abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31487629
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:55 schreef Gershom het volgende:
Geintresseerd in paar foto's van onze wedstrijden? Kijk:

[knip]

Veel plezier
Leuk.
That's all folks!
pi_31489267
Gershom? Ik zou wel eens een oefenwedstrijdje tegen jullie willen spelen. . M'n trainer wil ook graag oefenwedstrijden tegen 2de/1ste divisieclubs. . Misschien ergens tegen het end van de winterstop?

[ Bericht 14% gewijzigd door pekel op 16-10-2005 15:43:44 ]
Hoi.
pi_31492866
Lijkt me leuk Ik kan wel wat regelen met mijn trainer
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:22:27 #29
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_31495093
Vandaag overtuigend 6-0 gewonnen. Zelf mocht ik de eerste helft vlaggen, maar toch in de 2e helft mn eerste doelpuntje van het seizoen meegepakt. Ik kwam alleen op de keeper af en schoot eenvoudig in, terwijl ik exact dezelfde situatie 5 minuten daarvoor gefaald had.
De tegenstander was ook behoorlijk met de botte bijl aan het hakken, er werden mensen neergehaald terwijl de bal niet eens in de buurt was. Gevolg was dat ik een willekeurige speler ook maar even onder de zoden heb gewerkt, waarbij ik de vrije trap meekreeg
Maar nu dus 12 punten uit 4 wedstrijden en een doelsaldo van 21 voor en 6 tegen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:35:51 #30
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31495376
Gistermiddag moesten wij om 14:30 thuis aantreden tegen Noordscheschut op papier niet zo'n heel moeilijke tegenstander, maar omdat zij een 4-4-2 systeem spelen en wij 4-3-3 ging het dus moeilijker dan gedacht en al snel kwamen binnen een kwartier spelen op een 0-2 achterstand. We hebben voor rust nog met wat klutswerk de 2-2 van kunnen maken. In de 2e helft ging het wel beter maar toen kregen we na een half uur spelen weer een tegen doelpunt te verwerken. We probeerde veel druk te zetten en een 10 voor kwam daar dan die 3-3 en toen dachten we maken er nog nog 4-3 van uit een vrije trap. de eindstand werd door een vrije trap op 5-3 bepaald. 3 doelpunten in de laatste 10 minuten
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31508857
vanavond is het weer zover.... op naar de subtop

Erasmusch,Bliksem en Stpan ook in hetzelfde elftal spelend?

SJ is verdediger voor de OP , op nr. 4
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:47:17 #32
73091 Vom
de Cowboy
pi_31515659
Afgelopen zaterdag heeft m'n team weer gewonnen.
Dit keer met 3-0, een verbetering ten opzichte van vorig jaar want toen bleven we tegen dezelfde tegenstander op 1-1 steken.

Toen het 2-0 stond in ons voordeel was er een klein opstootje wat resulteerde in een rode kaart voor 1 van de tegenstanders. Toen deze na de wedstrijd in de bestuurskamer vernam dat de kaart doorgegeven zou worden kwam daarop resuluut uit des mans mond: "Dan stop ik met voetbal "
De huillie
Ach niet zo gek he als je de scheids uitmaakt voor blinde mongool
Later nog 3-0 geworden en vonden we het wel welletjes

Deze zaterdag een oefenwedstrijd waarin ik m'n rentree ga maken
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_31526002
kutzooi... 6-5 verloren na met 5-3 te hebben voorgestaan. we geven het net als vorige week zelf weer helemaal weg. in plaats van dat je 12 punten uit 4 wedstrijden moet hebben staan we er pas op 4 . Ach ja shit happens
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:06:15 #34
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31579328
Afgelopen weekend maar snel vergeten. Moesten tegen de koploper en 8 van de 11 basisspelers waren niet voor 06.30 uur thuis. Toch geflatteerd met 1-4 verloren. Erg jammer van de instelling. Komend weekend vrij en dan maar zien hoe het daarna gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ender_W op 21-10-2005 08:24:18 ]
Live life to the Ender :D
pi_31589232
Streep het kampioen worden maar met een hele dikke stift door. Heb vanavond op de training m'n kuitspier gescheurd en kan de komende weken wel vergeten. Er is geen andere B-junioren keeper die het niveau aankan c.q. kan keepen, dus er wordt deze en volgende week een speler het vak keepen aangeleerd en hopelijk is die voor volgende week zaterdag 3de divisie-keeper waardig. . Ik kan het schoppen tegen een bal de komende paar weken iig wel vergeten....
Hoi.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:26:32 #36
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31597973
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
Streep het kampioen worden maar met een hele dikke stift door. Heb vanavond op de training m'n kuitspier gescheurd en kan de komende weken wel vergeten. Er is geen andere B-junioren keeper die het niveau aankan c.q. kan keepen, dus er wordt deze en volgende week een speler het vak keepen aangeleerd en hopelijk is die voor volgende week zaterdag 3de divisie-keeper waardig. . Ik kan het schoppen tegen een bal de komende paar weken iig wel vergeten....
Das kut, sterkte.

