Welke club was het?quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij ons was het weer ouderwets gezellig, een echte interland vandaag
Snel 1-0 voor, prima, daarna 1-1 volkomen onnodig, daar veroorzaakte ik een penalty omdat de keeper niet uitkwam en ik de bal verder volkomen verkeerd beoordeelde door de wind. 1-2 achter
Daarna kansen gehad op de 2-2, missen voor open goal, gelukkig toch nog de 2-2, vlak daarna de verdiende 3-2. Verrassend genoeg stond het voor rust nog steeds 3-2.
Dan de tweede helft. 5 minuten oud, vrije trap in onze 16. Medespeler krijgt een knietje na de vrije trap. Vraagt natuurlijk waar die kerel mee bezig was, die wordt gelijk agressief en haalt uit. Teamgenoot duwt hem dus maar weg, krijgt ie nog knal en toen was het dus gezellig![]()
Uiteindelijk krijgt die kerel rood, teamgenoot geel. Tegenstanders gaan daarna helemaal door het dolle heen, willen niet meer verder spelen, scheidsrechter beledigen. Enfin, de meesten die dit soort teams kennen, weten wel wat ik bedoel. Na een kwartier gehannes toch maar definitief gestaakt.
Eerst was iedereen blij met 3-2, gewoon opschrijven, verder geen gezeik. Prima. Maar blijkbaar wilden ze dat ineens niet meer, wilden ze zelfs op een gegeven moment een gelijkspelUiteindelijk toch maar op papier dat de wedstrijd gestaakt is bij 3-2, redenen gegeven. Zij hadden ook geen spelerspassen bij zich en wilden het formulier niet ondertekenen en het was al de tweede keer dat hun wedstrijd gestaakt was. Hopelijk zien we die niet meer terug
Ik zat effe op knvb.nl te kijken maar hebben jullie geen zondagsenioren teams meer? We hebben jarenlang bij Lyra in de poule gezeten (8e klasse ook)quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef keijz het volgende:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc211/th_c06_lyra14.jpg]afbeelding][/URL]
voor de plaatselijke krant
erg leuk die oproep voor sponsors, maar een beetje jammer dat m'n email verkeerd gespeld is
Ik hoorde het al van J. Wordt nog wat als we daar de uitwedstrijd moeten spelen...quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij ons was het weer ouderwets gezellig, een echte interland vandaag
Snel 1-0 voor, prima, daarna 1-1 volkomen onnodig, daar veroorzaakte ik een penalty omdat de keeper niet uitkwam en ik de bal verder volkomen verkeerd beoordeelde door de wind. 1-2 achter
Daarna kansen gehad op de 2-2, missen voor open goal, gelukkig toch nog de 2-2, vlak daarna de verdiende 3-2. Verrassend genoeg stond het voor rust nog steeds 3-2.
Dan de tweede helft. 5 minuten oud, vrije trap in onze 16. Medespeler krijgt een knietje na de vrije trap. Vraagt natuurlijk waar die kerel mee bezig was, die wordt gelijk agressief en haalt uit. Teamgenoot duwt hem dus maar weg, krijgt ie nog knal en toen was het dus gezellig![]()
Uiteindelijk krijgt die kerel rood, teamgenoot geel. Tegenstanders gaan daarna helemaal door het dolle heen, willen niet meer verder spelen, scheidsrechter beledigen. Enfin, de meesten die dit soort teams kennen, weten wel wat ik bedoel. Na een kwartier gehannes toch maar definitief gestaakt.
Eerst was iedereen blij met 3-2, gewoon opschrijven, verder geen gezeik. Prima. Maar blijkbaar wilden ze dat ineens niet meer, wilden ze zelfs op een gegeven moment een gelijkspelUiteindelijk toch maar op papier dat de wedstrijd gestaakt is bij 3-2, redenen gegeven. Zij hadden ook geen spelerspassen bij zich en wilden het formulier niet ondertekenen en het was al de tweede keer dat hun wedstrijd gestaakt was. Hopelijk zien we die niet meer terug
Letten waren te laat, dus twee spelers van het 11de gehaald en er deed er al 1 mee van het 12de.. Geen keeper, N. keepte.quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van J. Wordt nog wat als we daar de uitwedstrijd moeten spelen...Vorig seizoen waren het gewoon relaxte gasten, Nederlandse havenarbeiders. Dr waren wel genoeg spelers?
was jij de vlaggenist in de 2e helft?quote:Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef Dos37 het volgende:
Wij hebben gewonnen van ON 7 met 4-1. Heb zelf maar een helft meegedaan onze mid-mid scoorde 3 verschrikelijke mooie doelpunten.
We hebben nog 3 senioren teams op zodag hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik zat effe op knvb.nl te kijken maar hebben jullie geen zondagsenioren teams meer? We hebben jarenlang bij Lyra in de poule gezeten (8e klasse ook)
nee in de 1stequote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
was jij de vlaggenist in de 2e helft?
wedstrijd verslag staat hier
2 veteranen teams en het 1e op zondagquote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef keijz het volgende:
[..]
We hebben nog 3 senioren teams op zodag hoor
Koning van Fok ben ik al hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een futsaller zal het moeten openen. Eigen initiatief maakt je koning van FOK!
