Das kut pekel, succes ermee.
Wij afgelopen zondag tegen de nr 4 van de competitie (al zegt dat niet zo heel veel omdat de stand nogal vertekend is). Na 3 nederlagen op rij werd het wel weer eens tijd voor een overwinning. We begonnen erg goed zowaar, leuke driehoekjes, combinaties, en een paar kleine kansen, echter na 20 minuten stonden we met 0-2 achter, door 2 van richting veranderde schoten. Gelukkig voor rust nog de 2-2 kunnen maken, vlak na rust maakte hun uit een counter 2-3. Het bleef bij ons gewoon lekker lopen alleen hadden we wel erg veel kansen nodig om te scoren..uiteindelijk de 3-3 en 4-3 kunnen maken, waarna hun om een rare reden de keeper wisselden, de reservekeeper kon er werkelijk waar geen hout van en we liepen vrij simpel uit naar 6-3. Ondertussen kreeg onze spits nog ruzie met hun vlagger die in de eerste helft al 3 biertjes naar binnen had zitten kantelen (om 11 uur s'ochtends..) die vent miste echt een paar contactpuntjes her en der, wat een idioot, constant schreeuwen en bij elke bal naar voren ging de vlag omhoog. Maargoed, leuke overwinning zelf best aardig gespeeld, weinig echt te doen gehad, doelpunten kon ik vrij weinig aan doen en alleen bij 2-2 had ik een 'moeilijke' redding waarbij ik gestrekt naar de hoek moest.
As. zondag een oefenwedstrijdje tegen het elftal van een collega van een teamgenoot..schijnt dat die lui best hoog voetballen, al is dat niet lastig als je het vergelijkt met ons (8e klasse
![]()
)