quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb je toch alEn die had je zelfs al naar mij gestuurd
Zal ik die d'r maar op teffen![]()
er staat toch een goeie fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb je toch alEn die had je zelfs al naar mij gestuurd
Zal ik die d'r maar op teffen![]()
Nee, alleen geresizedquote:
Doen we niet meer aan censuur?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik plofnet voor de lunch trakteerde een collega op warme appelsuikerkanjers.
![]()
Knoopje los werk.![]()
Ik heb wel eens van 2 verschillende soorten koelvloeistof gehoord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Glycol is juist de basis voor de meeste koelvloeistoffenEthyleen weet ik niet of dat standaard overal in zit nu
maar tegenwoordig hebben bijna alle auto's aluminium cylinderkoppen ( en soms ook al geheel aluminium motorblok) dus lijkt me niet echt een probleem te gaan worden.
![]()
Dacht dat hij pas na 5-6 maanden in beeld kwam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
onderweg naar die meet begaf mijn motor hetwas toen toch al een hele onderneming
![]()
Jammer, ik had 'm graag toegestuurd gekregen of dat ik 'm ergens kan downloaden in origineel formaat.quote:
Ah, was censuur om "die" religieuze reden?quote:
Zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er staat toch een goeie foto![]()
die ik jou gestuurd had vind ik niet zo goed... drukke achtergrond (die auto's) en... toen had ik nog helemaal niks schoongemaakt aan m'n motor (nu nog lang niet alles, alleen maar een keer met een bak water)![]()
moet nog een keer mijn velgen weer wit zien te krijgen![]()
quick and brite hiel iig niet![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onderweg naar die meet begaf mijn motor hetwas toen toch al een hele onderneming
![]()
quote:
Nou, ik heb er pijn in mijn maag van, dus eerder promotie tegen teveel .. censuur...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen verplicht op de motor als primair vervoermiddel. Onze motorkuttekop/BHFH/Boomlaars is weer lekker bezig. (forumjargon)
die WD-40 had ik al vaker gehoord... moet het spul alleen nog kopenquote:[..]
ZegPos nou maar een foto zodat we iig weten over wat voor motor het gaat... vieze motoren daar weten we namelijk ook alles van.
Ik zou zeggen: begin tijdig met schoonmaken
Ik heb wat oude foto's bekeken vandaag en zag hoe mijn velg er na de eerste maanden uit zag. Vandaar dat ik er zo lang op heb lopen boenen met de eerste keer schoonmaken
![]()
Dat aangekoekte spul op Fulcrums behang is er niets bij![]()
Tip: WD-40/zuurvrije vaseline/ontvetter.. ieder heeft zo zijn eigen favoriet, maar je krijgt er iig alles mee weg op de motorOm je motor daarna te laten glimmen/bij te werken kun je Mer gebruiken
Topspul
Dr. Phil.quote:
Gewoon groene zeep werkt minimaal net zo goed en is beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:06 schreef Roderick2085 het volgende:
die WD-40 had ik al vaker gehoord... moet het spul alleen nog kopen![]()
als het goed is ga ik donderdag avond wat dingen halen... kan ik dit weekend poetsen![]()
en het gaat om een zwarte GS 500 (op 25kW) uit '94
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]Moet ik hem weer terug laten keren?
Hoe verzint ie hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen verplicht op de motor als primair vervoermiddel. Onze motorkuttekop/BHFH/Boomlaars is weer lekker bezig. (forumjargon)
[..]
Ben gewoon aan het werk.........................quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle motoristen vrij vanmiddag?
't Is rustig in FOK MC![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Ben gewoon aan het werk.........................
Daar wordt je anders wel goed genoeg voor betaald.quote:
Ja, maar deze periode dinsdags vrij.. dus even wat geld sprokkelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:09 schreef hicham het volgende:
Jij studeert toch Fulcrum
Ben ook aan het werk .......
16:00 gaan we naar huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle motoristen vrij vanmiddag?
't Is rustig in FOK MC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |