abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:14:15 #201
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32093973
Eigen zou futsal in SPT moeten.
pi_32094426
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eigen zou futsal in SPT moeten.
en dan gewoon in dit topic blijven posten
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_32095398
Gezeik over een nieuw topic . Dat mis ik even, of bedoel je die 2 posts erover...?
pi_32096197
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
Gezeik over een nieuw topic . Dat mis ik even, of bedoel je die 2 posts erover...?
enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:32:41 #205
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32097848
Er is ook een eigen topic voor mensen die een jeugdelftal trainen. Het is leuker op die manier, want je kunt dan dieper op bepaalde specifieke zaken in gaan.
pi_32098024
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef superjoden het volgende:

[..]

enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.
Voetballende Fok!ers is voetballende Fok!ers. Alleen voor straatvoetbal, met alles wat daarbij hoort is een apart topic.
That's all folks!
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:12:01 #207
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32103073
zaterdag moet de koplopers tegen elkaar..,. ik hoop op een gelijkspel voor hun
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 9 november 2005 @ 00:44:03 #208
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_32105683
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef mitt het volgende:

[..]

dat je nog mag zaalvoetballen op dat niveau CAZZO
Futsal mag ik nog wel,5e klasse daar kan je weinig overkomen,het grootste risico is een te hoog alcoholpromillage na de wedstrijd
veldvoetbal zit er ff niet in
die kutknvb heeft me voor 3 wedstrijden geschorst
over meten met 2 maten gesproken
zlatan kreeg voor het zelfde geintje tegen bayern in de cl een gele kaart
en zonder cazzo verloren de blauwwitters kansloos met 1-3
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_32127024
Net naar de verzorger geweest, en mijn herstel verloopt niet echt lekker. Heb dus bijna 3 weken geleden m'n kuitspier gescheurd, en er zit nog een grote verharding omheen. Gaat zeker minimaal 2 weken duren voordat dat een beetje weg is. . Dan weer rustig beginnen te lopen enz... vrees dat ik pas na de winterstop weer aan de bak kan. . Flink kut dit.
Hoi.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:20:21 #210
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32127288
Is dat pas 3 weken geleden pekel? Voelt voor mij alsof je al veel langer geblesseerd bent.
pi_32127526
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat pas 3 weken geleden pekel? Voelt voor mij alsof je al veel langer geblesseerd bent.
Jep, 20 oktober is bijna 3 weken geleden.
Hoi.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:24:58 #213
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32133564
Ik ben eigenlijk nooit geblesseerd bedenk ik me nu. Raar is dat.
pi_32135797
Sommige mensen hebben dat, wees er erg blij mee! Bij mij gaat het alweer een hele tijd goed, maar ik zal wel weer niet aan de blessures ontkomen helaas.
That's all folks!
pi_32136238
Ook ik voetbal...... Emmen AV 2 (zondag).... positie: middenveld (alle 3 posities)
pi_32136404
Dezelfde club als Pekel dus, je staat erbij.
That's all folks!
  donderdag 10 november 2005 @ 09:21:18 #217
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32139937
Nou, ik ga het nogmaals proberen. Gisteren ging het meerdere keren mis met plaatsen (lag aan de PC). Maar een "kort" verhaaltje over afgelopen weekend. Veel leesplezier, ik ben wat langer bezig dan verwacht.

Allereerst was ik gevraagd om op zaterdag weer een wedstrijdje mee te spelen bij het vriendenteam van mijn oude club. (Ze hebben waarschijnlijk eindelijk een keeper gevonden, dus als het meezit zaterdag de laatste wedstrijd daar). Maar afgelopen zaterdag was tegen een van de bovensten. Uit bij Altius. Ze waren thuis nog ongeslagen en de dag begon in mineur. We kwamen aan en hoorden gelijk dat we op kunstgras moesten spelen. (Waarom? Geen idee, er lagen nog 2 eigen velden vrij). Wij balen, maar toch maar gaan spelen. Ik vond het wel vreemd, een stuiterende bal viel ineens dood en een rollende bal was traag. Maar het was een leuke wedstrijd met aanvallen aan beide kanten. Tot de 40ste minuut was het de wedstrijd van de keepers. Die beiden het goal knap schoonhielden. Toen sloeg het noodlot toe voor Altius. Uit een vrije trap scoorden wij erg knap 0-1. Dus met een krappe voorsprong de rust in.

