Vroeger wel.quote:
wanneer ze een keer gemeet heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef bwt het volgende:
Hey, ik mis R2-D2 in het motor lijstje.
Wanneer gaat je die toevoegen? D2D2?
D'r Pentax moet nog een piccie schieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef bwt het volgende:
Hey, ik mis R2-D2 in het motor lijstje.
Wanneer gaat je die toevoegen? D2D2?
klopt eerste gedeelte is gewoon copy paste van een vorig topic ( niet vergeten volgnummer aan te passenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vroeger wel.
Laatste tijd is de inspiratie geloof ik een beetje op?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
Maar waarom is die topictitel niet ff gefixed
Tis dat je je excuses aanbied...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Edit: ik zie het alik heb hem van het vorige topic gekopieerd
niet gezien dat het niet klopte
sorry
Zeg ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:35 schreef bwt het volgende:
Hey, 't is niet de café racer maar de Black Magic
[afbeelding]
Ik zit ook al te zoeken over welke caferacer je het nou heb?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, ben nog niet lang genoeg lid van Photobucket om foto's van de eerste meet in mijn album te hebben.![]()
Is deze motor van Valentijn nou al eens verkocht Mark?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
24 maart 2004![]()
Dat waren trouwens thema's een TT en 1 plaatje noem ik geen thema........
![]()
Ennn...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaaf hoor, kom je ook op de meets?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:14 schreef hollander172 het volgende:
FF wat anders, is die Patrick281 weer aan de vrouw? Ik zie hem zo weinig hier....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
24 maart 2004![]()
Dat waren trouwens thema's een TT en 1 plaatje noem ik geen thema........
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah rustig aan, eerst ff poepen...
Kan BE even de laatste 3 topictitels fixenquote:
Tis al goed zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Edit: ik zie het alik heb hem van het vorige topic gekopieerd
niet gezien dat het niet klopte
sorry
Als die Noorderlingen niet mee gaan dan hebben we toch een route voor de restquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
TT is weer onjuist
Route voorbereiden voor as meet is okzondag schijnt aardig weer te worden, las ik in het BB topique…
Start route toktok city en dan een rondje naar boven oidMoet ik wel zeker weten dat de Noordelingen ook gaan, ik ga niet voor niets zo'n route voorbereiden
quote:
Moet er gedaan wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kan BE even de laatste 3 topictitels fixen![]()
Toch handig zo een oud topicquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan in een motor niet elke koelvloeistof gooien, deze moet namelijk geschikt zijn voor aluminium motoren (glycol-ethyleen?). Let daar even op, anders zo snel mogelijk vervangen i.v.m. interne aantasting van je motor.
Dus ff kijken of het op Ethyleenglycol-basis is
Seconde of 3?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heb je daar over gedaan.
![]()
doorgegevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er moet nog Fok voor staan, check maar mijn history door op me naam te klikken
tnx![]()
Deze denk ik?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zit ook al te zoeken over welke caferacer je het nou heb?Of heb je het over die oude Z750?
Je moet nog ruim een half jaar terug.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik zit ook al te zoeken over welke caferacer je het nou heb?Of heb je het over die oude Z750?
[afbeelding]
Heb alleen die kunnen vinden![]()
Jappen zijn een apart volkjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
Zeer belangrijke Info:
Japanners drukken zich graag heel precies uit, dat weet iedereen, en ze hebben dan ook aparte woorden voor mannelijke en vrouwelijke masturbatie. Waar de nederlandse termen ('trekken' resp. 'vingeren') door hun botte directheid weliswaar ook een instructieve waarde hebben, kiezen de verre oosterburen voor een subtielere variant. Het mannelijke senzuri betekent "honderd keer wrijven", terwijl het vrouwelijke Shiko shiko manzuri (klinkt wel leuk he?) staat voor "tienduizend keer wrijven".![]()
Zo nu ga ik verder...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
doorgegeven
maar ik gok dat ze het aardig druk heeft op dit moment thuis
quote:
Peppie is idd wel vaker in de war (geweest).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie Pepijn op een scootert
Ik zag het, goed werk BE'ke.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen jullie dan ook helemaal NIETS goed doen!![]()
Ik heb de TT van deze Fok Motorclub [SC Deel 326] Nabespr. Waardenburg Dijkenmeet aan moeten passen, anders paste het niet.
Sue me!
Hmm, kijk net uit het raam en zie dat het prachtweer isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef dribbel79 het volgende:
Pestpokkezooi, ik wil mijn rijbewijs ! ! ! ! ! Aaaarrrggghhh ! ! ! ! !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:13 schreef worldpimber het volgende:
Toch handig zo een oud topicEven controleren of de koelvloeistof van mijn pa wel geschikt was... of is dit onzin?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:![]()
*checkt album* FokMC heeft een geschiedenis.
Ik zie Pepijn op een scootert en allemaal onbekende gezichten
![]()
Kopuhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef dribbel79 het volgende:
Pestpokkezooi, ik wil mijn rijbewijs ! ! ! ! ! Aaaarrrggghhh ! ! ! ! !
alleen moet ik ook nog in het lijstje erbij, is het weer gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef R2-D2 het volgende:
Als ik in de lijst kom te staan zijn de (room-)soesjes in de minderheid en hebben de Kawaas het weer voor het zeggen![]()
![]()
Die heb je toch alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen moet ik ook nog in het lijstje erbij, is het weer gelijk![]()
alleen nog ff een goeie foto maken![]()
Zit een handtekening opquote:
Stuur maar een pasfoto, dan fotosoep ik wel een rijbewijs in elkaarquote:
Heb ik wel eens gedaan toen ik zonder papieren een motor bij Safe kocht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
Stuur maar een pasfoto, dan fotosoep ik wel een rijbewijs in elkaar, (geen garantie op geldigheid enzo he
)
Glycol is juist de basis voor de meeste koelvloeistoffenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Toch handig zo een oud topicEven controleren of de koelvloeistof van mijn pa wel geschikt was... of is dit onzin?
onderweg naar die meet begaf mijn motor hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]![]()
*checkt album* FokMC heeft een geschiedenis.
Ik zie Pepijn op een scootert en allemaal onbekende gezichten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |