Wat was de goeie versie ook al weer?quote:
Iets met 18 erinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat was de goeie versie ook al weer?
Ja kom op met die bekentenissenquote:
Volgens mij is de lijst nog bij lange na niet compleet, en nee ik weet nietsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:29 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ja kom op met die bekentenissen![]()
ik heb er nog nooit ingestaan en zal er ook nooit inkomen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:29 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ja kom op met die bekentenissen![]()
Nee... en gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Was het al bekend dat ik verloofd ben met Sandraugiga ?
Wat? Kijken naar andere mensen die wél sex hebben?quote:
schijnt dat je dat zomers vaak wel op het strand kan zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:05 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Wat? Kijken naar andere mensen die wél sex hebben?![]()
We neukten al voor we zelfs maar een relatie hadden, dus zet ons er maar bij in het lijstjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Nee... en gefeliciteerd
Maar dit is NEUK topic niet verloof topic... dus alleen posten als je wat geneucked hebt...![]()
(misschien bewaren jullie 't voor na 't)
![]()
Opscheppertquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We neukten al voor we zelfs maar een relatie hadden, dus zet ons er maar bij in het lijstje
Ik heb er nog nooit in gestaan. Valt me toch een beetje tegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef releaze het volgende:
ik sta dr ook al twee keer niet in, en dr is alweer een jaar voorbij![]()
Ik ook niet, maar sta er toch 2x in... en heb nog nooit iemand leren kennen of ontmoet via fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga overigens niet naar fokmeets, wellicht heeft dat er ook wat mee te maken
Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit in gestaan. Valt me toch een beetje tegen..
Ahh. Dan mag ik er dus ook inquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
lezen is ook een vak he.
ja, anders heeft het weinig nut, om iedereen die met een willekeurig persoon seks heeft gehad hier neer te zetten he....quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef Roellio het volgende:
TVP!
Geen toevoegingen van mijn kant! Nog niet iig.![]()
je kijkt vaak genoeg, maar je neukt te weinigquote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
komen er dan nog wel eens mensen bij of kijk ik gewoon te weinig
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kijkt vaak genoeg, maar je neukt te weinig
hij word gewoon niet bijgewerkt. Ik heb al een paar namen genoemd en/of voorbij zien komen in de drie vorige topics, die er nog altijd niet tussen staan.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
komen er dan nog wel eens mensen bij of kijk ik gewoon te weinig
Ondanks dat je al een paar keer met KS hebt liggen copuleren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit in gestaan. Valt me toch een beetje tegen..
Geen foksters in de nabije toekomst, helaas voor de lijst!quote:Op zondag 6 november 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]je hebt al wel een verlanglijstje klaarliggen?
Precies, frappant feit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ondanks dat je al een paar keer met KS hebt liggen copuleren.
Moord ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef livEliveD het volgende:
Ze dreigen met hele erge dingen als ik info post![]()
Dat was het begin, daarna werd het 'persoonlijk'quote:
Je hebt m'n nummerquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef livEliveD het volgende:
Ze dreigen met hele erge dingen als ik info post![]()
Heb je roddels als ruilmateriaal?quote:
moet je wel neuken natuurlijkquote:
neuh... ben al bezetquote:
Grappig, toen ik het wou melden had ik een bandreiging aan me broekquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Grappig, toen ik het wou melden had ik een bandreiging aan me broek![]()
Gewoon deze kloon de schuld gevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef Nuongirl het volgende:
Dus als ik niet meer kan posten weet je het
Oh nee, een FA kan me niet bannen
Ik heb je smerige FA-trucje wel door.quote:Op maandag 28 november 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
Doorgekregen, moet nog toegevoegd:
Bupatih - Moemoe
Doe dan.quote:Op maandag 28 november 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb je smerige FA-trucje wel door.!
Je wilt gewoon dat ik het zou zien en de topicnotes ook zou zien.En dat ik zo die ellenlange OP mag bijwerken!
Er staat niet voor niks in de OP: 'dit topic is feiten only'.quote:Op maandag 28 november 2005 16:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dan.
En zet die er ook meteen even bij.
Het is i.i.g een feit dat deze combinatie in mijn mailbox lag. Dus, leg maar eens uit Bup.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks in de OP: 'dit topic is feiten only'..
quote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is i.i.g een feit dat deze combinatie in mijn mailbox lag. Dus, leg maar eens uit Bup.
Komop, vertel, welke orgastische handelingen heb je met haar uitgevoerd.quote:Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Whehe.
!
Hmm, volgens mij ben ik toch écht de enige, betrouwbare bron in deze zaak. Moemoe ook.!
Ik heb vijf keer in haar fotoboek gepost en volgens mij ook één keer in haar knuffel-topic.quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komop, vertel, welke orgastische handelingen heb je met haar uitgevoerd.
Fotoboek van moemoequote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand een foto van Moe-moe
Zegt me echt geen reet
Nou we waren een matchquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
Ja, ik wil er ook wel weer eens in.
Ja ehm ik geef het door aan Dagonet en hij moet het op de lijst corrigeren. Dont blame me.quote:Op maandag 28 november 2005 16:37 schreef Sylvana het volgende:
boebiedoe is wel erg selectief met namen plaatsen, want van de 2 mensen die ik had doorgegeven heeft ie er maar 1 geplaatst en die ander waar ik nu mee heb niet
okeejquote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja ehm ik geef het door aan Dagonet en hij moet het op de lijst corrigeren. Dont blame me..
Whaha, ik heb écht iets gemist.quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef boebiedoe het volgende:
En ik krijg zojuist door dat Qyroz en Jane ook op het lijstje kunnen.
Ik blijkbaar ook.quote:Op maandag 28 november 2005 16:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whaha, ik heb écht iets gemist.
It always is als ik er bij ben.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok. Dan was het dus toch een matchloze meet
grootverbruikers.? of nieuw matras van Fok!quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Triloxigen het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom sommige namen gekleurde bolletjes hebben?
My idea exactly.quote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef dutchmage het volgende:
[..]
grootverbruikers.? of nieuw matras van Fok!
Ik dacht eerst ook dat het afhankelijk was van je 'streepjes' maar sommige emt 4 streepjes hebben weer geen kleur....quote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef dutchmage het volgende:
[..]
grootverbruikers.? of nieuw matras van Fok!
vanaf vijf neukertjes krijg je een kleurtje dacht ik... staat er geen uitleg in de OP?quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het afhankelijk was van je 'streepjes' maar sommige emt 4 streepjes hebben weer geen kleur....
Wat is jouw score?quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
vanaf vijf neukertjes krijg je een kleurtje dacht ik... staat er geen uitleg in de OP?
Sommige met 4 hebben al een kleurtje...quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
vanaf vijf neukertjes krijg je een kleurtje dacht ik... staat er geen uitleg in de OP?
Met vier ben je ook al wel een soortement slet.quote:Op maandag 28 november 2005 17:44 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Sommige met 4 hebben al een kleurtje...
Maar niet iedereen met 4 heeft een kleurtje..quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met vier ben je ook al wel een soortement slet.
Dan ben ik nog veilig!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met vier ben je ook al wel een soortement slet.
Wat is jou score tot nu toe dan?quote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Aventura het volgende:
Ik moet daarentegen oppassen.
Gewoon niet naar buiten brengen met wie je sex hebt...quote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Aventura het volgende:
Zie het schema.quote:Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat is jou score tot nu toe dan?
Nee? Schaam jij je voor je neuckertjes dan? Dat is inderdaad iets om niet vrolijk van te worden.quote:Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Gewoon niet naar buiten brengen met wie je sex hebt...
Ik zou er niet vrolijk van worden als mijn contacten op die lijst stonden :p
Sletje. (quote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Aventura het volgende:
Wacht even tot na de parenclubmeetquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jaaaaaa, die is onvolledig, ik wil de werkelijke score weten.
Zijn genoeg dingen goed geheim gebleven, heb ik het idee.quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee? Schaam jij je voor je neuckertjes dan? Dat is inderdaad iets om niet vrolijk van te worden.
En je weet, op Fok blijft niets geheim.
Soms onder ernstige bedreigingquote:Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zijn genoeg dingen goed geheim gebleven, heb ik het idee..
Maar er zijn dan ook genoeg dingen die totaal niet interessant zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
dat is niet eerlijkquote:
Ja, nog een en ik zit op aventura's slettengrens.quote:
Klopt.quote:Op maandag 28 november 2005 18:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar er zijn dan ook genoeg dingen die totaal niet interessant zijn..
ik zie helemaal geen gekleurde bolletjes?quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Triloxigen het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom sommige namen gekleurde bolletjes hebben?
eehm zit daar verschil in danquote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef innepin het volgende:
Trouwens, er staat in de OP wel Dr.Daggla + AudreyHepburn maar niet andersom
alle namen staan er 2 keer in, om het nog makkelijker te kunnen opzoekenquote:
Troost je Q, ik ook.quote:
Kan het niet zo zijn dat de tekening ooit is gemaakt en de lijntjes zijn geupdatert maar de kleurtjes niet?quote:Op maandag 28 november 2005 17:44 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Sommige met 4 hebben al een kleurtje...
Jane, je verwoordt het zelf zo mooi:quote:Op maandag 28 november 2005 20:21 schreef Jane het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Christine er nu 5 random FOK!kertjes op haar lijstje bij moet krijgen.![]()
quote:Er wordt trouwens kennelijk duidelijk te weinig geneukt op FOK!, als men al tot dit soort noodgrepen moet komen om het topic levend te houden.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Je ontkent alle geruchten hardnekkig, met als gevolg dat niemand je meer gelooft, je krijgt @random 5 fokkers/foksters op je lijstje erbij
Bupatih is erg lief, maar ik kan me geen orgastische handelingen herinnerenquote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komop, vertel, welke orgastische handelingen heb je met haar uitgevoerd.
Ah, rohypnol, het is er zo eentje.quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bupatih is erg lief, maar ik kan me geen orgastische handelingen herinneren![]()
GHB??quote:Op maandag 28 november 2005 21:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, rohypnol, het is er zo eentje.
IK!quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bupatih is erg lief, maar ik kan me geen orgastische handelingen herinneren![]()
Dat er geen orgastische handelingen hebben plaats gevonden lijkt me nu wel overduidelijkquote:
Verder ben je wel lief hoor, knuffeluser.quote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat er geen orgastische handelingen hebben plaats gevonden lijkt me nu wel overduidelijk![]()
Dat we elkaar niet kennen ook trouwens![]()
Knuffeluserquote:Op maandag 28 november 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verder ben je wel lief hoor, knuffeluser.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: Ik kan me niet voorstellen dat er geen echte neukpartijen meer te melden zijn (FOK! blijft FOK! nietwaar?) , dus de fakes kunnen wel achterwege blijven.quote:Op maandag 28 november 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
Jane, je verwoordt het zelf zo mooi:
Ne, ik schaam me niet hoor..quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee? Schaam jij je voor je neuckertjes dan? Dat is inderdaad iets om niet vrolijk van te worden.
En je weet, op Fok blijft niets geheim.
het lijstje is niet compleet, right ?quote:Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het lijstje is niet compleet, right ?![]()
foei.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:50 schreef Croupouque het volgende:
Maak maar alvast een regeltje vrij voor Croupouque en Millabelle.
Ik vertel het haar later wel een keertje.
ik deel je droom, k?quote:
tja, ik had meerdere namen opgegeven van jongens waar ik wat mee gedaan heb, maar er is er maar 1 in de lijst gezetquote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Word er eigenlijk nog wel een beetje geneukt tegenwoordig?
Tijd voor een 'eind van het jaar balans'.
aaaah en hoeveel had je er op gegeven danquote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik had meerdere namen opgegeven van jongens waar ik wat mee gedaan heb, maar er is er maar 1 in de lijst gezet
eumfg heaumeauquote:Op woensdag 28 december 2005 23:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
aaaah en hoeveel had je er op gegeven dan
maar wel fokkers allemaal
Je bent gewild.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef miss_bleu het volgende:
blijft toch briljant na 18 delen dat ik erin sta met 4 mensen waarmee ik niet naar bed ben geweest
en jij danquote:
Ik sta er niet in met mensen waar ik het niet mee gedaan heb.quote:
4quote:Op woensdag 28 december 2005 23:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
aaaah en hoeveel had je er op gegeven dan
maar wel fokkers allemaal
sta je er wel met mensen in met wie je het wel gedaan hebt dan..quote:Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik sta er niet in met mensen waar ik het niet mee gedaan heb.
-edit- *checkt voor de zekerheid nog ff*
Ehhh, met 1tje ja... Dat zóu je natuurlijk zelf ook zo kunnen zien.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
sta je er wel met mensen in met wie je het wel gedaan hebt dan..
tja, kunnen natuurlijk best meer mensen van fok geweest zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 00:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
sta je er wel met mensen in met wie je het wel gedaan hebt dan..
@Syl... valt mee
jahquote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, met 1tje ja... Dat zóu je natuurlijk zelf ook zo kunnen zien.
op 1 van de feestjes misschienquote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, kunnen natuurlijk best meer mensen van fok geweest zijnmaar niet dat ik weet dan
Je gaat ons toch niet aanklagen nu hè?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef miss_bleu het volgende:
blijft toch briljant na 18 delen dat ik erin sta met 4 mensen waarmee ik niet naar bed ben geweest
Ik ook niet, tofheid en houden zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik sta nog steeds niet in die lijst.Wat goed.
Jullie doen een trio?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef DuchessX het volgende:
Dit jaar neuk ik al 6 jaar met mijn fokneukbuddy en echtgenoot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met bomen en gras?quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jaaaaaa, die is onvolledig, ik wil de werkelijke score weten.
Wat maakt één meer of minder nou uit op zo'n waslijst?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
Knut en MissBleu miss_bleu mag er onderhand weleens uit.
Wat voor passieve relatie had jij dan wel niet met Breuls?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef miss_bleu het volgende:
Wat zij zegt, en als je dan toch bezig bent dan kunnen Flipneus + AudreyHepburn en Bioslock + AudreyHepburn er ook wel uit. Deze namen zijn bij mijn naam al weg weggehaald maar iemand was te lui om ze er bij de rest ook uit te halen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef innepin het volgende:
Trouwens, er staat in de OP wel Dr.Daggla + AudreyHepburn maar niet andersom
Eens geneukt, blijft geneukt hèquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en als je dan toch bezig bent dan kunnen Flipneus + AudreyHepburn en Bioslock + AudreyHepburn er ook wel uit. Deze namen zijn bij mijn naam al weg weggehaald maar iemand was te lui om ze er bij de rest ook uit te halen..
De volgende keer dat ik je tegenkom grijp ik je voor de lijst, dat snap je hopelijk?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en als je dan toch bezig bent dan kunnen Flipneus + AudreyHepburn en Bioslock + AudreyHepburn er ook wel uit. Deze namen zijn bij mijn naam al weg weggehaald maar iemand was te lui om ze er bij de rest ook uit te halen..
Wat ben je toch een ultiem sneu kindje hequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat voor passieve relatie had jij dan wel niet met Breuls?
En Knut en Miss zijn ook correct dus die hoeven er niet uit eh.
.
De reactie zegt genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ultiem sneu kindje he
Blijf jij nou maar lekker in de fabels van je lieftallige vriend geloven, naïef sletjequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ultiem sneu kindje he
Sletjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker in de fabels van je lieftallige vriend geloven, naïef sletje.
Och, ze ging er maar al te graag op in wetende dat hij destijds bezet wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sletje
En dat uit jouw toetsenbord.
Ik weet wel dat je erop kickt om relaties kapot te maken. Gelly en Nikky is hiervan ook wel een aardig voorbeeld he
Wat probeer je nou te reflecteren meisje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sletje
En dat uit jouw toetsenbord.
Ik weet wel dat je erop kickt om relaties kapot te maken. Gelly en Nikky is hiervan ook wel een aardig voorbeeld he
quote:
De slettebak.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och, ze ging er maar al te graag op in wetende dat hij destijds bezet was![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tering wat je een rel noemt newbie
Maak het dan eens verdomme interessant!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou, Silmarwen die poep loopt te blaten, reuze interessant..
Ik denk dat ze nog even schoon schip wil maken. Trouwen, schone lei, witte jurk enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te reflecteren meisje?
Ik heb niks in die bookmarksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef stinkie het volgende:
[..]je had 'm al lang in de bookmarks staan
Mot je?quote:
Verrekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef sinemet het volgende:
Ik doe Blixar maar sta er nog niet tussen
Bijdehandquote:
Jij sletquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb ik ooit ontkend dat ik nog een relatie had toen ik Knut leerde kennen? Volgens mij niet hoor. Je hebt geen idee hoe de zaken in elkaar staken en ik verwacht ook niet dat je de hersencapaciteit hebt om dit te kunnen begrijpen. Dat zijn grote mensen dingen met grote mensen gevoelens. Niets voor pubertjes die hun pikkie achterna lopen zoals jij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te reflecteren meisje?
Ik dien alleen mijn eigenbelang en heb niets met die van anderen te maken, dat heeft niks met kicken te maken. Dat houdt in dat sommige mensen voor mijn charmes zullen moeten wijken. Maar je probeert van het onderwerp af te wijken jongedame.. Overings kan ik mij een radio-uitzending herinneren waarin jij toegaf een relatie te hebben terwijl jij met Knutje afsprak.
. Dus ga nou niet zo schijnheilige hypocriet lopen doen.
.
Vergeet onze metrostation relatie niet erbij te zetten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Small things amuse idle minds.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Caesu het volgende:
ik moet anders wel lachen.
heerlijk tochquote:
Jij moet sowieso nog worden toegevoegd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet onze metrostation relatie niet erbij te zetten!
Right.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij moet sowieso nog worden toegevoegd.
Als je ermee wil patsen welquote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je moet hier melden als je met een fok!ker hebt geneukt
Duh! Tuurlijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je moet hier melden als je met een fok!ker hebt geneukt
Ik zou het ook al hebben gedaan met moemoe.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik hoorde van remlof dat Paultjuhhh en moemoe hebben liggen rotzooien tussen de lakens
Paul is dead.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik hoorde dat Paul gay bleek te zijn![]()
oke moemoe schiet opeens omhoog in de lijstquote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het ook al hebben gedaan met moemoe.
ja er melden zich steeds meer aan....quote:
*incorrecte bronvermeldingquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik hoorde van remlof dat Paultjuhhh en moemoe hebben liggen rotzooien tussen de lakens
Dan moet je meer neuken!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik sta nog steeds niet in het lijstje
Ben getrouwd of tel je dan niet meer mee?quote:
wiequote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja moemoe en ik kunnen erbij
Dit is niet waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
lenny en TheSwooshdockSaints
quote:
Kut! heb ik het weer gemist!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dubbel, heb jij Cinnamongirl dan nog maar pas 2x genueckt?
Heb je een grote?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Was het al bekend dat ik verloofd ben met Sandraugiga ?
Ben jij niet een euh... mod?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Diaan73 en Peaceman, gezien deze bron http://fotoboek.fok.nl/Diaan73
het schijnt............quote:
Geeft niet, hebben we allemaalquote:
Ja je snapt toch wat ik bedoel, Q.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
FlowDesign bedoel je, Boe.
Jij hebt half vrouwelijk FOK! virtueel geneukt, dat is ook een prestatie hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het ook al hebben gedaan met moemoe.
90% van die lijst is afzichtelijk of 40+ hoor, doe geen moeite.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:45 schreef Cosworth het volgende:
Ik moet toch eens een meeting bezoeken.
Oh, maar ik ben ook afzichtelijk en mijn penis is 40+!quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
90% van die lijst is afzichtelijk of 40+ hoor, doe geen moeite.
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben ook afzichtelijk en mijn penis is 40+!![]()
Doe eens een suggestie? Welke Fok!ster past daar wel bij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:50 schreef Jajong het volgende:
Mijn zegen heb je.
Gewoon t lijstje afgaan, en t mormel aanspreken die het er het meest in voorkomt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:51 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie? Welke Fok!ster past daar wel bij?![]()
Ogenblik!quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon t lijstje afgaan, en t mormel aanspreken die het er het meest in voorkomt.
Ik ga even dineren, ik kijk zo wel wie het geworden is.quote:
Daggla, Knut & Heatwave.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:54 schreef Cosworth het volgende:
Volgens mij kan ik kiezen tussen Boebiedoe, Pridemeid en Sunchaser...
Fraubitch en moemoe recht voor onze ogen jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:34 schreef Boe. het volgende:
Fraubitch met Heatwave, FlowDesign en moemoe kunnen er wel in. Of wilden Heatwave en Flowerdesign beweren dat ze geen orgasme van haar kregen ?.
Ik zal eens aan een lieve FA straks vragen of dat gedaan kan worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef Sylvana het volgende:
Ach, ik had een tijd geleden ook nog een stel namen doorgegeven, maar die staan er ook nog niet bij. heb niet echt het idee dat die lijst nog echt geupdate wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |