Zaterdag maar 10% regenkansquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Gerako het volgende:
Veel succes daar en wat een timing want volgens mij zit het mooie weer eraan te komen.
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaaf hoor, kom je ook op de meets?
ook welkomquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:56 schreef rvdboomen het volgende:
Kijk, ook een motortopic. Nog niet tegengekomen.
Ben zlef in het bezit van een Suzuki GSX-R SRAD 750.
Zal het hier eens gaan volgen.
Rob
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:56 schreef rvdboomen het volgende:
Kijk, ook een motortopic. Nog niet tegengekomen.
Ben zlef in het bezit van een Suzuki GSX-R SRAD 750.
Zal het hier eens gaan volgen.
Rob
Welkom beide, misschien dat we elkaar een keer tegen komen op een meet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vanaf zondag staat deze in de garage! Joehoee!
Alleen matig dat ie pas 20 april gekeurd kan worden bij RDW. (belgische motor)Maarja het is niet anders!
[afbeelding]
Bij dezequote:Op donderdag 25 maart 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie je, nu zeg t je zelfjij mag de routes regelen want jij rijdt voorraan
Door het hele land is de bedoeling volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef rvdboomen het volgende:
Waar worden die gehouden?
Uiteraard altijd leuk om een keer te proberen.
Rob
houd deze topics in de gaten: [FOK MC] Motormeetquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef rvdboomen het volgende:
Waar worden die gehouden?
Uiteraard altijd leuk om een keer te proberen.
Rob
En niet komen als je van verder komt dan ik, want ik heb tot nu toe de prijs voor de van verst komende deelnemer.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
houd deze topics in de gaten: [FOK MC] Motormeet
als je mee wilt als we brabant doen zet ik je erbij.
mooiquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij deze
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
En niet komen als je van verder komt dan ik, want ik heb tot nu toe de prijs voor de van verst komende deelnemer. [afbeelding]
Niet zeuren he.. ook ik rijd weleens fout, ik kom haast nooit in die omgeving daar..quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooiwant ik vind het wel fijn als jij voorraan rijdt, lekker tempo enzo. tenminste, als je de weg weet
dat zeker!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende: Was evengoed wel mooi en leuk rijden
Dank u.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
Mooi tochquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
btw:
[..]
dat zeker!!!!
Owkeequote:Op donderdag 25 maart 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?p=156943#156943
Ik ga morgen met pa naar St. Oedensrode die nieuwe FJur ophalen
Mits het goed gaat met mn achterrem.. lees topic maar eens wat ik hierboven post.
Niet de achterrem aanraken dusEn zondag de remblokken vervangen denk ik..
Beterquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, vandaag even een beetje castrol erbij gegooid en wat koelvloeistof en dat was geen probleem. ik heb vandaag zo'n 75 km gereden
zeker, ik had al een week niet meer gereden...ik kreeg afkickverschijnselen. hoogste tijd was t weer om ff te sturenquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:00 schreef Makster het volgende:
Beter![]()
Je kan nog steeds gewoon rijden hoor zolang je het peil van je olie maar in de gaten houdt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, vandaag even een beetje castrol erbij gegooid en wat koelvloeistof en dat was geen probleem. ik heb vandaag zo'n 75 km gereden
Is het dan niet een beetje te laatquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan nog steeds gewoon rijden hoor zolang je het peil van je olie maar in de gaten houdt.
Koelvloeistof is minder belangrijk, je merkt vanzelf wanneer de motor te heet wordt.
Niet tanquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Een motor overlijd niet als ie te warm wordt hoor, het probleem zit gek genoeg in de olie die daar niet tegen bestemd is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Is het dan niet een beetje te laat![]()
beter kom je het net voor dat de motor te heet wordt te weten, toch
Omdat ie niet geschikt voor mijn rijstijl.... te slap frame, te slappe vering en te weinig grondspeling..quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:04 schreef pmponer het volgende:
Riet.. waarom ga je van je bandit naar die fazert?
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
shit, ik wilde vandaag deze stickers verwijderen maar dat is dus niet gelukthet lijkt erop of er overheen is gelakt...
[afbeelding]
Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
shit, ik wilde vandaag deze stickers verwijderen maar dat is dus niet gelukthet lijkt erop of er overheen is gelakt...
Te warm is nooit goed maar in een auto merk je dat pas als de dop van je radiateur eraf knalt. Op een motor heb je dit veel sneller in de gaten. (verlies van trekkracht e.d.)quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:19 schreef Makster het volgende:
Hmm...dus af en toe te warm is niet erg. Kan met een voorval met mijn ouwe auto herinderen dat niet al te best was zeg maar
Als de motor te warm word dan kunnen de onderdelen in het blok toch krom trekken of ligt dit aan mij?
Uiteraard snap ik wel dat smering belangrijk is, kom miet helemaal uit een ei
Ik wil helemaal niet naar de tandarts.quote:En ga naar de tandarts dan
daar ben ik dus niet blij meequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog.
Tis inderdaad zo dat je het in een auto minder snel door heb. In mijn geval was het echter snel duidelijk. Verrote waterpomp, v-snaar eraf en bijna alles naar de klotequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog.
[..]
Te warm is nooit goed maar in een auto merk je dat pas als de dop van je radiateur eraf knalt. Op een motor heb je dit veel sneller in de gaten. (verlies van trekkracht e.d.)
Kromtrekken moet je het wel bont voor maken, zelf OPM acht ik daar niet toe in staat.
[..]
Ik wil helemaal niet naar de tandarts.![]()
Als dit nou doorzet ga ik eerst zelf even een incisie maken om wat ruimte te creeeren in mijn mond en daarna kan ik altijd nog naar die hufter. Probleem is dat er aan de linkerkant in mijn kaak tegelijkertijd 2 verstandskiezen zijn doorgekomen maar er is geen ruimte voor zeg maar. Het moet nog wat opgerekt worden. We zien wel, met die hoofdpijn kan ik nog wel een tijdje leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |