Vroeger wel.quote:
wanneer ze een keer gemeet heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef bwt het volgende:
Hey, ik mis R2-D2 in het motor lijstje.
Wanneer gaat je die toevoegen? D2D2?
D'r Pentax moet nog een piccie schieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef bwt het volgende:
Hey, ik mis R2-D2 in het motor lijstje.
Wanneer gaat je die toevoegen? D2D2?
klopt eerste gedeelte is gewoon copy paste van een vorig topic ( niet vergeten volgnummer aan te passenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vroeger wel.
Laatste tijd is de inspiratie geloof ik een beetje op?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
Maar waarom is die topictitel niet ff gefixed
Tis dat je je excuses aanbied...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Edit: ik zie het alik heb hem van het vorige topic gekopieerd
niet gezien dat het niet klopte
sorry
Zeg ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:35 schreef bwt het volgende:
Hey, 't is niet de café racer maar de Black Magic
[afbeelding]
Ik zit ook al te zoeken over welke caferacer je het nou heb?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, ben nog niet lang genoeg lid van Photobucket om foto's van de eerste meet in mijn album te hebben.![]()
Is deze motor van Valentijn nou al eens verkocht Mark?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
24 maart 2004![]()
Dat waren trouwens thema's een TT en 1 plaatje noem ik geen thema........
![]()
Ennn...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaaf hoor, kom je ook op de meets?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:14 schreef hollander172 het volgende:
FF wat anders, is die Patrick281 weer aan de vrouw? Ik zie hem zo weinig hier....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
24 maart 2004![]()
Dat waren trouwens thema's een TT en 1 plaatje noem ik geen thema........
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah rustig aan, eerst ff poepen...
Kan BE even de laatste 3 topictitels fixenquote:
Tis al goed zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Edit: ik zie het alik heb hem van het vorige topic gekopieerd
niet gezien dat het niet klopte
sorry
Als die Noorderlingen niet mee gaan dan hebben we toch een route voor de restquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
TT is weer onjuist
Route voorbereiden voor as meet is okzondag schijnt aardig weer te worden, las ik in het BB topique…
Start route toktok city en dan een rondje naar boven oidMoet ik wel zeker weten dat de Noordelingen ook gaan, ik ga niet voor niets zo'n route voorbereiden
quote:
Moet er gedaan wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kan BE even de laatste 3 topictitels fixen![]()
Toch handig zo een oud topicquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan in een motor niet elke koelvloeistof gooien, deze moet namelijk geschikt zijn voor aluminium motoren (glycol-ethyleen?). Let daar even op, anders zo snel mogelijk vervangen i.v.m. interne aantasting van je motor.
Dus ff kijken of het op Ethyleenglycol-basis is
Seconde of 3?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heb je daar over gedaan.
![]()
doorgegevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er moet nog Fok voor staan, check maar mijn history door op me naam te klikken
tnx![]()
Deze denk ik?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zit ook al te zoeken over welke caferacer je het nou heb?Of heb je het over die oude Z750?
Je moet nog ruim een half jaar terug.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik zit ook al te zoeken over welke caferacer je het nou heb?Of heb je het over die oude Z750?
[afbeelding]
Heb alleen die kunnen vinden![]()
Jappen zijn een apart volkjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
Zeer belangrijke Info:
Japanners drukken zich graag heel precies uit, dat weet iedereen, en ze hebben dan ook aparte woorden voor mannelijke en vrouwelijke masturbatie. Waar de nederlandse termen ('trekken' resp. 'vingeren') door hun botte directheid weliswaar ook een instructieve waarde hebben, kiezen de verre oosterburen voor een subtielere variant. Het mannelijke senzuri betekent "honderd keer wrijven", terwijl het vrouwelijke Shiko shiko manzuri (klinkt wel leuk he?) staat voor "tienduizend keer wrijven".![]()
Zo nu ga ik verder...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorgegeven
maar ik gok dat ze het aardig druk heeft op dit moment thuis
quote:
Peppie is idd wel vaker in de war (geweest).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie Pepijn op een scootert
Ik zag het, goed werk BE'ke.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen jullie dan ook helemaal NIETS goed doen!![]()
Ik heb de TT van deze Fok Motorclub [SC Deel 326] Nabespr. Waardenburg Dijkenmeet aan moeten passen, anders paste het niet.
Sue me!
Hmm, kijk net uit het raam en zie dat het prachtweer isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef dribbel79 het volgende:
Pestpokkezooi, ik wil mijn rijbewijs ! ! ! ! ! Aaaarrrggghhh ! ! ! ! !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:13 schreef worldpimber het volgende:
Toch handig zo een oud topicEven controleren of de koelvloeistof van mijn pa wel geschikt was... of is dit onzin?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:![]()
*checkt album* FokMC heeft een geschiedenis.
Ik zie Pepijn op een scootert en allemaal onbekende gezichten
![]()
Kopuhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef dribbel79 het volgende:
Pestpokkezooi, ik wil mijn rijbewijs ! ! ! ! ! Aaaarrrggghhh ! ! ! ! !
alleen moet ik ook nog in het lijstje erbij, is het weer gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef R2-D2 het volgende:
Als ik in de lijst kom te staan zijn de (room-)soesjes in de minderheid en hebben de Kawaas het weer voor het zeggen![]()
![]()
Die heb je toch alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen moet ik ook nog in het lijstje erbij, is het weer gelijk![]()
alleen nog ff een goeie foto maken![]()
Zit een handtekening opquote:
Stuur maar een pasfoto, dan fotosoep ik wel een rijbewijs in elkaarquote:
Heb ik wel eens gedaan toen ik zonder papieren een motor bij Safe kocht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
Stuur maar een pasfoto, dan fotosoep ik wel een rijbewijs in elkaar, (geen garantie op geldigheid enzo he
)
Glycol is juist de basis voor de meeste koelvloeistoffenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Toch handig zo een oud topicEven controleren of de koelvloeistof van mijn pa wel geschikt was... of is dit onzin?
onderweg naar die meet begaf mijn motor hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]![]()
*checkt album* FokMC heeft een geschiedenis.
Ik zie Pepijn op een scootert en allemaal onbekende gezichten
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb je toch alEn die had je zelfs al naar mij gestuurd
Zal ik die d'r maar op teffen![]()
er staat toch een goeie fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb je toch alEn die had je zelfs al naar mij gestuurd
Zal ik die d'r maar op teffen![]()
Nee, alleen geresizedquote:
Doen we niet meer aan censuur?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik plofnet voor de lunch trakteerde een collega op warme appelsuikerkanjers.
![]()
Knoopje los werk.![]()
Ik heb wel eens van 2 verschillende soorten koelvloeistof gehoord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Glycol is juist de basis voor de meeste koelvloeistoffenEthyleen weet ik niet of dat standaard overal in zit nu
maar tegenwoordig hebben bijna alle auto's aluminium cylinderkoppen ( en soms ook al geheel aluminium motorblok) dus lijkt me niet echt een probleem te gaan worden.
![]()
Dacht dat hij pas na 5-6 maanden in beeld kwam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderweg naar die meet begaf mijn motor hetwas toen toch al een hele onderneming
![]()
Jammer, ik had 'm graag toegestuurd gekregen of dat ik 'm ergens kan downloaden in origineel formaat.quote:
Ah, was censuur om "die" religieuze reden?quote:
Zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er staat toch een goeie foto![]()
die ik jou gestuurd had vind ik niet zo goed... drukke achtergrond (die auto's) en... toen had ik nog helemaal niks schoongemaakt aan m'n motor (nu nog lang niet alles, alleen maar een keer met een bak water)![]()
moet nog een keer mijn velgen weer wit zien te krijgen![]()
quick and brite hiel iig niet![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onderweg naar die meet begaf mijn motor hetwas toen toch al een hele onderneming
![]()
quote:
Nou, ik heb er pijn in mijn maag van, dus eerder promotie tegen teveel .. censuur...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen verplicht op de motor als primair vervoermiddel. Onze motorkuttekop/BHFH/Boomlaars is weer lekker bezig. (forumjargon)
die WD-40 had ik al vaker gehoord... moet het spul alleen nog kopenquote:[..]
ZegPos nou maar een foto zodat we iig weten over wat voor motor het gaat... vieze motoren daar weten we namelijk ook alles van.
Ik zou zeggen: begin tijdig met schoonmaken
Ik heb wat oude foto's bekeken vandaag en zag hoe mijn velg er na de eerste maanden uit zag. Vandaar dat ik er zo lang op heb lopen boenen met de eerste keer schoonmaken
![]()
Dat aangekoekte spul op Fulcrums behang is er niets bij![]()
Tip: WD-40/zuurvrije vaseline/ontvetter.. ieder heeft zo zijn eigen favoriet, maar je krijgt er iig alles mee weg op de motorOm je motor daarna te laten glimmen/bij te werken kun je Mer gebruiken
Topspul
Dr. Phil.quote:
Gewoon groene zeep werkt minimaal net zo goed en is beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:06 schreef Roderick2085 het volgende:
die WD-40 had ik al vaker gehoord... moet het spul alleen nog kopen![]()
als het goed is ga ik donderdag avond wat dingen halen... kan ik dit weekend poetsen![]()
en het gaat om een zwarte GS 500 (op 25kW) uit '94
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]Moet ik hem weer terug laten keren?
Hoe verzint ie hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen verplicht op de motor als primair vervoermiddel. Onze motorkuttekop/BHFH/Boomlaars is weer lekker bezig. (forumjargon)
[..]
Ben gewoon aan het werk.........................quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle motoristen vrij vanmiddag?
't Is rustig in FOK MC![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Ben gewoon aan het werk.........................
Daar wordt je anders wel goed genoeg voor betaald.quote:
Ja, maar deze periode dinsdags vrij.. dus even wat geld sprokkelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Jij studeert toch Fulcrum
Ben ook aan het werk .......
16:00 gaan we naar huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle motoristen vrij vanmiddag?
't Is rustig in FOK MC![]()
Daar ontvang wordt je anders wel goed genoeg voor betaald een kleine bijdrage voor de gemaakte onkosten voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wordt je anders wel goed genoeg voor betaald.![]()
Ik snap niet dat ze dit nog steeds niet als moord met voorbedachte rade behandelen. Iedereen kent nu de (mogelijke) gevolgen van zo'n actie, dus je neem nu dus heel bewust de beslissing om alsnog een steen naar beneden te donderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:14 schreef R2-D2 het volgende:
Dit baart me toch wel zorgen. Het is een kwestie van tijd dat een motorrijder dit overkomt, dan hoeft hij/zij nog niet eens geraakt worden. Alleen de schrikreactie van een motorrijder kan hem/haar al in gevaar brengen met de eventueel andere aanwezige weggebruikers.
Ik moet straks naar een klant in Kerkdrielquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
16:00 gaan we naar huisik heb de Blade mee naar mijn werk genomen omdat de auto morgen naar de garage moet
straks lekker in het zonnetje rijden
![]()
Omdat de auto morgen naar de garage moet, ben je vandaag op de motorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
16:00 gaan we naar huisik heb de Blade mee naar mijn werk genomen omdat de auto morgen naar de garage moet
straks lekker in het zonnetje rijden
![]()
Is er ook niet hij komt uit Den Bosch, sssssttttquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat de auto morgen naar de garage moet, ben je vandaag op de motorIk zie het verband niet?
ik heb dat ook gehoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet straks naar een klant in Kerkdriel [afbeelding]
Was daar geen motorwinkel die voor weinig geld kleding had?
vandaag brengen ? en morgen als eerste klaar ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat de auto morgen naar de garage moet, ben je vandaag op de motorIk zie het verband niet?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
Op je hoogtepunt moet je stoppen .. moeilijk dat wel.
![]()
Dat werd wel aangewakkerd door bepaalde personen overigens.quote:Dr.Phil was droog, had de juiste visie, en was niet omver te lullen.![]()
Dat blijkt nu wel ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag brengen ? en morgen als eerste klaar ?![]()
niet Fokken tast je hersenen aan heH![]()
Maar Dr.Phil was altijd een faire man zonder persoonlijke emotie's.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Dat werd wel aangewakkerd door bepaalde personen overigens.![]()
Met ons dynamische duo kon je tenminste alle kanten op behalve de goede.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
Maar Dr.Phil was altijd een faire man zonder persoonlijke emotie's.![]()
![]()
![]()
Student Hogere Informatica, fulltimequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:14 schreef hicham het volgende:
Wat voor programmeerpraktijken zijn dat wel niet? Doe je dat voor school of voor werk? Volgens mij zat jij niet meer op school toch?
Jij denkt dat ze geen voorbeeld stellen als een mogelijke dader gepakt wordt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:21 schreef stinkie het volgende:
Ik snap niet dat ze dit nog steeds niet als moord met voorbedachte rade behandelen. Iedereen kent nu de (mogelijke) gevolgen van zo'n actie, dus je neem nu dus heel bewust de beslissing om alsnog een steen naar beneden te donderen
en weer aan het werk
Je moet hier sowieso alles in drievoud opschrijven voordat iemand het begrijptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vandaag brengen ? en morgen als eerste klaar ?![]()
niet Fokken tast je hersenen aan heH![]()
Model? Kleur? Merk? Visje achterop? Merkwaardigheden? Deuken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef R2-D2 het volgende:
R2-D2 vertrekt in een company-koekblik naar Kerkdriel![]()
Nop, het zijn sleutel fokkers..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
hmm, zat net te denken he, die SM/off-road types hier, zijn dat nou modder-fokkers?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
hmm, zat net te denken he, die SM/off-road types hier, zijn dat nou modder-fokkers?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop, het zijn sleutel fokkers..Staan voornamelijk stil en wanneer het weekend is en mooi weer staan ze ook stil.
Behalve iedere derde dinsdag van de maand, dan staan ze stil
De kawaclub op MF waar pimber laatst mee reed vond dit wel een mooie bochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, wij zijn net zo goed off road en modder neppers als dat de ss'rijders wannabee coureurs zijn die geen reet van een goede bocht snappen.
Handen thuis!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef R2-D2 het volgende:
R2-D2 vertrekt in een company-koekblik naar Kerkdriel![]()
Ben alweer terug,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Model? Kleur? Merk? Visje achterop? Merkwaardigheden? Deuken?
Weten we tenminste waar we op moeten mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |