abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:30:38 #1
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31212597
Game on, of juist niet

Vorig topic: Versierblunders deel 18
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef Frum het volgende:
Nou nog een vrouwelijke blunder dan maar...

Een paar jaar geleden op koninginnedag werd ik aan een gozer gekoppeld door mijn vriendin en zijn vriend. Nou was ik niet heel nuchter meer en ik zeg tegen hem 'goh, heb jij ook zo het gevoel dat je gekoppeld wordt?' Hij zei ja en ik lanceerde de briljante uitspraak: "nou zullen we dan maar even zoenen, dan hebben we het gehad..." Ik heb iemand nog nooit zo snel nee horen zeggen.. geloof niet dat het echt een goed idee was
Bij mij slaagt die wel altijd
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:32:23 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31212652
hehe frum
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:32:50 #3
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31212669
ik hoop dat mensen de tvp's tot een minimum beperken zodat je niet steeds daarvoor het topic opent.

en? issie subtiel?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_31212997
ja, hij is erg subtiel
pi_31216882
Eigenlijk hoor je zelf te beginnen Mukie
pi_31217099
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?

(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:53:30 #7
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31217263
Zit iemand je de hele in de kantine aan te staren, beetje lief lachen.. ben je afgeleid en let je eventjes niet op... weg..
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31217493
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef Mute_Me het volgende:
telt elkaars handje vasthouden en niks uitvreten omdat het je ex der beste vriendin is ook?

(trieste poging om een tvp met inhoud te maken)
Ja duh
pi_31217594
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ja duh
balen
pi_31218248
Een willekeurige zaterdagavond samen met een vriendin in de kroeg.
Rond een uur of drie dus er zat al wel de nodige alcohol in.
Komt een mooie man langs.
Wij zaten aan een tafeltje vlak langs de bar.
Mooie man met mooie billen bestelt bier aan de bar....
Ik moest gewoon voelen aan die mooie billen...
Zijn reactie;
"Heej! Mijn portomonnee!"
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_31221284
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"

Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.

Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.

Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."

Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht

Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.
pi_31222134
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
In mijn leven ben ik één keer vesiert,maar door mijn onzekerheid heb ik dat compleet naar de kloten geholpen.
In 2002 was ik op vakantie op Terschelling.De eerste avond uiteraard naar het café van Hessel;De Groene Weide.
Op een gegeven moment komt er een groepje meiden binnen,allemaal het zelfde shirt aan met op de achetrkant al hun namen en op de voorkant een gezichtje met de tekst:"Bier yn't mondje"

Na verloop van tijd begint één van die meiden tegen me aan te kletsen:"Leuke muziek,hè?"
We raken gezellig aan de praat.
Op een gegeven moment vraagt ze zelfs:"Ga je straks met me mee?"
Wat antwoord deze sukkel:"Nee,want dan kan ik niet meer bij het huisje komen."
Van Formerum naar Hee is misschien 6 kilometer lopen,so wtf.

Later hebben nog een tijdje buiten gezeten en toen we weer binnen kwamen stak één van haar vriendinnen haar duim omhoog.Het meisje in kwestie sloeg haar arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had ging het licht aan,namen we afscheid met drie zoenen,verdween zij in het taxibusje en ik in de lijnbus.
And that's it.

Het eerste wat ik dacht toen ik in de bus zat:"Sukkel je hebt haar nummer niet."

Mijn beste vriend heeft ,toen ik hem dit vertelde serieus overwogen mij op mijn bek te slaan en terecht

Om eerlijk te zijn kan ik me drie jaar na dato nog wel voor mijn kop slaan dat ik niet ben mee gegaan.
verbaasd me niks, gezien je eerder gestarte topic's
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:54:18 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31224594
* avotar lekker aan het carnavallen met maten... ziet leuk meisje ... doet gezellig.. drinkt een paar biertjes... praten honderduit... net toen hij voor de kill wilde gaan...
ja.. weet je, zegt ze.. ik vind die maat van je wel heel erg leuk.. kun je me voorstellen aan hem..
kreeg nog wel m'n wraak.. maat was strontlazerus.. zij met hem tongen.. hij nekken... over haar..

zal d'r leren...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:22:17 #14
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31228259
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:
lang verhaal
het voordeel is... de voglende keer maak je die fout niet meer.. en dit zouden dignen moeten zijn die alleen maar goed zijn voor je ego, en dus ook voor je onzekerheid!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31228735
Veel plattelandsblunders toch met kermissen, bier, schuren, kotsen

Worden er in de grote steden geen blunders meer gemaakt?

Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:57:16 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31231026
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef rameijer het volgende:

Ikzelf heb geen blunders; ben al bijna 8 jaar getrouwd. Of is dat op zich een blunder?
Das puur persoonlijk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31231087
tvp
pi_31232080
RealZeus, ik had niet gewaarschuwd maar je direct voor je bek geslagen.

tvp
pi_31232185
ordinaire tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_31235278
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.

tvp
pi_31235529
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!

tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31235645
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
pi_31239335
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef Zjakkie het volgende:
Afgelopen zaterdag was er een meisje da een beetje in mijn richting stond te dansen, maar de manier waarop ze uit dr ogen keek deed toch vermoeden dat ze niet echt geinteresseerd was.

tvp
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef partyyboyy het volgende:
laatst keek een mooie meid mij aan en ik keek niet terug.
Stom!

tvp
pi_31240242
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
Laatst zag ik een bloedmooie griet en wilde ik mijn broek laten zakken en haar daar ter plaatse nemen, maar ik deed het niet. Had ik dat wel moeten doen dan?
Als je dat serieus overweegt moet je eerst haar broek laten zakken, dan sta je namelijk niet zo voor lul (check die woordspeling!) als je als enige daar zo bijstaat.

terugvindpost
pi_31245985
niet echt een versierblunder..

Ik had al een tijdje met een meisje en vlak voor de zomervakantie zei ze dat ze naar de dokter was geweest voor de pil (hint hint).
Zo'n ding heeft natuurlijk een tijdje nodig om te gaan werken (een maand zei ze) en we zouden apart op vakantie gaan en elkaar 4of 5 weken niet zien..
Ik had echt een leuke vakantie maar na die vakantie was ik niet meer zo verliefd en vond ik het stom om haar en mezelf te ontmaagden (je moet iemand wel echt super leuk vinden wil je dat doen denk ik).

na onze aparte vakantie zouden we nog samen 3 daagjes weg gaan, dat kon ik eigenlijk niet maken met de plannen in mn achterhoofd van het uitmaken maar schijterd als ik ben hield ik mn bek, op onze stekkie aangekomen kon ik het echter niet meer voor me houden en vertelde ik wat er was..

Mijn eerste kans op neuken was toen erg snel weg

dat heeft me nog een tijdje achtervolgd want we hadden zon ongeveer dezelfde vriendengroep en ik was de boeman in dit verhaal .
Kortom, heb nog steeds spijt van alles wat ik gedaan heb die zomer in 2004 (ex was echt een heel leuk meisje, ... achteraf) krijg wel nog steeds complimenten over het uiterlijk van mn ex en iedere meisje dat ik ontmoet word verteld hoe ik het uitmaak daar zijn echte vrienden voor
pi_31265921
geen versierblunders (ben immers nog steeds bezet) maar een vriendin van me en ik zaten vandaag in de trein (met nog wat andere vrienden trouwens) en ze zat te kijken naar een of andere jongen, en was helemaal blij toen hij zwaaide vanuit de trein nadat ze was uitgestapt:') helaas had ze geen nummer of naam van hem
[sub]als dit geen subtiele TVP meer is, dan weet ik het ook niet.[\sub]
pi_31266866
ik kan hier een verhaal gaan hangen over dat ik bezet ben enzo en daarom geen blunders maak... maar doe maar gewoon tvp
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:47:11 #28
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31280605
Ik stond gister buiten te praten met een vriend van mij en 2 engelse meisjes, het ene meisje ging naar huis en mijn vriend werd afgeleid.
Dus toen was ik nog alleen met een engels meisje, ik een beetje brabbelen met een iers accent, zegt ze dat ze terug gaat naar haar vriendinnen.
Dus terwijl ze bijna wegloopt pak ik haar hand, zij komt terug gelopen en we zoenen eventjes.
Zegt ze na een paar minuten: "Ik moet nu echt gaan, ik heb over een paar minuten een date"
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:45:05 #29
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31283240
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Undergod het volgende:
Ik stond gister buiten te praten met een vriend van mij en 2 engelse meisjes, het ene meisje ging naar huis en mijn vriend werd afgeleid.
Dus toen was ik nog alleen met een engels meisje, ik een beetje brabbelen met een iers accent, zegt ze dat ze terug gaat naar haar vriendinnen.
Dus terwijl ze bijna wegloopt pak ik haar hand, zij komt terug gelopen en we zoenen eventjes.
Zegt ze na een paar minuten: "Ik moet nu echt gaan, ik heb over een paar minuten een date"
Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_31283890
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Undergod het volgende:
Dat moet je niet als blunder zien, juist gaaf dat ondanks zij die date had en het dus eigenlijk niet kon maken jij haar tot een zoentje verleid hebt!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31284812
Een tijdje terug:

Ik sta in een voor mij erg bekende kroeg toen ik mijn niet-te-versmaden-oud-onderbuurvrouw tegen kwam. De avond vorderde, meer drank, meer gespreksstof, leuk leuk leuk.

Totdat we het over vroeg opstaan hadden en ze zei: "eigenlijk ben ik helemaal niet aardig"'
Waarop ik zei: "Nee dat blijkt "

WAAAAARRRROOOOMMMMMMMMMMMMMM zei ik dat??!!??

Affijn, ze ging maar naar huis, en ik heb op de wc nog even mijn hoofd tegen de muur aan geslagen...

En wat is mis met TS begint..??

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31285588
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is zeer matig ..

Ik kwam laatst een mooie meid tegen in de kroeg,we gingen wat drinken.."slap lullen" blabla,daarna een beetje klef dansen enzo.Toen kwam ze opeens redelijk dichtbij 'ik dacht.. nu gaat het gebeuren!'
Zegt ze : 'Hoe oud ben jij eigenlijk'?.. ik : 'jaaa 20',dat had ik niet moeten doen.
Ze was binnen no time weg.. bleek ze 26 te zijn,ik doe daar niet zo moeilijk over,helaas zij wel.

Best bitter..
Hahaha, dat had ik laatst ook was een donderdag in de stad, komt er een redelijk mooi meisje naar me toelopen, tijdje gepraat enzo, blablabla, werd steeds knusser, maar toen vroeg ze: hoe oud ben je eigenlijk? ik zeg vol overgave: 19 ... Nou dat geloofde ze wel, maar ze was zelf alleen 22... Die was ook snel gevlogen

ik ben 17
pi_31286508
meisje is een jaar of 30-35

jongen tegen meisje: zooo heej mooie kont.
meisje: ja wacht maar totdat je me in string ziet (in de zin van: verlebberde kont)

ik vond hem wel grappig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:22:09 #34
91306 GF
Kingwood
pi_31287374
Ja, en dus.. Deel 19 alweer.. Zozo..
Unspoken words were understood
pi_31289267
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef GF het volgende:
Ja, en dus.. Deel 19 alweer.. Zozo..
ja schiet hard op met al die tvp's
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:07:43 #36
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31306146
Als iedereen met die tvp's (die dus kennelijk ook bezig zijn met versieren getrouwd of niet ook een blunder plaatst, dat zou het topic een stuk leuker maken.
pi_31307460
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef Undergod het volgende:
Als iedereen met die tvp's (die dus kennelijk ook bezig zijn met versieren getrouwd of niet ook een blunder plaatst, dat zou het topic een stuk leuker maken.
Gisteravond helaas alweer geen blunder gemaakt, maar weer gescoort!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31311356
Kleintje dan van mij...

Gisteravond was ik op een feestje waar op een gegeven moment een meisje naar me toe kwam... Heel gezellig gekletst en gedanst enzo, maar op een gegeven moment moest ik echt een boer laten... Ik kon er niets aan doen, en ze heeft 't ook niet gemerkt maar ik had die avond een maaltijd met flink wat knoflook gegeten... Ik geloof dat we daarna nog 5 minuten hebben staan kletsen, en needless to say is er ook niet geregeld
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_31312164
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef Nies het volgende:
Een willekeurige zaterdagavond samen met een vriendin in de kroeg.
Rond een uur of drie dus er zat al wel de nodige alcohol in.
Komt een mooie man langs.
Wij zaten aan een tafeltje vlak langs de bar.
Mooie man met mooie billen bestelt bier aan de bar....
Ik moest gewoon voelen aan die mooie billen...
Zijn reactie;
"Heej! Mijn portomonnee!"
Dat is aanranding.
enkel in biertopics...
pi_31314310
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef W1ZZ het volgende:
Kleintje dan van mij...

Gisteravond was ik op een feestje waar op een gegeven moment een meisje naar me toe kwam... Heel gezellig gekletst en gedanst enzo, maar op een gegeven moment moest ik echt een boer laten... Ik kon er niets aan doen, en ze heeft 't ook niet gemerkt maar ik had die avond een maaltijd met flink wat knoflook gegeten... Ik geloof dat we daarna nog 5 minuten hebben staan kletsen, en needless to say is er ook niet geregeld
pi_31314605
Euh, ik vind het een blunder van me zelf dat ik ben weg gelopen van een gesprek met 3 meisjes waar van 2 erg leuk en zo.

woensdag 12 oktober 2005 @ 00:58:58 #42
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_31373764
Niet echt een blunder ofzo , meer een KUThandicap van mij ..
Ik op de uni, ga naar practica, was te laat, en toevallig was een meisje ook te laat en ze zat dus te zoeken naar die practica, en ik dus ook. Dus zij vraagt me of ik ook die practicum deed, dus ik zei ja. Even later lokaal gevonden en dus samen aan 1 microscoop gehangen ( in duo's werken) Na afloop gebabbeld enzo we zouden eigenlijk eten maar ik werd dus gebeld en het was dringend , dus had haar gezegd de volgende dag wel te gaan eten. Nu ben ik bijziend en heb ik dus een bril, maar ik draag die bril bijna niet tenzij echt nodig. De volgende dag loop ik dus door de uni, blijkt dat meisje toevallig langs me te lopen , en naar me te zwaaien. Maar ik was gewoon zo teringblind dat ik gewoon doorliep , en nu hebik toch maar overwogen lenzen te gaan halen.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  woensdag 12 oktober 2005 @ 05:59:41 #43
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31375858
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Koentje3 het volgende:
ik ben 17
Zo zie je er ook uit. Dus die kutsmoes van je 19 jaar oud werkt sowieso al niet natuurlijk.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31559138
Dat is hier al veel te lang stil, dus maar eentje van mij...

Ik was een week of twee geleden met een maat van me gaan stappen, kijken of er iets leuks te versieren viel.
In het zoveelste café sta ik een beetje rond te kijken of er nog wat rondloopt wat ook benaderbaar is.
Recht voor me staat een meid met een vriendin te praten, zag er wel redelijk uit maar ik had er verder nog niet veel op gelet.
Opeens zie ik dat ze naar me staat te wijzen, of naar mijn ketting in ieder geval, en kijkt nogal verwachtingsvol naar me.
Voordat ik er bij nadenk stap ik er opaf, pak haar hand vast en stel me voor.
Stomme was dus, het enige wat ik op dat moment dacht was iets van 'ja, wat wil je nou?'
Op dat moment zegt haar vriendin weer wat, was haar aandacht weg en ben ik maar doorgelopen, niet begrijpend waarom ze nou mijn aandacht trok...
Het drong pas ietsje later door dat ik misschien wel wat had kunnen zeggen om daar achter te komen..
Nouja, k zal het er maar op steken dat mijn reactievermogen wat verminderd was
pi_31562771
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_31563009
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Me784 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een vriendin.. En nu kom ik steeds hele mooie vrouwen tegen die ook nog geinterresseerd zijn in mij. Heel frusterend
Krijg je een kick als je jezelf pijnigt ofzo?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:05:18 #47
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31564034
quote:
idem hier, mijn god wat irriterend!
pi_31569400
Okay okay, niet echt een versierblunder maar toch...

Ik zei net op MSN tegen een meisje dat ik van "Drum and ass" hield
pi_31569618
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Okay okay, niet echt een versierblunder maar toch...

Ik zei net op MSN tegen een meisje dat ik van "Drum and ass" hield
Als je drum and bass zei was het een blunder
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:57:24 #50
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31570084
ach zo zijn er op msn wel meerdere woordfoutjes te maken

mijn laatste blunder dateert nog steeds van vakantie. eerst achter een mooie meid aan die bezet bleek. toen maar achter dr vriendin aan wordt niet zo gewaardeerd meestal en ook nu niet echt.
verder de laatste tijd niet op de versiertoer geweest. hier en daar af en toe meer gewoon n kort praatje gemaakt
pi_31570439
Nou maar eentje van mij dan:
Laatst in een disco zag leuk meisje staan naar toe gegaan gekletst gedanst samen wat gedronken. Maar ik was zo lam dat alles wat ze zei gelijk weer uit mijn vergiethoofd verdween. Maar daar heb ik wel vaker last van. Op een gegeven moment ging zij ff naar haar vrienden en ik ook we zouden elkaar zo weer zien. dat is echt zo fout Ik heb haar dus ook niet meer gezien die avond want het liep redelijk tegen het einde. Kutzooi ik moet toch echt leren eerder "toe te slaan"
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:29:07 #52
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_31575110
quote:
22 jaar lang geen aandacht van die vrouwen
dacht ik altijd. Had het alleen niet door dat de aandacht er zeker was

Nu hoor ik alleen maar "jammer dat je niet vrijgezel bent"

Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:32:58 #53
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_31577272
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:

[..]

Wat is het toch met vrouwen. Eerst zetten ze een stempel "bezet" op je voorhoofd en te gelijkertijd willen ze alleen maar mannen met die stempel
Hoe een vrouw werkt zulen wij nooit weten I guess...........

verkapte TVP
pi_31578716
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31580672
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:09 schreef innepin het volgende:
Regelmatig sex maakt je aantrekkelijker
is nog wetenschappelijk bewezen ook!
Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:15:58 #56
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31582190
kip en ei?

Als je aantrekkelijker bent, krijg je meer sex?

ik wil die bron dus ook wel eens zien
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:30:26 #57
65960 sanger
pi_31582485
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Haha hoezo dat dan? Zal wel mentaal zijn?
Het schijnt dat als je sexueel aktief bent je een bepaalde stof uitscheidt (aangemsaakt door het lichaam). Vrouwen zouden daardfoor aangetrokken raken. Heb ik eens gelezen. Vraag me ajb niet om de bron
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:47:35 #58
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31583863
ok, interessant, nu alleen nog sexueel actief definieren
pi_31584324
Shit ik stond gistere met m'n bek vol tanden.
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:29:37 #60
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31584651
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
pi_31585450
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:29 schreef Undergod het volgende:
'Hoi' is altijd een goed begin en het geeft je een beetje tijd om te komen met een nieuwe zin behalve 'hoe gaat het'.
Maar ik kwam maar op geen nieuwe zin
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:54:41 #62
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31586024
om te voorkomen dat dit geen slowchat word, nog eentje van mij.

Ik stond afgelopen zaterdag in mijn kroeg, komt er op eens een meisje naar me toe,

Zij: Zeg, waar ken je annemarieke van?
Ik: Hoe weet jij dat ik haar ken?
Zij: Nou, daar stond je een uur geleden mee te praten
Ik: En je hebt mij onthouden?

Wat er toen is gebeurt kan ik mij niet meer herinnereneen blunder an sich maar het kwam er op neer dat ze naar huis moest, en dat er dus niets gebeurt is. En hoe langer ik er nu over nadenk vind ik het meer en meer een blunder.
Ik weet alleen nog dat ze Ellen heet, maar ja, daar schiet je weinig mee op natuurlijk
pi_31593594
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
Ik liep van de bus terug naar huis en plotseling uit het niets liep een meisje langs dat ik al langer op het oog heb. Ik was zo verrast dat ik geen woord uit kon brengen en op niets anders kon komen om te zeggen, behalve 'Hoi'.
Ik maakte gister mee dat ik langs een meisje fietste, zoals normaal als een meisje leuk eruitziet kijk ik ff achteruit. Dat meisje ook . Dat meisje vlug omdraaien om vervolgens weer terug te kijken . Ik heb niet eens hoi gezegd Oftewel

tvp
pi_31596278
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:35:41 #65
65960 sanger
pi_31598064
pi_31600197
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
Dit is pas een blunder:

Ik wil het groentenmeisje mee uit vragen, deeltje 2
Nee joh, das een soap
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:09:13 #67
65960 sanger
pi_31600451
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nee joh, das een soap
Is dat niet hetzelfde?
pi_31600853
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Haha, dat heb ik een keer gedaan, omkijken terwijl ik aan het fietsen was. Ken je die paaltjes die je soms in de stad in het midden van zo'n straat vind zodat er geen auto's de straat in kunnen? Daar fietste ik toen dus tegenaan. Sindsdien vraag ik me af waarom nu juist mannenfietsen zo'n extra stang aan de bovenkant hebben.
Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer
pi_31601585
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:29 schreef kwib het volgende:

[..]

Dit is zooo herkenbaar...

Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:24:37 #70
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31602043
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef partyyboyy het volgende:
en dan in het groentemeisje topic:
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:08 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ik fietste gister van huis naar de bus, en er zei zomaar een jongen "hoi" tegen mij, (hij keek ook heel blij) maar ik kende hem helemaal niet.
zo mooi altijd om de andere kant te horen.
pi_31602253
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Seneca het volgende:
Heerloos
pi_31604472
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:

[..]

Dacht altijd dat ik gewoon niet-relatief-goed-uitziend (aka absoluut niet aantrekkelijk) was, nu ik al een tijd met me vriendin heb, krijg ik van haar of andere mensen te horen dat vriendinnen van hun mij leuk/knap vinden met al dat andere meuk (en sommige van hun zien er idd zeer goed uit). Als ik dat nou eens wist toen ik nog wel single was...
Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendin
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31605229
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef Undergod het volgende:

[..]

en dan in het groentemeisje topic:
[..]

zo mooi altijd om de andere kant te horen.
Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:15:45 #74
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31605345
Ik zei ook niet dat het de andere kant van jou verhaal was.
Wat ik bedoelde is, is dat het leuk is om te zien hoe meisjes onze blunders ervaren.
pi_31605391
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Het meisje dat ik tegenkwam liep en zij fietste,
dus het is helemaal niet de andere kant van het verhaal.
Zit jij nog op de bassischool ofzo
pi_31606100
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:15 schreef Undergod het volgende:
Ik zei ook niet dat het de andere kant van jou verhaal was.
Wat ik bedoelde is, is dat het leuk is om te zien hoe meisjes onze blunders ervaren.
Ten eerste: Zeg dat dan, je lijkt wel een vrouw om iets indirect te zeggen.
Ten tweede: Het is helemaal niet leuk om dat te zien, mannen lijden hieronder.
Ten derde: Er is geen derde
Ten viede: Het is wel zinvol om het in te zien hoe zij op ons reageren.
pi_31606114
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Zit jij nog op de bassischool ofzo
Ten vijfde: Nee, stomme huilie!
pi_31606297
Whahaha
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:08:07 #79
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31606438
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:52 schreef partyyboyy het volgende:

Ten eerste: Zeg dat dan, je lijkt wel een vrouw om iets indirect te zeggen.
Ten tweede: Het is helemaal niet leuk om dat te zien, mannen lijden hieronder.
Ten derde: Er is geen derde
Ten vierde: Het is wel zinvol om het in te zien hoe zij op ons reageren.
Waarom ben je zo geirriteerd?
Wat ik schreef was geen aanval op jou, het was een verduidelijking van mijn post omdat die kennelijk onduidelijk was.
pi_31606738
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef Undergod het volgende:

[..]

Waarom ben je zo geirriteerd?
Wat ik schreef was geen aanval op jou, het was een verduidelijking van mijn post omdat die kennelijk onduidelijk was.
Ik ben niet geirriteerd hoor.
Dat kwam dan blijkbaar verkeerd over.
pi_31607199
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef TDKa het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd, vrouwen zijn van nature jaloers en willen juist datgene wat niet makkelijk bereikbaar is, m.a.w. de bezette jongen. Dit fenomeen gaat vanzelf over als je relatie langer duurt en ze weten dat je niet toehapt. Als je zou toehappen en je vriendin gaat inruilen kom je ook van een koude kermis thuis. Ze proberen je namelijk alleen maar uit de tent te lokken om zelf de bevestiging te krijgen dat ze zelfs moeilijke bereikbare jongens kunnen krijgen.
Vrouwen
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_31607321
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef slashme het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd, vrouwen zijn van nature jaloers en willen juist datgene wat niet makkelijk bereikbaar is, m.a.w. de bezette jongen. Dit fenomeen gaat vanzelf over als je relatie langer duurt en ze weten dat je niet toehapt. Als je zou toehappen en je vriendin gaat inruilen kom je ook van een koude kermis thuis. Ze proberen je namelijk alleen maar uit de tent te lokken om zelf de bevestiging te krijgen dat ze zelfs moeilijke bereikbare jongens kunnen krijgen.
Vrouwen
Amen.

Maar er zijn er zat die als je je vriendin dumpt ook nog een robbertje willen rummikubben hoor.
pi_31607415
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Amen.

Maar er zijn er zat die als je je vriendin dumpt ook nog een robbertje willen rummikubben hoor.
Agree,
Maar die kun je ook wel palen, mist je een beetje lekker weglult natuurlijk, zonder je vriendin te dumpen.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_31607482
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:57 schreef slashme het volgende:

[..]

Agree,
Maar die kun je ook wel palen, mist je een beetje lekker weglult natuurlijk, zonder je vriendin te dumpen.

Theoretisch gezien heb je gelijk, alleen ik heb toch het liefst mijn vriendin natuurlijk.

pi_31618187
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:27 schreef Blazkowich het volgende:

[..]

Tja zo gaat dat. gelukkig weet je het nu voor als het ooit uit gaat met je vriendin
Dan zal je zien dat alle vrouwen me ineens niet meer lief/knap vinden met al dat meuk, dan blijf ik weer achter als een kansloos persoon die alleen maar blunders ondergaat
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
pi_31626374
Donderdag met een meisje geweest. Vergeten telefoonnummer te vragen. Later er achter komen dat het toch wel een leuk meisje was. Ook een blunder toch??
pi_31626394
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef arco_corleone het volgende:
Donderdag met een meisje geweest. Vergeten telefoonnummer te vragen. Later er achter komen dat het toch wel een leuk meisje was. Ook een blunder toch??
Is meer onwetendheid
pi_31626545
geen versierblunder, maar miscommunicatie oid .

