Even de OP quoten, in geen tijden een OP van JS zonder 'scooter' erinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:33 schreef junkiesietze het volgende:
Snoezepoesje!!! waar ben je!!!!
Ik hou van jou!!
jij zit thuis.. ik op school.. we kunnen niet bij elkaar zijn... dat is totaal geen lol
OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
SCHATJEEEEE!!!!
Ik ook van jou!!! heeel veel!!![]()
En ik mis jeeee!!!!![]()
heyquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
SCHATJEEEEE!!!!
En ik mis jeeee!!!!![]()
Holy fuck, die gast heeft een wijvenkloonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
SCHATJEEEEE!!!!
En ik mis jeeee!!!!![]()
Of helemaal nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik kan niet msnen hier... ook geen webmessenger dus dan maar zo
wtf dude... zo laag zink ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck, die gast heeft een wijvenkloon.
Vrij weinig eigenlijk, ik ga zo ff boeken op me scooter met neon enzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hey
wat ben je allemaal aan het doen op je vrije dag![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
OMG
Het gaat zich binnenkort vermenigvuldigen![]()
Hopen dat JS een gedegen voorlichting heeft gehad over het gebruik van voorbehoedsmiddelen....
Ja schatje, als je nou eens gaat tanken... dan kan je me ophalen van schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk, ik ga zo ff boeken op me scooter met neon enzo...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik hou van jongens met een scooter!
Kloon dus.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef Snoezepoesje het volgende:
met neon!
Hahaha, nee... ik kan heel goed fietsen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja schatje, als je nou eens gaat tanken... dan kan je me ophalen van school
ja?
snoezepoes... leg aan die gast eens uit hoe het zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit: Voor de meisjes: Waar val jij op bij een jongen? deel 2 :
[..]
[..]
Kloon dus.....
weer niet gecontroleerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:44 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Hahaha, nee... ik kan heel goed fietsen...
maar ik kan je zowieso wel ophalen van school, met de trein, kep me kaartje vanmorgen toch al gestempeldkut treinen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |