Het was een rustig weekend, afgelopen weekend. Zaterdag allereerst een wedstrijdje tegen een ploeg uit middenmoot. Net als wij overigens. We speelden vooral tegen onszelf maar dat kon niet voorkomen dat we regelmatig konden scoren. De einduitslag 7-1 is alles behalve geflatteerd en de tegenstander mocht blij zijn dat in de eerste helft het vizier zeker niet op scherp stond. Tot op heden zetten we een leuke reeks neer. Met maar 1 keer verlies (van de koploper) 2 keer winst (1-4 en 7-1) en 5 keer gelijkspel (allen 2-2). We draaien goed mee.
Toen de zondag, het lijkt erop dat ik voorlopig in het eerste sta. Na een goede wedstrijd tussendoor (wegens ziekte vd keeper) en de invalbeurt van vorige week mocht ik dit keer in het eerste starten. Het was een matige wedstrijd waar wij na een minuut of 25 de leiding pakte door een frommelgoal na een vrije trap. Nog voor het half uur stond het alweer 1-1, de laatste man maakte een gigantische blunder/beoordelingsfout en zet de spits van de tegenstander voor mijn neus klaar om in te schieten. Met een gelijke stand de rust in. In de tweede helft weer agressief van start (in positieve zin). Veel jagen en dit al op de helft (rond de 16) van de tegenstander. Toch kon de tegenstander de voorsprong pakken. Nu een gefrommel voor mijn doel. Er werd een corner genomen en ik werd gehinderd door 2 man. (Das nieuw, ben er 1 gewend
![]()
) Dus had al vier man voor me. De bal komt laag, wordt 423 x aangeraakt en schiet tussen been en arm door. Maar kon er ook nu weinig aan doen dus. Toen gingen wij nog meer druk zetten en dit resulteerde in de terechte gelijkmaker. Door de laatste man, dus hij had zijn fout redelijjk goed gemaakt.
Nou ja, aan het eind van het verhaal toch weer een punt gepakt met het eerste en dat is dit seizoen al heel wat.
ps, _vaduz_ voor het lijstje, voorlopig is het toch wel Zebra's 1 denk ik.