Even de OP quoten, in geen tijden een OP van JS zonder 'scooter' erinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:33 schreef junkiesietze het volgende:
Snoezepoesje!!! waar ben je!!!!
Ik hou van jou!!
jij zit thuis.. ik op school.. we kunnen niet bij elkaar zijn... dat is totaal geen lol
OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
SCHATJEEEEE!!!!
Ik ook van jou!!! heeel veel!!![]()
En ik mis jeeee!!!!![]()
heyquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
SCHATJEEEEE!!!!
En ik mis jeeee!!!!![]()
Holy fuck, die gast heeft een wijvenkloonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
SCHATJEEEEE!!!!
En ik mis jeeee!!!!![]()
Of helemaal nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik kan niet msnen hier... ook geen webmessenger dus dan maar zo
wtf dude... zo laag zink ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck, die gast heeft een wijvenkloon.
Vrij weinig eigenlijk, ik ga zo ff boeken op me scooter met neon enzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hey
wat ben je allemaal aan het doen op je vrije dag![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
OMG
Het gaat zich binnenkort vermenigvuldigen![]()
Hopen dat JS een gedegen voorlichting heeft gehad over het gebruik van voorbehoedsmiddelen....
Ja schatje, als je nou eens gaat tanken... dan kan je me ophalen van schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk, ik ga zo ff boeken op me scooter met neon enzo...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik hou van jongens met een scooter!
Kloon dus.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef Snoezepoesje het volgende:
met neon!
Hahaha, nee... ik kan heel goed fietsen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja schatje, als je nou eens gaat tanken... dan kan je me ophalen van school
ja?
snoezepoes... leg aan die gast eens uit hoe het zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit: Voor de meisjes: Waar val jij op bij een jongen? deel 2 :
[..]
[..]
Kloon dus.....
weer niet gecontroleerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:44 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Hahaha, nee... ik kan heel goed fietsen...
maar ik kan je zowieso wel ophalen van school, met de trein, kep me kaartje vanmorgen toch al gestempeldkut treinen...
Hey moppie, post 's een picca danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:44 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Hahaha, nee... ik kan heel goed fietsen...
maar ik kan je zowieso wel ophalen van school, met de trein, kep me kaartje vanmorgen toch al gestempeldkut treinen...
Gast! Snap jij het wel?!?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit: Voor de meisjes: Waar val jij op bij een jongen? deel 2 :
[..]
[..]
Kloon dus.....![]()
jij moet echt je bek houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef cyberstalker het volgende:
Even aan diegene die dat ongeluk met JS z'n scooter zou regelen: Zorg dat Snoezepoesje er op het bewuste moment óók op zit.
Neej, ik zat op t station vanmorgen en toen werd er opeens omgeroepen dat een trein tussen den haag centraal en gouda defect is ofzo, dus ze reden niet meer, toen ben ik maar weer naar huis gegaan...quote:
vervelend zegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Neej, ik zat op t station vanmorgen en toen werd er opeens omgeroepen dat een trein tussen den haag centraal en gouda defect is ofzo, dus ze reden niet meer, toen ben ik maar weer naar huis gegaan...
Hoi!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij moet echt je bek houden.
Als de volgende trein pas na 30 minuten of meer zou komen, kun je gewoon je geld terugvragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Neej, ik zat op t station vanmorgen en toen werd er opeens omgeroepen dat een trein tussen den haag centraal en gouda defect is ofzo, dus ze reden niet meer, toen ben ik maar weer naar huis gegaan...
http://www.ah.nlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:50 schreef Nolius het volgende:
Weet iemand wat er in de aanbieding is bij de AH?
Internetrelaties...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Leuk toch, dat er iemand op je lijkt
internetrelatiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:56 schreef sannydude het volgende:
[..]
Internetrelaties...
over kneuzen gesproken!!!!!!
![]()
![]()
strontmongool, dat topic gaat over nolius. Kut vmbo'erquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
internetrelatie
we kennen elkaar al sinds de basisschool
pauper
wat moet dat in dit topic dan POEPETER!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef sannydude het volgende:
[..]
strontmongool, dat topic gaat over nolius. Kut vmbo'er
doe eens liev in je eigen chat topicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat moet dat in dit topic dan POEPETER!
ophoeren met die zooi
getver nee johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef junkiesietze het volgende:
teveel patat met veel mayo is lekker
nee die mayo is lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:03 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
getver nee johpatat is vies, vooral die!
net zolang tot dat hij een dodelijk ongeluk heeft gehad natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:05 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
hoe vaak gaan jullie dat nog herhalen?
jeeejquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:06 schreef Snoezepoesje het volgende:
jah kom maar bij me lunchen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |