1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Knickerbockers 8 Groningen Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld |
dat viel niet mee, maar we hebben in de laatste 10 minuten 3 doelpunten gemaakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat valt zeker niet mee. Wij hebben deels 4-4-2 gespeeld omdat we tegen de koploper moesten die al heel veel doelpunten hadden gemaakt. Morgen kom ik erop terug.
2-2 gespeeld, zat meer in..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Morgen moeten we tegen de mede nummer 2.
Ik zit bij Colmschate '33 3, morgen dus 'uit' tegen Koninklijke U.D.2
En echte derby, Kon. UD zit naast ons.
Heb je al nieuwe schoenen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:52 schreef CAZZO het volgende:
Cazzo,nog steeds deel uitmakend van BZSV de Blauwwitters 1 als midmid/midvoor
vandaag DES thuis,en das altijd lastig
bij rust 0-1 achter eindstand 2-2
alleen Cazzo vandaag al na 3 kwartier gewisseld,gebrek aan balvastigheid en geen pass kwam aan
dieptepunt dit seizoen
en ik had gisteravond niet eens gezopen
Leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:55 schreef Gershom het volgende:
Geintresseerd in paar foto's van onze wedstrijden? Kijk:
[knip]
Veel plezier
Das kut, sterkte.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
Streep het kampioen worden maar met een hele dikke stift door. Heb vanavond op de training m'n kuitspier gescheurd en kan de komende weken wel vergeten. Er is geen andere B-junioren keeper die het niveau aankan c.q. kan keepen, dus er wordt deze en volgende week een speler het vak keepen aangeleerd en hopelijk is die voor volgende week zaterdag 3de divisie-keeper waardig.. Ik kan het schoppen tegen een bal de komende paar weken iig wel vergeten....
das kut pekelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
Streep het kampioen worden maar met een hele dikke stift door. Heb vanavond op de training m'n kuitspier gescheurd en kan de komende weken wel vergeten. Er is geen andere B-junioren keeper die het niveau aankan c.q. kan keepen, dus er wordt deze en volgende week een speler het vak keepen aangeleerd en hopelijk is die voor volgende week zaterdag 3de divisie-keeper waardig.. Ik kan het schoppen tegen een bal de komende paar weken iig wel vergeten....
Erasmusch en ik wel, Stpan in een ander.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef superjoden het volgende:
vanavond is het weer zover.... op naar de subtop
Erasmusch,Bliksem en Stpan ook in hetzelfde elftal spelend?
SJ is verdediger voor de OP , op nr. 4![]()
We hebben 2 spelers die er wel aanleg voor hebben. Deze week wordt hun techniek wat bijgeschaafd door mijn keeperstrainer en dan moet het hopelijk wel goed zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Das zwaar klote Pekel, voor jou en voor je elftal. Ook nog eens jammer dat jullie erg dun in de keepers zitten. Je hebt dus niet zoveel vertrouwen in je opvolger, ook al is het eigenlijk een speler?
let niet op bovenstaande.., ik kwam toen ergens net de kroeg uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef JPM01 het volgende:
8-2 gewonnen en vaande buuurman
zelf 2 scoort
Sorry voor de lap tekst, het is deze week een flink verslagquote:OJC 8 wint van 8 uit Gestel
OJC 8 - St. Michielsgestel 8 5-1
Rosmalen, 23 Oktober 2005
Afgelopen zondag werd er eindelijk weer eens gewonnen door het 8ste, na 3 weken geen punten te hebben vergaard was dit dan ook een enorme bevrijding. Het was zondagochtend erg rustig op De Groote Wielen. Alleen de mannen van het 8ste moesten thuis de wei in. Aanvankelijk leek het erop dat er te weinig man waren bij het 8ste, maar door doorstoming uit de OJC 8 jeugdopleiding waren 2 nieuwe talenten die debuteerden in het 8ste. Jeroen en Remco deden het zondags naar behoren. Daarnaast is Soe weer fit aan het worden en stond dus als wissel langs de lijn.
Ook deze week was er weer een verrassing bij het 8ste. Onder het motto "iedere week een andere Hans het veld in" viel deze week Hans van der Donk in. Vorige week was het al Hans van Gog die terugkeerde op de Nederlandse velden. Hans van der Donk bracht natuurlijk de nodige ervaring en routine met zich mee. De vraag is nu natuurlijk welke Hans staat volgende week op het veld? Hans Klok of Hans Kazan lijkt me wel wat, alhoewel Hans Anders ook wel een aanwinst zou kunnen zijn.
Nadat St. Michielgestel 8 man bij elkaar had gevonden kon de partij beginnen. Van te voren was afgesproken dat de wedstrijd 2 x 30 minuten zou duren. Reden hiervoor was dat enkele spelers van Gestel nog naar PSV wilden kijken. Ze wilden genieten van de beelden van echte Brabantse jongens zoals Gomez, Alex, Vennegoor of Hesselink etc. en natuurlijk verwachten ze veel van een
speler als Kone. Bij het 8ste hebben we een bijna identieke spits rondlopen maar die heet eerder O-nee.
De wedstrijd begon dus tegen 8 man en dankzij stuf die erg attent was lag de bal er al snel in. Enkele minuten later wist hij ook de 2-0 binnen te schieten. Daarna ging het een stuk moeizamer. Gestel had zich inmiddels versterkt met 3 man en stond dus ook met 11 man in het veld. Na een overtreding viel Michael als de zoveelste OJC 8-er geblesseerd uit. Het was inmiddels gaan regenen en niet zo zachtjes ook. Maar hulde voor de trouwe supporters die langs de lijn bleven staan om de wedstrijd te volgen. De rest van de supporters volgde de wedstrijd vanuit de sky-boxen.
Na de rust nam aanvoerder Hein zijn team aan de hand en toonde hoe de klus afgemaakt moet worden. Met een geweldig afstandsschot scoorde hij de 3-0. Stef wist zijn 3e van de middag te maken en scoorde de 4-0. Ook was Soe inmiddels in het veld gekomen en speelde nog met zijn geblesseerde teen. We kregen net buiten de 16 een vrije trap tegen, van de scheidsrechter die goed floot. Iedereen weet inmiddels dat bij een vrije trap van die afstand Soe niet in de muur moet zetten (hij bukt toch). Hij moest dus een mannetje dekken. Helaas is dit ook niet de oplossing, want de bal werd opzij gelegd en Soe wist door de bal van richting te veranderen toch te scoren. Joris, die weer uitstekend keepte, lag al in de andere hoek.
Even hiervoor had stikky die deze week zichtbaar beter was dan tegen SBC de bal nog goed van de lijn gehaald. Zit keepen in de familie? Inmiddels was het nog harder gaan regenen en sommige spelers zagen vrijwel niets meer. Mark die net als de rest van het team op veld 6 was begonnen stond op een gegeven moment op veld 4 te voetballen (ik sta vrij!!). Stuf kreeg wederom een penalty en Ackbar nam de strafschop. Lag het aan het enorm gladde veld, was het spanning, lag de bal in een kuil of was het de wind? De strafschop ging in ieder geval a-la Jaap Stam over en vloog zowat de parkeerplaats op. De eindstand werd door Dizzy bepaald op 5-1. Met een mooi geplaatst schot van buiten de 16 wist hij via het gladde veld de keeper rechtsonder te passeren.
Na het laatste fluitsignaal nam Ruud afscheid als trainer/coach/leider/waterzakman van het 8ste. Hij kan zijn werk en hobby's (lees vriendin) niet meer combineren met het coachen van topsport. Ruudje bedankt! We hopen je nog eens komt kijken in de loop van dit seizoen.
De coaches Leo en Hans maken zich inmiddels al zorgen over komende weken. We spelen eerst de derby tegen de Kruisstraat en mogen dan tegen de koploper zonder puntverlies. Daarnaast zitten er meer spelers in de ziekenboeg dan dat er inzetbaar zijn. Bjorn heeft zijn enkelbanden gescheurd, Michael is geblesseerd aan zijn kuyt, Soe heeft nog steeds last van zijn teen, Dorus en Ferry zijn op trainingskamp, Sander Gerrits is ook langdurig uitgeschakeld en Hokus... Waar is Hokus? Daarnaast zijn Ackbar en Joris er volgende week niet bij. En Dirk is ook langdurig afwezig. Hij is bezig met de Hell's Angels te vangen, maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel als je op je mountainbike zit. Wel zijn Jordan en Michiel volgende week weer van de partij. Kortom volgende week met 8 man tegen RKKSV.
P.S.: iedereen die dit leest en zin heeft om a.s. zondag te voetballen op de Groote Wielen tegen de Kruisstraat om 11.00 uur is uitgenodigd. Leeftijd maakt niet uit, geslacht maakt niet uit, verstand van voetbalregels en voetbalverleden zijn geen vereisten.
Waar voetbal je dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:48 schreef Incolumis het volgende:
3-1 gewonnen van de koplopers, zij stelden eigenlijk niet zo veel voor, de 1e 20 minuten speelden we met 4-3-3, ons middenveld werd overgelopen, dus veranderden wij naar 3-4-3, en zij kwamen er vanaf dat moment niet meer uit. bij rust stonden we 2-0, in de slotfase maakten zij nog 1tje voor de eer. volgende week naar Dos37 \o/ , effe kijken wat dat wordt
Oranje Nassau 7 Almelo. Zie OP.quote:
svp niet vloeken in dit topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DSVP, de eerste club van Dick Advocaat! (als trainer dan..)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef CAZZO het volgende:
En ook de voetbalavonturen van CAZZO in de 3e klasse D gingen vandaag weer verder na een weekje verplichte rust.
Op het programma stond Achilles Enschede uit,en das altijd lastig maar voor minder dan 3 punten deden we het vandaag niet.
Het werd een ouderwetse hotseknotseschoppartij.
CAZZO had nog een beetje lamme poten van de zaalvoetbalwedstrijd van Vrijdagavond maar gelukkig mocht hij al na 10 minuten na de kant met een rode kaart wegens natrappen.(niks vanwaar maar ja we hadden weer eens zo'n blinde scheids die thuis niks te vertellen heeft)
Vervolgens liepen de Blauwwitters uit na een terechte 1-3 voorsprong..
Ook Achilles kreeg nog een rode kaart te verwerken
En als klapstuk brak de Achillesspits in blessuretijd ook nog eens zijn scheenbeen op onze keeper.
Zaterdagmiddagvoetbal altijd gezellig
Volgende week iig verplichte rust.
Aha, de club van Just Me. Op welke positie speel je?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:25 schreef Agiath het volgende:
Schrijf mij der ook bij Vaduz!
Concordia B3 (derdejaars B, te weinig spelers voor een A team ) in Delft
Gister met 5-1 gewonnen van DSVP
en ik maar denken dat zaalvoetbal zo'n 'vriendelijke' sport isquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef CAZZO het volgende:
En ook de voetbalavonturen van CAZZO in de 3e klasse D gingen vandaag weer verder na een weekje verplichte rust.
Op het programma stond Achilles Enschede uit,en das altijd lastig maar voor minder dan 3 punten deden we het vandaag niet.
Het werd een ouderwetse hotseknotseschoppartij.
CAZZO had nog een beetje lamme poten van de zaalvoetbalwedstrijd van Vrijdagavond maar gelukkig mocht hij al na 10 minuten na de kant met een rode kaart wegens natrappen.(niks vanwaar maar ja we hadden weer eens zo'n blinde scheids die thuis niks te vertellen heeft)
Vervolgens liepen de Blauwwitters uit na een terechte 1-3 voorsprong..
Ook Achilles kreeg nog een rode kaart te verwerken
En als klapstuk brak de Achillesspits in blessuretijd ook nog eens zijn scheenbeen op onze keeper.
Zaterdagmiddagvoetbal altijd gezellig
Volgende week iig verplichte rust.
Als een combinatie van een handbalkeeper en een verdediger die de bal op het nippertje van de lijn probeert te halen, ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je vervanger deed het dus aardig.
Nee wij moeten naar jullie toe. Maarja een primeur voor mij voetballen tegen een Fokkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:48 schreef Incolumis het volgende:
3-1 gewonnen van de koplopers, zij stelden eigenlijk niet zo veel voor, de 1e 20 minuten speelden we met 4-3-3, ons middenveld werd overgelopen, dus veranderden wij naar 3-4-3, en zij kwamen er vanaf dat moment niet meer uit. bij rust stonden we 2-0, in de slotfase maakten zij nog 1tje voor de eer. volgende week naar Dos37 \o/ , effe kijken wat dat wordt
En daar verwachten we een mooi verslag van natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee wij moeten naar jullie toe. Maarja een primeur voor mij voetballen tegen een Fokker
hopelijk winnen wewel tof dat jullie hebben gewonnen van de koploper alleen nou loopt ASV nog verder uit.
Ja sorry Vaduz, het gaat vanzelf... Volgende keer zal ik een samenvatting makenquote:Wat een lap tekst weer Zjakkie.
Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:09 schreef superjoden het volgende:
Zo goede zaken gedaan gisteren door met 10-7 te winnen en zelf 2x te scoren, we staan nu in de middenmoot en kunnen nog een aantal plaatsen stijgen vanwege het minder aantal gespeelde wedstrijden. woensdag tegen de koploper in ieder geval.
verslagen staan altijd op onze website, zie mijn sigquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En daar verwachten we een mooi verslag van natuurlijk.
Zaalvoetbalquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!![]()
moet nog maar afwachten of dit gebeurt, heb vorige week met de training een knietje net onder mijn linkerknie gekregen, en 10 minuten later zakte ik door de andere knie, nu nog steeds last van, en ik ben bang dat er wel iets gescheurd/verrekt kan zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee wij moeten naar jullie toe. Maarja een primeur voor mij voetballen tegen een Fokker
geen typfoutje maar zo'n uitslag komt bij ons niet vaak voor neequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!![]()
dan maak je er toch 1tje, mag ik remie postenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er voor 'futsal' niet een apart topic?
Het heet gewoon futsal hoor. Ik hoop dat je Raider lekker smaakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zaalvoetbal (tief op met je 'futsal') fanatiek bij een team of 3 in allemaal verschillende competitie, dus dat topic komt wel vol hoor
.
Samen met zijn treatsquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het heet gewoon futsal hoor. Ik hoop dat je Raider lekker smaakt.
We zullen zien. Als je er wel bent ben ik degene met een Twente shirt aan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet nog maar afwachten of dit gebeurt, heb vorige week met de training een knietje net onder mijn linkerknie gekregen, en 10 minuten later zakte ik door de andere knie, nu nog steeds last van, en ik ben bang dat er wel iets gescheurd/verrekt kan zijn
Ik dus morgen.... ben benieuwd of hij er nu wel is... (waarschijnlijk alleen als het voor hem goed aflooptquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren tegen het team van Noca gespeeld, Scheemda 2. Ik kon er niet vanaf het begin bij zijn, omdat ik van 9.00u tot 1015u bij m'n D2 elftal langs de lijn stond. Wedstrijd begon om 10.00u dus heb me op de tweede helft gericht. Tijdens de rust omgekleed en na tien minuten in de tweede helft ingevallen bij een 1-0 stand. Ik verprutste een kans alleen voor de keeper op een wijze waar ik og steeds wakker van lig, maar met een kiezelharde vrije trap door de muur maakte ik aan alle onzekerheid een einde. Einduitslag 2-0 in een sportieve wedstrijd. Enige gele kaart toen de rechtsback of rechter centrale verdediger me echt vol schopte. Gelukkig heb ik de grootste scheenbeschermers van Groningen en omstreken, dus voelde er niets van. Die scheenbeschermers leidden altijd tot leuke reacties in de kleedkamer: "wat zijn dat voor apparaten?" of "heb je eerder aan ijshockey gedaan?" In Deventer bij John Oude Wesselink Sport lopen ze als een trein en bij mijn oude club Avanti Twello had de helft van de selectie ze. Heerlijke dingen.
Noca, ik wil graag weten of je er uberhaupt bij was.. Ik was na de wedstrijd ook meteen weg om kaarten te halen voor Groningen-AZ (binnen een halve dag waren alle kaarten in de ticketbox-verkoop weg!) en David Gray (24 januari in 013 in Tilburg).
Tot in Scheemda!
Volgens mij klopt dat niet, want volgens mij zit er zelfs nog verschil tussen futsal en zaalvoetbalquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zaalvoetbal is nu futsal, Raider is nu Twix. Gulden is nu euro enzovoorts.
ja ik kom wel kijken, zal er zo na half 3 zijn langs de lijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
We zullen zien. Als je er wel bent ben ik degene met een Twente shirt aan.
Ik weet niet of het klopt hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja? Vertel.
Oke... bedankt voor de uitleg...dacht dat ik ergens had gelezen dat er verschillen zaten in het spelletje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stame, zaalvoetbal is futsal gaan heten om voor grotere internationale eenheid en herkenbaarheid te zorgen. Het zijn twee namen voor precies hetzelfde spelletje. Lichamelijk contact is niet toegestaan; de verschillen die je ziet ontstaan door incompetente scheidsrechters.
Die jongen valt ook niet te ontcijferen he.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef Gollemrulez het volgende:
4-1 gewonnen van scheemda 2. Geen Noca kunnen ontcijferen.
1-1...quote:Op donderdag 3 november 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zaterdag wacht De Meeuwen, hekkensluiter... Om onze titelaspiraties levendig te houden moet er natuurlijk gewonnen worden zodat we tweede en in het spoor van koploper Veere blijven, die we volgende week mogen ontvangen
aha, nou das geluktquote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zal er deze week zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken. Het was dramatisch. Door de sterke verbetering in ons spel de afgelopen weken en door ons eerste puntje behaald van vorige week zat het vooraf goed met het zelfvertrouwen, maar daar kwam maar weinig van terecht.
Wij mochten in de eerste helft aftrappen, en daaruit kwam een leuke combinatie, wat een half kansje opleverde. Dit was de enige goede combinatie van de wedstrijd van onze kant.
Getergd door een sterke tegenwind, geplaagd door de zuivere schoten van de tegenstander, en mede door absentie van onze vaste doelman stonden we bij rust al met 6-0 achter. Na rust kwamen er nog eens 4 bij, en zo verloren wij volkomen terecht met 0-10, en mogen we niet eens klagen. Dit is weer een nieuw dieptepunt van dit seizoen. Mensen die mijn verslagen vaker lezen zullen weten dat we wel vaker slecht spelen, maar zo erg als gisteren is het nog niet geweest.
Volgende week de uitwedstrijd in Poortvliet tegen SPS, wat alweer de laatste wedstrijd van de eerste competitiehelft zal betekenen. Zij staan met 4 punten 1 plaatsje boven ons, laten we hopen dat we daar onze revanche kunnen halen.
Welke club was het?quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij ons was het weer ouderwets gezellig, een echte interland vandaag
Snel 1-0 voor, prima, daarna 1-1 volkomen onnodig, daar veroorzaakte ik een penalty omdat de keeper niet uitkwam en ik de bal verder volkomen verkeerd beoordeelde door de wind. 1-2 achter
Daarna kansen gehad op de 2-2, missen voor open goal, gelukkig toch nog de 2-2, vlak daarna de verdiende 3-2. Verrassend genoeg stond het voor rust nog steeds 3-2.
Dan de tweede helft. 5 minuten oud, vrije trap in onze 16. Medespeler krijgt een knietje na de vrije trap. Vraagt natuurlijk waar die kerel mee bezig was, die wordt gelijk agressief en haalt uit. Teamgenoot duwt hem dus maar weg, krijgt ie nog knal en toen was het dus gezellig![]()
Uiteindelijk krijgt die kerel rood, teamgenoot geel. Tegenstanders gaan daarna helemaal door het dolle heen, willen niet meer verder spelen, scheidsrechter beledigen. Enfin, de meesten die dit soort teams kennen, weten wel wat ik bedoel. Na een kwartier gehannes toch maar definitief gestaakt.
Eerst was iedereen blij met 3-2, gewoon opschrijven, verder geen gezeik. Prima. Maar blijkbaar wilden ze dat ineens niet meer, wilden ze zelfs op een gegeven moment een gelijkspelUiteindelijk toch maar op papier dat de wedstrijd gestaakt is bij 3-2, redenen gegeven. Zij hadden ook geen spelerspassen bij zich en wilden het formulier niet ondertekenen en het was al de tweede keer dat hun wedstrijd gestaakt was. Hopelijk zien we die niet meer terug
Ik zat effe op knvb.nl te kijken maar hebben jullie geen zondagsenioren teams meer? We hebben jarenlang bij Lyra in de poule gezeten (8e klasse ook)quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef keijz het volgende:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc211/th_c06_lyra14.jpg]afbeelding][/URL]
voor de plaatselijke krant
erg leuk die oproep voor sponsors, maar een beetje jammer dat m'n email verkeerd gespeld is
Ik hoorde het al van J. Wordt nog wat als we daar de uitwedstrijd moeten spelen...quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij ons was het weer ouderwets gezellig, een echte interland vandaag
Snel 1-0 voor, prima, daarna 1-1 volkomen onnodig, daar veroorzaakte ik een penalty omdat de keeper niet uitkwam en ik de bal verder volkomen verkeerd beoordeelde door de wind. 1-2 achter
Daarna kansen gehad op de 2-2, missen voor open goal, gelukkig toch nog de 2-2, vlak daarna de verdiende 3-2. Verrassend genoeg stond het voor rust nog steeds 3-2.
Dan de tweede helft. 5 minuten oud, vrije trap in onze 16. Medespeler krijgt een knietje na de vrije trap. Vraagt natuurlijk waar die kerel mee bezig was, die wordt gelijk agressief en haalt uit. Teamgenoot duwt hem dus maar weg, krijgt ie nog knal en toen was het dus gezellig![]()
Uiteindelijk krijgt die kerel rood, teamgenoot geel. Tegenstanders gaan daarna helemaal door het dolle heen, willen niet meer verder spelen, scheidsrechter beledigen. Enfin, de meesten die dit soort teams kennen, weten wel wat ik bedoel. Na een kwartier gehannes toch maar definitief gestaakt.
Eerst was iedereen blij met 3-2, gewoon opschrijven, verder geen gezeik. Prima. Maar blijkbaar wilden ze dat ineens niet meer, wilden ze zelfs op een gegeven moment een gelijkspelUiteindelijk toch maar op papier dat de wedstrijd gestaakt is bij 3-2, redenen gegeven. Zij hadden ook geen spelerspassen bij zich en wilden het formulier niet ondertekenen en het was al de tweede keer dat hun wedstrijd gestaakt was. Hopelijk zien we die niet meer terug
Letten waren te laat, dus twee spelers van het 11de gehaald en er deed er al 1 mee van het 12de.. Geen keeper, N. keepte.quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van J. Wordt nog wat als we daar de uitwedstrijd moeten spelen...Vorig seizoen waren het gewoon relaxte gasten, Nederlandse havenarbeiders. Dr waren wel genoeg spelers?
was jij de vlaggenist in de 2e helft?quote:Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef Dos37 het volgende:
Wij hebben gewonnen van ON 7 met 4-1. Heb zelf maar een helft meegedaan onze mid-mid scoorde 3 verschrikelijke mooie doelpunten.
We hebben nog 3 senioren teams op zodag hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik zat effe op knvb.nl te kijken maar hebben jullie geen zondagsenioren teams meer? We hebben jarenlang bij Lyra in de poule gezeten (8e klasse ook)
nee in de 1stequote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
was jij de vlaggenist in de 2e helft?
wedstrijd verslag staat hier
2 veteranen teams en het 1e op zondagquote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef keijz het volgende:
[..]
We hebben nog 3 senioren teams op zodag hoor
Koning van Fok ben ik al hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een futsaller zal het moeten openen. Eigen initiatief maakt je koning van FOK!
Ok, en wat heeft dat met dit topic te maken?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grrr... ik ga zo even boodschappen doen. Ik hoop dat ze m'n guldens nog aannemen.
VV Scheemdaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, ik wist wel dat het kwartje ging vallen.
Ontopic: zaterdag VVS uit, maar eens zien uit te vinden waar in de Groningse middle of nowhere dat precies is. Noca, Gollem..??
VVS Oostwold Scheemda stond er op knvbquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee VV Scheemda is t cker niet, Oostwold geloof ik. Makkelijk te doen voor jullie. Wij hadden geloof ik dik moeten winnen zij door een hele knullige goal 1-1...
De nr 1 wint met 11-3 van de nr 2 bij julliequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
We zitten bij Scheemda 2 (van Noca) en VVS 2 in. Ook al tegen beide gespeeld (1-1 en 4-1)..... tzal wel bij elkaar in de buurtliggen.
Ja, dat verbaasde mij ook enigszins. Wij hebben met 7-1 gewonnen van die nummer 2 trouwens. En wij staan momenteel 3e.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:06 schreef Vom het volgende:
[..]
De nr 1 wint met 11-3 van de nr 2 bij jullie![]()
Wij hebben verloren van HS dus 'makkelijk te doen' hoor je mij niet zo gauw meer zeggen. Echt schande, we praatten over dubbele cijfers op de weg er naar toe en dan krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee VV Scheemda is t cker niet, Oostwold geloof ik. Makkelijk te doen voor jullie. Wij hadden geloof ik dik moeten winnen zij door een hele knullige goal 1-1...
Ik heb even gekeken. Dat Oostwold is wel een heel klein plaatsje zeg. Wordt interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
We zitten bij Scheemda 2 (van Noca) en VVS 2 in. Ook al tegen beide gespeeld (1-1 en 4-1)..... tzal wel bij elkaar in de buurtliggen.
Dat hadden wij ook toen wij ons enige puntverlies dit seizoen leden. We kennen die gasten, kunnen totaal niet voetballen (is dorpsgenoot), avond daarvoor had 90% van het elftal gezopen en toen stonden we ineens binnen 3 minuten 2-0 achter. Uiteindelijk zelf nog een voorsprong weggegeven en 4-4 gespeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wij hebben verloren van HS dus 'makkelijk te doen' hoor je mij niet zo gauw meer zeggen. Echt schande, we praatten over dubbele cijfers op de weg er naar toe en dan krijg je zoiets.
Waarom in godsnaam zo laat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die verlies je dan weer, als de logica (?) in onze competitie zich doorzet. Dat Westerlee is dan ook een rare ploeg. Die 7-1 bij ons kan je nog wijten aan het bezopen tijdstip (17.00u aftrap) en het kunstgras, maar 11-3 verliezen van Loppersum.. geen woorden voor.
We hebben 22 ploegen, 17 herenteams en 5 damesteams. Als de KNVB haar dag niet heeft, kan het zo zijn dat er 15 teams thuis moeten spelen. We hebben 4 velden. Laatst moesten we om 10.00u. Het rare voor mij is dat het 16e en het 14e wel gewoon om 14.30 mogen spelen. Het schijnt dat de KNVB dat ook bepaalt, die aanvangstijdstippen. Het is crimineel en schandalig, maar we doen het er maar mee. Om 17.00 hadden we nog aardig veel publiek, dat was wel leuk. Laatst om 10.00, dat is echt helemaal niets. De lijnen zijn nog niet getrokken, de helft is nog niet wakker, de dauw ligt er gewoon nog op, een verstrooide fazant vlucht weg als wij aan onze warming up beginnen, de bezoekers uit Scheemda moeten dan echt belachelijk vroeg van huis en ik kan pas later meedoen omdat ik 's ochtends verplichtingen heb met een jeugdelftalletje wat ik train.quote:
Poe.. Verdediging is oud en traag, wel met een hele grote beer erbij. Middenveld zijn ook oudere spelers, maar nog wel wendbaar, snel en ervaren dus. Een aanval heb ik niet kunnen ontdekken toen ze bij ons speelden. Hun enige doelpunt was een zondagsschot van 30 meter. Zeilde zo de kruising in. Onze keeper stond weer eens 'op het verkeerde been'. Prutser.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:32 schreef Gollemrulez het volgende:
waar liggen de sterke en zwakke punten van westerlee?
Is bij ons ook zo, zes velden is niet genoeg. We moeten af en toe een thuiswedstrijd bij een andere verenigingen spelen. Gelukkig worden er nu eindelijk 3 extra velden aangelegd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Vom het volgende:
Aah herkenbare situatie ja.
Onze jeugd is zo groot, dat de 5 velden te weinig zijn. Op zondag is het niet erg (zondagvereniging), maar wij zitten op de zaterdag en dus is het ook een beetje inpassen allemaal.
Meestal zijn het trouwens de jeugdteams die er de dupe van zijn.
en dan gewoon in dit topic blijven postenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eigen zou futsal in SPT moeten.
enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
Gezeik over een nieuw topic. Dat mis ik even, of bedoel je die 2 posts erover...?
Voetballende Fok!ers is voetballende Fok!ers. Alleen voor straatvoetbal, met alles wat daarbij hoort is een apart topic.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef superjoden het volgende:
[..]
enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.
Futsal mag ik nog wel,5e klasse daar kan je weinig overkomen,het grootste risico is een te hoog alcoholpromillage na de wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
dat je nog mag zaalvoetballen op dat niveau CAZZO![]()
Jep, 20 oktober is bijna 3 weken geleden.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat pas 3 weken geleden pekel? Voelt voor mij alsof je al veel langer geblesseerd bent.
Je moet toch wat doenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, jij komt je weekend wel door Ender.
Wehehehe, ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker lekker om zoveel te schoren.10-0 is wel erg veel.
Ben je al weer helemaal fit Dos?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef Dos37 het volgende:
Wij hoefden vandaag weer niet te voetballen. Volgende week pas weer alhoewel ik dan niet meedoe omdat ik met FC Twente naar Ajax toe ga.
Nee nog steeds niet. Ik heb vandaag kantine dienst draaien en dan heb ik zelfs nog last. Omdat ik ook volgende week niet voetbal kan ik mooi 2 weken rust pakken en dan verder kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je al weer helemaal fit Dos?
Oke, komt mooi uit dan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Ik heb vandaag kantine dienst draaien en dan heb ik zelfs nog last. Omdat ik ook volgende week niet voetbal kan ik mooi 2 weken rust pakken en dan verder kijken.
erg lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker lekker om zoveel te schoren.10-0 is wel erg veel.
Vorige week, die 10-0 nederlaag, dat was de eerste wedstrijd die ik echt niet leuk vond. Gisteren liepen ze iets te veel op elkaar te schelden, verder heb ik er zeker nog wel plezier in!quote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er nog wel plezier in Zjakkie, ondanks dat het wat minder gaat met het elftal?
WTF meen je dat serieus?quote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nu ben je dus trots omdat je je als een asociaal gedragen hebt?
Tegen dat soort teams ga je je vanzelf zo gedragen, of het asociaal is of niet valt over te twisten, het is wel noodzakelijk om zelf niet helemaal de tieves geschopt te worden tegen dat soort dwazenquote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nu ben je dus trots omdat je je als een asociaal gedragen hebt?
Dan zou je op kampioenskoers moeten zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:49 schreef superjoden het volgende:
7-5 gewonnen dus in een hele slechte wedstrijd... maar ja als je zelfs al hele slechte wedstrijden gaat winnen
ja laatste 4 wedstrijden gewonnen, staan 4de nu, maar als we onze inhaalwedstrijd winnen 3de en 6 punten achter op de koploper die we over 2 weken treffen. Die moeten we dus eigenlijk winnen en anders spelen we voor de plekken 3 t/m 6 wat op zich ook niet slecht is voor onsquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dan zou je op kampioenskoers moeten zijn![]()
ps, damn _Vaduz_ jij bent een stille en snelle![]()
Spelen jullie zo vroeg?!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
Zaterdag ben ik omroeper tijdens de competitiewedstrijd van m'n teamLekker hardcore om 9.45
Zal wel meevallen toch? Of is het al bekend bij jou?quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Algehele afgelasting dit weekend?
Hopelijk schiet je voortaan met meer richting en gevoel op goalquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
zondag om half 10hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
![]()
[afbeelding]
die heb ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
zondag om half 10hoef ik mn schoenen niet meer met touwtjes en ducktape bij mekaar te houden. Mn nieuwe zijn net afgeleverd
![]()
[afbeelding]
afgeleverd? via internet besteld dus?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
![]()
[afbeelding]
ooow dat is geen goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Incolumis het volgende:
morgen nog niet voetballen, ben nog steeds geblesseerd, spiertje in de knie verrekt, leek alsof ie er niet meer zat. de balans was zoek daar, elke minuut knakte die door.
woensdag nog een ongeluk gehad op werk, waar ik een elektrische stapelaar over m'n hak liet rijden. enkel gekneusd, paar diepe wonden en dikke blauwe plekken, en mijn voet is anderhalf keer zo dik.
En hoe voetballen ze? De punt ziet er nogal lomp uit met dat plastic...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef superjoden het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen nog maar 1 keer mee gevoetbald
![]()
Ja, eBay. Bij mn vorig paar moest ik eerst tig winkels af voor betaalbare zwarte Pumas.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef keijz het volgende:
[..]
afgeleverd? via internet besteld dus?
Dat zeker, zou al een hele hoop aanzien met zich meebrengen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt je lengte al mee geloof ik hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |