abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:44:47 #103
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31846403
Ja, de derde wedstrijd thuis met 2-3 verloren. Ik scoorde een identieke goal als die ik tegen jullie maakte, wij misten nog een strafschop (die kleine middenvelder) en die gasten maakten een 'Ger Senden vorig jaar bij AZ (weet je nog?)'. Al met al zwaar kut. Toen hadden we 2 punten uit 3 wedstrijden. Daar sta je dan met je grote bek. Gelukkig gaat het nu weer enigszins de goede kant op.
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:52:18 #104
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31852807
Dit weekend kreeg voor mij een onverwachte wending. Afgelopen donderdag na de training nog op de lijsten voor de selectie gekeken en ik mocht zoals wel verwacht aantreden in het 2de. Dus ik mij alvast geestelijk voorbereiden dat ik op zondag om 09.30 op de club moest zijn. (Ondanks de klok is dat NOOIT leuk op zondag.) Echter het mocht niet zo zijn, de keeper die eigenlijk onder de lat moest staan had zich ziek gemeld bij de hoofdtrainer. (naar wat bleek ludduvudu)
Dit betekende dat ik afgelopen zondag mijn eerste wedstrijd van het seizoen in het eerste mocht spelen. Waar ik eigenlijk toch niet meer op gerekend had omdat ik ook nog niet eens zo gek lang terug ben van een blessure en de 2 andere keepers nog steeds 6 weken voorsprong hebben. Dat haal je niet zomaar in.

2 denk je, ja 2 andere keepers. Echter na overleg tussen de trainer en de aanvoerder is besloten om mij te vragen om de wedstrijd te keepen ipv van de 2de keeper van het eerste. Dat was toch op zich wel aardig, ook omdat beide andere keepers al meerdere wedstrijden gespeeld hebben. Dus ik had het niet verwacht.

Toen de wedstrijd, die was van onze kant dramatisch. We hadden gewoon moeten winnen maar zoals al het hele seizoen wilde de bal er gewoonweg niet in. Kansen ter overvloedde aan 2 kanten. Met het verschil dat wij iets van 12 x alleen al op het aluminium geschoten hebben. En dan nog regelmatig over en naast ook.

Maar behalve dat de voorhoede geen potten kon breken was de achterhoede ook niet bepaald foutloos waardoor de aanvallers van de tegenstander (Magreb) regelmatig voor mijn neus stonden. Ik heb mijn stinkende best gedaan en ook nog een paar keer in de kruising moeten hangen enzo, maar het mocht niet baten. De tegenstander kwam na ongeveer een half uur op voorsprong door een handsbal, hierdoor was ik dus echt machteloos. Nog voor de rust kregen wij een tweede doelpunt tegen waar ook voor mij niets meer aan te doen was, uit de kluts valt de bal voor de voeten van een tegenstander en die raakt hem volledig verkeerd. De planning was op zijn wreef maar het was een puntertje die met een boog om mij heen draaide via de binnenkant van de paal het doel in.

In de rust een donderspeech van de trainer die eigenlijk overbodig was omdat we zelf ook wel wisten dat het beter kon en moest gaan. Iedereen wilde dit ook dus vol goede moet weer het veld in. Hier lieten we gelijk zien dat we best wel kunnen voetballen en nog wilde het niet lukken. Het afronden was weer om te huilen. Magreb heeft ook vele uitvallen en weet nog een keer mij te passeren Na een 25 minuten komen we toch dichterbij. Een vrije trap wordt verlengd en zo de 3-1 binnen gekopt. Zou dit de ommekeer zijn in de wedstrijd?

Wij gingen nog meer op de aanval spelen, dit betekende echter wel dat er nog meer gaten in de achterhoede vielen. Een kleine vijf minuten later kan een speler van magreb een bal uit de kluts mee te krijgen en komt zodoende alleen voor mij te staan. Ik kom als een haas mijn goal uit om deze te verkleinen en weet zijn schot te stoppen zodat we nog gelukkig nog in de wedstrijd blijven. Niet zo heel lang hierna weten de tegenstander weer uit te breken en proberen ze me met een schuiver in de linkerhoek te verschalken. Maar ook deze weet ik er op een of andere manier uit te houden. In de resterende tijd is het een heen en weer golvend spelletje met kansen aan beide zijden. Met het verschil dat Magreb nog wel weet te scoren. 1 keer door een mislukte terugkopbal van de laatste man. DIe stond vier meter buiten de zestien, ik op de vijf en maakte al aanstalten naar hem toe te gaan alleen hij timed de bal helemaal verkeerd waardoor deze precies op de voeten valt van een tegenstander. Ik weet de spits nog wel naar de buitenkant te dwingen maar hij krijgt het toch voor elkaar om een voorzet te geven en de speler die klaar stond schoot zonder veel moeite langs de speler die inmiddels op de doellijn stond. Voor het einde kregen we ook nog een goed uitgespeelde aanval om onze oren welke feilloos werd afgemaakt en we met 5-1 op onze kloten kregen.

Ondanks dit alles heb ikzelf wel een positief gevoel aan de wedstrijd overgehouden. Ik heb voor mezelf een goede wedstrijd gespeeld zonder fouten. Niet zoals vorig jaar dat ik stijf stond van de zenuwen en alles verklootte. De spelers die ik gesproken heb waren ook allemaal van mening dat het zeker niet aan mij gelegen heeft. Wat de trainer vond weet ik nog niet, maar ja, dat merk ik vanzelf als ik zondag weer in het eerste sta of toch weer in het tweede. (Toch wel een prettig idee dat ik onder de spelers toch wel de voorkeur geniet)

Hmm, het is wel weer lang, maar ja, als ik het in moet korten hoor ik het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ender_W op 01-11-2005 08:42:31 ]
Live life to the Ender :D
pi_31854355
Leuk verslag Ender_W. .
Hoi.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:42:25 #106
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31854402
zeker een mooi verslag ender_w
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31857946
Zo goede zaken gedaan gisteren door met 10-7 te winnen en zelf 2x te scoren , we staan nu in de middenmoot en kunnen nog een aantal plaatsen stijgen vanwege het minder aantal gespeelde wedstrijden. woensdag tegen de koploper in ieder geval.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:44:57 #108
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31858295
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef JPM01 het volgende:
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef JPM01 het volgende:
Dank u beide heren. Hopelijk volgende week weer inspiratie
pi_31863951
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:09 schreef superjoden het volgende:
Zo goede zaken gedaan gisteren door met 10-7 te winnen en zelf 2x te scoren , we staan nu in de middenmoot en kunnen nog een aantal plaatsen stijgen vanwege het minder aantal gespeelde wedstrijden. woensdag tegen de koploper in ieder geval.
Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!
pi_31873321
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

En daar verwachten we een mooi verslag van natuurlijk.
verslagen staan altijd op onze website, zie mijn sig
op het forum worden ze altijd gepost
pi_31873711
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Is dat een typfoutje of gewoon een niet vaak voorkomende uitslag? IIg, gefeliciteerd met de overwinning!
Zaalvoetbal .
pi_31874992
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Dos37 het volgende:

[..]
Nee wij moeten naar jullie toe. Maarja een primeur voor mij voetballen tegen een Fokker
moet nog maar afwachten of dit gebeurt, heb vorige week met de training een knietje net onder mijn linkerknie gekregen, en 10 minuten later zakte ik door de andere knie, nu nog steeds last van, en ik ben bang dat er wel iets gescheurd/verrekt kan zijn
pi_31891014
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

geen typfoutje maar zo'n uitslag komt bij ons niet vaak voor nee , ook al spelen we in de zaal.
Vanavond om 20.00 uur tegen de nr. 2.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:02:40 #114
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31891071
Is er voor 'futsal' niet een apart topic?
pi_31891223
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er voor 'futsal' niet een apart topic?
dan maak je er toch 1tje, mag ik remie posten
  woensdag 2 november 2005 @ 11:11:29 #116
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31891300
Haha, nee ik heb het maar een jaartje gedaan. Ik kan het niet combineren en veld gaat dan toch voor. Ik denk dat er wel meer 'futsallende' FOK!kers zijn.
pi_31919448
7-2 gewonnen en 1x gescoort , maar wat een josti die scheids... moest er 1 een aanvoerdersband om en werd er getost , dacht ff dat we nog de volksliederen moesten gaan zingen of dat de CL hymne door de zaal heen galmde. Wilde die schele nog een doelpunt tellen voor de tegenstander bij 0-0 , nadat een bal via paal/paal erweer uit rolde (zoals bij Chelsea zeg maar). De aansluiting met de bovenste plaatsen is weer helemaal terug in ieder geval
pi_31933177
Zaterdag wacht De Meeuwen, hekkensluiter... Om onze titelaspiraties levendig te houden moet er natuurlijk gewonnen worden zodat we tweede en in het spoor van koploper Veere blijven, die we volgende week mogen ontvangen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31933913
Ik zaalvoetbal (tief op met je 'futsal' ) fanatiek bij een team of 3 in allemaal verschillende competitie, dus dat topic komt wel vol hoor .
  donderdag 3 november 2005 @ 17:54:51 #120
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31933940
zaterdag spelen wij thuis tegen VHK ze staan boven ons, maar wij moeten winnen dan gaan we ze voorbij en staan we 3e. kortom kampioenschap gaat tussen 4 ploegen dit jaar.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31933971
Wij spelen zaterdag tegen CHC/Orka...Heb er al heel wat verhalen over gehoord. Iemand ervaring met deze club?
Waarschijnlijk zondag weer meedoen met het 4e
pi_31933989
Ik ga ook zaalvoetballen, maar dan in bedrijvencompetitie
In Southern Sun
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:26:11 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31946504
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zaalvoetbal (tief op met je 'futsal' ) fanatiek bij een team of 3 in allemaal verschillende competitie, dus dat topic komt wel vol hoor .
Het heet gewoon futsal hoor. Ik hoop dat je Raider lekker smaakt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:03:13 #124
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_31950866
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Het heet gewoon futsal hoor. Ik hoop dat je Raider lekker smaakt.
Samen met zijn treats .

Futsal doe ik jammergenoeg niet meer, is kijken of daar weer eens mee kan beginnen. Vond het best leuk. Ik weiger alleen te keepen in de zaal. Ben daar meer op de flank op mijn plaats.
pi_31962562
Scheemda 2 zaterdag Pas maar op Noca..... -welke positie speel je?-
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:49:17 #126
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_31966353
vaduz kun je ff me naam veranderen in het topic.

JPM01 ==> WEST
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_31966796
M'n Raider, m'n treats, waar hebben jullie het in hemelsnaam over .

Trouwens, op de flank in de zaal?! Spelen jullie 4-3-3 dan?
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:40:56 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31975220
zaalvoetbal is nu futsal, Raider is nu Twix. Gulden is nu euro enzovoorts.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:42:59 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31975287
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Incolumis het volgende:

[..]

moet nog maar afwachten of dit gebeurt, heb vorige week met de training een knietje net onder mijn linkerknie gekregen, en 10 minuten later zakte ik door de andere knie, nu nog steeds last van, en ik ben bang dat er wel iets gescheurd/verrekt kan zijn
We zullen zien. Als je er wel bent ben ik degene met een Twente shirt aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31977005
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren tegen het team van Noca gespeeld, Scheemda 2. Ik kon er niet vanaf het begin bij zijn, omdat ik van 9.00u tot 1015u bij m'n D2 elftal langs de lijn stond. Wedstrijd begon om 10.00u dus heb me op de tweede helft gericht. Tijdens de rust omgekleed en na tien minuten in de tweede helft ingevallen bij een 1-0 stand. Ik verprutste een kans alleen voor de keeper op een wijze waar ik og steeds wakker van lig, maar met een kiezelharde vrije trap door de muur maakte ik aan alle onzekerheid een einde. Einduitslag 2-0 in een sportieve wedstrijd. Enige gele kaart toen de rechtsback of rechter centrale verdediger me echt vol schopte. Gelukkig heb ik de grootste scheenbeschermers van Groningen en omstreken, dus voelde er niets van. Die scheenbeschermers leidden altijd tot leuke reacties in de kleedkamer: "wat zijn dat voor apparaten?" of "heb je eerder aan ijshockey gedaan?" In Deventer bij John Oude Wesselink Sport lopen ze als een trein en bij mijn oude club Avanti Twello had de helft van de selectie ze. Heerlijke dingen.

Noca, ik wil graag weten of je er uberhaupt bij was.. Ik was na de wedstrijd ook meteen weg om kaarten te halen voor Groningen-AZ (binnen een halve dag waren alle kaarten in de ticketbox-verkoop weg!) en David Gray (24 januari in 013 in Tilburg).

Tot in Scheemda!
Ik dus morgen.... ben benieuwd of hij er nu wel is... (waarschijnlijk alleen als het voor hem goed afloopt )
pi_31977614
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zaalvoetbal is nu futsal, Raider is nu Twix. Gulden is nu euro enzovoorts.
Volgens mij klopt dat niet, want volgens mij zit er zelfs nog verschil tussen futsal en zaalvoetbal
pi_31979044
O ja? Vertel.
That's all folks!
pi_31984026
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

We zullen zien. Als je er wel bent ben ik degene met een Twente shirt aan.
ja ik kom wel kijken, zal er zo na half 3 zijn langs de lijn
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:02:53 #134
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31994320
3-2 verloren bij HS '88. Schandalig slecht gespeeld. Eerste vervelende tegenstander. Godilnze liep af en toe al te zeiken, maar deze gasten waren echt triest. Zeiken tegen de scheidsrechter over alles en in de laatste minuut een toneelspel waar je echt niet goed van werd. Jammer.
pi_31994945
4-1 verloren van Dos37 :/
ik stond langs de lijn, daarom hebben we verloren
nah j/k, mijn team speelde zeer matig, erg onsamenhangend, en het middenveld werd constant overlopen. toch vond ik een gelijkspel meer passen.
pi_31996692
4-1 gewonnen van scheemda 2. Geen Noca kunnen ontcijferen.
Verdiend gewonnen, al hadden de goals wat eerder mogen komen en in grotere aantallen. Op verliespunten nu 2e....
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:39:02 #137
73091 Vom
de Cowboy
pi_31997385
3-1 gewonnen vandaag tegen roda '46
Zij stonden kwa verliespunten op de 3e plaats en draaiden nog vollop mee voor het kampioenschap. Gelukkig hebben we het gat met 3 punten weten te vergroten.
Volgende week de belangrijkste pot, tegen de nr 2, hier kunnen we het kampioenschap al grotendeels binnenhalen.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_31997935
4-3 verloren van de Marine

thuisfluiter, onsprortieve mariniers, kutwedstijd!
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:51:52 #139
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32004373
vandaag met 2-0 gewonnen tegen buurman VHK we waren de betere en kregen veel kansen in de eerste helft, ondanks dat geen doelpunten en gingen we met 0-0 de rust in. 5 minuten na de thee werdt het 1-0 door een goede aanval en nog geen 3 minuten later was het 2-0 uit een vrije trap en dat was ook de eindstand.

we staan hierdoor nu 4e met 1 punt achter op SVN '69 waar wij nog tegen moeten. als we die winnen staan we 2 punten voor op P3 en maar 4 verliespunten meer dan de koplopers die volgende week tegen elkaar moeten. (ik hoop voor hun op een gelijkspel)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_32004487
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja? Vertel.
Ik weet niet of het klopt hoor.
Maar ik meende dat bij Futsal geen enkel lichaamlijk contact mag zijn en bij Zaalvoetbal wel degelijk lichaamlijk contact mag. Volgens mij zijn er verder ook nog wat kleine dingen die anders zijn, maar dit was de grootste dacht ik.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:23:13 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32005513
Stame, zaalvoetbal is futsal gaan heten om voor grotere internationale eenheid en herkenbaarheid te zorgen. Het zijn twee namen voor precies hetzelfde spelletje. Lichamelijk contact is niet toegestaan; de verschillen die je ziet ontstaan door incompetente scheidsrechters.
pi_32005702
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stame, zaalvoetbal is futsal gaan heten om voor grotere internationale eenheid en herkenbaarheid te zorgen. Het zijn twee namen voor precies hetzelfde spelletje. Lichamelijk contact is niet toegestaan; de verschillen die je ziet ontstaan door incompetente scheidsrechters.
Oke... bedankt voor de uitleg...dacht dat ik ergens had gelezen dat er verschillen zaten in het spelletje.

Vandaag 3-0 gewonnen... tegen de koploper.. vrijwel geen kans gekregen. Waren eigenlijk 2 fouten in de verdediging van hen dus waren niet echte kansen. We kregen dan eigenlijk 1 kans die er dan ook in ging.
Morgen weer met het 4e mee
pi_32010978
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef Gollemrulez het volgende:
4-1 gewonnen van scheemda 2. Geen Noca kunnen ontcijferen.
Die jongen valt ook niet te ontcijferen he.
That's all folks!
  zondag 6 november 2005 @ 11:14:16 #144
80382 manny
30 is best veel
pi_32018471
Dadelijk de uitwedstrijd in Noordwijk en daarna lekker de boulevard op en biertjes drinken !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_32018831
6-3 verloren
Jammer want bij winst hadden we naar een zekere derde plaats gestegen, voorlopig staan we in de wachtkamer en moeten we de komende weken blijven winnen om voor het kampioenschap te gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 6 november 2005 @ 13:02:45 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32021336
Wij hebben gewonnen van ON 7 met 4-1. Heb zelf maar een helft meegedaan onze mid-mid scoorde 3 verschrikelijke mooie doelpunten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32022646
En met het 4e weer met 5-0 gewonnen. Gaat lekker zo.
pi_32022737
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zaterdag wacht De Meeuwen, hekkensluiter... Om onze titelaspiraties levendig te houden moet er natuurlijk gewonnen worden zodat we tweede en in het spoor van koploper Veere blijven, die we volgende week mogen ontvangen
1-1...
Wij hebben nog nooit ZO waardeloos gespeeld zeg...
In Southern Sun
pi_32024418
Ik zal er deze week zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken. Het was dramatisch. Door de sterke verbetering in ons spel de afgelopen weken en door ons eerste puntje behaald van vorige week zat het vooraf goed met het zelfvertrouwen, maar daar kwam maar weinig van terecht.

Wij mochten in de eerste helft aftrappen, en daaruit kwam een leuke combinatie, wat een half kansje opleverde. Dit was de enige goede combinatie van de wedstrijd van onze kant.

Getergd door een sterke tegenwind, geplaagd door de zuivere schoten van de tegenstander, en mede door absentie van onze vaste doelman stonden we bij rust al met 6-0 achter. Na rust kwamen er nog eens 4 bij, en zo verloren wij volkomen terecht met 0-10, en mogen we niet eens klagen. Dit is weer een nieuw dieptepunt van dit seizoen. Mensen die mijn verslagen vaker lezen zullen weten dat we wel vaker slecht spelen, maar zo erg als gisteren is het nog niet geweest.

Volgende week de uitwedstrijd in Poortvliet tegen SPS, wat alweer de laatste wedstrijd van de eerste competitiehelft zal betekenen. Zij staan met 4 punten 1 plaatsje boven ons, laten we hopen dat we daar onze revanche kunnen halen.
pi_32024501
0-10... Brr, wat moet dat afzien zijn geweest op het veld.
That's all folks!
pi_32024736
We waren een leuk speeltje voor de tegenstander....
pi_32026124
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zal er deze week zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken. Het was dramatisch. Door de sterke verbetering in ons spel de afgelopen weken en door ons eerste puntje behaald van vorige week zat het vooraf goed met het zelfvertrouwen, maar daar kwam maar weinig van terecht.

Wij mochten in de eerste helft aftrappen, en daaruit kwam een leuke combinatie, wat een half kansje opleverde. Dit was de enige goede combinatie van de wedstrijd van onze kant.

Getergd door een sterke tegenwind, geplaagd door de zuivere schoten van de tegenstander, en mede door absentie van onze vaste doelman stonden we bij rust al met 6-0 achter. Na rust kwamen er nog eens 4 bij, en zo verloren wij volkomen terecht met 0-10, en mogen we niet eens klagen. Dit is weer een nieuw dieptepunt van dit seizoen. Mensen die mijn verslagen vaker lezen zullen weten dat we wel vaker slecht spelen, maar zo erg als gisteren is het nog niet geweest.

Volgende week de uitwedstrijd in Poortvliet tegen SPS, wat alweer de laatste wedstrijd van de eerste competitiehelft zal betekenen. Zij staan met 4 punten 1 plaatsje boven ons, laten we hopen dat we daar onze revanche kunnen halen.
aha, nou das gelukt
pi_32033020
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

aha, nou das gelukt
Zeg nou zelf, het was korter dan die van bijvoorbeeld vorige week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties