abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32241607
Overigens liep de wedstrijd die ik met 12e speelde wederom uit de hand, en hoe kan het ook anders dan met een tegenstander als Sporting Noord, volkomen agressieve randdebielen. In 2e helft sloeg bij 1 van hun de stoppen door, rende naar onze spits en gaf hem een flying kick in ze buik. De scheids heeft omwille van de rust deze gast laten staan. Maar 2 minuten later begon het gelazer alweer met die gasten. Ik werd toen goed pissed vooral omdat die zelfde gast een teamgenoot uitschold voor vuile kankerlijer, extra pijnlijk omdat een halfjaar terug zijn vrouw is overleden aan kanker. Uit wraak ben ik toen even een dueletjes in gegaan met vollesprint gestrekt been . En met 105 kilo komt dat redelijk hard aan . Gelijk had ik 7 van die dwazen op me nek die allemaal begonnen te dreigen dat ze me na de wedstrijd wel even zouden komen opzoeken. Ik ben niet zo bang uitgevallen dus denk, goh nog even tandje harder voetballen . Tegen het eind van de wedstrijd heb ik er nog 3 een keek kunnen verkopen, dus dat was wel lekker. Na de wedstrijd bleken ze toch wel redelijk geintimideerd, want ze kwamen me allemaal netjes een handje geven
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 november 2005 @ 21:13:39 #252
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32242367
Nu ben je dus trots omdat je je als een asociaal gedragen hebt?
pi_32242472
Uhm, tjah als je halve team de tering ingeschopt wordt moet iemand het voortouw nemen, vooral als dit dus niet de eerste keer is, maar zo een beetje elke wedstrijd die ze spelen. Een aantal mensen uit ons team zijn dermate bedreigt dat ze weigeren mee te gaan naar de uitwedstrijd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 november 2005 @ 21:19:15 #254
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_32242536
Vandaag 2-1 gewonnen van Berkhout 3.

We waren amper begonnen of de 0-1 lag al achter onze sluitpost. Ze zetten een minuut na de aftrap een snelle aanval op terwijl wij nog maar amper doorhebben dat er afgetrapt was, waardoor een middenvelder van hen 1 op 1 met de keeper komt en netjes afmaakt. Dat was al een lekkere domper, maar gelukkig pakten we ons spelletje snel op en begonnen we aardig te tikken.

De scheids was ook wel een verhaal apart, we hadden niet onze standaard scheidsrechter, maar een of andere onzekere fluiter. Hij floot elk duel af in het voordeel van ons, terwijl er eigenlijk niets gebeurde. Hierdoor raakte de tegenstander gefrustreerd en begonnen zij slechter, en wij beter te spelen. We kregen een aantal aardige kansen, zelf schoot na een lekkere snelle combinatie vanaf de penaltystip net naast. Maar halverwege de 1e helft viel uit een corner toch de welverdiende gelijkmaker. De eerste helft werd gecompleteerd met 2 gele kaarten voor de tegenstanders vanwege commentaar op de leiding.

De 2e helft ging het spel weer redelijk gelijk op en bleef de arbitrage van een bedenkelijk niveau, waarbij wij nog steeds het beste weg kwamen. Gelukkig viel het derde doelpunt aan de goede kant, ik schiet zlef van een meter of 20 op doel, schot word vlak bij het doel geblokt door een verdediger en onze spits kan in de rebound simpel inschieten. Daarna redelijk rustig de wedstrijd uit kunnen spelen, waarbij Berkhout niet echt gevaarlijk meer kon worden. Zelf nog een vrije trap vanuit de cornerhoek op de paal geschoten, dus weer net niet, maar evnegoed een erg lekkere wedstrijd. We waren allemaal wel tevreden, dus weer positief op naar volgende week. Al hoorde ik wel dat we dan misschien op kunstgras moeten, en dat lijkt me behoorlijk kut, maar ja, we wachten het wel af.

p.s. voor in de openingspost, ik sta sinds een paar weken centraal op het middenveld, of anders in de spits
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_32242642
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WTF meen je dat serieus?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32253716
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen dat soort teams ga je je vanzelf zo gedragen, of het asociaal is of niet valt over te twisten, het is wel noodzakelijk om zelf niet helemaal de tieves geschopt te worden tegen dat soort dwazen

Ikzelf niet gevoetbald gister, mijn vader gaf een feestje smiddags waar ik de catering moest verzorgen. Baalde er wel van, want het weer was super en het veld was lekker nat. Wel even de 1e helft wezen kijken, we speelden tegen Naaldwijk een van de lokale rivalen, wij staan 4e hun staan 10e geloof dus dat zou je op papier makkelijk moeten winnen.
Wedstrijd was niet veel, erg veel balverlies, rommelig spel. Het feit dat we tegenwoordig 18 man hebben (en dus veel te veel wissels) komt het spel niet bepaald ten goede. Met rust stonden we 0-2 voor. Waarna ik weg gegaan ben om de cateraar uit te gaan hangen, later hoorde ik dat het 0-2 is gebleven. We hebben nu 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden 11 doelpunten voor en eentje tegen. Het gaat best lekker dus laatste tijd, volgende week thuis tegen de nummer 3 Taurus die 1 puntje boven ons staan, kijken of we de goede serie dan door kunnen zetten.
pi_32253882
Afgelopen zondag weer met 3-1 gewonnen

Ik werd gebombadeerd tot voorstopper......
Vandaag heb een klein beetje last van mijn benen...... het lopen naar de printer duurt ietsje langer dan normaliter!
  maandag 14 november 2005 @ 12:17:50 #258
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32254983
Het was een rustig weekend, afgelopen weekend. Zaterdag allereerst een wedstrijdje tegen een ploeg uit middenmoot. Net als wij overigens. We speelden vooral tegen onszelf maar dat kon niet voorkomen dat we regelmatig konden scoren. De einduitslag 7-1 is alles behalve geflatteerd en de tegenstander mocht blij zijn dat in de eerste helft het vizier zeker niet op scherp stond. Tot op heden zetten we een leuke reeks neer. Met maar 1 keer verlies (van de koploper) 2 keer winst (1-4 en 7-1) en 5 keer gelijkspel (allen 2-2). We draaien goed mee.

Toen de zondag, het lijkt erop dat ik voorlopig in het eerste sta. Na een goede wedstrijd tussendoor (wegens ziekte vd keeper) en de invalbeurt van vorige week mocht ik dit keer in het eerste starten. Het was een matige wedstrijd waar wij na een minuut of 25 de leiding pakte door een frommelgoal na een vrije trap. Nog voor het half uur stond het alweer 1-1, de laatste man maakte een gigantische blunder/beoordelingsfout en zet de spits van de tegenstander voor mijn neus klaar om in te schieten. Met een gelijke stand de rust in. In de tweede helft weer agressief van start (in positieve zin). Veel jagen en dit al op de helft (rond de 16) van de tegenstander. Toch kon de tegenstander de voorsprong pakken. Nu een gefrommel voor mijn doel. Er werd een corner genomen en ik werd gehinderd door 2 man. (Das nieuw, ben er 1 gewend ) Dus had al vier man voor me. De bal komt laag, wordt 423 x aangeraakt en schiet tussen been en arm door. Maar kon er ook nu weinig aan doen dus. Toen gingen wij nog meer druk zetten en dit resulteerde in de terechte gelijkmaker. Door de laatste man, dus hij had zijn fout redelijjk goed gemaakt.

Nou ja, aan het eind van het verhaal toch weer een punt gepakt met het eerste en dat is dit seizoen al heel wat.

ps, _vaduz_ voor het lijstje, voorlopig is het toch wel Zebra's 1 denk ik.
Live life to the Ender :D
pi_32262233
Straks om 19.00 uur tegen de hekkensluiter , niet onderschatten in ieder geval
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_32278110
7-5 gewonnen dus in een hele slechte wedstrijd... maar ja als je zelfs al hele slechte wedstrijden gaat winnen
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:06:11 #261
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32278618
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:49 schreef superjoden het volgende:
7-5 gewonnen dus in een hele slechte wedstrijd... maar ja als je zelfs al hele slechte wedstrijden gaat winnen
Dan zou je op kampioenskoers moeten zijn

ps, damn _Vaduz_ jij bent een stille en snelle
pi_32282087
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Dan zou je op kampioenskoers moeten zijn

ps, damn _Vaduz_ jij bent een stille en snelle
ja laatste 4 wedstrijden gewonnen, staan 4de nu, maar als we onze inhaalwedstrijd winnen 3de en 6 punten achter op de koploper die we over 2 weken treffen. Die moeten we dus eigenlijk winnen en anders spelen we voor de plekken 3 t/m 6 wat op zich ook niet slecht is voor ons
pi_32282438
Wij staan 2e.......

wel 2 wedstrijden meer gespeeld, maar we stonden eerst 8e..... na een reeks van 3 wedstrijden winst sta je ineens weer bovenin te koekeloeren
pi_32284380
Wij van Seolto 5 hebben nu trouwens na 10 wedstrijden een doelsaldo van -40, 8 doelpunten gescoord en 48 tegen.
pi_32328815
Owowo gasten, tijd geleden dat ik hier gepost heb. Ondertussen staan we met ons ploegje netjes onder de middenmoot en aanstaande zaterdag mogen we het klusje klaren tegen koplopert SDC Putten 5! Vorige keer hadden wij het thuis voordeel en desondanks verloren we met 6-1, dus dat komt helemaal goed.

PUTTEN HERE WE COME!
pi_32331833
Gisteren weer gewonnen in de zaal, 7-5 .

Niet dat het jullie iets interesseert, en als het dat al doet kunnen jullie ongetwijfel niet bijhouden over welk team ik het heb. Ik speel namelijk bij 3 zaalteams, en 2 veldteams, maar gelukkig voor jullie post ik alleen de resultaten van mijn zondagveldteam .
pi_32334260
volgende week zaterdag uit naar scheemda 2.... dat wordt lachen. voorspelling 1-4...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32357461
Zaterdag ben ik omroeper tijdens de competitiewedstrijd van m'n team Lekker hardcore om 9.45
Hoi.
pi_32358350
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
Zaterdag ben ik omroeper tijdens de competitiewedstrijd van m'n team Lekker hardcore om 9.45
Spelen jullie zo vroeg?!

Wel lekker wakker worden warm lopen met zulke muziek .
pi_32359376
Gaaf Pekel, met alle ongecensureerde bijnamen wordt dat wel leuk.
That's all folks!
pi_32359558
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Spelen jullie zo vroeg?!
10.30 spelen...tege 9.55 beginnen met de warming-up.
Hoi.
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:50:53 #272
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32363599
Algehele afgelasting dit weekend?
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:38:58 #273
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32364511
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 03:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Algehele afgelasting dit weekend?
Zal wel meevallen toch? Of is het al bekend bij jou?
pi_32364684
morgen weer voor het eerst sinds jaren op het veld voetballen... moet invallen in het elftal van een maat van me. Wel gelijk helemaal naar Zeeland om een partijtje te ballen
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:18:40 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32365110
gisteravond weer getraind en het liep voor geen meter.

hopen dat het morgen wel beter gaat, want dan staat er een derby tegen SC genemuiden op het programma. We lussen die tapijtvreters rauw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_32368751
Koolrapen, tapijtvreters, leuke bijnamen hebben ze in Genemuiden.

Morgen een lastige uitwedstrijd tegen Daarle. De terugwedstrijd alweer, thuis verloren we terecht met 2-0.
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:10:32 #277
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32372006
Ik laat de thuiswedstrijd tegen Garmerwolde En Omstreken even aan me voorbij gaan. Ik heb al een tijdje last van m'n hak en zondag heb ik een rapporteur langs de lijn staan als ik moet fluiten. Nooit gedacht dat ik deze prioriteiten zou hebben.
pi_32374935
Whehe, gaat die rapporteur kijken of je het niveau aankunt?
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:48:31 #279
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32374988
Nee, hij gaat een goed rapport schrijven waardoor ik na de winterstop al promoveer. Is de bedoeling. Hopelijk houden de corpsballen van Forward zich een beetje gedeisd.
pi_32375027
Oke goed zeg, heb je ook ambities als scheidsrechter?
That's all folks!
pi_32375051
welk niveau fluit je nu dan? Forward 1voetbalt toch wel redelijk hoog...
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:53:28 #282
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375149
Ik moet Forward 2 fluiten, dat is reserve 2e klasse. Ik fluit nu reserve 1e of 2e klasse iedere zondag. Ambities weet ik niet. Ik vind het nu nog leuk, eigenlijk steeds leuker. Ze proberen me een beetje te pushen, maar ik blijf voorlopig ook nog zelf voetballen en zo. Ik doe gewoon wat ik leuk vind.

'Plannen heeft geen zin in de voetballerij'
pi_32375219
Heerlijk cliche, goed dat je je niet laat pushen.
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:58:55 #284
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375321
Ik word voorgedragen voor promotie, dan krijg ik na de winterstop alleen nog maar standaardteams. Mijn allereerste wedstrijd voor de KNVB was ook tussen twee standaardteams. Een heerlijke wedstrijd. Het voetbal is minder dan in de reserve 1e klasse, je hebt je handen vol als scheidsrechter, maar eerste elftallen vertegenwoordigen een klein dorp uit de omgeving, dat blijft toch mooier dan een clean voetballend 2e elftal. Heeft puur met sfeer te maken. Ook word je als je 'de scheids van het eerste' bent met alle egards ontvangen, dat is ook wel grappig altijd.
pi_32375323
Schitterend gesproken
Vriend van mij is 22 en fluit 3e klasse zaterdag (en reserve hoofdklasse) maar ik hoorde dat zelfs hij wat aan de oude kant is om echt hoog (bijv eerste divisie als hij het zou willen) te kunnen fluiten, dan zou hij meteen weer moeten promoveren. En ik maar denken dat hij zo jong was... zoveel scheidsrechters zijn er tenslotte niet.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:00:34 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375377
Ja. Ik vraag me af of het goed is of je met zo'n insteek (van het betaalde voetbal willen halen) er aan begint. Hij vindt het waarschijnlijk ook gewoon leuk.

Je geeft toch iets terug aan de sport waar je altijd zo veel plezier aan hebt beleefd. Het is ook wel goed voor je eigen ontwikkeling denk ik. Is weer eens wat anders.
pi_32375478
Ik heb er wel eens aan gedacht om te gaan fluiten, maar voorlopig hou ik het nog bij alleen voetballen.
That's all folks!
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:05:21 #288
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32375534
Je hebt je lengte al mee geloof ik hè.
pi_32375604
idd, maar de knvb zit jonge mensen die een beetje kunnen fluiten wel meteen achterna om door te gaan (promoveren) volgens mij. Als je jong genoeg bent en een beetje talent hebt word je al snel op een traject richting betaald voetbal gezet. Terwijl oudere mensen automatisch minder kans maken (wel met voetbalervaring ook al is het niet bijzonder hoog). Ik ben het met je eens of dit wel een goede insteek voor het scheidsrechteren is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gollemrulez op 18-11-2005 16:09:26 (mooi zo'n veredelde slowchat) ]
pi_32375907
zondag om half 10 hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
pi_32377043
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
zondag om half 10 hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
[afbeelding]
Hopelijk schiet je voortaan met meer richting en gevoel op goal

Succes he
pi_32378702
Misschien dat ik me in 2006 eens opgeef voor zo'n scheidsrechtercurcus. Lijkt me wel leuk. .

[ Bericht 6% gewijzigd door pekel op 18-11-2005 18:40:54 ]
Hoi.
pi_32381398
morgen nog niet voetballen, ben nog steeds geblesseerd, spiertje in de knie verrekt, leek alsof ie er niet meer zat. de balans was zoek daar, elke minuut knakte die door.
woensdag nog een ongeluk gehad op werk, waar ik een elektrische stapelaar over m'n hak liet rijden. enkel gekneusd, paar diepe wonden en dikke blauwe plekken, en mijn voet is anderhalf keer zo dik.
pi_32393051
quote:
[afbeelding]
die heb ik ook , alleen nog maar 1 keer mee gevoetbald
pi_32393383
quote:
[afbeelding]
afgeleverd? via internet besteld dus?

ik speel vandaag tegen de koploper MVV '27, wat tevens een derby is... heb er dus wel zin in
pi_32393511
Deze schoenen heb ik nu al een tijdje.. Ze voetballen heerlijk, of het komt door het kangoeroeleer of de naam dat weet ik niet. Binnenkort maar weer een nieuw paar aanschaffen.
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:37:18 #297
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32393535
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Incolumis het volgende:
morgen nog niet voetballen, ben nog steeds geblesseerd, spiertje in de knie verrekt, leek alsof ie er niet meer zat. de balans was zoek daar, elke minuut knakte die door.
woensdag nog een ongeluk gehad op werk, waar ik een elektrische stapelaar over m'n hak liet rijden. enkel gekneusd, paar diepe wonden en dikke blauwe plekken, en mijn voet is anderhalf keer zo dik.
ooow dat is geen goed nieuws

Wij moeten tegen De Tubanters1897 12. Hopen op een overwinning.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32394629
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef superjoden het volgende:

[..]

die heb ik ook , alleen nog maar 1 keer mee gevoetbald
En hoe voetballen ze? De punt ziet er nogal lomp uit met dat plastic...
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef keijz het volgende:

[..]

afgeleverd? via internet besteld dus?
Ja, eBay. Bij mn vorig paar moest ik eerst tig winkels af voor betaalbare zwarte Pumas.
pi_32394809
tss en de tegenstander belt weer eens af.... -zucht- Zelf voetballen is toch leuker dan weer wissel zitten bij t 1e...
pi_32394887
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt je lengte al mee geloof ik hè.
Dat zeker, zou al een hele hoop aanzien met zich meebrengen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')