Na de rust zijn we op dezelfde manier door gaan voetballen, alleen omdat Altius moest aanvallen (en dat ook veel deed) kregen wij meer ruimten. Ik keepte een van mijn betere wedstrijden dus ze kregen hem er niet in. En wij kwamen er een stuk gevaarlijker uit. Zodoende kwamen wij op een 0-4 voorspong wat uitzonderlijk schijnt te zijn bij Altius uit. De enige smet op de wedstrijd kwam in de 85ste minuut. Een spits van ons probeerde uit te verdedigen maar beoordeeld de bal verkeerd. De bal schampt zijn achterhoofd en valt dood achter hem neer. De spits van Altius was er iets eerder bij als ik en wist de bal op een nette wijze achter mij te werken.

Toen kwam de zondag, een bizarre zondag...

Ik was weer veroordeeld tot spelen in het 2de (Na mijn best goede wedstrijd in 1 een week geleden, maar ja, ziekte is geen reden om de keeper voor vast uit 1 te halen, dus hij mocht weer). Wij speelden weer als een krant en het is een wonder dat de tegenstander pas na 25 minuten wist te scoren. Een paar lekkere saves wel gedaan. Wij ploeterden verder en wisten toch richting hun goal te komen. Na een minuut of 35 een vrije trap mee, vlak buiten de 16. Erg snel genomen en zodoende de bal in het net gekregen. En toen begon het bizarre. De keeper was kwaad, heel kwaad. Zijn muur stond nog niet en hij had geen fluitsignaal gehoord. Vloeken en tieren tegen de scheids. De keeper was een Turk en gooide er nog een paar Turkse krachttermen uit, dit was tegen het verkeerde been van de scheids en deze pakte zijn kaarten om de keeper een rode kaart te geven. Een verdediger van hun zag dit aankomen en sloeg de kaarten uit zijn handen. 2 x rood dus. Oh ja, waarom was het tegen het verkeerde been van de scheids? Hij is zelf Turks dus kon alles verstaan. Maar met rust dus 1-1.

Toen moest het gebeuren, verliezen van 9 man mag gewoonweg niet. Maar om een of andere reden bleef het veldspel abominabel slecht. Toch wisten we wel weer te scoren. Eindelijk, op voorsprong, zou dit ons keerpunt zijn? Nou nee, we bleven prutsen. En zodoende bleef de tegenstander gevaarlijk worden. Zo gevaarlijk dat ik er 2 x echt geen weerwoord op had. 2-3 achter, met 2 man meer. Dramatisch. Toch maar doorvoetballen en een keer weten te scoren. Goddank is het 3-3 gebleven, maar deze match moeten we heel snel vergeten. Nog voor ik het veld af was kwam de hoofdtrainer naar me toe om te vragen of ik bij 1 op de bank wilde plaatsnemen. Waarom niet, het is toch zondag.

Dus ik spullen verplaatsen, en mijn goed stond nog niet eens in de andere kleedkamer of de leider van het 5de stond voor mijn neus. Zijn keeper was geblesseerd, of ik nog een helftje wilde keepen daar. Ach, ze stonden 1-5 achter, waarom niet. De hoofdtrainer vond het goed dus ik het veld in. Weer lekker staan ballen, maar toch niet kunnen voorkomen dat het 4-6 werd. Toch wel een heel ander niveau als wat ik gewend ben. Het was gezellig en daarna ben ik relaxed op de bank gaan zitten. Ook wel wat gegeten (ja ik weet, het schijnt slecht te zijn, eten voor het sporten, maar ja, op de bank. Kan weinig gebeuren).

De wedstrijd van het 1ste was iets beter als van het 2de. Toch een wat netter veldspel, een paar kansen aan beide kanten. Niveau was ook laag. Je kon niet zien dat het de nummer laatst (wij) tegen de nummer 1 (Voorwaarts). Wij waren echt niet slechter. En de brilstand was tot dan niet meer dan terecht. Toen kwam het kwaliteitskwartiertje van onze keeper. Eerst, uit een vrije trap, kwam een rolletje voor zijn voeten en hij grijpt over de bal heen. En daarna, uit een andere vrije trap. De muur staat goed, hij staat in de andere hoek. De bal komt in die hoek, de keeper duikt……. En laat de bal door zijn klauwen schieten. Zo sta je toch weer achter, ondanks dat je echt niet slechter bent. (Zoals wel vaker dit seizoen). Toen riep de trainer al, Ender_W, zorg ervoor dat je met de rust warm bent, je komt er na de rust in.

De tweede helft was grotendeels een kopie van de eerste. Grote kansen voor ons en voor hun. Redelijk veldspel van beide teams. En beide keepers die toch wel hun goal schoon wisten te houden. Er was alleen 1 ding compleet anders. De scheidsrechter, hij was omgedraaid als een blad aan een boom. Van best goed, naar vreemd en slecht fluiten. Hij stond op ca 25 meter van de achterlijn en de grensrechter erop. De bal gaat achter(Zeker 25 cm ruimte tussen rand bal en rand lijn, de grens vlagt. Maar Voorwaarts speelde verder, ik kom er nog wel uit maar ze weten toch te scoren. Ik ging er vanuit dat de bal achter gegeven zou worden, dus ik reageerde te laat en was het al te laat.

Vlak daarna liepen 2 spelers tegen elkaar op, weinig aan de hand. Althans dat dachten we. Rood voor onze verdediger. Dus toen met 10 verder het laatste half uur. We hebben nog wel speldenprikjes kunnen geven, (paar keer lat, paal, naast etc.) maar nu had Voorwaarts het helemaal makkelijk. Ze konden naar hartelust aanvallen. En dat deden ze ook. Na verloop van tijd toch het 4de doelpunt tegen. Een mooie dat wel, hun spits (een reus, denk dat hij boven de 2 meter kwam en ook nog is hoog kan springen) kopt de bal vanuit een voorzet van rechts in de linkerhoek, zo’n beetje naast de paal. Ik verwachtte de bal tegendraads omdat dat veel makkelijker te koppen is en stond dus op het verkeerde been.

Iets voor tijd wisten ze nog een keer gevaarlijk door te breken, er komt er 1 alleen op mij af, ik verklein mijn goal en weet de bal te keren. Alleen het schot was zo hard dat ik niet kon klemmen en de bal schiet terug het veld in. Mijn verdedigers waren niet van plan terug te komen. De spitsen van Voorwaarts wel. En dus hadden ze een hoek voor het uitkiezen en werd het 0-5.

Voor mezelf toch wel een goed weekend gehad qua voetbal. Jammer dat het niet terugkomt in de standen. Enneh, 2 wedstrijden op 1 dag is wel heel heftig. Had een benen maandag, wil je niet weten.

Hoop niet dat het te lang is geworden.
Live life to the Ender :D
  donderdag 10 november 2005 @ 12:16:57 #218
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32144168
de laatste keer dat ik last had van een blessure was rond koninginnedag.., dat ik een klein scheurtje had in enkelband. voor de rest ben ik eigenlijk ook wel clean wat dat betreft.

Ik ga vanavond niet trainen omdat ik voor de 2e keer in 8 weken wat griepig ben.
desondanks zaterdag wel gewoon spelen.
pi_32144252
Zo, jij komt je weekend wel door Ender.
That's all folks!
pi_32144341
Verdorie ik kom er gewoon niet aan toe te trainen..... alleen de vrijdag-trainingen red ik.
Bah werk
  donderdag 10 november 2005 @ 12:24:40 #221
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32144385
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, jij komt je weekend wel door Ender.
Je moet toch wat doen . Dit is leuker als het huishouden en vriendinlief moet toch werken

Al moet ik wel bekennen, het is soms wel een beetje (te) veel aangezien ik ook nog wel elke zaterdag een wedstrijd fluit bij de jeugd. Inmiddels kan ik me bed er ook wel neerzetten geloof ik.
Live life to the Ender :D
pi_32189542
Whehe...was vanavond nog in kleedkamer 7/8 Rekkie. . Gezellig bij Gerke. Lutje was geblesseerd zag ik. . Ik mag misschien over 2 weken weer voluit voetballen, dus heel misschien keep ik nog een potje in het 2de.
Hoi.
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:18:31 #223
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32211535
vandaag met 5-2 gewonnen van Olde veste '54. We speelden vooral in de 1e helft niet zo best, maar kwamen toch op 2-0. ik stond vandaag liniks half maar gaf wel een mooie assist voor de 4-2

de concurrentie laat weer punten liggen dus we komen weer 2 punten dichterbij voor de eerste plaats
pi_32212455
Wij hebben vandaag met 1-0 gewonnen, ik was de enige die het net deed bollen.

We moesten thuis aantreden tegen de nummer twee van de ranglijst, Lemele. Al snel kregen we door dat het een lastig te bespelen tegenstander was. Toch kwamen we na zo'n tien minuten uit een counter op voorsprong.

Onze mid-mid schoot vanaf de linkerkant in het strafschopgebied op de paal en toen kon ik ter hoogte van de strafschopstip (eerder kuil) ingeschieten.

Vervolgens werden we flink teruggedrongen, onze spits moest zelfs op het middenveld acteren. Maar op een schot dat van de doellijn gehaald moest worden werden de gasten niet gevaarlijk. We kregen na een goed half uur nog een penalty mee ook, een van de verdedigers tikte, al op de grond liggend, de bal opzichtig weg.

De penalty werd gemist, mede doordat de scheidsrechter perse wilde dat de bal in het kuiltje moest liggen. Niet heel veel later kwamen we erg goed weg. Na een stevig duel ging onze spits door het lint en trapte na. Maar door alle consternatie en een opstootje wist de man niet wie hij weg moest sturen. We gingen dus vrolijk met elf tegen elf verder.

In de tweede helft kwamen we zelden van onze eigen helft af, maar verder dan onze zestien meter kwam de tegenstander nooit. Ik had de wedstrijd zelf nog in het slot kunnen gooien maar er kwam een afzwaaier van m'n voet bij een afstandsschot. Uiteindelijk loonde het harde werken van ons. De tweede plaats hebben we in het vizier!
That's all folks!
pi_32214662
Deze is van vorige week:
(ik heb het niet geschreven hoor )

Zaterdag 5 november tegen RDM B1 uit Rotterdam was het scoren helaas een te lastige opgave. Met 0-4 ging de B3 het schip in. Inzet en overwicht genoeg, maar een doelpunt maken, zat er helaas niet in. RDM had dat beter voor elkaar en profiteerde goed van de geboden kansen.
Bij de rust met 0-2 achter, daarna nog twee doelpunten. En ook mooie doelpunten, waaronder eentje uit een vrije trap keurig over het muurtje geprikt. Een mooie wedstrijd, waarin beide teams goed knokten en de B3 de aanval goed opbouwde. De nieuwe jongens hebben zich goed in het team ingespeeld en er ontstaat een behoorlijk evenwicht in de linies. Volgende week maar eens goed aan de goal van Delft snuffelen.

Vandaag gelukkig met 0-1 gewonnen van Delft, maar dat had eigenlijk gewoon 0-6 moeten zijn, wat hadden we een kansen zeg....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_32215163
10-0 gewonnen van Jai Hanuman, 3 geschoord, 4 assist, lekker wedstrijdje dus
pi_32216573
Zeker lekker om zoveel te schoren. 10-0 is wel erg veel.
That's all folks!
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:56:52 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32216988
Wij hoefden vandaag weer niet te voetballen. Volgende week pas weer alhoewel ik dan niet meedoe omdat ik met FC Twente naar Ajax toe ga.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32218911
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wehehehe, ik dacht hetzelfde .
pi_32219492
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef Dos37 het volgende:
Wij hoefden vandaag weer niet te voetballen. Volgende week pas weer alhoewel ik dan niet meedoe omdat ik met FC Twente naar Ajax toe ga.
Ben je al weer helemaal fit Dos?
That's all folks!
  zaterdag 12 november 2005 @ 23:12:35 #231
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32219608
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ben je al weer helemaal fit Dos?
Nee nog steeds niet. Ik heb vandaag kantine dienst draaien en dan heb ik zelfs nog last. Omdat ik ook volgende week niet voetbal kan ik mooi 2 weken rust pakken en dan verder kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 12 november 2005 @ 23:16:05 #232
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_32219704
Morgen tegen Wierden 5. Schijnen veel buitenlanders in te spelen. Altijd leuk die wedstrijden
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_32219733
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet. Ik heb vandaag kantine dienst draaien en dan heb ik zelfs nog last. Omdat ik ook volgende week niet voetbal kan ik mooi 2 weken rust pakken en dan verder kijken.
Oke, komt mooi uit dan.
That's all folks!
pi_32219782
5 hele minuten met t eerste meegedaan; 2-0 verdiend gewonnen. 3 perfecte ballen gespeeld... Vooral in de rust was ik erg goed.
Wel sympathiek van de tegenstander van mijn eigen team (2e) om 1,5 uur voor het begin (terwijl ik al onderweg was) af te bellen. Dat weet je pv3 toch al wel eerder... wij zijn er de hele week mee aan het schuiven geweest, waardoor er zelfs een lager team is uitgegooid. Dit blijkt nu dus onnodig....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 13 november 2005 @ 05:41:09 #235
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32224830
Gollem, wij hebben met 5-3 verloren bij VVS. Heerlijke wedstrijd. De scheidsrechter heeft in totaal maar 10 keer gefloten denk ik. We kwamen met goed voetbal op 1-3 en werden vervolgens in de tweede helft keurig weggecounterd. Sprak je spits nog bij TKB. Mooie gast.
  zondag 13 november 2005 @ 11:52:04 #236
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_32227372
Vanmiddag ook weer lekker voetballen, prachtig weer tenslotte. We moeten aantreden tegen Berkhout 3. En we zitten met smart te wachten op een overwinning, nadat we al 2 keer op rij verloren hebben.

Vorige week in de laatste 10 minuten 2-0 verloren. Onze spits miste 3 100% kansen omdat ie nog te bezopen was en zelf had ik de botte pech om tot 3 keer toe een volley uit een corner net naast te rammen.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zondag 13 november 2005 @ 12:12:31 #237
73091 Vom
de Cowboy
pi_32227824
Gisteren met 1-1 gelijkgespeeld tegen de nr 2 dus we blijven koploper met 1 punt voorsprong.
Wij waren 90 minuten de betere ploeg alleen de bal wou er niet in. Na 75 minuten komen die gasten ineens uit het niets op 0-1. Daarna kregen we een verdiende penalty die dus werd benut.
Volgende week tegen de nr 3, kijken of we daar wel weer de 3 punten gaan halen.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_32228132
Gister 2 wedstrijden mogen spelen. Dat lijkt mooi, maar aan het eind van de dag (en nu nog) ben je wel helemaal op.
Eerst mocht ik met mijn eigen team naar en tegen VVOG spelen. Na een 5-1 rust stand (3 grote blunders van onze keeper) kwamen wij terug tot 5-3 met mijn eerste doelpunt van het seizoen. Daarna konden we niet door drukken en kwam VVOG weer terug tot 7-3 en in de allerlaatste minuut werd het nog 7-4.

Jammer, maar ondanks dit verlies blijven wij nog redelijk op kampioenskoers. Na de wedstrijd moest ik er weer snel vandoor omdat onze A2 nog spelers te kort kwam. Dus van Harderwijk moest ik naar Terschuur (een of ander boerendorpje). Daar heb ik maar 30 minuten hoeven spelen, maar toen hadden we de wedstrijd al weggegeven, 5-1. En in dat half uur dat ik mocht spelen werd het 6-1. Helaas 2 wedstrijden op 1 dag gespeeld en beide verloren.
pi_32228669
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
erg lekker
pi_32229317
Wij moesten uit naar SPS uit Poortvliet. Zij stonden 1 plaats boven ons met 3 punten meer (ofwel zij hadden er 4 gehaald tot nu toe). Alle reden om weer optimistisch over punten pakken te praten dus. Met 13 man vertrokken we. In de eerste paar minuten werd al duidelijk waarom zij niet zo hoog stonden. Hier moeten we makkelijk van kunnen winnen, dacht ik nog. Na deze eerste paar minuten ging het echter weer helemaal fout. Wij waren vooral te slordig in onze passing, en op het middenveld kwamen we steeds een mannetje te kort. Dit liep uit in flink veel ouwehoeren op elkaar, wat ook niet al te motiverend werkt. Helaas ziet niet iedereen dit.

Uit een voorzet die per ongeluk binnen waaide werd de 1-0 gescoord (voor SPS dus). Eventjes later viel de 2-0, ook een klutsgoal. Nog wat later speelde ik een balletje terug, en liepen 2 van onze spelers af te vragen wie van hen de bal zou aanraken, waarna een tegenstander de bal maar besloot mee te nemen en alleen voor de keeper niet miste. Nu hebben we wel eens eerder 3 goals gescoord in een helft, dus ik had er nog vertrouwen in. Helaas leek ik de enige.

Al vrij snel na rust maakte ik een correcte sliding op de bal, wat door de scheidsrechter anders beoordeeld werd. Bij de vrije trap die volgde dekte ik mijn man niet goed, waardoor deze de 4-0 binnen kon koppen. Hierna werden, zoals trouwens al de hele wedstrijd, over een weer wat aanslagen gepleegd, waar nog wat bedreigingen op volgden.

Wij gingen op zoek naar de aansluitingstreffer, maar door slordigheden van onze kant en door goed verdedigend werk van hun kant ontstonden er geen echt grote kansen. En uiteindelijk scoorde de tegenstander wel nog een keer, waardoor er weer een 5-0 nederlaag bijgeschreven kan worden.

Wij bekijken het uiteraard van de positieve kant: het ging al 2 keer zo goed als vorige week!

Volgende week stond er een wedstrijd tegen MOC gepland, maar die zijn al voor we begonnen uit de competitie gehaald, en die week daarna is er weer een inhaalprogramma, waar we ook niet voor in aanmerking komen. Dat zou het einde van de eerste seizoenshelft zijn, maar er gaan geruchten dat we 3 december toch nog een keer aan mogen treden! Zoniet, dan mogen we nu al van een winterstop genieten.
pi_32230158
He Rekkie, hoeveel ist geworden bij jullie?

Trouwens, hoorde dat de keeper van A1 ook geblesseerd was..dus jullie hebbe een speler op doel gehad?
Hoi.
pi_32230292
Je hebt er nog wel plezier in Zjakkie, ondanks dat het wat minder gaat met het elftal?
That's all folks!
pi_32230749
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er nog wel plezier in Zjakkie, ondanks dat het wat minder gaat met het elftal?
Vorige week, die 10-0 nederlaag, dat was de eerste wedstrijd die ik echt niet leuk vond. Gisteren liepen ze iets te veel op elkaar te schelden, verder heb ik er zeker nog wel plezier in!

Opstaan, naar de voetbal, wedstrijden kijken, wedstrijd spelen, biertje drinken, en dan weer naar huis, da's mijn zaterdag.
pi_32230807
Dat is ook mijn zaterdag.
That's all folks!
pi_32231154
5-4 gewonnen met me eigen team in matig duel.

Met andere team meegedaan als spits, en bijna gescoord, snoeiharde kopbal uit corner die op iemand ze schouder kwam op lijn
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_32231259
3-2 van koploper Veere gewonnen, daar komen die titelaspiraties weer

En dat met 10 man en ook nog eens 1-2 achter gestaan te hebben...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 13 november 2005 @ 17:25:21 #247
80382 manny
30 is best veel
pi_32235914
jihaa ! 4-1 overwinning. Op naar de top 5, de matige seizoenstart is bijna weer vergeten.

helaas geen goal gemaakt
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_32239690
OJC 8 gaat goed . Weer een makkelijke overwinning, al was het voetbal niet al te best . Met mijn spel voorop, ik bakte er niks van... Toch 4-1 gewonnen van laagvlieger BVV 5, dus de punten zijn weer binnen .
pi_32239736
Goede uitslagen vandaag hier.
That's all folks!
pi_32240135
Verloren

5-4, 4-2 voorgestaan. Wel een harde, maar lekkere wedstrijd gespeeld. Derde helft was ook weer prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')