids liet ook lekker wat doorgaan en heeft eigenlijk amper gefloten. We kwamen 0-1 voor uit een mislukte voorzet die toevallig bij onze linkshalf terechtkwam en die ineens uithaalde, vervolgens kregen wij kans op kans, onder andere bal op de paal maar we scoorden niet. Hun hadden een paar kleine mogelijkheden maar waren verder niet gevaarlijk. Eind 1e helft kwamen hun gelukkig via een van richting veranderd schot binnenkant paal erin op gelijke hoogte (daar lijken tegenstanders een patent op te hebben tegen ons dit seizoen aangezien dit al het 4e of 5e tegendoelpunt is wat van richting veranderd wordt). 2e helft was een stuk minder van beide kanten, we kregen kansen genoeg maar hij wilde er niet in. Hun nog 2 keer op de counter gevaarlijk maar dat was het, 1-1 uitslag dus. Beetje jammer aangezien we wel hadden moeten winnen. Zelf heb ik weinig in actie hoeven te komen en heb eigenlijk geen echte redding hoeven te maken.
pi_31828151
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee wij moeten naar jullie toe. Maarja een primeur voor mij voetballen tegen een Fokker

hopelijk winnen we wel tof dat jullie hebben gewonnen van de koploper alleen nou loopt ASV nog verder uit.
En daar verwachten we een mooi verslag van natuurlijk.

Wat een lap tekst weer Zjakkie.
That's all folks!
pi_31838531
quote:
Wat een lap tekst weer Zjakkie.
Ja sorry Vaduz, het gaat vanzelf... Volgende keer zal ik een samenvatting maken
pi_31839269
Je enthousiasme is goed.
That's all folks!
pi_31839427
Zo vanavond weer eindelijk ballen na 2 weken niet gespeeld te hebben. Wel een vroegertje straks om 19.00 uur. Woensdag weer een partijtje maar nog maar even kijken of ik meedoe i.v.m. CL
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:45:14 #101
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31839583
Fok!kers helpen elkaar: met dank aan Gollemrulez zijn elftal lopen wij 3 punten in op de koploper.
pi_31842092
jajaj goed he van ons, sepciaal voor jullie Hebben jullie al tegen hun gespeeld (wat was de uitslag)?
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:44:47 #103
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31846403
Ja, de derde wedstrijd thuis met 2-3 verloren. Ik scoorde een identieke goal als die ik tegen jullie maakte, wij misten nog een strafschop (die kleine middenvelder) en die gasten maakten een 'Ger Senden vorig jaar bij AZ (weet je nog?)'. Al met al zwaar kut. Toen hadden we 2 punten uit 3 wedstrijden. Daar sta je dan met je grote bek. Gelukkig gaat het nu weer enigszins de goede kant op.
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:52:18 #104
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31852807
Dit weekend kreeg voor mij een onverwachte wending. Afgelopen donderdag na de training nog op de lijsten voor de selectie gekeken en ik mocht zoals wel verwacht aantreden in het 2de. Dus ik mij alvast geestelijk voorbereiden dat ik op zondag om 09.30 op de club moest zijn. (Ondanks de klok is dat NOOIT leuk op zondag.) Echter het mocht niet zo zijn, de keeper die eigenlijk onder de lat moest staan had zich ziek gemeld bij de hoofdtrainer. (naar wat bleek ludduvudu)
Dit betekende dat ik afgelopen zondag mijn eerste wedstrijd van het seizoen in het eerste mocht spelen. Waar ik eigenlijk toch niet meer op gerekend had omdat ik ook nog niet eens zo gek lang terug ben van een blessure en de 2 andere keepers nog steeds 6 weken voorsprong hebben. Dat haal je niet zomaar in.

2 denk je, ja 2 andere keepers. Echter na overleg tussen de trainer en de aanvoerder is besloten om mij te vragen om de wedstrijd te keepen ipv van de 2de keeper van het eerste. Dat was toch op zich wel aardig, ook omdat beide andere keepers al meerdere wedstrijden gespeeld hebben. Dus ik had het niet verwacht.

Toen de wedstrijd, die was van onze kant dramatisch. We hadden gewoon moeten winnen maar zoals al het hele seizoen wilde de bal er gewoonweg niet in. Kansen ter overvloedde aan 2 kanten. Met het verschil dat wij iets van 12 x alleen al op het aluminium geschoten hebben. En dan nog regelmatig over en naast ook.

Maar behalve dat de voorhoede geen potten kon breken was de achterhoede ook niet bepaald foutloos waardoor de aanvallers van de tegenstander (Magreb) regelmatig voor mijn neus stonden. Ik heb mijn stinkende best gedaan en ook nog een paar keer in de kruising moeten hangen enzo, maar het mocht niet baten. De tegenstander kwam na ongeveer een half uur op voorsprong door een handsbal, hierdoor was ik dus echt machteloos. Nog voor de rust kregen wij een tweede doelpunt tegen waar ook voor mij niets meer aan te doen was, uit de kluts valt de bal voor de voeten van een tegenstander en die raakt hem volledig verkeerd. De planning was op zijn wreef maar het was een puntertje die met een boog om mij heen draaide via de binnenkant van de paal het doel in.

In de rust een donderspeech van de trainer die eigenlijk overbodig was omdat we zelf ook wel wisten dat het beter kon en moest gaan. Iedereen wilde dit ook dus vol goede moet weer het veld in. Hier lieten we gelijk zien dat we best wel kunnen voetballen en nog wilde het niet lukken. Het afronden was weer om te huilen. Magreb heeft ook vele uitvallen en weet nog een keer mij te passeren Na een 25 minuten komen we toch dichterbij. Een vrije trap wordt verlengd en zo de 3-1 binnen gekopt. Zou dit de ommekeer zijn in de wedstrijd?

Wij gingen nog meer op de aanval spelen, dit betekende echter wel dat er nog meer gaten in de achterhoede vielen. Een kleine vijf minuten later kan een speler van magreb een bal uit de kluts mee te krijgen en komt zodoende alleen voor mij te staan. Ik kom als een haas mijn goal uit om deze te verkleinen en weet zijn schot te stoppen zodat we nog gelukkig nog in de wedstrijd blijven. Niet zo heel lang hierna weten de tegenstander weer uit te breken en proberen ze me met een schuiver in de linkerhoek te verschalken. Maar ook deze weet ik er op een of andere manier uit te houden. In de resterende tijd is het een heen en weer golvend spelletje met kansen aan beide zijden. Met het verschil dat Magreb nog wel weet te scoren. 1 keer door een mislukte terugkopbal van de laatste man. DIe stond vier meter buiten de zestien, ik op de vijf en maakte al aanstalten naar hem toe te gaan alleen hij timed de bal helemaal verkeerd waardoor deze precies op de voeten valt van een tegenstander. Ik weet de spits nog wel naar de buitenkant te dwingen maar hij krijgt het toch voor elkaar om een voorzet te geven en de speler die klaar stond schoot zonder veel moeite langs de speler die inmiddels op de doellijn stond. Voor het einde kregen we ook nog een goed uitgespeelde aanval om onze oren welke feilloos werd afgemaakt en we met 5-1 op onze kloten kregen.

Ondanks dit alles heb ikzelf wel een positief gevoel aan de wedstrijd overgehouden. Ik heb voor mezelf een goede wedstrijd gespeeld zonder fouten. Niet zoals vorig jaar dat ik stijf stond van de zenuwen en alles verklootte. De spelers die ik gesproken heb waren ook allemaal van mening dat het zeker niet aan mij gelegen heeft. Wat de trainer vond weet ik nog niet, maar ja, dat merk ik vanzelf als ik zondag weer in het eerste sta of toch weer in het tweede. (Toch wel een prettig idee dat ik onder de spelers toch wel de voorkeur geniet)

Hmm, het is wel weer lang, maar ja, als ik het in moet korten hoor ik het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ender_W op 01-11-2005 08:42:31 ]
pi_31854355
Leuk verslag Ender_W. .
Hoi.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:42:25 #106
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31854402
zeker een mooi verslag ender_w
AFC Ajax 4 ever
pi_31857946
Zo goede zaken gedaan gisteren door met 10-7 te winnen en zelf 2x te scoren , we staan nu in de middenmoot en kunnen nog een aantal plaatsen stijgen vanwege het minder aantal gespeelde wedstrijden. woensdag tegen de koploper in ieder geval.
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:44:57 #108
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31858295
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef JPM01 het volgende:
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef JPM01 het volgende:
Dank u beide heren. Hopelijk volgende week weer inspiratie
pi_31863951
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:09 schreef superjoden het volgende:
Zo goede zaken gedaan gisteren door met 10-7 te winnen en zelf 2x te scoren , we staan nu in de middenmoot en kunnen nog een aantal plaatsen stijgen vanwege het minder aantal gespeelde wedstrijden. woensdag tegen de koploper in ieder geval.
Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!
pi_31873321
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

En daar verwachten we een mooi verslag van natuurlijk.
verslagen staan altijd op onze website, zie mijn sig
op het forum worden ze altijd gepost
pi_31873711
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!
Zaalvoetbal .
pi_31874992
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Dos37 het volgende:

[..]
moet nog maar afwachten of dit gebeurt, heb vorige week met de training een knietje net onder mijn linkerknie gekregen, en 10 minuten later zakte ik door de andere knie, nu nog steeds last van, en ik ben bang dat er wel iets gescheurd/verrekt kan zijn
pi_31891014
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

geen typfoutje maar zo'n uitslag komt bij ons niet vaak voor nee , ook al spelen we in de zaal.
Vanavond om 20.00 uur tegen de nr. 2.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:02:40 #114
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31891071
Is er voor 'futsal' niet een apart topic?
pi_31891223
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er voor 'futsal' niet een apart topic?
dan maak je er toch 1tje, mag ik remie posten
  woensdag 2 november 2005 @ 11:11:29 #116
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31891300
Haha, nee ik heb het maar een jaartje gedaan. Ik kan het niet combineren en veld gaat dan toch voor. Ik denk dat er wel meer 'futsallende' FOK!kers zijn.
pi_31919448
7-2 gewonnen en 1x gescoort , maar wat een josti die scheids... moest er 1 een aanvoerdersband om en werd er getost , dacht ff dat we nog de volksliederen moesten gaan zingen of dat de CL hymne door de zaal heen galmde. Wilde die schele nog een doelpunt tellen voor de tegenstander bij 0-0 , nadat een bal via paal/paal erweer uit rolde (zoals bij Chelsea zeg maar). De aansluiting met de bovenste plaatsen is weer helemaal terug in ieder geval
pi_31933177
Zaterdag wacht De Meeuwen, hekkensluiter... Om onze titelaspiraties levendig te houden moet er natuurlijk gewonnen worden zodat we tweede en in het spoor van koploper Veere blijven, die we volgende week mogen ontvangen
In Southern Sun
pi_31933913
Ik zaalvoetbal (tief op met je 'futsal' ) fanatiek bij een team of 3 in allemaal verschillende competitie, dus dat topic komt wel vol hoor .
  donderdag 3 november 2005 @ 17:54:51 #120
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31933940
zaterdag spelen wij thuis tegen VHK ze staan boven ons, maar wij moeten winnen dan gaan we ze voorbij en staan we 3e. kortom kampioenschap gaat tussen 4 ploegen dit jaar.
AFC Ajax 4 ever
pi_31933971
Wij spelen zaterdag tegen CHC/Orka...Heb er al heel wat verhalen over gehoord. Iemand ervaring met deze club?
Waarschijnlijk zondag weer meedoen met het 4e
pi_31933989
Ik ga ook zaalvoetballen, maar dan in bedrijvencompetitie
In Southern Sun
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:26:11 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31946504
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zaalvoetbal (tief op met je 'futsal' ) fanatiek bij een team of 3 in allemaal verschillende competitie, dus dat topic komt wel vol hoor .
Het heet gewoon futsal hoor. Ik hoop dat je Raider lekker smaakt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:03:13 #124
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31950866
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Het heet gewoon futsal hoor. Ik hoop dat je Raider lekker smaakt.
Samen met zijn treats .

Futsal doe ik jammergenoeg niet meer, is kijken of daar weer eens mee kan beginnen. Vond het best leuk. Ik weiger alleen te keepen in de zaal. Ben daar meer op de flank op mijn plaats.
pi_31962562
Scheemda 2 zaterdag Pas maar op Noca..... -welke positie speel je?-
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:49:17 #126
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_31966353
vaduz kun je ff me naam veranderen in het topic.

JPM01 ==> WEST
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_31966796
M'n Raider, m'n treats, waar hebben jullie het in hemelsnaam over .

Trouwens, op de flank in de zaal?! Spelen jullie 4-3-3 dan?
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:40:56 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31975220
zaalvoetbal is nu futsal, Raider is nu Twix. Gulden is nu euro enzovoorts.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:42:59 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31975287
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Incolumis het volgende:

[..]

moet nog maar afwachten of dit gebeurt, heb vorige week met de training een knietje net onder mijn linkerknie gekregen, en 10 minuten later zakte ik door de andere knie, nu nog steeds last van, en ik ben bang dat er wel iets gescheurd/verrekt kan zijn
We zullen zien. Als je er wel bent ben ik degene met een Twente shirt aan.
pi_31977005
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren tegen het team van Noca gespeeld, Scheemda 2. Ik kon er niet vanaf het begin bij zijn, omdat ik van 9.00u tot 1015u bij m'n D2 elftal langs de lijn stond. Wedstrijd begon om 10.00u dus heb me op de tweede helft gericht. Tijdens de rust omgekleed en na tien minuten in de tweede helft ingevallen bij een 1-0 stand. Ik verprutste een kans alleen voor de keeper op een wijze waar ik og steeds wakker van lig, maar met een kiezelharde vrije trap door de muur maakte ik aan alle onzekerheid een einde. Einduitslag 2-0 in een sportieve wedstrijd. Enige gele kaart toen de rechtsback of rechter centrale verdediger me echt vol schopte. Gelukkig heb ik de grootste scheenbeschermers van Groningen en omstreken, dus voelde er niets van. Die scheenbeschermers leidden altijd tot leuke reacties in de kleedkamer: "wat zijn dat voor apparaten?" of "heb je eerder aan ijshockey gedaan?" In Deventer bij John Oude Wesselink Sport lopen ze als een trein en bij mijn oude club Avanti Twello had de helft van de selectie ze. Heerlijke dingen.

Noca, ik wil graag weten of je er uberhaupt bij was.. Ik was na de wedstrijd ook meteen weg om kaarten te halen voor Groningen-AZ (binnen een halve dag waren alle kaarten in de ticketbox-verkoop weg!) en David Gray (24 januari in 013 in Tilburg).

Tot in Scheemda!
Ik dus morgen.... ben benieuwd of hij er nu wel is... (waarschijnlijk alleen als het voor hem goed afloopt )
pi_31977614
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zaalvoetbal is nu futsal, Raider is nu Twix. Gulden is nu euro enzovoorts.
Volgens mij klopt dat niet, want volgens mij zit er zelfs nog verschil tussen futsal en zaalvoetbal
pi_31979044
O ja? Vertel.
That's all folks!
pi_31984026
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

We zullen zien. Als je er wel bent ben ik degene met een Twente shirt aan.
ja ik kom wel kijken, zal er zo na half 3 zijn langs de lijn
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:02:53 #134
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31994320
3-2 verloren bij HS '88. Schandalig slecht gespeeld. Eerste vervelende tegenstander. Godilnze liep af en toe al te zeiken, maar deze gasten waren echt triest. Zeiken tegen de scheidsrechter over alles en in de laatste minuut een toneelspel waar je echt niet goed van werd. Jammer.
pi_31994945
4-1 verloren van Dos37 :/
ik stond langs de lijn, daarom hebben we verloren
nah j/k, mijn team speelde zeer matig, erg onsamenhangend, en het middenveld werd constant overlopen. toch vond ik een gelijkspel meer passen.
pi_31996692
4-1 gewonnen van scheemda 2. Geen Noca kunnen ontcijferen.
Verdiend gewonnen, al hadden de goals wat eerder mogen komen en in grotere aantallen. Op verliespunten nu 2e....
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:39:02 #137
73091 Vom
de Cowboy
pi_31997385
3-1 gewonnen vandaag tegen roda '46
Zij stonden kwa verliespunten op de 3e plaats en draaiden nog vollop mee voor het kampioenschap. Gelukkig hebben we het gat met 3 punten weten te vergroten.
Volgende week de belangrijkste pot, tegen de nr 2, hier kunnen we het kampioenschap al grotendeels binnenhalen.
pi_31997935
4-3 verloren van de Marine

thuisfluiter, onsprortieve mariniers, kutwedstijd!
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:51:52 #139
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32004373
vandaag met 2-0 gewonnen tegen buurman VHK we waren de betere en kregen veel kansen in de eerste helft, ondanks dat geen doelpunten en gingen we met 0-0 de rust in. 5 minuten na de thee werdt het 1-0 door een goede aanval en nog geen 3 minuten later was het 2-0 uit een vrije trap en dat was ook de eindstand.

we staan hierdoor nu 4e met 1 punt achter op SVN '69 waar wij nog tegen moeten. als we die winnen staan we 2 punten voor op P3 en maar 4 verliespunten meer dan de koplopers die volgende week tegen elkaar moeten. (ik hoop voor hun op een gelijkspel)
pi_32004487
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja? Vertel.
Ik weet niet of het klopt hoor.
Maar ik meende dat bij Futsal geen enkel lichaamlijk contact mag zijn en bij Zaalvoetbal wel degelijk lichaamlijk contact mag. Volgens mij zijn er verder ook nog wat kleine dingen die anders zijn, maar dit was de grootste dacht ik.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:23:13 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32005513
Stame, zaalvoetbal is futsal gaan heten om voor grotere internationale eenheid en herkenbaarheid te zorgen. Het zijn twee namen voor precies hetzelfde spelletje. Lichamelijk contact is niet toegestaan; de verschillen die je ziet ontstaan door incompetente scheidsrechters.
pi_32005702
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stame, zaalvoetbal is futsal gaan heten om voor grotere internationale eenheid en herkenbaarheid te zorgen. Het zijn twee namen voor precies hetzelfde spelletje. Lichamelijk contact is niet toegestaan; de verschillen die je ziet ontstaan door incompetente scheidsrechters.
Oke... bedankt voor de uitleg...dacht dat ik ergens had gelezen dat er verschillen zaten in het spelletje.

Vandaag 3-0 gewonnen... tegen de koploper.. vrijwel geen kans gekregen. Waren eigenlijk 2 fouten in de verdediging van hen dus waren niet echte kansen. We kregen dan eigenlijk 1 kans die er dan ook in ging.
Morgen weer met het 4e mee
pi_32010978
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef Gollemrulez het volgende:
4-1 gewonnen van scheemda 2. Geen Noca kunnen ontcijferen.
Die jongen valt ook niet te ontcijferen he.
That's all folks!
  zondag 6 november 2005 @ 11:14:16 #144
80382 manny
30 is best veel
pi_32018471
Dadelijk de uitwedstrijd in Noordwijk en daarna lekker de boulevard op en biertjes drinken !
pi_32018831
6-3 verloren
Jammer want bij winst hadden we naar een zekere derde plaats gestegen, voorlopig staan we in de wachtkamer en moeten we de komende weken blijven winnen om voor het kampioenschap te gaan.
  zondag 6 november 2005 @ 13:02:45 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32021336
Wij hebben gewonnen van ON 7 met 4-1. Heb zelf maar een helft meegedaan onze mid-mid scoorde 3 verschrikelijke mooie doelpunten.
pi_32022646
En met het 4e weer met 5-0 gewonnen. Gaat lekker zo.
pi_32022737
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zaterdag wacht De Meeuwen, hekkensluiter... Om onze titelaspiraties levendig te houden moet er natuurlijk gewonnen worden zodat we tweede en in het spoor van koploper Veere blijven, die we volgende week mogen ontvangen
1-1...
Wij hebben nog nooit ZO waardeloos gespeeld zeg...
In Southern Sun
pi_32024418
Ik zal er deze week zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken. Het was dramatisch. Door de sterke verbetering in ons spel de afgelopen weken en door ons eerste puntje behaald van vorige week zat het vooraf goed met het zelfvertrouwen, maar daar kwam maar weinig van terecht.

Wij mochten in de eerste helft aftrappen, en daaruit kwam een leuke combinatie, wat een half kansje opleverde. Dit was de enige goede combinatie van de wedstrijd van onze kant.

Getergd door een sterke tegenwind, geplaagd door de zuivere schoten van de tegenstander, en mede door absentie van onze vaste doelman stonden we bij rust al met 6-0 achter. Na rust kwamen er nog eens 4 bij, en zo verloren wij volkomen terecht met 0-10, en mogen we niet eens klagen. Dit is weer een nieuw dieptepunt van dit seizoen. Mensen die mijn verslagen vaker lezen zullen weten dat we wel vaker slecht spelen, maar zo erg als gisteren is het nog niet geweest.

Volgende week de uitwedstrijd in Poortvliet tegen SPS, wat alweer de laatste wedstrijd van de eerste competitiehelft zal betekenen. Zij staan met 4 punten 1 plaatsje boven ons, laten we hopen dat we daar onze revanche kunnen halen.
pi_32024501
0-10... Brr, wat moet dat afzien zijn geweest op het veld.
That's all folks!
pi_32024736
We waren een leuk speeltje voor de tegenstander....
pi_32026124
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zal er deze week zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken. Het was dramatisch. Door de sterke verbetering in ons spel de afgelopen weken en door ons eerste puntje behaald van vorige week zat het vooraf goed met het zelfvertrouwen, maar daar kwam maar weinig van terecht.

Wij mochten in de eerste helft aftrappen, en daaruit kwam een leuke combinatie, wat een half kansje opleverde. Dit was de enige goede combinatie van de wedstrijd van onze kant.

Getergd door een sterke tegenwind, geplaagd door de zuivere schoten van de tegenstander, en mede door absentie van onze vaste doelman stonden we bij rust al met 6-0 achter. Na rust kwamen er nog eens 4 bij, en zo verloren wij volkomen terecht met 0-10, en mogen we niet eens klagen. Dit is weer een nieuw dieptepunt van dit seizoen. Mensen die mijn verslagen vaker lezen zullen weten dat we wel vaker slecht spelen, maar zo erg als gisteren is het nog niet geweest.

Volgende week de uitwedstrijd in Poortvliet tegen SPS, wat alweer de laatste wedstrijd van de eerste competitiehelft zal betekenen. Zij staan met 4 punten 1 plaatsje boven ons, laten we hopen dat we daar onze revanche kunnen halen.
aha, nou das gelukt
pi_32033020
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

aha, nou das gelukt
Zeg nou zelf, het was korter dan die van bijvoorbeeld vorige week
pi_32034500
Bij ons was het weer ouderwets gezellig, een echte interland vandaag

Snel 1-0 voor, prima, daarna 1-1 volkomen onnodig, daar veroorzaakte ik een penalty omdat de keeper niet uitkwam en ik de bal verder volkomen verkeerd beoordeelde door de wind. 1-2 achter
Daarna kansen gehad op de 2-2, missen voor open goal, gelukkig toch nog de 2-2, vlak daarna de verdiende 3-2. Verrassend genoeg stond het voor rust nog steeds 3-2.

Dan de tweede helft. 5 minuten oud, vrije trap in onze 16. Medespeler krijgt een knietje na de vrije trap. Vraagt natuurlijk waar die kerel mee bezig was, die wordt gelijk agressief en haalt uit. Teamgenoot duwt hem dus maar weg, krijgt ie nog knal en toen was het dus gezellig

Uiteindelijk krijgt die kerel rood, teamgenoot geel. Tegenstanders gaan daarna helemaal door het dolle heen, willen niet meer verder spelen, scheidsrechter beledigen. Enfin, de meesten die dit soort teams kennen, weten wel wat ik bedoel. Na een kwartier gehannes toch maar definitief gestaakt.

Eerst was iedereen blij met 3-2, gewoon opschrijven, verder geen gezeik. Prima. Maar blijkbaar wilden ze dat ineens niet meer, wilden ze zelfs op een gegeven moment een gelijkspel Uiteindelijk toch maar op papier dat de wedstrijd gestaakt is bij 3-2, redenen gegeven. Zij hadden ook geen spelerspassen bij zich en wilden het formulier niet ondertekenen en het was al de tweede keer dat hun wedstrijd gestaakt was. Hopelijk zien we die niet meer terug
pi_32035019

voor de plaatselijke krant

erg leuk die oproep voor sponsors, maar een beetje jammer dat m'n email verkeerd gespeld is
pi_32035103
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Snel 1-0 voor, prima, daarna 1-1 volkomen onnodig, daar veroorzaakte ik een penalty omdat de keeper niet uitkwam en ik de bal verder volkomen verkeerd beoordeelde door de wind. 1-2 achter
Daarna kansen gehad op de 2-2, missen voor open goal, gelukkig toch nog de 2-2, vlak daarna de verdiende 3-2. Verrassend genoeg stond het voor rust nog steeds 3-2.

Dan de tweede helft. 5 minuten oud, vrije trap in onze 16. Medespeler krijgt een knietje na de vrije trap. Vraagt natuurlijk waar die kerel mee bezig was, die wordt gelijk agressief en haalt uit. Teamgenoot duwt hem dus maar weg, krijgt ie nog knal en toen was het dus gezellig

Uiteindelijk krijgt die kerel rood, teamgenoot geel. Tegenstanders gaan daarna helemaal door het dolle heen, willen niet meer verder spelen, scheidsrechter beledigen. Enfin, de meesten die dit soort teams kennen, weten wel wat ik bedoel. Na een kwartier gehannes toch maar definitief gestaakt.

Eerst was iedereen blij met 3-2, gewoon opschrijven, verder geen gezeik. Prima. Maar blijkbaar wilden ze dat ineens niet meer, wilden ze zelfs op een gegeven moment een gelijkspel Uiteindelijk toch maar op papier dat de wedstrijd gestaakt is bij 3-2, redenen gegeven. Zij hadden ook geen spelerspassen bij zich en wilden het formulier niet ondertekenen en het was al de tweede keer dat hun wedstrijd gestaakt was. Hopelijk zien we die niet meer terug
Welke club was het?
pi_32035243
Lekker wedstrijdje vandaag, op het hoofdveld en met een lekker zonnetje. We moesten tegen Full Speed, voor de beker speelde we de allereerste wedstrijd van het seizoen al tegen ze, en die verloren we met 7-6, na 5-0 achter gestaan te hebben. In de competitie stonden ze gelijk met ons qua punten (beide 7 uit 6) dus het was een 3 punten wedstrijd. Op papier dan, in de praktijk stonden we na 10 minuten al met 2-0 voor, voor de rust liepen we uit naar 6-0, na rust was er eigenlijk weinig meer aan behalve de nul houden en de score uitbreiden, beide viel niet helemaal mee, heb nog aardig wat reddingen moeten verrichten want we speelden echt dramatisch de 2e helft. Gelukkig prikten we er nog 2 bij en werd het uiteindelijk 8-0.
pi_32035423
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef keijz het volgende:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc211/th_c06_lyra14.jpg]afbeelding][/URL]

voor de plaatselijke krant

erg leuk die oproep voor sponsors, maar een beetje jammer dat m'n email verkeerd gespeld is
Ik zat effe op knvb.nl te kijken maar hebben jullie geen zondagsenioren teams meer? We hebben jarenlang bij Lyra in de poule gezeten (8e klasse ook)
  zondag 6 november 2005 @ 21:00:59 #159
80382 manny
30 is best veel
pi_32036361
0-5 gewonnen

0 keer gescoord

lekker weer, leuke pot en daarna nog even in Noordwijk een biertje gedronken
pi_32036447
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik hoorde het al van J. Wordt nog wat als we daar de uitwedstrijd moeten spelen... Vorig seizoen waren het gewoon relaxte gasten, Nederlandse havenarbeiders. Dr waren wel genoeg spelers?
pi_32036798
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik hoorde het al van J. Wordt nog wat als we daar de uitwedstrijd moeten spelen... Vorig seizoen waren het gewoon relaxte gasten, Nederlandse havenarbeiders. Dr waren wel genoeg spelers?
Letten waren te laat, dus twee spelers van het 11de gehaald en er deed er al 1 mee van het 12de.. Geen keeper, N. keepte.

De uitwedstrijd zouden we in ieder geval niet gaan winnen, dat kregen we alvast te horen
pi_32041224
Vandaag 3-3 gespeeld tegen de koploper, niet slecht dus .

Wel jammer, aangezien we met 0-2 en 1-3 hebben voorgestaan .
pi_32041603
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef Dos37 het volgende:
Wij hebben gewonnen van ON 7 met 4-1. Heb zelf maar een helft meegedaan onze mid-mid scoorde 3 verschrikelijke mooie doelpunten.
was jij de vlaggenist in de 2e helft?
wedstrijd verslag staat hier
pi_32064025
SJ gaat zo fussball spielen. Wish me luck
  maandag 7 november 2005 @ 19:23:38 #165
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32065607
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ik zat effe op knvb.nl te kijken maar hebben jullie geen zondagsenioren teams meer? We hebben jarenlang bij Lyra in de poule gezeten (8e klasse ook)
We hebben nog 3 senioren teams op zodag hoor
  maandag 7 november 2005 @ 19:35:31 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32065727
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef Incolumis het volgende:

[..]

was jij de vlaggenist in de 2e helft?
wedstrijd verslag staat hier
nee in de 1ste
pi_32079393
en 13-2 gewonnen, 1x gescoort. Vond er niet veel aan... was eenrichtingsverkeer en wat dat tegaat missen we nog teveel kansen want het hadden er zonder overdrijven zeker 25 moeten zijn
pi_32080181
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef keijz het volgende:

[..]

We hebben nog 3 senioren teams op zodag hoor
2 veteranen teams en het 1e op zondag meen mij te herinneren dat we bij Lyra 6 in de poule zaten een paar seizoenen lang, zijn er dan zoveel teams gestopt bij jullie?
pi_32088321
Waar blijft dat futsal zaalvoetbaltopic? Gisteren met 6-4 gewonnen van een ploeg die nog alles hadden gewonnen, en vanavond kunnen we aan de bak met mijn 'eigen' team .
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:54:12 #171
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32088574
Een futsaller zal het moeten openen. Eigen initiatief maakt je koning van FOK!
pi_32088592
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een futsaller zal het moeten openen. Eigen initiatief maakt je koning van FOK!
Koning van Fok ben ik al hoor .

Maar ik zal zometeen wel iets in elkaar flansen .
pi_32088602
Oja, zaalvoetbal doe ik ook. Interne competitie op de universiteit. Eerste seizoen, gaat steeds beter. Donderdag weer volgens mij.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:56:58 #174
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32088638
Grrr... ik ga zo even boodschappen doen. Ik hoop dat ze m'n guldens nog aannemen.
pi_32089318
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grrr... ik ga zo even boodschappen doen. Ik hoop dat ze m'n guldens nog aannemen.
Ok, en wat heeft dat met dit topic te maken?!
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:26:21 #176
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32089898
Zaalvoetbal, Futsall, 1 pot nat
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:43:23 #178
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32090793
Ah het is weer zo'n Raider-praatje .
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:15:14 #180
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32090842
Haha, ik wist wel dat het kwartje ging vallen.

Ontopic: zaterdag VVS uit, maar eens zien uit te vinden waar in de Groningse middle of nowhere dat precies is. Noca, Gollem..??
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:31:14 #181
73091 Vom
de Cowboy
pi_32091187
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, ik wist wel dat het kwartje ging vallen.

Ontopic: zaterdag VVS uit, maar eens zien uit te vinden waar in de Groningse middle of nowhere dat precies is. Noca, Gollem..??
VV Scheemda
www.knvb.nl
Voor al je voetbalproblemen
pi_32091408
Nee VV Scheemda is t cker niet, Oostwold geloof ik. Makkelijk te doen voor jullie. Wij hadden geloof ik dik moeten winnen zij door een hele knullige goal 1-1...
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:43:52 #183
73091 Vom
de Cowboy
pi_32091538
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee VV Scheemda is t cker niet, Oostwold geloof ik. Makkelijk te doen voor jullie. Wij hadden geloof ik dik moeten winnen zij door een hele knullige goal 1-1...
VVS Oostwold Scheemda stond er op knvb
Dus ja we hebben vast allebei een beetje gelijk
pi_32091643
We zitten bij Scheemda 2 (van Noca) en VVS 2 in. Ook al tegen beide gespeeld (1-1 en 4-1)..... tzal wel bij elkaar in de buurtliggen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:06:22 #185
73091 Vom
de Cowboy
pi_32092167
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
We zitten bij Scheemda 2 (van Noca) en VVS 2 in. Ook al tegen beide gespeeld (1-1 en 4-1)..... tzal wel bij elkaar in de buurtliggen.
De nr 1 wint met 11-3 van de nr 2 bij jullie
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:17:58 #186
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32092473
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:06 schreef Vom het volgende:

[..]

De nr 1 wint met 11-3 van de nr 2 bij jullie
Ja, dat verbaasde mij ook enigszins. Wij hebben met 7-1 gewonnen van die nummer 2 trouwens. En wij staan momenteel 3e.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:19:15 #187
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32092501
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Wij hebben verloren van HS dus 'makkelijk te doen' hoor je mij niet zo gauw meer zeggen. Echt schande, we praatten over dubbele cijfers op de weg er naar toe en dan krijg je zoiets.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:20:13 #188
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32092524
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik heb even gekeken. Dat Oostwold is wel een heel klein plaatsje zeg. Wordt interessant. Mooi op tijd vertrekken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:25:54 #189
73091 Vom
de Cowboy
pi_32092648
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Wij hebben verloren van HS dus 'makkelijk te doen' hoor je mij niet zo gauw meer zeggen. Echt schande, we praatten over dubbele cijfers op de weg er naar toe en dan krijg je zoiets.
Dat hadden wij ook toen wij ons enige puntverlies dit seizoen leden. We kennen die gasten, kunnen totaal niet voetballen (is dorpsgenoot), avond daarvoor had 90% van het elftal gezopen en toen stonden we ineens binnen 3 minuten 2-0 achter. Uiteindelijk zelf nog een voorsprong weggegeven en 4-4 gespeeld.
Gelukkig verspeelde de nr 2 in een inhaalwedstrijd vorige week 3 punten en staan we nu 1 punt "los".
Dit weekend spelen we thuis tegen de nr 2 en kunnen we tot 4 punten uitlopen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:28:38 #190
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32092715
Ja, die onverwachte wendingen houden het leuk. We moeten nu weer 7 punten inlopen op de koploper (was 4). Je let op gelegenheden voor de lijstaanvoerder om puntverlies te lijden en je gaat er gemakshalve maar vanuit dat je zelf alles wint. Ik was echt verbaasd. We stonden na een uur met 3-0 achter op een knollenveld. We hebben een prima mentaliteit en kwamen nog terug tot 3-2, maar als het dan 3-0 wordt, weet je dat je 'm niet meer gaat winnen.
pi_32092729
Wij hebben weer gewonnen van de koploper met 2-0. Zaterdag tegen Westerlee... wat wordt dat dan wel niet
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:31:11 #192
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32092781
Die verlies je dan weer, als de logica (?) in onze competitie zich doorzet. Dat Westerlee is dan ook een rare ploeg. Die 7-1 bij ons kan je nog wijten aan het bezopen tijdstip (17.00u aftrap) en het kunstgras, maar 11-3 verliezen van Loppersum.. geen woorden voor.
pi_32092823
waar liggen de sterke en zwakke punten van westerlee?
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:32:39 #194
73091 Vom
de Cowboy
pi_32092826
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die verlies je dan weer, als de logica (?) in onze competitie zich doorzet. Dat Westerlee is dan ook een rare ploeg. Die 7-1 bij ons kan je nog wijten aan het bezopen tijdstip (17.00u aftrap) en het kunstgras, maar 11-3 verliezen van Loppersum.. geen woorden voor.
Waarom in godsnaam zo laat?
pi_32092924
Nog altijd een pijnlijke enkel, zal de dokter maar weer es bellen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:36:42 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32092934
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:32 schreef Vom het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam zo laat?
We hebben 22 ploegen, 17 herenteams en 5 damesteams. Als de KNVB haar dag niet heeft, kan het zo zijn dat er 15 teams thuis moeten spelen. We hebben 4 velden. Laatst moesten we om 10.00u. Het rare voor mij is dat het 16e en het 14e wel gewoon om 14.30 mogen spelen. Het schijnt dat de KNVB dat ook bepaalt, die aanvangstijdstippen. Het is crimineel en schandalig, maar we doen het er maar mee. Om 17.00 hadden we nog aardig veel publiek, dat was wel leuk. Laatst om 10.00, dat is echt helemaal niets. De lijnen zijn nog niet getrokken, de helft is nog niet wakker, de dauw ligt er gewoon nog op, een verstrooide fazant vlucht weg als wij aan onze warming up beginnen, de bezoekers uit Scheemda moeten dan echt belachelijk vroeg van huis en ik kan pas later meedoen omdat ik 's ochtends verplichtingen heb met een jeugdelftalletje wat ik train.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:39:13 #197
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32093017
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:32 schreef Gollemrulez het volgende:
waar liggen de sterke en zwakke punten van westerlee?
Poe.. Verdediging is oud en traag, wel met een hele grote beer erbij. Middenveld zijn ook oudere spelers, maar nog wel wendbaar, snel en ervaren dus. Een aanval heb ik niet kunnen ontdekken toen ze bij ons speelden. Hun enige doelpunt was een zondagsschot van 30 meter. Zeilde zo de kruising in. Onze keeper stond weer eens 'op het verkeerde been'. Prutser.

Met andere woorden: speel 4-4-2. Twee goede mensen op hun centrale middenvelders en lekker snel er uit komen. Geen vuiltje aan de lucht.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:42:09 #198
73091 Vom
de Cowboy
pi_32093093
Aah herkenbare situatie ja.
Onze jeugd is zo groot, dat de 5 velden te weinig zijn. Op zondag is het niet erg (zondagvereniging), maar wij zitten op de zaterdag en dus is het ook een beetje inpassen allemaal.
Meestal zijn het trouwens de jeugdteams die er de dupe van zijn.
pi_32093177
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Vom het volgende:
Aah herkenbare situatie ja.
Onze jeugd is zo groot, dat de 5 velden te weinig zijn. Op zondag is het niet erg (zondagvereniging), maar wij zitten op de zaterdag en dus is het ook een beetje inpassen allemaal.
Meestal zijn het trouwens de jeugdteams die er de dupe van zijn.
Is bij ons ook zo, zes velden is niet genoeg. We moeten af en toe een thuiswedstrijd bij een andere verenigingen spelen. Gelukkig worden er nu eindelijk 3 extra velden aangelegd.
That's all folks!
pi_32093793
lijkt wel zo'n wijvenclub hier joh met dat gezeik over een eigen topic, dan maak je hem toch aan lekker belangrijk allemaal, het gaat hier toch over voetbal

[ Bericht 14% gewijzigd door superjoden op 08-11-2005 18:28:06 ]
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:14:15 #201
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32093973
Eigen zou futsal in SPT moeten.
pi_32094426
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eigen zou futsal in SPT moeten.
en dan gewoon in dit topic blijven posten
pi_32095398
Gezeik over een nieuw topic . Dat mis ik even, of bedoel je die 2 posts erover...?
pi_32096197
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
Gezeik over een nieuw topic . Dat mis ik even, of bedoel je die 2 posts erover...?
enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:32:41 #205
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32097848
Er is ook een eigen topic voor mensen die een jeugdelftal trainen. Het is leuker op die manier, want je kunt dan dieper op bepaalde specifieke zaken in gaan.
pi_32098024
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef superjoden het volgende:

[..]

enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.
Voetballende Fok!ers is voetballende Fok!ers. Alleen voor straatvoetbal, met alles wat daarbij hoort is een apart topic.
That's all folks!
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:12:01 #207
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32103073
zaterdag moet de koplopers tegen elkaar..,. ik hoop op een gelijkspel voor hun
  woensdag 9 november 2005 @ 00:44:03 #208
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_32105683
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef mitt het volgende:

[..]

dat je nog mag zaalvoetballen op dat niveau CAZZO
Futsal mag ik nog wel,5e klasse daar kan je weinig overkomen,het grootste risico is een te hoog alcoholpromillage na de wedstrijd
veldvoetbal zit er ff niet in
die kutknvb heeft me voor 3 wedstrijden geschorst
over meten met 2 maten gesproken
zlatan kreeg voor het zelfde geintje tegen bayern in de cl een gele kaart
en zonder cazzo verloren de blauwwitters kansloos met 1-3
pi_32127024
Net naar de verzorger geweest, en mijn herstel verloopt niet echt lekker. Heb dus bijna 3 weken geleden m'n kuitspier gescheurd, en er zit nog een grote verharding omheen. Gaat zeker minimaal 2 weken duren voordat dat een beetje weg is. . Dan weer rustig beginnen te lopen enz... vrees dat ik pas na de winterstop weer aan de bak kan. . Flink kut dit.
Hoi.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:20:21 #210
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32127288
Is dat pas 3 weken geleden pekel? Voelt voor mij alsof je al veel langer geblesseerd bent.
pi_32127526
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat pas 3 weken geleden pekel? Voelt voor mij alsof je al veel langer geblesseerd bent.
Jep, 20 oktober is bijna 3 weken geleden.
Hoi.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:24:58 #213
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32133564
Ik ben eigenlijk nooit geblesseerd bedenk ik me nu. Raar is dat.
pi_32135797
Sommige mensen hebben dat, wees er erg blij mee! Bij mij gaat het alweer een hele tijd goed, maar ik zal wel weer niet aan de blessures ontkomen helaas.
That's all folks!
pi_32136238
Ook ik voetbal...... Emmen AV 2 (zondag).... positie: middenveld (alle 3 posities)
pi_32136404
Dezelfde club als Pekel dus, je staat erbij.
That's all folks!
  donderdag 10 november 2005 @ 09:21:18 #217
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32139937
Nou, ik ga het nogmaals proberen. Gisteren ging het meerdere keren mis met plaatsen (lag aan de PC). Maar een "kort" verhaaltje over afgelopen weekend. Veel leesplezier, ik ben wat langer bezig dan verwacht.

Allereerst was ik gevraagd om op zaterdag weer een wedstrijdje mee te spelen bij het vriendenteam van mijn oude club. (Ze hebben waarschijnlijk eindelijk een keeper gevonden, dus als het meezit zaterdag de laatste wedstrijd daar). Maar afgelopen zaterdag was tegen een van de bovensten. Uit bij Altius. Ze waren thuis nog ongeslagen en de dag begon in mineur. We kwamen aan en hoorden gelijk dat we op kunstgras moesten spelen. (Waarom? Geen idee, er lagen nog 2 eigen velden vrij). Wij balen, maar toch maar gaan spelen. Ik vond het wel vreemd, een stuiterende bal viel ineens dood en een rollende bal was traag. Maar het was een leuke wedstrijd met aanvallen aan beide kanten. Tot de 40ste minuut was het de wedstrijd van de keepers. Die beiden het goal knap schoonhielden. Toen sloeg het noodlot toe voor Altius. Uit een vrije trap scoorden wij erg knap 0-1. Dus met een krappe voorsprong de rust in.

Na de rust zijn we op dezelfde manier door gaan voetballen, alleen omdat Altius moest aanvallen (en dat ook veel deed) kregen wij meer ruimten. Ik keepte een van mijn betere wedstrijden dus ze kregen hem er niet in. En wij kwamen er een stuk gevaarlijker uit. Zodoende kwamen wij op een 0-4 voorspong wat uitzonderlijk schijnt te zijn bij Altius uit. De enige smet op de wedstrijd kwam in de 85ste minuut. Een spits van ons probeerde uit te verdedigen maar beoordeeld de bal verkeerd. De bal schampt zijn achterhoofd en valt dood achter hem neer. De spits van Altius was er iets eerder bij als ik en wist de bal op een nette wijze achter mij te werken.

Toen kwam de zondag, een bizarre zondag...

Ik was weer veroordeeld tot spelen in het 2de (Na mijn best goede wedstrijd in 1 een week geleden, maar ja, ziekte is geen reden om de keeper voor vast uit 1 te halen, dus hij mocht weer). Wij speelden weer als een krant en het is een wonder dat de tegenstander pas na 25 minuten wist te scoren. Een paar lekkere saves wel gedaan. Wij ploeterden verder en wisten toch richting hun goal te komen. Na een minuut of 35 een vrije trap mee, vlak buiten de 16. Erg snel genomen en zodoende de bal in het net gekregen. En toen begon het bizarre. De keeper was kwaad, heel kwaad. Zijn muur stond nog niet en hij had geen fluitsignaal gehoord. Vloeken en tieren tegen de scheids. De keeper was een Turk en gooide er nog een paar Turkse krachttermen uit, dit was tegen het verkeerde been van de scheids en deze pakte zijn kaarten om de keeper een rode kaart te geven. Een verdediger van hun zag dit aankomen en sloeg de kaarten uit zijn handen. 2 x rood dus. Oh ja, waarom was het tegen het verkeerde been van de scheids? Hij is zelf Turks dus kon alles verstaan. Maar met rust dus 1-1.

Toen moest het gebeuren, verliezen van 9 man mag gewoonweg niet. Maar om een of andere reden bleef het veldspel abominabel slecht. Toch wisten we wel weer te scoren. Eindelijk, op voorsprong, zou dit ons keerpunt zijn? Nou nee, we bleven prutsen. En zodoende bleef de tegenstander gevaarlijk worden. Zo gevaarlijk dat ik er 2 x echt geen weerwoord op had. 2-3 achter, met 2 man meer. Dramatisch. Toch maar doorvoetballen en een keer weten te scoren. Goddank is het 3-3 gebleven, maar deze match moeten we heel snel vergeten. Nog voor ik het veld af was kwam de hoofdtrainer naar me toe om te vragen of ik bij 1 op de bank wilde plaatsnemen. Waarom niet, het is toch zondag.

Dus ik spullen verplaatsen, en mijn goed stond nog niet eens in de andere kleedkamer of de leider van het 5de stond voor mijn neus. Zijn keeper was geblesseerd, of ik nog een helftje wilde keepen daar. Ach, ze stonden 1-5 achter, waarom niet. De hoofdtrainer vond het goed dus ik het veld in. Weer lekker staan ballen, maar toch niet kunnen voorkomen dat het 4-6 werd. Toch wel een heel ander niveau als wat ik gewend ben. Het was gezellig en daarna ben ik relaxed op de bank gaan zitten. Ook wel wat gegeten (ja ik weet, het schijnt slecht te zijn, eten voor het sporten, maar ja, op de bank. Kan weinig gebeuren).

De wedstrijd van het 1ste was iets beter als van het 2de. Toch een wat netter veldspel, een paar kansen aan beide kanten. Niveau was ook laag. Je kon niet zien dat het de nummer laatst (wij) tegen de nummer 1 (Voorwaarts). Wij waren echt niet slechter. En de brilstand was tot dan niet meer dan terecht. Toen kwam het kwaliteitskwartiertje van onze keeper. Eerst, uit een vrije trap, kwam een rolletje voor zijn voeten en hij grijpt over de bal heen. En daarna, uit een andere vrije trap. De muur staat goed, hij staat in de andere hoek. De bal komt in die hoek, de keeper duikt……. En laat de bal door zijn klauwen schieten. Zo sta je toch weer achter, ondanks dat je echt niet slechter bent. (Zoals wel vaker dit seizoen). Toen riep de trainer al, Ender_W, zorg ervoor dat je met de rust warm bent, je komt er na de rust in.

De tweede helft was grotendeels een kopie van de eerste. Grote kansen voor ons en voor hun. Redelijk veldspel van beide teams. En beide keepers die toch wel hun goal schoon wisten te houden. Er was alleen 1 ding compleet anders. De scheidsrechter, hij was omgedraaid als een blad aan een boom. Van best goed, naar vreemd en slecht fluiten. Hij stond op ca 25 meter van de achterlijn en de grensrechter erop. De bal gaat achter(Zeker 25 cm ruimte tussen rand bal en rand lijn, de grens vlagt. Maar Voorwaarts speelde verder, ik kom er nog wel uit maar ze weten toch te scoren. Ik ging er vanuit dat de bal achter gegeven zou worden, dus ik reageerde te laat en was het al te laat.

Vlak daarna liepen 2 spelers tegen elkaar op, weinig aan de hand. Althans dat dachten we. Rood voor onze verdediger. Dus toen met 10 verder het laatste half uur. We hebben nog wel speldenprikjes kunnen geven, (paar keer lat, paal, naast etc.) maar nu had Voorwaarts het helemaal makkelijk. Ze konden naar hartelust aanvallen. En dat deden ze ook. Na verloop van tijd toch het 4de doelpunt tegen. Een mooie dat wel, hun spits (een reus, denk dat hij boven de 2 meter kwam en ook nog is hoog kan springen) kopt de bal vanuit een voorzet van rechts in de linkerhoek, zo’n beetje naast de paal. Ik verwachtte de bal tegendraads omdat dat veel makkelijker te koppen is en stond dus op het verkeerde been.

Iets voor tijd wisten ze nog een keer gevaarlijk door te breken, er komt er 1 alleen op mij af, ik verklein mijn goal en weet de bal te keren. Alleen het schot was zo hard dat ik niet kon klemmen en de bal schiet terug het veld in. Mijn verdedigers waren niet van plan terug te komen. De spitsen van Voorwaarts wel. En dus hadden ze een hoek voor het uitkiezen en werd het 0-5.

Voor mezelf toch wel een goed weekend gehad qua voetbal. Jammer dat het niet terugkomt in de standen. Enneh, 2 wedstrijden op 1 dag is wel heel heftig. Had een benen maandag, wil je niet weten.

Hoop niet dat het te lang is geworden.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:16:57 #218
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32144168
de laatste keer dat ik last had van een blessure was rond koninginnedag.., dat ik een klein scheurtje had in enkelband. voor de rest ben ik eigenlijk ook wel clean wat dat betreft.

Ik ga vanavond niet trainen omdat ik voor de 2e keer in 8 weken wat griepig ben.
desondanks zaterdag wel gewoon spelen.
pi_32144252
Zo, jij komt je weekend wel door Ender.
That's all folks!
pi_32144341
Verdorie ik kom er gewoon niet aan toe te trainen..... alleen de vrijdag-trainingen red ik.
Bah werk
  donderdag 10 november 2005 @ 12:24:40 #221
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32144385
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, jij komt je weekend wel door Ender.
Je moet toch wat doen . Dit is leuker als het huishouden en vriendinlief moet toch werken

Al moet ik wel bekennen, het is soms wel een beetje (te) veel aangezien ik ook nog wel elke zaterdag een wedstrijd fluit bij de jeugd. Inmiddels kan ik me bed er ook wel neerzetten geloof ik.
pi_32189542
Whehe...was vanavond nog in kleedkamer 7/8 Rekkie. . Gezellig bij Gerke. Lutje was geblesseerd zag ik. . Ik mag misschien over 2 weken weer voluit voetballen, dus heel misschien keep ik nog een potje in het 2de.
Hoi.
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:18:31 #223
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32211535
vandaag met 5-2 gewonnen van Olde veste '54. We speelden vooral in de 1e helft niet zo best, maar kwamen toch op 2-0. ik stond vandaag liniks half maar gaf wel een mooie assist voor de 4-2

de concurrentie laat weer punten liggen dus we komen weer 2 punten dichterbij voor de eerste plaats
pi_32212455
Wij hebben vandaag met 1-0 gewonnen, ik was de enige die het net deed bollen.

We moesten thuis aantreden tegen de nummer twee van de ranglijst, Lemele. Al snel kregen we door dat het een lastig te bespelen tegenstander was. Toch kwamen we na zo'n tien minuten uit een counter op voorsprong.

Onze mid-mid schoot vanaf de linkerkant in het strafschopgebied op de paal en toen kon ik ter hoogte van de strafschopstip (eerder kuil) ingeschieten.

Vervolgens werden we flink teruggedrongen, onze spits moest zelfs op het middenveld acteren. Maar op een schot dat van de doellijn gehaald moest worden werden de gasten niet gevaarlijk. We kregen na een goed half uur nog een penalty mee ook, een van de verdedigers tikte, al op de grond liggend, de bal opzichtig weg.

De penalty werd gemist, mede doordat de scheidsrechter perse wilde dat de bal in het kuiltje moest liggen. Niet heel veel later kwamen we erg goed weg. Na een stevig duel ging onze spits door het lint en trapte na. Maar door alle consternatie en een opstootje wist de man niet wie hij weg moest sturen. We gingen dus vrolijk met elf tegen elf verder.

In de tweede helft kwamen we zelden van onze eigen helft af, maar verder dan onze zestien meter kwam de tegenstander nooit. Ik had de wedstrijd zelf nog in het slot kunnen gooien maar er kwam een afzwaaier van m'n voet bij een afstandsschot. Uiteindelijk loonde het harde werken van ons. De tweede plaats hebben we in het vizier!
That's all folks!
pi_32214662
Deze is van vorige week:
(ik heb het niet geschreven hoor )

Zaterdag 5 november tegen RDM B1 uit Rotterdam was het scoren helaas een te lastige opgave. Met 0-4 ging de B3 het schip in. Inzet en overwicht genoeg, maar een doelpunt maken, zat er helaas niet in. RDM had dat beter voor elkaar en profiteerde goed van de geboden kansen.
Bij de rust met 0-2 achter, daarna nog twee doelpunten. En ook mooie doelpunten, waaronder eentje uit een vrije trap keurig over het muurtje geprikt. Een mooie wedstrijd, waarin beide teams goed knokten en de B3 de aanval goed opbouwde. De nieuwe jongens hebben zich goed in het team ingespeeld en er ontstaat een behoorlijk evenwicht in de linies. Volgende week maar eens goed aan de goal van Delft snuffelen.

Vandaag gelukkig met 0-1 gewonnen van Delft, maar dat had eigenlijk gewoon 0-6 moeten zijn, wat hadden we een kansen zeg....
pi_32215163
10-0 gewonnen van Jai Hanuman, 3 geschoord, 4 assist, lekker wedstrijdje dus
pi_32216573
Zeker lekker om zoveel te schoren. 10-0 is wel erg veel.
That's all folks!
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:56:52 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32216988
Wij hoefden vandaag weer niet te voetballen. Volgende week pas weer alhoewel ik dan niet meedoe omdat ik met FC Twente naar Ajax toe ga.
pi_32218911
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wehehehe, ik dacht hetzelfde .
pi_32219492
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef Dos37 het volgende:
Wij hoefden vandaag weer niet te voetballen. Volgende week pas weer alhoewel ik dan niet meedoe omdat ik met FC Twente naar Ajax toe ga.
Ben je al weer helemaal fit Dos?
That's all folks!
  zaterdag 12 november 2005 @ 23:12:35 #231
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32219608
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ben je al weer helemaal fit Dos?
Nee nog steeds niet. Ik heb vandaag kantine dienst draaien en dan heb ik zelfs nog last. Omdat ik ook volgende week niet voetbal kan ik mooi 2 weken rust pakken en dan verder kijken.
  zaterdag 12 november 2005 @ 23:16:05 #232
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_32219704
Morgen tegen Wierden 5. Schijnen veel buitenlanders in te spelen. Altijd leuk die wedstrijden
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_32219733
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet. Ik heb vandaag kantine dienst draaien en dan heb ik zelfs nog last. Omdat ik ook volgende week niet voetbal kan ik mooi 2 weken rust pakken en dan verder kijken.
Oke, komt mooi uit dan.
That's all folks!
pi_32219782
5 hele minuten met t eerste meegedaan; 2-0 verdiend gewonnen. 3 perfecte ballen gespeeld... Vooral in de rust was ik erg goed.
Wel sympathiek van de tegenstander van mijn eigen team (2e) om 1,5 uur voor het begin (terwijl ik al onderweg was) af te bellen. Dat weet je pv3 toch al wel eerder... wij zijn er de hele week mee aan het schuiven geweest, waardoor er zelfs een lager team is uitgegooid. Dit blijkt nu dus onnodig....
  zondag 13 november 2005 @ 05:41:09 #235
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32224830
Gollem, wij hebben met 5-3 verloren bij VVS. Heerlijke wedstrijd. De scheidsrechter heeft in totaal maar 10 keer gefloten denk ik. We kwamen met goed voetbal op 1-3 en werden vervolgens in de tweede helft keurig weggecounterd. Sprak je spits nog bij TKB. Mooie gast.
  zondag 13 november 2005 @ 11:52:04 #236
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_32227372
Vanmiddag ook weer lekker voetballen, prachtig weer tenslotte. We moeten aantreden tegen Berkhout 3. En we zitten met smart te wachten op een overwinning, nadat we al 2 keer op rij verloren hebben.

Vorige week in de laatste 10 minuten 2-0 verloren. Onze spits miste 3 100% kansen omdat ie nog te bezopen was en zelf had ik de botte pech om tot 3 keer toe een volley uit een corner net naast te rammen.
  zondag 13 november 2005 @ 12:12:31 #237
73091 Vom
de Cowboy
pi_32227824
Gisteren met 1-1 gelijkgespeeld tegen de nr 2 dus we blijven koploper met 1 punt voorsprong.
Wij waren 90 minuten de betere ploeg alleen de bal wou er niet in. Na 75 minuten komen die gasten ineens uit het niets op 0-1. Daarna kregen we een verdiende penalty die dus werd benut.
Volgende week tegen de nr 3, kijken of we daar wel weer de 3 punten gaan halen.
pi_32228132
Gister 2 wedstrijden mogen spelen. Dat lijkt mooi, maar aan het eind van de dag (en nu nog) ben je wel helemaal op.
Eerst mocht ik met mijn eigen team naar en tegen VVOG spelen. Na een 5-1 rust stand (3 grote blunders van onze keeper) kwamen wij terug tot 5-3 met mijn eerste doelpunt van het seizoen. Daarna konden we niet door drukken en kwam VVOG weer terug tot 7-3 en in de allerlaatste minuut werd het nog 7-4.

Jammer, maar ondanks dit verlies blijven wij nog redelijk op kampioenskoers. Na de wedstrijd moest ik er weer snel vandoor omdat onze A2 nog spelers te kort kwam. Dus van Harderwijk moest ik naar Terschuur (een of ander boerendorpje). Daar heb ik maar 30 minuten hoeven spelen, maar toen hadden we de wedstrijd al weggegeven, 5-1. En in dat half uur dat ik mocht spelen werd het 6-1. Helaas 2 wedstrijden op 1 dag gespeeld en beide verloren.
pi_32228669
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
erg lekker
pi_32229317
Wij moesten uit naar SPS uit Poortvliet. Zij stonden 1 plaats boven ons met 3 punten meer (ofwel zij hadden er 4 gehaald tot nu toe). Alle reden om weer optimistisch over punten pakken te praten dus. Met 13 man vertrokken we. In de eerste paar minuten werd al duidelijk waarom zij niet zo hoog stonden. Hier moeten we makkelijk van kunnen winnen, dacht ik nog. Na deze eerste paar minuten ging het echter weer helemaal fout. Wij waren vooral te slordig in onze passing, en op het middenveld kwamen we steeds een mannetje te kort. Dit liep uit in flink veel ouwehoeren op elkaar, wat ook niet al te motiverend werkt. Helaas ziet niet iedereen dit.

Uit een voorzet die per ongeluk binnen waaide werd de 1-0 gescoord (voor SPS dus). Eventjes later viel de 2-0, ook een klutsgoal. Nog wat later speelde ik een balletje terug, en liepen 2 van onze spelers af te vragen wie van hen de bal zou aanraken, waarna een tegenstander de bal maar besloot mee te nemen en alleen voor de keeper niet miste. Nu hebben we wel eens eerder 3 goals gescoord in een helft, dus ik had er nog vertrouwen in. Helaas leek ik de enige.

Al vrij snel na rust maakte ik een correcte sliding op de bal, wat door de scheidsrechter anders beoordeeld werd. Bij de vrije trap die volgde dekte ik mijn man niet goed, waardoor deze de 4-0 binnen kon koppen. Hierna werden, zoals trouwens al de hele wedstrijd, over een weer wat aanslagen gepleegd, waar nog wat bedreigingen op volgden.

Wij gingen op zoek naar de aansluitingstreffer, maar door slordigheden van onze kant en door goed verdedigend werk van hun kant ontstonden er geen echt grote kansen. En uiteindelijk scoorde de tegenstander wel nog een keer, waardoor er weer een 5-0 nederlaag bijgeschreven kan worden.

Wij bekijken het uiteraard van de positieve kant: het ging al 2 keer zo goed als vorige week!

Volgende week stond er een wedstrijd tegen MOC gepland, maar die zijn al voor we begonnen uit de competitie gehaald, en die week daarna is er weer een inhaalprogramma, waar we ook niet voor in aanmerking komen. Dat zou het einde van de eerste seizoenshelft zijn, maar er gaan geruchten dat we 3 december toch nog een keer aan mogen treden! Zoniet, dan mogen we nu al van een winterstop genieten.
pi_32230158
He Rekkie, hoeveel ist geworden bij jullie?

Trouwens, hoorde dat de keeper van A1 ook geblesseerd was..dus jullie hebbe een speler op doel gehad?
Hoi.
pi_32230292
Je hebt er nog wel plezier in Zjakkie, ondanks dat het wat minder gaat met het elftal?
That's all folks!
pi_32230749
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er nog wel plezier in Zjakkie, ondanks dat het wat minder gaat met het elftal?
Vorige week, die 10-0 nederlaag, dat was de eerste wedstrijd die ik echt niet leuk vond. Gisteren liepen ze iets te veel op elkaar te schelden, verder heb ik er zeker nog wel plezier in!

Opstaan, naar de voetbal, wedstrijden kijken, wedstrijd spelen, biertje drinken, en dan weer naar huis, da's mijn zaterdag.
pi_32230807
Dat is ook mijn zaterdag.
That's all folks!
pi_32231154
5-4 gewonnen met me eigen team in matig duel.

Met andere team meegedaan als spits, en bijna gescoord, snoeiharde kopbal uit corner die op iemand ze schouder kwam op lijn
pi_32231259
3-2 van koploper Veere gewonnen, daar komen die titelaspiraties weer

En dat met 10 man en ook nog eens 1-2 achter gestaan te hebben...
In Southern Sun
  zondag 13 november 2005 @ 17:25:21 #247
80382 manny
30 is best veel
pi_32235914
jihaa ! 4-1 overwinning. Op naar de top 5, de matige seizoenstart is bijna weer vergeten.

helaas geen goal gemaakt
pi_32239690
OJC 8 gaat goed . Weer een makkelijke overwinning, al was het voetbal niet al te best . Met mijn spel voorop, ik bakte er niks van... Toch 4-1 gewonnen van laagvlieger BVV 5, dus de punten zijn weer binnen .
pi_32239736
Goede uitslagen vandaag hier.
That's all folks!
pi_32240135
Verloren

5-4, 4-2 voorgestaan. Wel een harde, maar lekkere wedstrijd gespeeld. Derde helft was ook weer prima
pi_32241607
Overigens liep de wedstrijd die ik met 12e speelde wederom uit de hand, en hoe kan het ook anders dan met een tegenstander als Sporting Noord, volkomen agressieve randdebielen. In 2e helft sloeg bij 1 van hun de stoppen door, rende naar onze spits en gaf hem een flying kick in ze buik. De scheids heeft omwille van de rust deze gast laten staan. Maar 2 minuten later begon het gelazer alweer met die gasten. Ik werd toen goed pissed vooral omdat die zelfde gast een teamgenoot uitschold voor vuile kankerlijer, extra pijnlijk omdat een halfjaar terug zijn vrouw is overleden aan kanker. Uit wraak ben ik toen even een dueletjes in gegaan met vollesprint gestrekt been . En met 105 kilo komt dat redelijk hard aan . Gelijk had ik 7 van die dwazen op me nek die allemaal begonnen te dreigen dat ze me na de wedstrijd wel even zouden komen opzoeken. Ik ben niet zo bang uitgevallen dus denk, goh nog even tandje harder voetballen . Tegen het eind van de wedstrijd heb ik er nog 3 een keek kunnen verkopen, dus dat was wel lekker. Na de wedstrijd bleken ze toch wel redelijk geintimideerd, want ze kwamen me allemaal netjes een handje geven
  zondag 13 november 2005 @ 21:13:39 #252
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32242367
Nu ben je dus trots omdat je je als een asociaal gedragen hebt?
pi_32242472
Uhm, tjah als je halve team de tering ingeschopt wordt moet iemand het voortouw nemen, vooral als dit dus niet de eerste keer is, maar zo een beetje elke wedstrijd die ze spelen. Een aantal mensen uit ons team zijn dermate bedreigt dat ze weigeren mee te gaan naar de uitwedstrijd.
  zondag 13 november 2005 @ 21:19:15 #254
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_32242536
Vandaag 2-1 gewonnen van Berkhout 3.

We waren amper begonnen of de 0-1 lag al achter onze sluitpost. Ze zetten een minuut na de aftrap een snelle aanval op terwijl wij nog maar amper doorhebben dat er afgetrapt was, waardoor een middenvelder van hen 1 op 1 met de keeper komt en netjes afmaakt. Dat was al een lekkere domper, maar gelukkig pakten we ons spelletje snel op en begonnen we aardig te tikken.

De scheids was ook wel een verhaal apart, we hadden niet onze standaard scheidsrechter, maar een of andere onzekere fluiter. Hij floot elk duel af in het voordeel van ons, terwijl er eigenlijk niets gebeurde. Hierdoor raakte de tegenstander gefrustreerd en begonnen zij slechter, en wij beter te spelen. We kregen een aantal aardige kansen, zelf schoot na een lekkere snelle combinatie vanaf de penaltystip net naast. Maar halverwege de 1e helft viel uit een corner toch de welverdiende gelijkmaker. De eerste helft werd gecompleteerd met 2 gele kaarten voor de tegenstanders vanwege commentaar op de leiding.

De 2e helft ging het spel weer redelijk gelijk op en bleef de arbitrage van een bedenkelijk niveau, waarbij wij nog steeds het beste weg kwamen. Gelukkig viel het derde doelpunt aan de goede kant, ik schiet zlef van een meter of 20 op doel, schot word vlak bij het doel geblokt door een verdediger en onze spits kan in de rebound simpel inschieten. Daarna redelijk rustig de wedstrijd uit kunnen spelen, waarbij Berkhout niet echt gevaarlijk meer kon worden. Zelf nog een vrije trap vanuit de cornerhoek op de paal geschoten, dus weer net niet, maar evnegoed een erg lekkere wedstrijd. We waren allemaal wel tevreden, dus weer positief op naar volgende week. Al hoorde ik wel dat we dan misschien op kunstgras moeten, en dat lijkt me behoorlijk kut, maar ja, we wachten het wel af.

p.s. voor in de openingspost, ik sta sinds een paar weken centraal op het middenveld, of anders in de spits
pi_32242642
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WTF meen je dat serieus?
In Southern Sun
pi_32253716
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen dat soort teams ga je je vanzelf zo gedragen, of het asociaal is of niet valt over te twisten, het is wel noodzakelijk om zelf niet helemaal de tieves geschopt te worden tegen dat soort dwazen

Ikzelf niet gevoetbald gister, mijn vader gaf een feestje smiddags waar ik de catering moest verzorgen. Baalde er wel van, want het weer was super en het veld was lekker nat. Wel even de 1e helft wezen kijken, we speelden tegen Naaldwijk een van de lokale rivalen, wij staan 4e hun staan 10e geloof dus dat zou je op papier makkelijk moeten winnen.
Wedstrijd was niet veel, erg veel balverlies, rommelig spel. Het feit dat we tegenwoordig 18 man hebben (en dus veel te veel wissels) komt het spel niet bepaald ten goede. Met rust stonden we 0-2 voor. Waarna ik weg gegaan ben om de cateraar uit te gaan hangen, later hoorde ik dat het 0-2 is gebleven. We hebben nu 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden 11 doelpunten voor en eentje tegen. Het gaat best lekker dus laatste tijd, volgende week thuis tegen de nummer 3 Taurus die 1 puntje boven ons staan, kijken of we de goede serie dan door kunnen zetten.
pi_32253882
Afgelopen zondag weer met 3-1 gewonnen

Ik werd gebombadeerd tot voorstopper......
Vandaag heb een klein beetje last van mijn benen...... het lopen naar de printer duurt ietsje langer dan normaliter!
  maandag 14 november 2005 @ 12:17:50 #258
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32254983
Het was een rustig weekend, afgelopen weekend. Zaterdag allereerst een wedstrijdje tegen een ploeg uit middenmoot. Net als wij overigens. We speelden vooral tegen onszelf maar dat kon niet voorkomen dat we regelmatig konden scoren. De einduitslag 7-1 is alles behalve geflatteerd en de tegenstander mocht blij zijn dat in de eerste helft het vizier zeker niet op scherp stond. Tot op heden zetten we een leuke reeks neer. Met maar 1 keer verlies (van de koploper) 2 keer winst (1-4 en 7-1) en 5 keer gelijkspel (allen 2-2). We draaien goed mee.

Toen de zondag, het lijkt erop dat ik voorlopig in het eerste sta. Na een goede wedstrijd tussendoor (wegens ziekte vd keeper) en de invalbeurt van vorige week mocht ik dit keer in het eerste starten. Het was een matige wedstrijd waar wij na een minuut of 25 de leiding pakte door een frommelgoal na een vrije trap. Nog voor het half uur stond het alweer 1-1, de laatste man maakte een gigantische blunder/beoordelingsfout en zet de spits van de tegenstander voor mijn neus klaar om in te schieten. Met een gelijke stand de rust in. In de tweede helft weer agressief van start (in positieve zin). Veel jagen en dit al op de helft (rond de 16) van de tegenstander. Toch kon de tegenstander de voorsprong pakken. Nu een gefrommel voor mijn doel. Er werd een corner genomen en ik werd gehinderd door 2 man. (Das nieuw, ben er 1 gewend ) Dus had al vier man voor me. De bal komt laag, wordt 423 x aangeraakt en schiet tussen been en arm door. Maar kon er ook nu weinig aan doen dus. Toen gingen wij nog meer druk zetten en dit resulteerde in de terechte gelijkmaker. Door de laatste man, dus hij had zijn fout redelijjk goed gemaakt.

Nou ja, aan het eind van het verhaal toch weer een punt gepakt met het eerste en dat is dit seizoen al heel wat.

ps, _vaduz_ voor het lijstje, voorlopig is het toch wel Zebra's 1 denk ik.
pi_32262233
Straks om 19.00 uur tegen de hekkensluiter , niet onderschatten in ieder geval
pi_32278110
7-5 gewonnen dus in een hele slechte wedstrijd... maar ja als je zelfs al hele slechte wedstrijden gaat winnen
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:06:11 #261
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32278618
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:49 schreef superjoden het volgende:
7-5 gewonnen dus in een hele slechte wedstrijd... maar ja als je zelfs al hele slechte wedstrijden gaat winnen
Dan zou je op kampioenskoers moeten zijn

ps, damn _Vaduz_ jij bent een stille en snelle
pi_32282087
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Dan zou je op kampioenskoers moeten zijn

ps, damn _Vaduz_ jij bent een stille en snelle
ja laatste 4 wedstrijden gewonnen, staan 4de nu, maar als we onze inhaalwedstrijd winnen 3de en 6 punten achter op de koploper die we over 2 weken treffen. Die moeten we dus eigenlijk winnen en anders spelen we voor de plekken 3 t/m 6 wat op zich ook niet slecht is voor ons
pi_32282438
Wij staan 2e.......

wel 2 wedstrijden meer gespeeld, maar we stonden eerst 8e..... na een reeks van 3 wedstrijden winst sta je ineens weer bovenin te koekeloeren
pi_32284380
Wij van Seolto 5 hebben nu trouwens na 10 wedstrijden een doelsaldo van -40, 8 doelpunten gescoord en 48 tegen.
pi_32328815
Owowo gasten, tijd geleden dat ik hier gepost heb. Ondertussen staan we met ons ploegje netjes onder de middenmoot en aanstaande zaterdag mogen we het klusje klaren tegen koplopert SDC Putten 5! Vorige keer hadden wij het thuis voordeel en desondanks verloren we met 6-1, dus dat komt helemaal goed.

PUTTEN HERE WE COME!
pi_32331833
Gisteren weer gewonnen in de zaal, 7-5 .

Niet dat het jullie iets interesseert, en als het dat al doet kunnen jullie ongetwijfel niet bijhouden over welk team ik het heb. Ik speel namelijk bij 3 zaalteams, en 2 veldteams, maar gelukkig voor jullie post ik alleen de resultaten van mijn zondagveldteam .
pi_32334260
volgende week zaterdag uit naar scheemda 2.... dat wordt lachen. voorspelling 1-4...
pi_32357461
Zaterdag ben ik omroeper tijdens de competitiewedstrijd van m'n team Lekker hardcore om 9.45
Hoi.
pi_32358350
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
Zaterdag ben ik omroeper tijdens de competitiewedstrijd van m'n team Lekker hardcore om 9.45
Spelen jullie zo vroeg?!

Wel lekker wakker worden warm lopen met zulke muziek .
pi_32359376
Gaaf Pekel, met alle ongecensureerde bijnamen wordt dat wel leuk.
That's all folks!
pi_32359558
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Spelen jullie zo vroeg?!
10.30 spelen...tege 9.55 beginnen met de warming-up.
Hoi.
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:50:53 #272
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32363599
Algehele afgelasting dit weekend?
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:38:58 #273
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32364511
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 03:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Algehele afgelasting dit weekend?
Zal wel meevallen toch? Of is het al bekend bij jou?
pi_32364684
morgen weer voor het eerst sinds jaren op het veld voetballen... moet invallen in het elftal van een maat van me. Wel gelijk helemaal naar Zeeland om een partijtje te ballen
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:18:40 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32365110
gisteravond weer getraind en het liep voor geen meter.

hopen dat het morgen wel beter gaat, want dan staat er een derby tegen SC genemuiden op het programma. We lussen die tapijtvreters rauw
pi_32368751
Koolrapen, tapijtvreters, leuke bijnamen hebben ze in Genemuiden.

Morgen een lastige uitwedstrijd tegen Daarle. De terugwedstrijd alweer, thuis verloren we terecht met 2-0.
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:10:32 #277
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32372006
Ik laat de thuiswedstrijd tegen Garmerwolde En Omstreken even aan me voorbij gaan. Ik heb al een tijdje last van m'n hak en zondag heb ik een rapporteur langs de lijn staan als ik moet fluiten. Nooit gedacht dat ik deze prioriteiten zou hebben.
pi_32374935
Whehe, gaat die rapporteur kijken of je het niveau aankunt?
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:48:31 #279
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32374988
Nee, hij gaat een goed rapport schrijven waardoor ik na de winterstop al promoveer. Is de bedoeling. Hopelijk houden de corpsballen van Forward zich een beetje gedeisd.
pi_32375027
Oke goed zeg, heb je ook ambities als scheidsrechter?
That's all folks!
pi_32375051
welk niveau fluit je nu dan? Forward 1voetbalt toch wel redelijk hoog...
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:53:28 #282
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375149
Ik moet Forward 2 fluiten, dat is reserve 2e klasse. Ik fluit nu reserve 1e of 2e klasse iedere zondag. Ambities weet ik niet. Ik vind het nu nog leuk, eigenlijk steeds leuker. Ze proberen me een beetje te pushen, maar ik blijf voorlopig ook nog zelf voetballen en zo. Ik doe gewoon wat ik leuk vind.

'Plannen heeft geen zin in de voetballerij'
pi_32375219
Heerlijk cliche, goed dat je je niet laat pushen.
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:58:55 #284
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375321
Ik word voorgedragen voor promotie, dan krijg ik na de winterstop alleen nog maar standaardteams. Mijn allereerste wedstrijd voor de KNVB was ook tussen twee standaardteams. Een heerlijke wedstrijd. Het voetbal is minder dan in de reserve 1e klasse, je hebt je handen vol als scheidsrechter, maar eerste elftallen vertegenwoordigen een klein dorp uit de omgeving, dat blijft toch mooier dan een clean voetballend 2e elftal. Heeft puur met sfeer te maken. Ook word je als je 'de scheids van het eerste' bent met alle egards ontvangen, dat is ook wel grappig altijd.
pi_32375323
Schitterend gesproken
Vriend van mij is 22 en fluit 3e klasse zaterdag (en reserve hoofdklasse) maar ik hoorde dat zelfs hij wat aan de oude kant is om echt hoog (bijv eerste divisie als hij het zou willen) te kunnen fluiten, dan zou hij meteen weer moeten promoveren. En ik maar denken dat hij zo jong was... zoveel scheidsrechters zijn er tenslotte niet.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:00:34 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375377
Ja. Ik vraag me af of het goed is of je met zo'n insteek (van het betaalde voetbal willen halen) er aan begint. Hij vindt het waarschijnlijk ook gewoon leuk.

Je geeft toch iets terug aan de sport waar je altijd zo veel plezier aan hebt beleefd. Het is ook wel goed voor je eigen ontwikkeling denk ik. Is weer eens wat anders.
pi_32375478
Ik heb er wel eens aan gedacht om te gaan fluiten, maar voorlopig hou ik het nog bij alleen voetballen.
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:05:21 #288
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375534
Je hebt je lengte al mee geloof ik hè.
pi_32375604
idd, maar de knvb zit jonge mensen die een beetje kunnen fluiten wel meteen achterna om door te gaan (promoveren) volgens mij. Als je jong genoeg bent en een beetje talent hebt word je al snel op een traject richting betaald voetbal gezet. Terwijl oudere mensen automatisch minder kans maken (wel met voetbalervaring ook al is het niet bijzonder hoog). Ik ben het met je eens of dit wel een goede insteek voor het scheidsrechteren is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gollemrulez op 18-11-2005 16:09:26 (mooi zo'n veredelde slowchat) ]
pi_32375907
zondag om half 10 hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
pi_32377043
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
zondag om half 10 hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
[afbeelding]
Hopelijk schiet je voortaan met meer richting en gevoel op goal

Succes he
pi_32378702
Misschien dat ik me in 2006 eens opgeef voor zo'n scheidsrechtercurcus. Lijkt me wel leuk. .

[ Bericht 6% gewijzigd door pekel op 18-11-2005 18:40:54 ]
Hoi.
pi_32381398
morgen nog niet voetballen, ben nog steeds geblesseerd, spiertje in de knie verrekt, leek alsof ie er niet meer zat. de balans was zoek daar, elke minuut knakte die door.
woensdag nog een ongeluk gehad op werk, waar ik een elektrische stapelaar over m'n hak liet rijden. enkel gekneusd, paar diepe wonden en dikke blauwe plekken, en mijn voet is anderhalf keer zo dik.
pi_32393051
quote:
[afbeelding]
die heb ik ook , alleen nog maar 1 keer mee gevoetbald
pi_32393383
quote:
[afbeelding]
afgeleverd? via internet besteld dus?

ik speel vandaag tegen de koploper MVV '27, wat tevens een derby is... heb er dus wel zin in
pi_32393511
Deze schoenen heb ik nu al een tijdje.. Ze voetballen heerlijk, of het komt door het kangoeroeleer of de naam dat weet ik niet. Binnenkort maar weer een nieuw paar aanschaffen.
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:37:18 #297
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32393535
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Incolumis het volgende:
morgen nog niet voetballen, ben nog steeds geblesseerd, spiertje in de knie verrekt, leek alsof ie er niet meer zat. de balans was zoek daar, elke minuut knakte die door.
woensdag nog een ongeluk gehad op werk, waar ik een elektrische stapelaar over m'n hak liet rijden. enkel gekneusd, paar diepe wonden en dikke blauwe plekken, en mijn voet is anderhalf keer zo dik.
ooow dat is geen goed nieuws

Wij moeten tegen De Tubanters1897 12. Hopen op een overwinning.
pi_32394629
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef superjoden het volgende:

[..]

die heb ik ook , alleen nog maar 1 keer mee gevoetbald
En hoe voetballen ze? De punt ziet er nogal lomp uit met dat plastic...
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef keijz het volgende:

[..]

afgeleverd? via internet besteld dus?
Ja, eBay. Bij mn vorig paar moest ik eerst tig winkels af voor betaalbare zwarte Pumas.
pi_32394809
tss en de tegenstander belt weer eens af.... -zucht- Zelf voetballen is toch leuker dan weer wissel zitten bij t 1e...
pi_32394887
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt je lengte al mee geloof ik hè.
Dat zeker, zou al een hele hoop aanzien met zich meebrengen.
That's all folks!
pi_32400161
6-0 verloren van de koploper

3 keepersfouten en 2 100% kansen voor onze spits zorgden er al voor dat de wedstrijd met de rust al gespeeld was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')