Maareh, is de tweede keeper (ik neem aan dat er wel een B2/3/4 enzo zijn) zo slecht dat je een noodsprong moet maken om een veldspeler snel te leren keepen?? En zou die in 1 week echt beter worden als een keeper met ervaring?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:15:50 #37
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31598526
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
das kut pekel sterkte de komende tijd

wij spelen zaterdag een inhaal wedstrijd tegen buurman Olympia '28. Het zal wel lastig gaan omdat ze niet willen afgaan tegen ons, en alleen hun moeten spelen. Dus ze kunnen mensen uit een hoger 11tal gaan halen.

overigens alle thuis wedstrijd van Olympia'28 morgen zijn derby's ze moeten allemaal tegen ploegen van Desz 9 punten gaan Desz uit Hasselt mee nemen

over de training gisteravond ben ik redelijk tevreden over. We moesten afwerken op doel alleen over partij spelen ben ik wat minder tevreden.
AFC Ajax 4 ever
pi_31600957
Das zwaar klote Pekel, voor jou en voor je elftal. Ook nog eens jammer dat jullie erg dun in de keepers zitten. Je hebt dus niet zoveel vertrouwen in je opvolger, ook al is het eigenlijk een speler?
That's all folks!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:43:11 #39
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31601133
Mijn training was groots.... de hele selectie is vrij dit weekend. Daarom een onderling toernooi tussen de spelers onderling. Iedereen moest ¤ 2,50 inleggen. En mijn team won de finale (met 10-2) tegen het team van de trainer zelf. Was dus feestje achteraf. Wel laat thuis.

Echt apart, wordt er om geld gespeeld is iedereen ineens fanatiek en in vorm
pi_31601191
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef superjoden het volgende:
vanavond is het weer zover.... op naar de subtop

Erasmusch,Bliksem en Stpan ook in hetzelfde elftal spelend?

SJ is verdediger voor de OP , op nr. 4
Erasmusch en ik wel, Stpan in een ander.
pi_31601259
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Das zwaar klote Pekel, voor jou en voor je elftal. Ook nog eens jammer dat jullie erg dun in de keepers zitten. Je hebt dus niet zoveel vertrouwen in je opvolger, ook al is het eigenlijk een speler?
We hebben 2 spelers die er wel aanleg voor hebben. Deze week wordt hun techniek wat bijgeschaafd door mijn keeperstrainer en dan moet het hopelijk wel goed zitten. . Maar als ik dus in het ergste geval meer dan 6 weken aan de kant zit, kunnen die 2 spelers best wel aardig goed worden. 6 weken keeperstraining kan veel met je doen. .

Ik loop nu trouwens op krukken, lopen gaat niet meer.
Hoi.
pi_31601841
Das kut pekel, succes ermee.

Wij afgelopen zondag tegen de nr 4 van de competitie (al zegt dat niet zo heel veel omdat de stand nogal vertekend is). Na 3 nederlagen op rij werd het wel weer eens tijd voor een overwinning. We begonnen erg goed zowaar, leuke driehoekjes, combinaties, en een paar kleine kansen, echter na 20 minuten stonden we met 0-2 achter, door 2 van richting veranderde schoten. Gelukkig voor rust nog de 2-2 kunnen maken, vlak na rust maakte hun uit een counter 2-3. Het bleef bij ons gewoon lekker lopen alleen hadden we wel erg veel kansen nodig om te scoren..uiteindelijk de 3-3 en 4-3 kunnen maken, waarna hun om een rare reden de keeper wisselden, de reservekeeper kon er werkelijk waar geen hout van en we liepen vrij simpel uit naar 6-3. Ondertussen kreeg onze spits nog ruzie met hun vlagger die in de eerste helft al 3 biertjes naar binnen had zitten kantelen (om 11 uur s'ochtends..) die vent miste echt een paar contactpuntjes her en der, wat een idioot, constant schreeuwen en bij elke bal naar voren ging de vlag omhoog. Maargoed, leuke overwinning zelf best aardig gespeeld, weinig echt te doen gehad, doelpunten kon ik vrij weinig aan doen en alleen bij 2-2 had ik een 'moeilijke' redding waarbij ik gestrekt naar de hoek moest.
As. zondag een oefenwedstrijdje tegen het elftal van een collega van een teamgenoot..schijnt dat die lui best hoog voetballen, al is dat niet lastig als je het vergelijkt met ons (8e klasse )
pi_31622631
Vandaag is het crunchtime, de hele top 6 speelt tegen elkaar, wij spelen tegen de nummer 1, maar de laatste 4 wedstrijden geven ons hoop 10 uit 4 namelijk met doelsaldo van 23-5. Moeten pas om kwart voor 3, dus waarschijnlijk niet op het kunstgras
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_31623394
Wij zijn vrij, hebben vorige week al ingehaald.
That's all folks!
pi_31623507
Normaal hadden wij beker, maar we zijn dus domweg uitgeschakeld. . Vandaag maar ff naar wat vrienden en het 1ste (wel beker) kijken.
Hoi.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:22:48 #46
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31624276
vanmiddag naar de buurman als het door gaat.
AFC Ajax 4 ever
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:23:48 #47
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31624294
Vanmiddag voetballen tegen DVO '71 inhalen van de eerste wedstrijd als we winnen staan we 2de
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31624624
Laatste bekerwedstrijd in de poule tegen nevelo. Kleine kans dat we nog doorgaan. Maar we gaan uiteraard nog wel voor de winst
pi_31625304
Wij spelen morgenmiddag tegen BZS. Vorige week een week vrij gehad, da's jammer want er was net een stijgende lijn waar te nemen. BZS is een maatje te groot, de week erop tegen Hedel moeten we vlammen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:15:48 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_31629441
manny is vrij dit weekend.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')