Ik was wezen stappen met wat mensen en die kwamen wat meiden tegen. Met 1 van die meiden kwam ik aan de praat en toen ik naar huis ging nam ik afscheid van iedereen, kom ik bij haar aan vroeg ik of ik dr mocht zoenen (3x op de wang, maar ik zei het meer voor de gein, zovan ik ga naar huis), zij heel blij; ja hoor . Dus ik haar kusjes op dr wang geven, zegt ze heel teleurgesteld "oh bedoel je dat ."

Ik was redelijk aangeschoten en pas toen ik buiten stond besefte ik wat er gebeurt was .

En ik maak voortaan NOOIT mee beloftes als ik aangeschoten ben . (want dan word je om 09:00 wakker gebeld door een meisje die zich afvraagt waar je blijft.. )
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:53:49 #89
22944 Breetai
....Relax....
pi_31628867
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef TDKa het volgende:
Dan zal je zien dat alle vrouwen me ineens niet meer lief/knap vinden met al dat meuk, dan blijf ik weer achter als een kansloos persoon die alleen maar blunders ondergaat
Telefoonnrs. heb je niks aan als je nog niet gezoend hebt. Of je wilt gewoon een vriendin erbij maar dan valt het niet onder versierblunders.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:55:23 #90
51748 H4ze
wait...what?
pi_31635802
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:40 schreef GF het volgende:

[..]

Als je drum and bass zei was het een blunder
Why?
*BURP*
pi_31640301
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:12 schreef Sport_Life het volgende:
... en toen ik naar huis ging nam ik afscheid van iedereen, kom ik bij haar aan vroeg ik of ik dr mocht zoenen (3x op de wang, maar ik zei het meer voor de gein, zovan ik ga naar huis), zij heel blij; ja hoor . Dus ik haar kusjes op dr wang geven, zegt ze heel teleurgesteld "oh bedoel je dat ."

Ik was redelijk aangeschoten en pas toen ik buiten stond besefte ik wat er gebeurt was .
Herkenbare situatie op vakantie ooit, precies hetzelfde. En dan vrolijk 3 zoenen geven en eigenlijk meer willen.

Ik vind het toch wel een blunder, er valt meer uit zulke situaties te halen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:49:22 #92
22944 Breetai
....Relax....
pi_31641284
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
Herkenbare situatie op vakantie ooit, precies hetzelfde. En dan vrolijk 3 zoenen geven en eigenlijk meer willen.

Ik vind het toch wel een blunder, er valt meer uit zulke situaties te halen.
Gewoon zeggen dat je weg gaat. Als ze je dan zo smekend aan zitten te kijken weet je dat je goed zit. Werkt best wel aardig.

Het heeft eventjes geduurd voordat ik de truuc doorhad en gisteravond had ik 'm ook kunnen gebruiken. Ik was eigenlijk al heel blij dat ik een meid was tegengekomen en bij d'r thuis was geweest. Al had dat een iets andere reden.
pi_31643996
-foute post-
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_31644081
hmm..in trein een interessante 1e jaars psychologie studente tegen gekomen..gesprekje aangeknoopt..verder dan het vragen over dr tentamens kwam ik niet helaas.. (mn hoofd stond er niet naar..)
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_31644227
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansen En ze was ook een stuk mooier als ik dacht

* Koentje3 vind vrouwen die goed dansen
pi_31724411
In de trein een leuke meid tegenkomen, ze zat signalen te geven, maar niet het lef gehad om d'r nummer te vragen. Baal d'r wel van, want ze was leuk
pi_31724455
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef Koentje3 het volgende:
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansen En ze was ook een stuk mooier als ik dacht

Dat gaat bij mij nou juist altijd andersom.

...op een gegeven moment denk ik fok it, volgens mij is ze best knap. Lekker zoenen en dan 10 minuten later staat ze op het podium en denk ik kut... ze was toch niet zo lekker
Jupiler is goed
pi_31737770
Ik ontmoette op vakantie een mooi meisje, waar ik helemaal weg van was. Pas in de avond (laatste van mij die vakantie), raakte ik met haar aan de praat. De laatste 3kwartier zaten we samen ergens op een plekje te praten, helemaal alleen, dat had het moment moeten zijn voor op zijn minst een kus, maarehh ik met mn domme kop had me er helemaal niet op voorbereid dat ik haar nog zou leren kennen en durfte t niet omdat ik wist dat ik niet zo fris uit mijn mond rook... Toen maar met vrede afgesloten, en morge met haar afgesproken Dan hoop ik dat er nu wel iets van komt, moet denk k maar niet weer nix gebeure
pi_31737917
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Dat gaat bij mij nou juist altijd andersom.

...op een gegeven moment denk ik fok it, volgens mij is ze best knap. Lekker zoenen en dan 10 minuten later staat ze op het podium en denk ik kut... ze was toch niet zo lekker
Dit komt de meeste heren bekend voor denk ik.
pi_31738165
Gisteravond in Paradiso!

* Roellio is nogal kieskeurig Maar er zijn in die toko op woensdagavond echt zóveel mooie vrouwen, maargoed. We stonden met een groepje van m'n studie te dansen op 't podium achterin en ik spotte ergens halverwege de zaal een schattige dame!

Dus ik bier halen voor iedereen, zodat ik zonder uitleg richting mijn studiegenoten dat meisje even kon 'checken'. Ik langsgelopen en wat ik zag beviel me wel. Uiteindelijk kwamen we op de vorderingen van de avond, en ik verklaarde dat ik haar wel zag zitten.
Uiteindelijk genoeg moed verzameld om erop af te stappen, was ze ineens weg

Dus ik met mijn inmiddels aangeschoten kop bij de trap rondhangen waar de wc's zijn. Nou ja, na een sigaretje had ik de hoop opgegeven en ben weer de zaal ingegaan om verder te dansen, zag ik 'r na een kwartiertje met haar vriendinnen ineens weer staan.
Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en erop af!

Tijdje leuk staan babbelen, 't was écht een heel leuk meisje, vraag ik uiteindelijk of ze een keertje mee uit wil: "Haha, sorry. Je bent een leuke jongen, maar ik heb al een tijdje een vriend".

De hele avond zitten climaxen naar het 'ik heb een vriend'-moment. Minder!

De laatste rotschop voor m'n ego was toen een half uur voor sluitingstijd één of ander ranzig meisje met iets te strakke kleren voor haar postuur tegen me aan ging rijden, toen ben ik naar huis gegaan.
pi_31738446
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef Roellio het volgende:

Tijdje leuk staan babbelen, 't was écht een heel leuk meisje, vraag ik uiteindelijk of ze een keertje mee uit wil: "Haha, sorry. Je bent een leuke jongen, maar ik heb al een tijdje een vriend".

De hele avond zitten climaxen naar het 'ik heb een vriend'-moment. Minder!

De laatste rotschop voor m'n ego was toen een half uur voor sluitingstijd één of ander ranzig meisje met iets te strakke kleren voor haar postuur tegen me aan ging rijden, toen ben ik naar huis gegaan.
Een ongeluk komt nooit alleen en ik denk dat ze alleen voor jou een vriend had. Je had moeten zeggen: En? Wat heeft je vriend daarmee te maken?
pi_31738532
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.

Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
pi_31738793
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een ongeluk komt nooit alleen en ik denk dat ze alleen voor jou een vriend had. Je had moeten zeggen: En? Wat heeft je vriend daarmee te maken?
Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
pi_31740787
@Roellio
Je hebt het tenminste geprobeerd, de meesten hier durven nix en komen dan hier janken
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:48:58 #105
51748 H4ze
wait...what?
pi_31743644
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb mijn verlies met opgeheven hoofd geïncasseerd en ben weggelopen. Liever 1 meisje dat ik leuk vind waarmee het klikt, dan 10 die ik eigenlijk niets vind.

Zaterdag naar Pakhuis Wilhelmina, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Shit happens man...maar goed. Pakhuis Wilhelmina kom ik ook 1 keer in de 2 maanden (Ichi One), altijd mooie dames daarzo. Hopelijk a.s. zaterdag ook voor jou
*BURP*
pi_31748275
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Nee hij had moeten zeggen: Ik ken je pas net en je begint nu al over je problemen te praten.
* Tranceptor slaat opmerking op in lange termijngeheugen
pi_31748398
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef DuranK het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 10 was had ik dat ook, stiekem naar meisjes kijken en toen knal, tegen een lantaarnpaal, herinner et me nou weer
al die jaren geheugenverlies gehad?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:21:15 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_31749561
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat is zeer matig ..

Best bitter..
Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_31749921
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Had ik dit jaar ook op vakantie! Ik praten met een grietje, bleek ze 28 te zijn, ik zeg: hoe oud is je vriendin dan?
zij: 22
aangezien ik 21 ben lag dat meer in de buurt, en haar vriendin was wat lekkerder...dus ik met haar vriendin praten....die overstap werd ook niet gewaardeerd!
Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).

Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.
pi_31753429
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

zij: 22gewaardeerd!
Had ik ook een keer, schatte haar al wat jong (16/17.. ken NET) en na wat subtiele pogingen om achter haar leeftijd te komen kwam ik er eindelijk achter... 14 . Overigens was ik toen 19..

Toen maar heel snel weg gegaan .

[ Bericht 6% gewijzigd door Sport_Life op 28-10-2005 14:30:30 ]
pi_31769181
wooow, jah ik ben in de afgelopen vakantie ook wat mooie meisjes tegen gekomen die toch echt al 16 leken. Maar nee waren ze weer 14 jah, maarja ik ben 16, kan er net genoegen mee nemen. Ligt een beetje aan t meisje hoe ze is.
pi_31778102
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Zeg ik 'rot op, ik kan niet bij m'n bier'

zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:58:00 #113
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31779433
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik zat een keer in een tent hier, aan een tafeltje, ladderzat bier achterover te gieten met nog wat vrienden. Komt er zo'n (lekker) wijf op m'n schoot zitten. Kijkt ze me aan en begint ze tegen me aan te lullen, en komt steeds dichterbij alsof ze me op m'n bek wil pakken.

Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31779481
quote:

Sukkel! .
pi_31779765
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja; en daarna kwam Hennie Huisman ook nog langs met de cheque van 40.000.000 en stonden er 8 ferrari's voor de deur van je huursubsidiewoning en de dag erna werd je wakker met een droge mond en een dreunende hoofdpijn.
Nee. Maar dat was wel een leuke toevoeging geweest, op zich

Al hoewel Hennie Huisman wel thuis mag blijven.
pi_31790772
nieuwe nacht, nieuwe kansen

Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
pi_31796091
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Mute_Me het volgende:
nieuwe nacht, nieuwe kansen

Ik heb het voorgevoel dat ik ga slagen vanavond..
De volgende morgen:

"Gister ontmoette ik een meisje, ze kwam heupwiegend op me af, draaide al tijden om me heen, waar ik duizelig van werd, en ik kotste toen al het bier dat ik gezopen had over haar heen.

Ik had verwacht dat ze het net als mn ex wel kinky gevonden had."

Ik ben melig.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:55:01 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31796355
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.

Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja ) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachten De leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
pi_31797542
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb er twee.... laatst was ik met een collega aan het roken in de rookruimte op mijn werk, en toen kwam er een gigantisch leuke man binnen. Hij vroeg me een vuurtje, we raakten wat aan de praat, beetje sjansen, beetje flirten... en toen ging mijn telefoon. Met mijn stomme kop heb ik opgenomen, meteen het gesprek afgekapt, en toen ik weer opkeek, was hij weg.
Het bleek achteraf niet eens een collega te zijn, maar gewoon iemand die bij ons was voor een vergadering. Heb hem nooit meer gezien.
Ja maar je was toch aan het werk?

Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:39:20 #120
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31797660
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja maar je was toch aan het werk?

Geen wonder dat sommige bedrijven verlies maken met al die flirtende vrouwen
Ik was aan het roken. Dat is geen werk. En het telefoontje was ook niet werk-gerelateerd. En achteraf ook nog eens heel erg on-boeiend
pi_31798549
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:55 schreef Christine het volgende:

Nummer twee... ik fietste na afloop van m'n werk nog snel even langs de winkels. Bij de ingang van het winkelcentrum fietste ik bijna een leuke kerel aan! Maar hij lachte naar me en liep verder. Ik had haast ( ja ) en fietste gewoon door. Achteraf dacht ik: stom
Maargoed, toen ik klaar was bij de supermarkt, fietste ik aan de andere kant het winkelcentrum weer uit, en raad eens wie bij de bushalte stond te wachten De leuke kerel. Nouja, hij weer lachen naar me en zelfs even zwaaien... maarja, wat moet je als je op de fiets zit, volgepakt met boodschappen, en er staat een leuk iemand bij de bushalte, waar je verder geen reden hebt om hem aan te spreken. Afstappen vond ik zo stom staan, dus ik ben maar doorgefietst. Heb er nog lang spijt van gehad.
Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:18:31 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31798634
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Volgens mij moet er snel een definitie van 'versierblunder' komen, want deze twee voorbeelden zijn imho echt geen versierblunders.
Weer eens wat anders dan een TVP toch?
pi_31799448
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..

tvp
Power perceived is power achieved.
pi_31802726
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:
Laatst stond ik de hele avond met zo'n meisje te praten, aan het einde nog even zoenen, wilde ze me bij het afscheid niet eens pijpen..

tvp
Overkomt jou dat nou ook zo vaak?

Vrouwen.
pi_31807576
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik werd ergens voor de vakante versierd door een mevrouw van 32 (ik ben 25, toen 24). Ik zag het al niet meer zitten vanaf het moment dat ze in mijn tong ging bijten. Nee, ze wilde niets serieus met me (maar wel de hele avond me achtervolgen overal).

Sinds die tijd ben ik genezen van oude fietsen.
wtf ?
Je bent homo geworden?
pi_31813263
Ik laatst in de brasserie ergens. Ik had 1 biertje op, dus ik ga naar de bar om er nog 1 te halen, ergens een vrijdag avond. Dus ik kom terug, zit er een best charmante dame op mijn plek. Dus om subtiel aan te geven dat het mijn plek was vroeg ik mn bierviltje terug anyway we raakten aan de praat maar ze moest der trein gaan halen. Dus ik vraag of ze een keer wil bellen oid als ze zin heeft om iets te gaan doen. Dus ik klad snel mn telnr en emailaddr op een bonnetje en zij rent om der trein te halen. 2 minuten later bedacht ik me dat ik haar nr niet eens heb dus het initiatief aan haar overlaat. Niks meer van gehoord

Vrouwen + initiatief = no-go.
Lambo of Rekt
pi_31813399
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Modwire het volgende:

tvp
of ze willen geen bier halen tis altijd wat
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_31818177
Mijn avond is goed verlopen, geen blunders gemaakt maar wel een blunder veroozaakt

Er kwamen 4 vrienden (2 meisjes, 2 jongens)om uit te gaan en daarna bleven ze bij mij slapen.
Wij naar die toko toe en na een tijdje komt er een jongen op een van de vriendinnetjes af en neem thaar mee naar een bankje.
Der vriendin ging haar redden van die engerd een trok haar mee naar de wc (voor ons had hij dus al 1 blunder te pakken).

Even later komt die engerd weer en neemt haar weer mee (vraag me niet waarom ze mee ging) en dit keer was het tijd voor serieuse actie! ik met iedereen die ik kende (15 man oid) om hun heen gaan staan en meeluisteren. die kerel wist niet hoe snel hij weg moest zijn
Hij was echt een engerd dus wij vonden deze actie wel gerechtvaardigt.

Ik ben voor het eert in mn leven aan een langdurig versiertraject begonnen want dit meisje is té leuk om iets overhaast mee te doen .
Moet alles wel heel subtiel aanpakken want vrijwel alle vriendinnen van haar heb ik al eens gezoend , maar dat heb ik er voor over.

Komt meteen weer wat grappigs boven.
Gister was er een jongen die met datzelfde meisje als het vorige verhaal wou dansen.
Nou ziet hij er al een beetje nerdachtig uit, maah hey dat mag natuurlijk niks uitmaken .
Hij loopt op haar af en probeert dus te dansen (wat hij niet kon) dus zij doet het iets rustiger aan en gaat aerobic oefeningen doen. Wat er toen gebeurde was echt het grappigste dat ik ooit tijdens uitgaan gezien heb! hij deed echt precies hetzelfde at zij deed!!! je kon mij echt opvegen! na een tijdje hadden meer mensen eht door en die gingen achter die jongen hetzelfde doen! Hij had helemaal niet door dat er 20 man precies hetzelfde stond te doen!!
pi_31819463
Wat lachte die dame vrijdagavond tegenover me in de metro lievv Nadat ik uitstapte bij Blaak kwam bleef het bij een grote glimlach terug en 'hoi'

Die OV-Ontmoetingen site werkt bij het invoeren ook niet dit weekend

Meisje van ong. 19 jaar, bruin haar, bruine ogen, paars truitje. Stapte bij Kralingse Zoom om 20.32 in. Iemand?
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:09:36 #130
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31832814
Ik had dit weekend ook een blunder,

Had redelijk wat gedronken en best lang gepraat met een leuk meisje. OP een gegeven moment ging ik naar huis doe ik zei: Doei tegen haar en zwaaide, zij zei: Zwaaien? Ik wil zoenen, dus ik geef haar 3 kusjes op de wang en liep weg. Zij keek echt teleurgesteld en 2 uur achteraf in me bed besefte ik wat ik had gedaan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31838202
Ik heb afgelopen Zaterdag hard gelachen.

Ik kwam op mijn werk (en werk moet je in dit geval niet zien als een baan met een vast contract waar ik de komende 20 jaar nog zit), en ik ben echt nieuwsgierig als de pest wat dat betreft.

Ik heb een groot aantal vrienden op mijn werk (werk er nu toch al bijna 3 jaar, en ik heb er gewoon een leuke tijd), en ga met wat meisjes om, puur vriendschappelijk, gewoon wat slap geouwehoer.

Een meisje stond echter de hele tijd te fluisteren met een klant, en de klant keek continue mijn kant op.

Ik loop dus op de klant af, geef haar een zoen op haar wang en zeg tegen mijn collega 'je weet toch dat ik bezet ben'.

Bleek het haar zus te zijn waar ze haar onvrede mee deelde nadat ik 10 minuten ervoor ijsblokjes in haar shirt had gegooid aan de achterkant, een hand vol, en haar shirt zit altijd in haar broek dus ze kreeg ze er niet snel uit .

Was wel grappig. Ik ben bezet dus zou sowieso nooit wat doen met zo een meisje, maar het was dus best wel een blunder opzich.

Ook was ik ooit iemand aan het helpen op mn werk, vraagt die klant om mn telefoonnummer. Geef ik het telefoonnummer van waar ik werk "voor verdere inlichting". Pas een uur later had ik in de gaten waarom ze zo verontwaardigd keek
Kutkloon.
pi_31838679
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs .

K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees ). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg .

Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
pi_31840637
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:14 schreef Sport_Life het volgende:
Wederom geen versierblunder, maar wel iets grappigs .

K was in de kroeg en het was nogal veel 50cent muziek e.d. (en R&B waar ik absoluut niet van hou) dus ik loop ff naar die DJ toe en vraag ofie ff iets leuks van Nirvana oid wil draaien (die gozer had nog nooit van Green Day gehoord mafkees ). Anyway ik liep weer de danszaal op, komt dr een meisje aan die vraagt welke plaat ik aangevraagd heb. Ik uitleggen ja Nirvana. Nou ze was dermate breezer dat ze daar niet van hield en dat bevestigde ze nog eens door te zeggen dat zei ook een nummer had aangevraagd (R&B nummer), maar ik verstond dat niet helemaal. Dus na 3x pak ik mn telefoon en zeg; Ja zet het nummer er maar in dan. Dat weigerde ze?? Nou nog ff gepraat en toen ben ik weer weggegaan, saaie muts dacht ik. Even later nog es over nagedacht en waarschijnlijk dacht ze dat ik haar telefoonnummer vroeg .

Ik moest weer aan dit vooral denken toen ik net op een website ringtones tegen kwam van "pon de replay". Zoiets had ze het dus inderdaad over.
Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.

Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BiMeWet op 31-10-2005 16:35:30 ]
Kutkloon.
pi_31841697
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Je bent NIET maf als je DJ bent en je kent Green Day niet, want die zijn over een half jaar toch weer onbekend, en Nirvana aanvragen als je uit 1985 komt is ook redelijk eng. Maargoed.

Green day maakt dan misschien al weet ik hoeveel jaar muziek, het zijn maar weinig mensen die ze kennen.
Greenday is toch echt wel goed bekend, iedereen die ik ken weet wie het zijn, misschien minder bekend dan nivana..
Nivrana aanvragen wanneer je uit 1985 komt ljjkt mij niet echt raar?
pi_31842347
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Green Day over een half jaar toch wear onbekend?? Onder welke steen kom jij vandaan . Daarnaast hebben ze in de top10 gestaan of iets in die buurt) en als je als DJ een band niet kent die in de top 10 heeft gestaan vind ik dat zeer zwak ja.

En leg me ook eens uit waarom het raar zou zijn om Nirvana goede muziek te vinden als je van ' 85 bent . Het verbaast mij juist dat "de jeugd van tegenwoordig" (waar ik klaarblijkelijk niet meer bij hoor gezien mijn muzieksmaak) volgens mij nog nooit van Nirvana gehoord heeft uberhaupt . (iig leek het alsof dat meisje er echt nog nooit van gehoord had).
pi_31842516
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
pi_31844405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Gaat dit topic over versierblunders of over muziekblunders?
soms denk ik pedofolie
pi_31845014
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31845039
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

soms denk ik pedofilie
Ow dan zet ik even een tvp neer.
pi_31845060
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Beach het volgende:
Niet echt een blunder maar er gewoon de hele avond er niet op af durven te stappen
Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
pi_31845088
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Op het moment dat je er over na gaat denken, ben je te laat
Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af
pi_31845188
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja idd, eerst tijd oogcontact maar als er dan niks gebeurd, kane ze af
Zou jij ook doen als je hen was! Je moet ook altijd bedenken wat nu het ergste is dat je kan overkomen. Misschien is dat de afwijzing an sich of 1 avondje getreiterd worden ermee. Aan de andere kant, als het je lukt, heb je het wel voor elkaar.
pi_31845239
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat
pi_31845746
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:06 schreef Beach het volgende:
Daarom wil ik dat de versierkoning een keer meegaat
Wie is dat?
pi_31845828
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wie is dat?
Jij
pi_31845911
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Jij
Wie heeft je dat verteld?
pi_31848578
mmm, ik heb ooit zo half wat gehad met een meisje. ook hele erge ruzie maar nu weer contact.
er is altijd iets tussen ons geweest wat anders was dan normaal.

van weekend heb ik haar snachts om 5 uur uit bed gebeld, mee gepraat en zelfs koeien nagedaan (zij kom uit de stad en het gesprek ging opeens over koeien, helaas weten nu ook mijn vrienden dat ik koeien heb zitten imiteren).

zonet weer beetje msn-en. gesprek ging a la "the one that got away"
wil ik een vriend sms-en die jarig is: "wat doe je oud bokje"
krijg ik via msn van haar: "wat doe je oud bokje?"
eerst dacht ik nog dat die vriend onder haar naam zat te chatten en me voor lapje hield.
later begreep ik dat ik zo aan der dacht dat ik zelfs met sms-en haar naam invulde...

nouja, weet ze meteen waar ik aan dacht
Islam=facisme
pi_31850137
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...
(en het was juist zo gezellig, en hij had haar zo verschikkelijk belazerd)

Ze wilde de strijd aangaan met haar rivale om die jongen.
Zeg ik lekker bot "maar dat win je toch nooit van haar"?

Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
I do not have a psychiatrist and I do not want one, for the simple reason that if he listened to me long enough, he might become disturbed.
pi_31851171
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:
* Observant nodigd niet onaantrekkelijk meisje uit om bij hem thuis een film te gaan kijken. Zij had een heel korte relatie (van een week) achter de rug (4 weken geleden) maar had me verteld er helemaal overheen te zijn.
Tijdens de film verteld ze dat ze met die gast weer iets gaat doen van het weekend...

Het ergste was dat ik dat eigenlijk niet eens meende, maar dat het me zeer deed dat ze terug ging naar die gast die haar had belazerd.......
Je hebt gelijk. Ze doet het alleen uit wijvennijd ook nog en jij loopt seks mis. Nog veel harder aanpakken.
pi_31854383
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Observant het volgende:

Hij is wel lekker

Mij niet, krijg je hem ook niet
pi_31854487
Afgelopen weekend, in een Belgische discotheek. Ik en twee vrienden staan wat te drinken aan de bar en een beetje rond te kijken. Op een meter of 6 van ons vandaan staan twee knappe meiden. Dus ik zeg tegen de vriend die naast me staat: joh daar staan toch twee best knappe vrouwen! "Waar?" vraagt hij, waarop ik met m'n zatte kop m'n arm uitsteek en ze duidelijk aanwijs. Alleen keken ze toevallig net op dat moment onze kant op. 5 seconden later waren ze weg Ach, het scheelt een wat directer blauwtje
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:18:55 #152
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31857043
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef johnwoo het volgende:
Afgelopen weekend, in een Belgische discotheek. Ik en twee vrienden staan wat te drinken aan de bar en een beetje rond te kijken. Op een meter of 6 van ons vandaan staan twee knappe meiden. Dus ik zeg tegen de vriend die naast me staat: joh daar staan toch twee best knappe vrouwen! "Waar?" vraagt hij, waarop ik met m'n zatte kop m'n arm uitsteek en ze duidelijk aanwijs. Alleen keken ze toevallig net op dat moment onze kant op. 5 seconden later waren ze weg Ach, het scheelt een wat directer blauwtje
Naar welke discotheek was je geweest?
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:21:09 #153
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31857054
Mijn gehele repetior.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 1 november 2005 @ 02:30:41 #154
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31857105
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef johnwoo het volgende:
Die renden naar de mannen WC's om tochtig op jullie te gaan staan wachten!
Prutsers
pi_31857440
Godver...

Sta ik tegen zo'n lekkere Antiliaanse te praten...

Omarmt ze me ed...
Met haar mond dicht tegen mijn mond...

Gaat ze even op een podium dansen...

Laat ze zich inpakken door een andere gast..

Nog omkijken naar me van "Red je me?" ..

Ik was te lam (bier) om iets te doen...ik dacht nog: die laat die gozer barsten en komt naar me toe. Natuurlijk niet ze ging met een laatste blik op mij werpend van "Waar blijf je nu?" met die gozer uit het zicht...

Kutwijven!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31868776
Na een 9 maanden relatie weer vrijgezel.

En ik moet zeggen...Ik ken er geen ruk meer van

3 weken terug samen met een vriend uitgweest in zo'n breezah discotheek. (Bij gebrek aan beter)
De hele avond viel me al zo'n blond meisje op die toch goed kon dansen. Dus die vriend en ik beetje dansen en ik ondertussen beetje die blonde te checken. Na een tijdje komt ze naar me toe. En vraagt waarom ik kijk. Ik was toen al redelijk aangschoten. Maar ik helemaal happy dat ik toch nog goed in de markt lig. Heb het hele gesprek niet onthouden. Enige wat ik nog weet en hoorde is: " Ja mijn vriend draaide net een uur geleden" Toen ben ik maar ergens anders gaan dansen.

Vorige week dan maar uitgeweest in de kroegen samen met mijn broertje zijn vriendin die dan ook weer haar vriendinnen bij had (en die waren niet echt moeders mooiste) en nog een vriend van mijn broertje. Nou ja leuk en gezellig. Die vriendinnen waren best gezellig. maar toen kwamen we nog meer bekende tegen (vrouwen) Met 1 van die meiden (mooie blondine) ben ik een gesprek begonnen, maar plots moest ze mee met iemand anders. Dus ik balen, maar lekker door dansen op de muziek. Komt er zo'n grietje (niet echt knap , maar enorme tieten) naar met toe. En echt zo'n grietje dat denkt dat ze knap is en alles kan krijgen (wat ik zóóó haat) danst met mij, ik erin meegaan , wil ze me bijna zoenen. Ik dacht...nee dank je. Achteraf denk je ook van, wat maakt het uit. maar was al te laat.

Ik naar een andere cafe de kelder (disco) ingedoken. Stond dat blonde meisje erweer. Ik weer gezellig praten. Begon ze ook nog over pijpen (hoe we erop kwamen weet ik niet) maar toen weer moest ze mee met een vriendin. En ik met mijn stomme kop ook niet haar nummer vragen

Toen had ik gehad en heb nog wat biertjes gepakt. Kwam ik een meisje tegen die ik al een tijdje leuk vond. Maar een druk leven heeft. Dus ook daarmee ff gepraat (wat bier al niet kan doen) haar nummer gekregen (had alleen haar MSN) maar blijkbaar geen goeie indruk achter gelaten. Ze smst niet eens terug....denk dat ik bij meisjes die ik echt leuk vind het toch subtieler aan moet pakken en niet met een bezopen kop moet aanspreken. Want ik weet ook totaal niet meer wat ik allemaal met haar besproken heb.

Volgende week 1 of andere apres ski party. Dus ik denk dat ik hier nog wel terug kom
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:15:27 #157
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_31869534
mn eerste input dan maar in dit topic,
Toen ik nog een jaar of 15 was (de tijd waar alles nog spannend was) zat ik op een vrij intensieve sport. In dezelfde groep zat een meisje die ik best leuk vond, en ze zag er ook nog leuk uit!
aan het eind van de les moesten er altijd 2 mensen helpen met opruimen. Dus wij op een gegeven moment in het opberghok.

Zij "Zo het was weer zwaar"
ik "zeker, ik zweet me gek en dan moeten we in dit muffe hok ook nog opruimen"
zij: "Ja ik ook moet je maar eens voelen"
waarbij ze haar truitje lichtelijk omhoog deed met de hint van stop je handjes er maar onder
ik: "nee dank je"

WAAROM WAAROM!!!! waarom dacht ik op dat moment dat ik het niet lekker vond om in haar zweet te roeren terwijl ze toch echt wel wat anders bedoelde
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_31874861
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef papierclipje het volgende:
[..]
WAAROM WAAROM!!!! waarom dacht ik op dat moment dat ik het niet lekker vond om in haar zweet te roeren terwijl ze toch echt wel wat anders bedoelde
Daar kan je je idd nog járen boos om maken

Nog 1tje van mij:
1e klas middelbare school vond ik een klasgenootje (A.) wel erg leuk. We hadden altijd veel lol tijdens de tekenles (ik zat achter haar, en zij steeds achterom).
Op een dag in de fietsenkelder roept een vriendinnetje van haar waar zij bijstaat naar mij: "Hey Observant, A. is verliefd op je!". (A. werd rood)
Mijn reactie: "'t zal wel" en ben weggefietst...

Sindsdien deed ze nooit meer zo leuk tegen me in de tekenles.........

Gelukkig voor mijn geweten heeft ze sindsdien alleen maar lelijke sukkels als vriendjes gehad, en is ze gigantisch dik geworden. Niet meer zo aantrekkelijk als toen... Maar soms toch wel spijt
I do not have a psychiatrist and I do not want one, for the simple reason that if he listened to me long enough, he might become disturbed.
pi_31875120
Vorige week een leuke meid tegengekomen in de trein. Ze zat tijdens het praten met haar vriendinnen telkens naar me te kijken. Heb nog een bonnetje van haar gekregen van het bowlingcentrum waar ze daarvoor waren geweest.
Met m'n laffe kop geen telefoonnummer durven vragen, ondanks dat de hints (geloof ik) wel duidelijk waren
pi_31876656
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef papierclipje het volgende:
...

Zij "Zo het was weer zwaar"
ik "zeker, ik zweet me gek en dan moeten we in dit muffe hok ook nog opruimen"
zij: "Ja ik ook moet je maar eens voelen"
waarbij ze haar truitje lichtelijk omhoog deed met de hint van stop je handjes er maar onder
ik: "nee dank je"

Mijn god, dat is wel erg ja, kan je jezelf nog heel lang kwaad om maken...
Is wel herkenbaar, ik zeg ook vaak iets voordat ik even heb nagedacht...
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:23:43 #161
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_31876674
Ben wel benieuwd waarom je dan een bonnetje van een bowlingcentrum krijgt eigenlijk?
Het is iig een zaak die uitgelegd mag worden mijns inziens.
pi_31876776
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Undergod het volgende:
Ben wel benieuwd waarom je dan een bonnetje van een bowlingcentrum krijgt eigenlijk?
Bellen en de reservering uitchecken
pi_31883034
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
pi_31884572
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef frozen_x het volgende:
was zaterdag bij een meisje (14), we zaten met zn allen in de kamer wat te drinken, incl haar ouders. Ik ging mn portemonnee pakken uit mijn broekzak om een foto te laten zien, pleuren er 3 condooms uit mn zak op de grond...:S Had ik dus helemaal niet aan gedacht dat die nog in mn zak zaten. Toen zei ik nog tegen haar vader: ja je weet maar nooit met dit soort afspraakjes. 1 min later was ik opweg naar huis.
  woensdag 2 november 2005 @ 00:12:44 #165
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_31884864
quote:
Ok ik moest hier wel even hard om lachen

Droogste opmerking ooit!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_31889213
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Undergod het volgende:
Ze waren nogal luid aan het praten en die ene meid riep dat er vast niemand geïnteresseerd was in dat bonnetje. Toen heb ik gezegd dat ik wel 's wilde kijken.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Bellen en de reservering uitchecken
We zijn er al langs geweest, maar ze hebben niet gereserveerd...
  woensdag 2 november 2005 @ 10:04:14 #167
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31889734
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:32 schreef Observant het volgende:

[..]

Daar kan je je idd nog járen boos om maken

Nog 1tje van mij:
1e klas middelbare school vond ik een klasgenootje (A.) wel erg leuk. We hadden altijd veel lol tijdens de tekenles (ik zat achter haar, en zij steeds achterom).
Op een dag in de fietsenkelder roept een vriendinnetje van haar waar zij bijstaat naar mij: "Hey Observant, A. is verliefd op je!". (A. werd rood)
Mijn reactie: "'t zal wel" en ben weggefietst...

Sindsdien deed ze nooit meer zo leuk tegen me in de tekenles.........

Gelukkig voor mijn geweten heeft ze sindsdien alleen maar lelijke sukkels als vriendjes gehad, en is ze gigantisch dik geworden. Niet meer zo aantrekkelijk als toen... Maar soms toch wel spijt
whehe doet me denken aan de brugklas. daar zat op zich best n knappe meid L ook bij.
ik zat wat huiswerk te maken(overschrijven ) toen ik ineens op mn rug werd getikt. Vraagt n vriendin van L die naast haar zit "hey wil je wat met L" mn reactie toen was ook zoiets als jouw.

maja toen was ik nog helemaal niet bezig met de liefde en ik kon me niet voorstellen dat ze het serieus bedoelde omdat ze t zo direct vroeg
  woensdag 2 november 2005 @ 11:55:15 #168
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_31892474
meer een versier blunder van iemand anders bij mij.
deze keer iets later (ik was al van sport af na mn eerdere blunder )
op het schoolplein de bel gaat, ik rebels blijven zitten om vervolgens 5 minuten te laat in de les te komen net voor de 2e bel (kreeg je geen straf)
dus ik loop, samen met een meisje die ik helemaaaal niet leuk vond maar wel gewoon goed mee kon opschieten, terug om de jas op te hangen. Gaat ze ineens dichtbij staan en stotterd half:

zij: "ik vind je leuk"
ik: "ik vind je ook aardig"
zij: "ja maar ik vind je echt leuk"
ik: "ja"
zij wordt rood "ik bedoel echt echt echt heeel leuk"
ik "ja leuk"
blijven elkaar even droog aankijken
zij loopt half huilend weg.
ik 5 minuten later denken "ow bedoeld ze het zo... o dan was ik wel heel hard/gemeen bezig"

daarna heb ik haar niet vaak gezien achteraf voelde ik me best schuldig door die botte reactie
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_31894063
Vrij lullig inderdaad...
pi_31894354
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef Koentje3 het volgende:
Gister weer zoiets, kwam een vrouwtje naar me toe, begon te praten, hey jij bent tog koen die en die? jaja, blablabla gepraat, op een gegeven moment denk ik fok it, dacht dat ze niet zo knap was... 10 min bier later stond ze op t podium GRUWLIJK lekker te dansen En ze was ook een stuk mooier als ik dacht

Verder vind ik vrouwen die goed kunnen dansen ook
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_31894805
Lang verhaal zo kort mogelijk:

In Thailand een bijzonder mooie Franse griet ontmoet...dezelfde avond samen gaan stappen en we hadden lol en alles ging goed...ze mompelde wel iets over vriendje en klootzak enzo maar het gesprek nam een andere wending...zelfde avond behoorlijk aangeschoten samen naar m'n hotelkamer....ik zag het al helemaal zitten natuurlijk...toen zo stom geweest om te vragen wat er nou aan de hand was met haar vriendje...begon ze me toch een verhaal op te hangen over dat haar vriendje vreemd was gegaan en dat ze ontzettend kwaad was, dat hij wist dat ze vroeger door haar pa was misbruikt en dat ze dood wilde...ze trok haar kleren uit en pakte haar digi camcorder en wilde een pornofilmpje maken en opsturen naar die "fucking bastard" (ex dus)...leek me niet zo'n goed idee...en dus ook niet gedaan want ik had erg met haar te doen...

Rest van de nacht tot 's morgens 09:00 lag ze te huilen in m'n bed en zat ik haar te troosten

De volgende dag lag er een briefje bij de receptie dat ze me heel lief vond en me veel plezier wenste op de Bahama's...(had haar verteld dat ik over 2 dagen naar Birma ging)
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_31894850
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef papierclipje het volgende:
meer een versier blunder van iemand anders bij mij.
deze keer iets later (ik was al van sport af na mn eerdere blunder )
op het schoolplein de bel gaat, ik rebels blijven zitten om vervolgens 5 minuten te laat in de les te komen net voor de 2e bel (kreeg je geen straf)
dus ik loop, samen met een meisje die ik helemaaaal niet leuk vond maar wel gewoon goed mee kon opschieten, terug om de jas op te hangen. Gaat ze ineens dichtbij staan en stotterd half:

zij: "ik vind je leuk"
ik: "ik vind je ook aardig"
zij: "ja maar ik vind je echt leuk"
ik: "ja"
zij wordt rood "ik bedoel echt echt echt heeel leuk"
ik "ja leuk"
blijven elkaar even droog aankijken
zij loopt half huilend weg.
ik 5 minuten later denken "ow bedoeld ze het zo... o dan was ik wel heel hard/gemeen bezig"

daarna heb ik haar niet vaak gezien achteraf voelde ik me best schuldig door die botte reactie
Ik beeld me het al helemaal in

Dat meisje heeft waarschijnlijk 3 maanden lang moed in moeten praten om dat te durfen zeggen, en dan kom jij met zo'n reactie
pi_31897533
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh ' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'

En daar heb ik nog steeds spijt van
  woensdag 2 november 2005 @ 15:45:23 #174
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31898988
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik had vroeger begin middelbare school altijd van die domme acties. Toen zag ik het gewoon niet. Ik dacht dat het niks betekende. In de 2e klas was er een meisje (superknap, nu nog steeds) die dan altijd naar me toe kwam. Bijv. als ik gegymd had en bezweet was zijn van ' ahhh ' en andere keren van 'wil je m'n lipgloss proeven?'. En meer van dat soort dingen. Maar ik had toen zo'n bord voor me kop. Vertelt je ze me kortgeleden 'wist je nog dat ik je vroeger zo leuk vond'

reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31902718
ja en dan hebben ze meestal al lang een vriend ofzo:P zit ook een beetje in die tijd dat ik besef dat ik heel wat kansen heb gemist
  woensdag 2 november 2005 @ 22:14:36 #176
11102 knep
Mountainfreak
pi_31911864
quote:
  woensdag 2 november 2005 @ 23:11:48 #177
91306 GF
Kingwood
pi_31914235
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

reactie: vind je me nu niet meer leuk dan?
Zijn blunder, wat doe je.
pi_31950516
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt

Ja, dit is een vage post maarja, ik ben nu dus best wel boos opmezelf
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:14:15 #179
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31950947
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:
Ok mijn lompe blunder van vanavond (ben nog half-dronken trouwens), dr komen 3 vriendinnen van zo'n meisje naar me toe, zeggen dat zij mij leuk vindt enzo, dus ik ga naar dat meisje toe (ik vond haar ook best wel lekker) beetje met haar gepraat. Maarja, toen liepen m'n vrienden opeens weg, en om de een of andere reden liep ik ze achter na, een kwartier later bedacht ik me opeens dat ik best wel dom was geweest, dus ik ga terug naar die zaal, maar toen was ze weg, de hele avond haar nog te proberen te vinden maar niet gelukt

probeeer het anders nuchter straks nog een keer..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31951001
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 04:49 schreef 2DStylish het volgende:

De keren dat ik dat heb gedaan of vrienden van me ... ontelbare zaak.

Lomp doen is een kunst.

het leuke is vooral dat vrouwen er heel wat achter zoeken vaak
pi_32060568
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Bananenman het volgende:

Zoiets had ik ook. Ik ben nogal verlegen en stil en een van de mooiste meisjes van de klas zat achter m'n rug te zeggen dat stille jongens zo'n grote penis schijnen te hebben.

Maar ze mocht me niet, dus het verhaal is niet helemaal hetzelfde als jou.
  maandag 7 november 2005 @ 18:41:02 #182
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32064021
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook. Ik ben nogal verlegen en stil en een van de mooiste meisjes van de klas zat achter m'n rug te zeggen dat stille jongens zo'n grote penis schijnen te hebben.

Maar ze mocht me niet, dus het verhaal is niet helemaal hetzelfde als jou.
Nou, het is wel hetzelfde, maar dan anders
Zo niet, dan toch...
pi_32069639
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Nou, het is wel hetzelfde, maar dan anders
TVP, zeker?
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:49:11 #184
121738 The_Prophecy
Of The Harder Styles
pi_32090082
Ik maak er altijd een sport van lekker kansloos te doen.

Laatst nam ik een ontbijtkoek mee, vroeg ik zo aan een meisje wil je ook een hapje, zegt ze nee iellll.
Dan niet, eet ik hem lekker zelf op.

Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
(p.s. in het engels zijn dromedaris en kameel 1 woord, Camel dus.

Daarna ga ik weer naar een meisje zeg ik: ik ben je aan het versieren wat vindt je ervan?
Zegt ze: Nou ik vindt er niks aan en toen liep ze weg.

Maar ff serieus voor mensen die een leuke openingszin willen die soms werkt:

Mijn vrienden konden geen leuke openingszin verzinnen dus heb jij nog een leuke.
Of:
Jij bent zeker het type dat met elke jongen meteen het bed in duikt.
Mogelijkheid 1: Nee
Mogelijkheid 2: Ze kijkt je aan van spoor jij wel helemaal.
Nou dan zeg je zo: Nou kijk ik ben toch heel slecht in bed dus dan hebben we dat ook weer gehad .
Als die zin gebruikt is er natuurlijk ook een kans dat door haar mannelijke vrienden in elkaar wordt geslagen maar daar moet je gewoon maar niet op hopen.

Voor de rest gewoon oogcontact en daarna schuren met die hap.

Mzzl,
Jeffrey
Nogeenkeer en Nogeenkeer zaten in een bootje, bootje viel om, Nogeenkeer viel eruit, wie bleef er over?
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:02:50 #185
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32090465
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef The_Prophecy het volgende:
Verhaal...
Hier heb ik 3 lettergrepen voor: GE - WEL - DIG !

Dit is wel een TVP
Zo niet, dan toch...
pi_32092579
quote:

Daarna naar een meisje toe, vraag ik zo aan er: Je hebt toch van die Camel sigaretten, het merk heet Camel waarom staat er dan een dromedaris op de voorkant? Zegt ze huh ik snap het niet.
Lmfao! die moet ik onthouden, ik wil die koppies wel eens zien an die vrouwen zo van
pi_32093092
quote:
Ik maak er altijd een sport van lekker kansloos te doen.

Laatst nam ik een ontbijtkoek mee, vroeg ik zo aan een meisje wil je ook een hapje, zegt ze nee iellll.
Dan niet, eet ik hem lekker zelf op.

(p.s. in het engels zijn dromedaris en kameel 1 woord, Camel dus.

Daarna ga ik weer naar een meisje zeg ik: ik ben je aan het versieren wat vindt je ervan?
Zegt ze: Nou ik vindt er niks aan en toen liep ze weg.

Maar ff serieus voor mensen die een leuke openingszin willen die soms werkt:

Mijn vrienden konden geen leuke openingszin verzinnen dus heb jij nog een leuke.
Of:
Jij bent zeker het type dat met elke jongen meteen het bed in duikt.
Mogelijkheid 1: Nee
Mogelijkheid 2: Ze kijkt je aan van spoor jij wel helemaal.
Nou dan zeg je zo: Nou kijk ik ben toch heel slecht in bed dus dan hebben we dat ook weer gehad .
Als die zin gebruikt is er natuurlijk ook een kans dat door haar mannelijke vrienden in elkaar wordt geslagen maar daar moet je gewoon maar niet op hopen.

Voor de rest gewoon oogcontact en daarna schuren met die hap.

Mzzl,
Jeffrey
gehe die ontbijtkoek is wel leuk....

Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten " en dan een beschuit uit je broekzak halen .
pi_32093319
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

gehe die ontbijtkoek is wel leuk....

Of zeggen "met jou zou ik weleens een beschuitje willlen eten " en dan een beschuit uit je broekzak halen .
Goed idee! En dan ook gelijk een pakje boter + beleg.
pi_32093865
Volgende keer geen muntjes meenemen, maar een winkelwagentje vol boodschappen .
pi_32094609
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemt
pi_32095505
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef nexcro het volgende:

[..]

dat zal dan wel een hand vol verkruimeld beschuit worden als je het in je broekzak meeneemt
Met een plastic tasje vol met beschuit, boter, kaas, hagelslag, etc + smeermes midden in de disco.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:20:20 #192
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32099145
quote:

Geweldig!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:54:15 #193
130728 Chefftalent
Soms heb je het, soms niet!
pi_32112849
*geniet van dit soort topics*
Liever een gat in je hand, dan een hand in je gat!
pi_32117699
Moet je zeggen:

Eentje voor om 12 uur eentje voor om 4 uur en eentje om 8 uur !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 15:02:27 #195
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32118254
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef ForumGek het volgende:
Moet je zeggen:

Eentje voor om 12 uur eentje voor om 4 uur en eentje om 8 uur !
Hehe of:

'Ja sorry, ik kan niet te lang blijven. Heb er dalijk ook nog 2 die ik moet afwerken.'
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:31:04 #196
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_32184200
quote:
was het dr vader of zijzelf?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_32186357
oooooooh wat erg!!!

Godverdomme

Ik spreek af met een meisje om ergens wat te gaan drinken. Zegt ze later dat ze niet meer kan. Dus ik denk, dom smoesje. Voel me kut en bouw een dikke joint.

Ik dat ding op roken. Super knetter. Duurde ook nog geen vijf minuten.

"Heeej ik kan toch wel !! Zie ik je over een kwartiertje!! Tot zo, dikke kus!!"

OOOO NEEEE ik schreeuwde dat echt gewoon, ik had doppen jonge dat wil je niet weten. Roder dan de ongestelde poes van je moeder.

Toch maar gegaan, heb voordat ik weg ging nog snel een pakket vitaminepillen naar binnen geholpen snel een broodje gegeten en paar koppen koffie en in volle hoop naar de stad.

jeuj daar is ze, superleuk gesprek gehad. ze had niets door. niet echt een blunder, maar moet je maar eens voorstellen hoe je je op het begin voelt. Ik kon wel janken. Eerste echte date, en dan super stoned verschijnen. Kan niet mag niet en hoort niet.

Maar ben wel blij met het resultaat.
pi_32186607
!
grappig .
pi_32186906
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
!
grappig .
Nee man! Het moment dat ze ik hoorde dat ze toch wel kon is denk ik het meest kutte moment van me leven geweest

Ik had meteen al zoiets van KUTTT!!! moet IK weer hebben.
pfff
pi_32187190
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef Woutey het volgende:
oooooooh wat erg!!!

Godverdomme

Ik spreek af met een meisje om ergens wat te gaan drinken. Zegt ze later dat ze niet meer kan. Dus ik denk, dom smoesje. Voel me kut en bouw een dikke joint.

Ik dat ding op roken. Super knetter. Duurde ook nog geen vijf minuten.

"Heeej ik kan toch wel !! Zie ik je over een kwartiertje!! Tot zo, dikke kus!!"

OOOO NEEEE ik schreeuwde dat echt gewoon, ik had doppen jonge dat wil je niet weten. Roder dan de ongestelde poes van je moeder.

Toch maar gegaan, heb voordat ik weg ging nog snel een pakket vitaminepillen naar binnen geholpen snel een broodje gegeten en paar koppen koffie en in volle hoop naar de stad.

jeuj daar is ze, superleuk gesprek gehad. ze had niets door. niet echt een blunder, maar moet je maar eens voorstellen hoe je je op het begin voelt. Ik kon wel janken. Eerste echte date, en dan super stoned verschijnen. Kan niet mag niet en hoort niet.

Maar ben wel blij met het resultaat.
Haha geweldig toch Voor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_32187589
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef bierglas het volgende:

[..]

Haha geweldig toch Voor als je straks een relatie hebt... 'wist je dat ik stonded was op onze eerste date?'. Hehe best wel gewaagde actie eigenlijk, en daarom wel leuk
het leuke is dat ze roken en drugs zwaar haat, en ik allebei doe.
maarjah scheit het is goed gegaan daar gaat het om, maar nooit weer voordat ik het definitief weet. pff sta nog te shaken.

ik zat te wachten op mijn fietsje jonge, achterop zitten. ik kon niet eens meer mensen herkennen en ik ben omgeflikkerd. Toen ze er aan kwam ben ik weer oke gaan doen door de adrenaline die door mn kop gespoten werd. Maar jezus als ik nu denk dat ik dat nu weer moest doen dan hang ik mezelf nog liever op aan mn ballen dan dat ik stoned een date heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Woutey op 11-11-2005 19:53:44 ]
pi_32192469
Als iemand roken en drugs haat, dan is dat waarschijnlijk omdat ze er niks vanaf weet. En dan kan ze dus ook de symptomen niet goed herkennen

mijn vriend en ik waren trouwens allebei stoned toen we voor het eerst zoenden
pi_32192570
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
Als iemand roken en drugs haat, dan is dat waarschijnlijk omdat ze er niks vanaf weet. En dan kan ze dus ook de symptomen niet goed herkennen

mijn vriend en ik waren trouwens allebei stoned toen we voor het eerst zoenden
haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)

dus van drugs kan ze ook niets af weten, maar dat ga ik haar wel leren muhahahahhahahahahHAHHAHAH
pi_32192875
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Woutey het volgende:

[..]

haha jah dat denk ik ook, maar ze drinkt ook niet en gaat pas uit sinds twee maanden.(beetje jong)

dus van drugs kan ze ook niets af weten, maar dat ga ik haar wel leren muhahahahhahahahahHAHHAHAH
Tip: wees subtiel dat deed mijn ex nl niet, en dan krijg je alleen maar een afkeer van drugs enzo maar succes en als het niet goed gaat horen we het hier wel
pi_32194818
quote:

[..]

Is een blunder op zich..
pi_32205747
quote:

[..]

Het is toch geen moslim?
Integreren die handel: zuipen, blowen, roken, neuken...
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:40:49 #207
22944 Breetai
....Relax....
pi_32205960
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:30 schreef Skv het volgende:
Het is toch geen moslim?
Integreren die handel: zuipen, blowen, roken, neuken...
Ik leer d'r wel wat neuken bij en daarna verpesten jullie het maar verder. Ik hou wel van nuchtere chicks.
pi_32208395
Toen ik een jaar of 16 was. Wij iedere keer uit in dezelfde tent, en een keer kennis gemaakt met een interessant meisje. Beetje mee staan praten enzo, was best slim, ze deed VWO enzo, enfin, het was leuk om met haar wat te praten. Toen we op het onderwerp zoenen kwamen zei ze dat ze nooit bij een eerste keer praten met een jongen gelijk ging zoenen. Beetje richting mij bedoeld dus. Vond ik op zich geen probleem, ware het niet dat ik die avond in een zoenbui was ofzo. Dus toen ze weg was (althans dat dacht ik), de eerste de beste breezerslet op haar bek gepakt.

Weer later kwam ik haar weer tegen in die tent, en het eerste wat ze tegen me zei (of blafte, wat je wilt) was waarom ik vorige week met die slet stond te zoenen... Dat ging dus niet meer goedkomen tussen ons, dat idee had ik al wel toen ze daar over begon, en ja, ik vond het wel een beetje zeikerig die reactie zo, dus toen ik rot toch op tiefus VWO hoer zei wist ik dat het al helemaal niet goed meer ging komen...
Ain't no bitch shit nowhere here dog!
Parkour
Hell no to J.Lo
pi_32209501
Hehe, op msn in plaats van op het eind "hoor" te zeggen (ja hoor, dat is goed) typte ik (ja hoer, is goed).

Serieuzere fout was da'k met een meid stond te praten, zie ik ineens een kettinkje om d'r nek met de naam "Sam". Ik ging al wat minder enthousiast doen en effe later was ik dus pleite. Hoor ik even later een vriend van me vragen of het nog wat geworden is met Sam.

Jawel hoor, ZIJ heette Sam, en niet d'r vriend die ze niet heeft. Een beetje een voorbarige conclusie getrokken dus.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_32209514
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef der_weiss het volgende:
Hehe, op msn in plaats van op het eind "hoor" te zeggen (ja hoor, dat is goed) typte ik (ja hoer, is goed).

Serieuzere fout was da'k met een meid stond te praten, zie ik ineens een kettinkje om d'r nek met de naam "Sam". Ik ging al wat minder enthousiast doen en effe later was ik dus pleite. Hoor ik even later een vriend van me vragen of het nog wat geworden is met Sam.

Jawel hoor, ZIJ heette Sam, en niet d'r vriend die ze niet heeft. Een beetje een voorbarige conclusie getrokken dus.
pi_32210150
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef der_weiss het volgende:

Meiden die ketting om de nek hebben met uberhaupt een naam is al een blunder genoeg
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_32210234
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef Me784 het volgende:

[..]

Meiden die ketting om de nek hebben met uberhaupt een naam is al een blunder genoeg
Meiden met 'Sam' als naam is uberhaupt al een blunder genoeg
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:39:27 #213
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_32299790
Een tijd geleden:

Magistic lekker de kroeg in geweest, de nodige drankjes genuttigd.
Maar veel te vroeg ging de kroeg al dicht.
Dus ik samen met een vriend naar een discotheek.
Ik was nog geen vijf minuten binnen of ik had al leuk oogcontact met een leuk groepje dames.
"Dit gaat wel erg goed", dacht ik nog met m'n zatte kop.
Komen ineens twee dames van dat groepje op me aflopen en pakken me bij m'n handen en trekken me zo tussen het danspubliek door
Magistic denkt: "Hell yeah!"
Echter, voordat hij het door had was hij op het podium in één of andere duistere erotische act belandt,
en had enkel nog zijn boxershort aan.
Voor een publiek van een paar honderd man.
Bleken die leuke dames dus professionele stripteasehoeren te wezen.

Weg ego
Narcist
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:47:38 #214
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_32300085
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Magistic het volgende:
Een tijd geleden:

Magistic lekker de kroeg in geweest, de nodige drankjes genuttigd.
...
"Dit gaat wel erg goed", dacht ik nog...
op het podium in één of andere duistere erotische act in enkel nog boxershort
...
publiek van een paar honderd man.
...
leuke dames bleken professionele stripteasehoeren

Weg ego
an urge to help mankind overcomes me
pi_32415157
Al een tijdje geleden, maar wel ff leuk voor dit topic:

Paar weken geleden was er zo'n miss verkiezing hier in de buurt, njah wij dus daarheen. Op een gegeven moment wil een vriend van me met mij een weddenschap afsluiten, ze wilden dat ik iemand iets te drinken aan zou bieden. Affijn, ik vond het wel best en zeg ze dat zij er ook nog eens iemand uit mochten kiezen (mits ze niet lelijk was enzo).

Nadat die missverkiezing afgelopen was zij dus een van die dames aanwijzen die in de finale zat en die moest ik dus een drankje aanbieden (njah, whatever, boeit me dus geen ruk ). Dus ik dat meisje een drankje aanbieden, ff mee gepraat en weer terug gegaan naar m'n vrienden. Komt dat meisje samen met een vriendin een tijdje later gewoon bij ons staan, njah, ik had helemaal geen zin daarin die avond dus ik negeerde ze maar een beetje.

Achteraf gezien een mooie kans gemist, en dat allemaal ook nog in vrij nuchtere toestand
pi_32415239
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:50 schreef Smoved het volgende:
-verhaal-
Juist!

zondag 20 november 2005 @ 00:54:40 #217
91306 GF
Kingwood
pi_32415286
pi_32417271
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef Roellio het volgende:

[..]

Juist!

[afbeelding]
pi_32418869
een tijdje terug ging ik in bezopen toestand met een vriend even van het café naar de koffieshop om wat te roken.
we zitten daar een beetje te kijken naar de enorme drukte tot er een lekker wijfie op onze tafel gaat zitten. we ouwehoeren wat met haar tot een vriendin haar komt halen. Zegt ze tegen die vriendin: "Wacht even, dit zijn leuke jongens"
ik -"ja, we zijn helemaal niet uit op sex"
zegt ze: "ow." en weg waren ze.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32421945
quote:
Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef mighty_myte het volgende:
een tijdje terug ging ik in bezopen toestand met een vriend even van het café naar de koffieshop om wat te roken.
we zitten daar een beetje te kijken naar de enorme drukte tot er een lekker wijfie op onze tafel gaat zitten. we ouwehoeren wat met haar tot een vriendin haar komt halen. Zegt ze tegen die vriendin: "Wacht even, dit zijn leuke jongens"
zegt ze: "ow." en weg waren ze.
dat is inderdaad een flinke blunder!
pi_32422107
quote:
Op zondag 20 november 2005 07:22 schreef mighty_myte het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam zeggen? Ze weet toch wel dat je liegt.
Jupiler is goed
pi_32424177
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam zeggen? Ze weet toch wel dat je liegt.
Als je stoned bent zeg je wellis dingen die niet sporen
Lambo of Rekt
pi_32433002
ik wilde als nice-guy overkomen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32433441
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef mighty_myte het volgende:
nice guys finish last
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_32441218
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef mighty_myte het volgende:
Zij dacht no more mister niceguy
Lambo of Rekt
  maandag 21 november 2005 @ 00:19:13 #226
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_32441712
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zij dacht no more mister niceguy
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_32444149
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:40:51 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_32473346
Oke hier één vers van de pers, of het een 'versier'blunder is weet ik niet...Een afgang wel.. komt ie.

Gisterenavond lekker naar de kroeg, met m'n maten. En natuurlijk ook wat staan drinken met een paar meisjes. Één daarvan is best leuk. Eindelijk niet zo'n dertien-in-een-dozijn doos waar iedere buffel 'm wel eens in zou willen hangen maar gewoon een lief leuk meisje met mooie ogen. Nah goed, na verloop van tijd (ik zei dat ik vroeg naar huis moest gaan, samen met wat anderen want: vandaag veel doen voor de studie) het was 1.30 u...sproken we af dat MOCHT er ergens nog een 'afterparty' gegeven houden dat ze me uit bed zouden bellen. Ik zou dan natuurlijk direct komen!! Wat nummers uitgewisseld enzo ..*O* Het meisje nog even een zoen op de wang gegeven en naar huis gegaan..

Thuis steek ik met m'n inmiddels al lamme kop de sleutel in het gat...Tringgg onzichtbare oproep..Nou die nam ik dus maar op!!
'hese vrouwenstem'..'Ja met ....., waar woonde je nou ook alweer?? Oh okay, dan kom ik zo even langs...doeggg'
Ik natuurlijk meteen koortsachtig Vriend 1 bellen: 'Kerel, óf dit wordt een supermooie avond of je ligt me te stangen?? Antwoord: Huh, k lig net te pitten...(de huichelaar)
Vriend 2: Gast, loop jij me te dollen of niet?!? Antwoord: Nee, wat is er aan de hand?!? Serieus!!
Dus ik maar wakker blijven, wetende dat ik als ik in slaap val toch nooit meer uit m'n bier-coma raak. Na 20 minuten word ik gebeld door Vriend 1: Huuhuhuhahahahaha heheheehheh hahaha hahahha (stel je hierbij een troep huilende hyena's voor)
Nadat ik 'm had uitgescholden en had toegegeven dat het toch best wel een goede grap was ging ik gedesillusioneerd tukken..

MAAR NU!!!
Ik word net wakker, 3 voicemails..rond 3.45 u.
1) Het Thijs met....(vrouwelijke huisgenoot van vriend 2)...kom je nog even wat drinken, ik ben niet gemeen in tegenstelling tot jouw vriendjes..

2) vriend 3: hey, kom je nog zuipen bij ...... En al die wijven komen ook!!!

3) Het Betreffende Meisje: Heej Silenus, met .... Ja nu kun je wel zien dat ik het echt ben he, hihi ( ) Maar kom je nog even wat drinken??? We wachten allemaal op je haha...Doegg

Okay, toen had ik dus ECHT zoiets van:
Gebruik de onderstaande posts maar om me uit te lachen..
Gourmetten of steengrillen?
pi_32473566
Wat een kutvrienden heb jij
pi_32473712
ROFL, jij moet je ECHT kut voelen.

Ach, wel een leuke anekdote toch . Moet je koesteren, zoiets.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:07:38 #231
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_32473821
dat is best lullig..maar je hebt haar nummer dus...
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_32480611
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:52 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutvrienden heb jij
Idd .
pi_32487443
Wat is hier de blunder precies, Thijs?
pi_32487521
Ik mag jouw vrienden Silenus, ze nemen je net zo min serieus als de rest van de wereld.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:56:40 #235
11102 knep
Mountainfreak
pi_32489815
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:35 schreef Modwire het volgende:
Wat is hier de blunder precies, Thijs?
Z'n vrienden zijn er met die meid vandoor
pi_32489941
tip: probeer niet iemand tijdens college te versieren... het is gewoon vernederend, trus me..I know
пусть всегда будет солнце
pi_32490042
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef MoChe het volgende:
tip: probeer niet iemand tijdens college te versieren... het is gewoon vernederend, trus me..I know
. Zelf geen ervaring mee, vriend van me wel
pi_32490139
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef MoChe het volgende:
hehe, i know... week geleden mislukte het bij mij ook totaal. Durf hem niet meer aan te kijken...

Waarom was het bij jou vernederend?
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32492205
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef Unlike het volgende:

[..]

hehe, i know... week geleden mislukte het bij mij ook totaal. Durf hem niet meer aan te kijken...

Waarom was het bij jou vernederend?
omdat ze volgens mij me afwees...

ik zeg volgens mij omdat ze nou best leuk doet op msn *zucht* vrouwen
pi_32492241
Ik heb zelf geen blunder maar heb er wel ooit 1 gehoord van vriend van men vrienden. Ze waren ergens uit, en toen zei die jongen N hele tijd, heey G, moet je kijken, die meid zit hele tijd naar mij te kijken man! Woow vet. G zo van? Wie? Oow zal wel he. Paar minuten later weer zo van, ja man die meid zit hele tijd naar mij te kijken. En dit ging zo de hele avond door en G had iets van ja het zal wel. En op eind van de avond was die G opeens kwijt. Zat die met dat meidje te kussen, meidje zat dus naar G te kijken in plaats van naar N
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:18:37 #241
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32492375
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef MoChe het volgende:

[..]

omdat ze volgens mij me afwees...

ik zeg volgens mij omdat ze nou best leuk doet op msn *zucht* vrouwen
Wie is het?
pi_32492611
shit... moet voortaan maar niet dit soort dingen hier op fok zetten..

[ Bericht 37% gewijzigd door MoChe op 23-11-2005 00:47:51 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 november 2005 @ 23:47:02 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32495352
Wat dachten jullie van bovenop een vrouwtje vallen in het café omdat je omgeduwd werd, en je elleboog op haar tiet planten om niet al te hard te vallen?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:48:49 #244
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32495411
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat dachten jullie van bovenop een vrouwtje vallen in het café omdat je omgeduwd werd, en je elleboog op haar tiet planten om niet al te hard te vallen?
Zie je ons praten over mishandeling?

woensdag 23 november 2005 @ 00:03:40 #245
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_32495897
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Of lam zijn, dansen met een meisje.. meisje duwt zachtjes met haar heupen tegen je, maar jij bent te lam en duwt keihard met jouw heupen terug, waardoor zij omver valt en allemaal bier en andere shit over zich krijgt?

Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_32496337
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef Wuder het volgende:

[..]

Of lam zijn, dansen met een meisje.. meisje duwt zachtjes met haar heupen tegen je, maar jij bent te lam en duwt keihard met jouw heupen terug, waardoor zij omver valt en allemaal bier en andere shit over zich krijgt?

pi_32497844
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef Wuder het volgende:

[..]

*herkenning hahahaha
  woensdag 23 november 2005 @ 08:53:37 #248
92655 Ferdi81
omdat............
pi_32499940
tvp
pi_32507009
Deze dan, zit je lekker in de trein na een drukke dag werken. Raak je een beetje aan de praat met een gozer tegenover je, komt een erg leuk meisje waar ik al oogcontact mee had bij in het gesprek. Moeten we alle drie uitstappen, vraagt dat meisje mijn telefoonnummer (die andere gozer heel beteuterd kijken), ik wist van schrik niks te zeggen vervolgens heeft ze nooit meer gebelt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 23 november 2005 @ 14:44:29 #250
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32507907
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
Deze dan, zit je lekker in de trein na een drukke dag werken. Raak je een beetje aan de praat met een gozer tegenover je, komt een erg leuk meisje waar ik al oogcontact mee had bij in het gesprek. Moeten we alle drie uitstappen, vraagt dat meisje mijn telefoonnummer (die andere gozer heel beteuterd kijken), ik wist van schrik niks te zeggen vervolgens heeft ze nooit meer gebelt
Beetje omgekeerde wereld ook he. Ik had gezegd: 'Nee, geef jouw telefoonnummer maar'
pi_32510804
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Beetje omgekeerde wereld ook he. Ik had gezegd: 'Nee, geef jouw telefoonnummer maar'
Dat is misschien nog wel het ergste, ik heb haar nummer ook, maar ik durf niet te bellen
  woensdag 23 november 2005 @ 16:50:16 #252
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32511501
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel het ergste, ik heb haar nummer ook, maar ik durf niet te bellen
Noem alle erge dingen die kunnen gebeuren eens op.
pi_32512097
quote:

[..]

Sukkel.. zij komt naar je toe en vraagt je telefoonnummer. Waar ben je bang voor?

BELLEN GODVERDOMME.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32513026
Snap dat nou jongens.. dat ís de blunder!
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_32515377
quote:

[..]

Dan sms haar. Hoi ik ben die jongen uit de trein. Zin om iets samen te doen? Met een beetje geluk overleef je het wel
pi_32518937
Open er een topic over, dan krijg je de beste informatie die er is
pi_32520091
quote:

[..]

Stuur desnoods een SMSje, laat wat van je horen!! .
pi_32520150
mogen wij anders haar nummer?
pi_32520354
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef MoChe het volgende:
mogen wij anders haar nummer?
Alleen als je de blunder die daarop volgt hier post
pi_32520379
beter stoppen jullie met die slowchat...
pi_32520517
quote:

Je ben toevallig geen Westlander .. zoja,, dan begrijp ik ut anders
Let There be light
pi_32582903
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef Unlike het volgende:

[..]

hoe heb je het trouwens opgelost want ik vrees dat ik haar dinsdag ook niet meer aan durf te kijken
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:27:38 #263
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_32589992
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Noem alle erge dingen die kunnen gebeuren eens op.
Ze zou zwanger kunnen raken
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_32605769
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef webspider het volgende:

[..]

Ze zou zwanger kunnen raken
pi_32605846
Ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets niet grappig is Een vriendin die voor de grap de pil vergeet is verneukeratief voor je hart.
pi_32616588
Ik had gister een beetje oogcontact met een meisje. Nou goed avond vordert en op een gegeven moment aan het eind steek ik mijn hand uit om dr met me te laten dansen. We dansen en houden elkaars hand een beetje vast. Het blijken de laatste nummers te zijn van avond en het licht gaat deels uit om mensen te laten vertrekken. Ik vraag haar naam, blijkt ze dezelfde naam te hebben als mijn moeder.

Ik alsnog onverschrokken een beetje met dr dansen, zegt ze opeens: ja ik ga zo wel weg (hint hint hint). En wat doe ik? Ik geef dr een kus op dr mond met mn domme kop en loop gewoon doodleuk weg. Het was echt een leuke/mooie dame, maar ergens moet ik er ook wel om lachen ook.
  zondag 27 november 2005 @ 14:12:37 #267
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32617081
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ik alsnog onverschrokken een beetje met dr dansen, zegt ze opeens: ja ik ga zo wel weg (hint hint hint). En wat doe ik? Ik geef dr een kus op dr mond met mn domme kop en loop gewoon doodleuk weg. Het was echt een leuke/mooie dame, maar ergens moet ik er ook wel om lachen ook.
Iets exacts hetzelfde overkwam mij vorige week zondag!
pi_32617166
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:12 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Iets exacts hetzelfde overkwam mij vorige week zondag!
Hoe heette ze?

Misschien kickt ze erop
  zondag 27 november 2005 @ 15:10:47 #269
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32618746
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hoe heette ze?

Misschien kickt ze erop
Ria.
Zo niet, dan toch...
pi_32625190
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Mr_Dark het volgende:

[..]

Je ben toevallig geen Westlander .. zoja,, dan begrijp ik ut anders
niks tegen westlanders he
pi_32635633
Vorig jaar in de winter, flink wat gedronken die avond en zat de hele tijd met een meid te zoenen. Behoorlijk gezellig dus en zeer onder invloed kwam er het moment 'breng je me naar huis?'

Nou, tuurlijk wel, dus met haar mee naar huis gefietst, voor de deur nog staan zoenen een tijdje. Het regende al de hele tijd, dus toen ze de deur open deed vroeg ze of ik nog even binnen kwam schuilen.

In de staat waarin ik was zei ik 'neuh, ben niet van suiker hoor', en ging naar de fiets toe. Zucht, kun je je toch nog op de dag van vandaag druk over maken
pi_32637762
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Wij hebben niks tegen domme, zuipende provincialen.
  maandag 28 november 2005 @ 08:19:56 #273
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32637803
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef wlsandman het volgende:

[..]

wehehe boeren met hun keelgat wagenwijd open
pi_32638607
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat zoiets niet grappig is Een vriendin die voor de grap de pil vergeet is verneukeratief voor je hart.
Onveilige seks is inderdaad een hele leuke grap

pi_32639057
quote:
Wij hebben niks tegen domme, zuipende provincialen.
quote:
wehehe boeren met hun keelgat wagenwijd open

hebben we zo'n slecht imago dan

voor de rest maak ik eigenlijk nooit echt blunders, ik probeer ook niet zoveel . En als ik het wel probeer dan lukt het ook meestal wel

Een vaak gehoord probleem is de communicatie, dat zij een verhaal begint te vertellen maar dat je de helft ervan niet volgt omdat de muziek zo hard staat en je niet durft te vragen om het een en ander te harhalen.

En als zij dan een vervolgvraag vraagt je het antwoord niet echt weet
pi_32639078
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef wlsandman het volgende:

hebben we zo'n slecht imago dan
Bij AA hebben jullie een goed imago, jullie zorgen voor klandizie.
pi_32639129
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Bij AA hebben jullie een goed imago, jullie zorgen voor klandizie.
lekker goedkoop zuipen in je eigen 'hok' is toch niet verkeerd
pi_32639150
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:11 schreef wlsandman het volgende:

[..]

lekker goedkoop zuipen in je eigen 'hok' is toch niet verkeerd
Zolang jullie boeren uit de Randstad blijven is iedereen tevreden. Gaan jullie je maar platzuipen in een ruimte van 4 bij 4 met zn 10en.
pi_32639377
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zolang jullie boeren uit de Randstad blijven is iedereen tevreden. Gaan jullie je maar platzuipen in een ruimte van 4 bij 4 met zn 10en.
we moeten idd niks van die invloeden van buitenaf hebben
pi_32641358
First date blunder [sub]

Een remspoor achtergelaten in het toilet door je first date...

[ Bericht 92% gewijzigd door Yodaah op 28-11-2005 16:06:43 ]
pi_32641396
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:24 schreef wlsandman het volgende:

[..]

we moeten idd niks van die invloeden van buitenaf hebben
We kunnen de medewerkers van het AA ook gewoon langssturen.
pi_32642132
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:58 schreef Yodaah het volgende:
First date blunder ik raakte meteen geïnspireerd om er een column over te schrijven

Titel: Het spoor bijster

Je bent jong en single en derhalve: je bent jong en je date wat. Nu heb ik als vrijgezellige jongedame al enkele memorabele dates mogen ervaren.De één nog afknappender dan de ander. Sommige dates verdienden dan ook niet echt de schoonheidsprijs, kan ik je vertellen. Zo had ik onlangs een date.
Deze meneer X (uit privacy overweging noem ik hem X, je weet immers nooit), intelligent, niet onaantrekkelijk, charmant en galant, had kennelijk niet goed begrepen, dat charmant zijn ook op een andere manier geïnterpreteerd kon worden. Wat wilde nu het geval? De uitnodiging tot het komen doen van een drankje bij de dame thuis werd welwillend ontvangen door meneer X.
De avond werd ingevuld door erg vermakelijke gesprekken onder het genot van een glas wijn. Zowel de buik als blaas kreeg die avond genoeg te verduren. Een bezoekje aan de ‘kleinste ruimte’ in mijn huis bleef dan ook niet uit. Mijn blaas heeft nog wel eens last van kuren en die keer hoefde ik die avond dus helemaal niet zo nodig.
Na zijn vertrek besloot ik toch een ritje te wagen om de ‘blaastest’ te doen. Het toilet was verdacht doch netjes ‘dicht’. Bij het oplichten van de toiletbril kregen mijn netvliezen hun grootste schrik ooit! Meneer X bleek niet alleen last te hebben gehad van zijn blaas, maar duidelijk ook van zijn buik! En blijkbaar wist hij niet van het bestaan af van een toiletborstel. Een afschuwelijk drama had zich afgespeeld in mijn toiletpot!! Er lag namelijk een dikke vette remspoor van hier tot Oezbekistan het email aan te tasten van mijn toiletpot!
In mijn hele leven heb ik nog niet eerder iemand meegemaakt die het ‘spoor’ bijster was! Na deze schrikbarende ontdekking heb ik (uiteraard) niets meer van mij laten horen. Het wel en wee(cee) van meneer X kon me doorgetrokken worden.
Je hebt een kerel uitgenodigt en deze heeft bij jou even lekker een potje zitten schijten?
Jupiler is goed
pi_32642229
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Je hebt een kerel uitgenodigt en deze heeft bij jou even lekker een potje zitten schijten?
ja
pi_32642351
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Yodaah het volgende:

[..]

ja
Wilde ie niet in je bek schijten?
pi_32642392
Wen er maar aan, het is heel normaal dat mannen dat doen. (behalve dan van dat stukje van dat hij de wc-bril naar beneden heeft gedaan, daar zou ik mij meer zorgen om maken).
pi_32642414
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wilde ie niet in je bek schijten?
Ik vond die remspooractie al sick genoeg en kom jij mij vragen of hij niet in mijn wilde ??
pi_32642487
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Yodaah het volgende:

[..]

Ik vond die remspooractie al sick genoeg en kom jij mij vragen of hij niet in mijn wilde ??
Wilde hij dat niet? Wat een lul zeg. Daar moet je NOOIT meer mee uitgaan, die heeft nix voor je over.
pi_32642511
Je bent een vrouw, die zichzelf noemt naar een akelig oud groen mannetje uit starwars, die het gebrek aan literair talent niet onder stoelen of banken steekt, die email in haar toiletpot heeft (?) en die klaagt over remsporen die dates bij haar achterlaten in de plee? Iets zegt me dat we jou vaker zullen zien in dit topic.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32643044
Email= Eejmalje = Een steensoort

maandag 28 november 2005 @ 13:14:06 #290
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_32643080
En dat is totaal niet erg.
Behalve dan dat ik inderdaad 3 keer heb moeten lezen of ze nou een berichtje had of emaille.
pi_32643449
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Beach het volgende:
Zelfde hier. Kansen genoeg, maar er iets aan doen, ho maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Disorder op 28-11-2005 13:33:51 ]
pi_32644070
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Geqxon het volgende:

Klopt ik dacht dat je het anders schreef
pi_32645146
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Geqxon het volgende:

Je schrijft het alleen als Emaille .
quote:
Wat is emaille?

Emaille is een glaslaag aangebracht op metaal. Het is in de loop der eeuwen op zeer uiteenlopende manieren gebruikt en is zeer duurzaam. De kleuren zijn rijk en worden niet schadelijk beïnvloed door de inwerking van licht en lucht.
Als basis voor het emailleren dienen vrij zachte glassoorten, zoals boraat- en fluorideglas, waaraan dekkende en kleurende metaaloxyden kunnen worden toegevoegd. We onderscheiden opaak emaille (ondoorzichtig), transparant emaille en opalescent emaille (halfdoorzichtig).
Ow, en het is dus geen steen .
Het is voornamelijk bekend van de ouderwetsche reclameborden.

Ow zie nu dat het al vermeld was .

[ Bericht 21% gewijzigd door blieblie op 28-11-2005 14:39:31 ]
pi_32647248
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Je bent een vrouw, die zichzelf noemt naar een akelig oud groen mannetje uit starwars, die het gebrek aan literair talent niet onder stoelen of banken steekt, die email in haar toiletpot heeft (?) en die klaagt over remsporen die dates bij haar achterlaten in de plee? Iets zegt me dat we jou vaker zullen zien in dit topic.
Nou nee hoor. Maar kennelijk weerhoud het jou er ook niet van om in dit topic te struinen en dus ook mijn gebrekkig literair talent te lezen/(be)(voor)oordelen (o well, ieder zijn meug), waar andere Fokkers misschien wél om kunnen lachen. En iets zegt me dat jij nogmaals op mij gaat reageren... Je lijkt me een type dat graag het laatste woord wilt.
Btw, dat ik mezelf heb vernoemd naar een 'akelig oud groen mannetje' uit Star Wars tot daar aan toe, maar doet daarentegen de twijfel bij mij oproepen over iemand die zichzelf 'American Nightmare' noemt (o well, nogmaals: ieder zijn meug).
pi_32647302
op je wc pot zit toch glazuur?
pi_32647326
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:55 schreef Mute_Me het volgende:
op je wc pot zit toch glazuur?
Spuit elf
pi_32647639
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Klopt ik dacht dat je het anders schreef
Oskar had het dan ook in het duits op zijn fabriek staan
  maandag 28 november 2005 @ 16:47:28 #298
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32648635
kunnen er niet weer gewoon blunders gepost worden
pi_32648885
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Wat een slecht geschreven stuk. Kijk je hoeft geen literair genie te zijn om op Fok! te posten, maar probeer je dan ook niet zo voor te doen..
pi_32649812
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
  maandag 28 november 2005 @ 17:43:57 #301
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_32650064
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef innepin het volgende:
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
Was ie toevallig dronken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')