Ok, en wat heeft dat met dit topic te maken?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Grrr... ik ga zo even boodschappen doen. Ik hoop dat ze m'n guldens nog aannemen.
VV Scheemdaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, ik wist wel dat het kwartje ging vallen.
Ontopic: zaterdag VVS uit, maar eens zien uit te vinden waar in de Groningse middle of nowhere dat precies is. Noca, Gollem..??
VVS Oostwold Scheemda stond er op knvbquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee VV Scheemda is t cker niet, Oostwold geloof ik. Makkelijk te doen voor jullie. Wij hadden geloof ik dik moeten winnen zij door een hele knullige goal 1-1...
De nr 1 wint met 11-3 van de nr 2 bij julliequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
We zitten bij Scheemda 2 (van Noca) en VVS 2 in. Ook al tegen beide gespeeld (1-1 en 4-1)..... tzal wel bij elkaar in de buurtliggen.
Ja, dat verbaasde mij ook enigszins. Wij hebben met 7-1 gewonnen van die nummer 2 trouwens. En wij staan momenteel 3e.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:06 schreef Vom het volgende:
[..]
De nr 1 wint met 11-3 van de nr 2 bij jullie![]()
Wij hebben verloren van HS dus 'makkelijk te doen' hoor je mij niet zo gauw meer zeggen. Echt schande, we praatten over dubbele cijfers op de weg er naar toe en dan krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee VV Scheemda is t cker niet, Oostwold geloof ik. Makkelijk te doen voor jullie. Wij hadden geloof ik dik moeten winnen zij door een hele knullige goal 1-1...
Ik heb even gekeken. Dat Oostwold is wel een heel klein plaatsje zeg. Wordt interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
We zitten bij Scheemda 2 (van Noca) en VVS 2 in. Ook al tegen beide gespeeld (1-1 en 4-1)..... tzal wel bij elkaar in de buurtliggen.
Dat hadden wij ook toen wij ons enige puntverlies dit seizoen leden. We kennen die gasten, kunnen totaal niet voetballen (is dorpsgenoot), avond daarvoor had 90% van het elftal gezopen en toen stonden we ineens binnen 3 minuten 2-0 achter. Uiteindelijk zelf nog een voorsprong weggegeven en 4-4 gespeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wij hebben verloren van HS dus 'makkelijk te doen' hoor je mij niet zo gauw meer zeggen. Echt schande, we praatten over dubbele cijfers op de weg er naar toe en dan krijg je zoiets.
Waarom in godsnaam zo laat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die verlies je dan weer, als de logica (?) in onze competitie zich doorzet. Dat Westerlee is dan ook een rare ploeg. Die 7-1 bij ons kan je nog wijten aan het bezopen tijdstip (17.00u aftrap) en het kunstgras, maar 11-3 verliezen van Loppersum.. geen woorden voor.
We hebben 22 ploegen, 17 herenteams en 5 damesteams. Als de KNVB haar dag niet heeft, kan het zo zijn dat er 15 teams thuis moeten spelen. We hebben 4 velden. Laatst moesten we om 10.00u. Het rare voor mij is dat het 16e en het 14e wel gewoon om 14.30 mogen spelen. Het schijnt dat de KNVB dat ook bepaalt, die aanvangstijdstippen. Het is crimineel en schandalig, maar we doen het er maar mee. Om 17.00 hadden we nog aardig veel publiek, dat was wel leuk. Laatst om 10.00, dat is echt helemaal niets. De lijnen zijn nog niet getrokken, de helft is nog niet wakker, de dauw ligt er gewoon nog op, een verstrooide fazant vlucht weg als wij aan onze warming up beginnen, de bezoekers uit Scheemda moeten dan echt belachelijk vroeg van huis en ik kan pas later meedoen omdat ik 's ochtends verplichtingen heb met een jeugdelftalletje wat ik train.quote:
Poe.. Verdediging is oud en traag, wel met een hele grote beer erbij. Middenveld zijn ook oudere spelers, maar nog wel wendbaar, snel en ervaren dus. Een aanval heb ik niet kunnen ontdekken toen ze bij ons speelden. Hun enige doelpunt was een zondagsschot van 30 meter. Zeilde zo de kruising in. Onze keeper stond weer eens 'op het verkeerde been'. Prutser.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:32 schreef Gollemrulez het volgende:
waar liggen de sterke en zwakke punten van westerlee?
Is bij ons ook zo, zes velden is niet genoeg. We moeten af en toe een thuiswedstrijd bij een andere verenigingen spelen. Gelukkig worden er nu eindelijk 3 extra velden aangelegd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Vom het volgende:
Aah herkenbare situatie ja.
Onze jeugd is zo groot, dat de 5 velden te weinig zijn. Op zondag is het niet erg (zondagvereniging), maar wij zitten op de zaterdag en dus is het ook een beetje inpassen allemaal.
Meestal zijn het trouwens de jeugdteams die er de dupe van zijn.
en dan gewoon in dit topic blijven postenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eigen zou futsal in SPT moeten.
enkele pagina's terug en misschien ook al eerder werd al geopperd voor een apart topic voor zaalvoetbal maar is een beetje onnodig lijkt me.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
Gezeik over een nieuw topic. Dat mis ik even, of bedoel je die 2 posts erover...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |