Hopelijk schiet je voortaan met meer richting en gevoel op goalquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
zondag om half 10hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
![]()
[afbeelding]
die heb ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
zondag om half 10hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
![]()
[afbeelding]
afgeleverd? via internet besteld dus?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
![]()
[afbeelding]
ooow dat is geen goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Incolumis het volgende:
morgen nog niet voetballen, ben nog steeds geblesseerd, spiertje in de knie verrekt, leek alsof ie er niet meer zat. de balans was zoek daar, elke minuut knakte die door.
woensdag nog een ongeluk gehad op werk, waar ik een elektrische stapelaar over m'n hak liet rijden. enkel gekneusd, paar diepe wonden en dikke blauwe plekken, en mijn voet is anderhalf keer zo dik.
En hoe voetballen ze? De punt ziet er nogal lomp uit met dat plastic...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef superjoden het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen nog maar 1 keer mee gevoetbald
![]()
Ja, eBay. Bij mn vorig paar moest ik eerst tig winkels af voor betaalbare zwarte Pumas.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef keijz het volgende:
[..]
afgeleverd? via internet besteld dus?
Dat zeker, zou al een hele hoop aanzien met zich meebrengen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt je lengte al mee geloof ik hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |