abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31711679
5-1 gewonnen van Sint Michielsgestel 8, maar het was eigenlijk geen wedstrijd .

Van onze wedstrijden worden sinds dit seizoen verslagen/verslagjes gemaakt . Met name voor 2 spelers die tijdelijk in het buitenland verblijven, maar in de kleedkamer blijkt het ook vaak een leuk gespreksonderwerp:
quote:
OJC 8 wint van 8 uit Gestel
OJC 8 - St. Michielsgestel 8 5-1
Rosmalen, 23 Oktober 2005

Afgelopen zondag werd er eindelijk weer eens gewonnen door het 8ste, na 3 weken geen punten te hebben vergaard was dit dan ook een enorme bevrijding. Het was zondagochtend erg rustig op De Groote Wielen. Alleen de mannen van het 8ste moesten thuis de wei in. Aanvankelijk leek het erop dat er te weinig man waren bij het 8ste, maar door doorstoming uit de OJC 8 jeugdopleiding waren 2 nieuwe talenten die debuteerden in het 8ste. Jeroen en Remco deden het zondags naar behoren. Daarnaast is Soe weer fit aan het worden en stond dus als wissel langs de lijn.

Ook deze week was er weer een verrassing bij het 8ste. Onder het motto "iedere week een andere Hans het veld in" viel deze week Hans van der Donk in. Vorige week was het al Hans van Gog die terugkeerde op de Nederlandse velden. Hans van der Donk bracht natuurlijk de nodige ervaring en routine met zich mee. De vraag is nu natuurlijk welke Hans staat volgende week op het veld? Hans Klok of Hans Kazan lijkt me wel wat, alhoewel Hans Anders ook wel een aanwinst zou kunnen zijn.

Nadat St. Michielgestel 8 man bij elkaar had gevonden kon de partij beginnen. Van te voren was afgesproken dat de wedstrijd 2 x 30 minuten zou duren. Reden hiervoor was dat enkele spelers van Gestel nog naar PSV wilden kijken. Ze wilden genieten van de beelden van echte Brabantse jongens zoals Gomez, Alex, Vennegoor of Hesselink etc. en natuurlijk verwachten ze veel van een
speler als Kone. Bij het 8ste hebben we een bijna identieke spits rondlopen maar die heet eerder O-nee.

De wedstrijd begon dus tegen 8 man en dankzij stuf die erg attent was lag de bal er al snel in. Enkele minuten later wist hij ook de 2-0 binnen te schieten. Daarna ging het een stuk moeizamer. Gestel had zich inmiddels versterkt met 3 man en stond dus ook met 11 man in het veld. Na een overtreding viel Michael als de zoveelste OJC 8-er geblesseerd uit. Het was inmiddels gaan regenen en niet zo zachtjes ook. Maar hulde voor de trouwe supporters die langs de lijn bleven staan om de wedstrijd te volgen. De rest van de supporters volgde de wedstrijd vanuit de sky-boxen.

Na de rust nam aanvoerder Hein zijn team aan de hand en toonde hoe de klus afgemaakt moet worden. Met een geweldig afstandsschot scoorde hij de 3-0. Stef wist zijn 3e van de middag te maken en scoorde de 4-0. Ook was Soe inmiddels in het veld gekomen en speelde nog met zijn geblesseerde teen. We kregen net buiten de 16 een vrije trap tegen, van de scheidsrechter die goed floot. Iedereen weet inmiddels dat bij een vrije trap van die afstand Soe niet in de muur moet zetten (hij bukt toch). Hij moest dus een mannetje dekken. Helaas is dit ook niet de oplossing, want de bal werd opzij gelegd en Soe wist door de bal van richting te veranderen toch te scoren. Joris, die weer uitstekend keepte, lag al in de andere hoek.

Even hiervoor had stikky die deze week zichtbaar beter was dan tegen SBC de bal nog goed van de lijn gehaald. Zit keepen in de familie? Inmiddels was het nog harder gaan regenen en sommige spelers zagen vrijwel niets meer. Mark die net als de rest van het team op veld 6 was begonnen stond op een gegeven moment op veld 4 te voetballen (ik sta vrij!!). Stuf kreeg wederom een penalty en Ackbar nam de strafschop. Lag het aan het enorm gladde veld, was het spanning, lag de bal in een kuil of was het de wind? De strafschop ging in ieder geval a-la Jaap Stam over en vloog zowat de parkeerplaats op. De eindstand werd door Dizzy bepaald op 5-1. Met een mooi geplaatst schot van buiten de 16 wist hij via het gladde veld de keeper rechtsonder te passeren.

Na het laatste fluitsignaal nam Ruud afscheid als trainer/coach/leider/waterzakman van het 8ste. Hij kan zijn werk en hobby's (lees vriendin) niet meer combineren met het coachen van topsport. Ruudje bedankt! We hopen je nog eens komt kijken in de loop van dit seizoen.

De coaches Leo en Hans maken zich inmiddels al zorgen over komende weken. We spelen eerst de derby tegen de Kruisstraat en mogen dan tegen de koploper zonder puntverlies. Daarnaast zitten er meer spelers in de ziekenboeg dan dat er inzetbaar zijn. Bjorn heeft zijn enkelbanden gescheurd, Michael is geblesseerd aan zijn kuyt, Soe heeft nog steeds last van zijn teen, Dorus en Ferry zijn op trainingskamp, Sander Gerrits is ook langdurig uitgeschakeld en Hokus... Waar is Hokus? Daarnaast zijn Ackbar en Joris er volgende week niet bij. En Dirk is ook langdurig afwezig. Hij is bezig met de Hell's Angels te vangen, maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel als je op je mountainbike zit. Wel zijn Jordan en Michiel volgende week weer van de partij. Kortom volgende week met 8 man tegen RKKSV.

P.S.: iedereen die dit leest en zin heeft om a.s. zondag te voetballen op de Groote Wielen tegen de Kruisstraat om 11.00 uur is uitgenodigd. Leeftijd maakt niet uit, geslacht maakt niet uit, verstand van voetbalregels en voetbalverleden zijn geen vereisten.
Sorry voor de lap tekst, het is deze week een flink verslag .
pi_31714420
Doe de volgende keer maar een samenvatting.
That's all folks!
pi_31771057
Vandaag is het weer zover, ik treed met m'n elftal thuis aan tegen de Hulzense Boys. Het is weer eens tijd voor een overwinning.
That's all folks!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:09:59 #64
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31774975
vandaag weer een uitwedstrijd tegen het altijd lastige Staphorst
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:32:41 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31777052
vandaag zijn wij vrij omdat 2 elftallen nog uit de competitie zijn gestapt dus hebben we 4 wedstrijden minder. Wel jammer. Het ging netzo lekker met 13 punten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31782150
3-1 gewonnen van de koplopers, zij stelden eigenlijk niet zo veel voor, de 1e 20 minuten speelden we met 4-3-3, ons middenveld werd overgelopen, dus veranderden wij naar 3-4-3, en zij kwamen er vanaf dat moment niet meer uit. bij rust stonden we 2-0, in de slotfase maakten zij nog 1tje voor de eer. volgende week naar Dos37 \o/ , effe kijken wat dat wordt
pi_31782295
Vorige week oefenwedstrijd met 2-3 verloren, de derde was een foutje van mij helaas, verder best aardig gespeeld we hadden met rust met 5-1 voor moeten staan maar onze spitsen lijden een beetje aan het Ajax-syndroom af en toe.
Morgen tegen Delft, benieuwd wat het word..ze staan ongeveer gelijk qua aantal punten.
pi_31785062
Heerlijke wedstrijd gespeeld. Lekker controlerend centraal in de verdediging. 4-0 gewonne. tegenstander helemaal kapot gespeeld en de derde helft was uiteraard ook voor ons :'*
Morgen weer mee doen met het 4e.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:29:35 #69
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31786416
Vandaag moesten wij uit bij Staphorst. We speelden ondanks dat we niet een geheel "fit" elftal hadden onze beste wedstrijd van het seizoen. De rust stand was al 0-3 en de eindstand was 0-6

onze 2 concurrenten hebben punten laten liggen.

[ Bericht 23% gewijzigd door JPM01 op 29-10-2005 18:41:04 ]
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31786568
2-0 gewonnen van de koplopers Loppersum (ze hadden nog geen punt verspeeld na 7 wesstrijden (16 punten meer dan wij, geloof ik... ). Daarna nog 15 minuten ingevallen bij t eerste, met 3-2 van Middelstum gewonnen. Nog een schitterend schot van in de 16 over de vangnettten geknald, was wel hilarisch....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31798161
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:48 schreef Incolumis het volgende:
3-1 gewonnen van de koplopers, zij stelden eigenlijk niet zo veel voor, de 1e 20 minuten speelden we met 4-3-3, ons middenveld werd overgelopen, dus veranderden wij naar 3-4-3, en zij kwamen er vanaf dat moment niet meer uit. bij rust stonden we 2-0, in de slotfase maakten zij nog 1tje voor de eer. volgende week naar Dos37 \o/ , effe kijken wat dat wordt
Waar voetbal je dan?
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:05:46 #72
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_31798348
En ook de voetbalavonturen van CAZZO in de 3e klasse D gingen vandaag weer verder na een weekje verplichte rust.
Op het programma stond Achilles Enschede uit,en das altijd lastig maar voor minder dan 3 punten deden we het vandaag niet.
Het werd een ouderwetse hotseknotseschoppartij.
CAZZO had nog een beetje lamme poten van de zaalvoetbalwedstrijd van Vrijdagavond maar gelukkig mocht hij al na 10 minuten na de kant met een rode kaart wegens natrappen.(niks vanwaar maar ja we hadden weer eens zo'n blinde scheids die thuis niks te vertellen heeft)
Vervolgens liepen de Blauwwitters uit na een terechte 1-3 voorsprong..
Ook Achilles kreeg nog een rode kaart te verwerken
En als klapstuk brak de Achillesspits in blessuretijd ook nog eens zijn scheenbeen op onze keeper.
Zaterdagmiddagvoetbal altijd gezellig
Volgende week iig verplichte rust.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_31799064
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:58 schreef Gershom het volgende:

[..]

Waar voetbal je dan?
Oranje Nassau 7 Almelo. Zie OP. Later op deze dag volgt een kort verslag van mij. (4-2 gewonnen )

Een scheenbeenbreuk meemaken is niet lekker trouwens, Cazzo.
That's all folks!
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:13:34 #74
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31802060
Gisteren tegen het team van Noca gespeeld, Scheemda 2. Ik kon er niet vanaf het begin bij zijn, omdat ik van 9.00u tot 1015u bij m'n D2 elftal langs de lijn stond. Wedstrijd begon om 10.00u dus heb me op de tweede helft gericht. Tijdens de rust omgekleed en na tien minuten in de tweede helft ingevallen bij een 1-0 stand. Ik verprutste een kans alleen voor de keeper op een wijze waar ik og steeds wakker van lig, maar met een kiezelharde vrije trap door de muur maakte ik aan alle onzekerheid een einde. Einduitslag 2-0 in een sportieve wedstrijd. Enige gele kaart toen de rechtsback of rechter centrale verdediger me echt vol schopte. Gelukkig heb ik de grootste scheenbeschermers van Groningen en omstreken, dus voelde er niets van. Die scheenbeschermers leidden altijd tot leuke reacties in de kleedkamer: "wat zijn dat voor apparaten?" of "heb je eerder aan ijshockey gedaan?" In Deventer bij John Oude Wesselink Sport lopen ze als een trein en bij mijn oude club Avanti Twello had de helft van de selectie ze. Heerlijke dingen.

Noca, ik wil graag weten of je er uberhaupt bij was.. Ik was na de wedstrijd ook meteen weg om kaarten te halen voor Groningen-AZ (binnen een halve dag waren alle kaarten in de ticketbox-verkoop weg!) en David Gray (24 januari in 013 in Tilburg).

Tot in Scheemda!
pi_31802152
Schrijf mij der ook bij Vaduz!

Concordia B3 (derdejaars B , te weinig spelers voor een A team ) in Delft
Gister met 5-1 gewonnen van DSVP
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:38:27 #76
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31802268
DSVP, de eerste club van Dick Advocaat! (als trainer dan..)
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:12:41 #77
80382 manny
30 is best veel
pi_31802661
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DSVP, de eerste club van Dick Advocaat! (als trainer dan..)
svp niet vloeken in dit topic.

Vandaag thuiswedstrijd tegen GOL Sport uit Leiden op het programma.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_31804900
Ik heb met 17-0 gewonnen van de nummer 2, SEV

2 gescoord en talloze assists gegeven
pi_31804914
4-2 gewonnen, gescoord en ik was de man of the match. . We moesten vandaag tegen de nummer drie aantreden terwijl we zelf de nummer 5 waren. Het zou dus een mooie match worden.

Al binnen de minuut scoorden we de 1-0. Onze linksbuiten liep goed door op de keeper die slecht handelde bij een terugspeelbal. Hij kon de bal afpakken en netjes in het doel schuiven. Een kwartier later was het onverwacht 1-1. Onze keeper schatte een afstandsschot door de laaghangende zon verkeerd in, de bal plofte zo over hem heen het doel in.

Halverwege de eerste helft kwamen we weer op voorsprong door onze spits, hij schoot van afstand strak net langs de paal in het net. Lang konden we er niet van genieten, de midvoor van de tegenpartij mazzelde omdat de scheidsrechter niet had gezien dat hij de bal met z'n arm meenam en vervolgens doel trof.

Na de thee vlogen we net als in de eerste helft uit de startblokken. Vanaf de aftrap scoorden we 3-2, na een goed uitgecombineerde aanval. Zelf speelde ik na wat mindere weken eindelijk weer eens een goede pot voetbal. Ik was nuttig in de combinatie en was lastig te verdedigen. Met een doelpunt was de middag helemaal geslaagd.

En die kwam er ook. Een pass in de diepte op mij was net tekort, maar ik kon de bal nog met m’n hak meenemen. Daarna had ik bijna vrij baan, ik hield dicht bij het doel nog even in om een verdediger uit te kapen om de bal vervolgens onhoudbaar in de kruising te mikken. Even later kon ik nog een keer van zo’n dertig meter scoren na een slechte uittrap. Helaas was m’n poging net niet goed genoeg.

Volgende week hoeft m’n elftal niet te voetballen, misschien kan ik nog meedoen met een ander elftal.
That's all folks!
pi_31804950
Gister met dubbele cijfers gewonnen, 10-0 (4-0)

Ik stond de eerste helft wissel, ik was aan de beurt om wissel te staan . En zou de 2e helft invallen op de linksbuiten positie, maar omdat onze centrale verdediger niet verder kon, mocht ik alsnog in de verdediging plaats nemen.

Mijn directe tegenstander die in de eerste helft met 2 'Alexen' te maken had gehad, was blij dat er nu geen één 'grote beer' (zijn benaming) meer in het veld stond. Hij hoopte nu wel kans te maken om langs de verdediging te komen, maar dat is hem ook de 2e helft niet gelukt.

Ik was dan wel centrale verdediger maar omdat het middenveld een beetje stil viel, moest ik de ballen vanuit de defensie naar voren brengen en dat lukte nog aardig, 1 assist en 3 ballen gegeven waaruit een assist voort kwam. Uiteindelijk werd het 10-0, onze tegenstander kwam er gewoon niet aan te pas. Net als vorige week omdat ze toen ook al met 10-0 hadden verloren.
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:03:28 #81
30919 mitt
Michael Corleone
pi_31804967
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef CAZZO het volgende:
En ook de voetbalavonturen van CAZZO in de 3e klasse D gingen vandaag weer verder na een weekje verplichte rust.
Op het programma stond Achilles Enschede uit,en das altijd lastig maar voor minder dan 3 punten deden we het vandaag niet.
CAZZO had nog een beetje lamme poten van de zaalvoetbalwedstrijd van Vrijdagavond maar gelukkig mocht hij al na 10 minuten na de kant met een rode kaart wegens natrappen.(niks vanwaar maar ja we hadden weer eens zo'n blinde scheids die thuis niks te vertellen heeft)
En als klapstuk brak de Achillesspits in blessuretijd ook nog eens zijn scheenbeen op onze keeper.

dat je nog mag zaalvoetballen op dat niveau CAZZO
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_31805027
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:25 schreef Agiath het volgende:
Schrijf mij der ook bij Vaduz!

Concordia B3 (derdejaars B , te weinig spelers voor een A team ) in Delft
Gister met 5-1 gewonnen van DSVP
Aha, de club van Just Me. Op welke positie speel je?
That's all folks!
pi_31805054
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef CAZZO het volgende:
en ik maar denken dat zaalvoetbal zo'n 'vriendelijke' sport is

ik speel volgende week trouwens tegen de Marine
pi_31805196
Gisteren beetje sip toegekeken naar het verlies van m'n team. De tegenstander was (wat we vantevoren wisten) een ploeg dat met 4-4-2 en counteren heel goed uit de voeten kon. Jammer genoeg 1-0 verloren, terwijl we veel balbezit hadden maar veels te weinig kansen creerden. Volgende week waarschijnlijk nog niet voetballen..
Hier het verslag van onze wedstrijd, voor de liefhebbers.
Hoi.
pi_31805288
Je vervanger deed het dus aardig.
That's all folks!
pi_31805386
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je vervanger deed het dus aardig.
Als een combinatie van een handbalkeeper en een verdediger die de bal op het nippertje van de lijn probeert te halen, ja.
Hoi.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:25:00 #87
80382 manny
30 is best veel
pi_31814010
ZIe onderstaand verslag. Vannochtend dacht ik nog dat we tegen GOL sport speelden, bleek Boshuizen te zijn... komt allebei uit Leiden

Graaf Willem 4 - Boshuizen 4

Lekker weer, een uurtje langer geslapen, een nat veld en 14 man in de kleedkamer. Het heeft er wel eens slechter uitgezien voor Graaf Willem 4.

Na een flitsende start en een schitterende lob van Olaf konden we al snel op 1-0 komen. Dennis gaf snel daarna een penalty die onhoudbaar tegen de keeper werd geschoten door Joost. Snel daarna lag de 1-1 in het netje...

Via redelijk goed spel liepen we daarna uit naar een 7-2 overwinning. We waren beter dan de heren uit Leiden en Erik was de grote man vandaag met 3 goals. Na de wedstrijd lekker met een biertje in de hand kijken naar de ploeterende Heeren van Drie. Het leven kan mooi zijn in oktober.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_31814149
Oja, ik sta vrijwel altijd Linkshalf , kan je dat nog toevoegen Vaduz?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_31814326
Tuurlijk kan ik dat.
That's all folks!
pi_31814331
Vandaag met 5-0 gewonnen van RKKSV 3 .

Laagvlieger in onze competitie, maar wij waren door onze blessuregolf weer (bij lange na) niet compleet dus het was vooraf nog maar afwachten of we de punten zouden pakken.

We hadden welgeteld 8 (!!) spelers van ons eigen team, van de 18 ofzo . Onze aanvoerder/laatste man ging op doel staan (de keeper was er ook al niet), we hadden een nieuwe verdediger geleend van het 7e, en twee mannekes van de A2 completeerden het elftal. Ik moest zelfs bij gebrek aan beter mid-mid spelen, dus dat zegt wel genoeg denk ik .

Het ging niet eens zo slecht en we wonnen dus vrij gemakkelijk met 5-0 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')