Meer niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
Vet, dan val ik meteen in de smaak!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
meldtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm. Mijn lief heeft alle eigenschappen die ik altijd al aantrekkelijk vond
-Lang blond haar
-Baard (liefst met vlechtjes)
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
Kortom, ik val op vikings![]()
![]()
En verder is het belangrijk dat mannen SCHOON zijn.
PICSquote:
Deel 1 is niet meer te vinden omdat normale users de gesloten deeltjes niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
linkje naar deel 1 in de op is mss fijn
Alsof vikingen schoon zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Lang blond haar
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
![]()
Goed gekleed is behoorlijk relatiefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Alsof vikingen schoon zijn
Hmm val wel op gozres die grappig en spontaan zijn... En goed gekleed zijn..
Je lijkt veel op mij...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef NerdoNielso het volgende:
spijkerbroeken met een gat erin mag 'weer'....
Maargoed, zoiets beter dan: donderblauwe spijkerbroek met daaronder rood/witte puma schoenen (dunne cel 4 schoenen) en dat gecombineerd met of: een fel gekleurd t-shirt met kreet of een (halter)shirtje met daar over een vest of overhemd met korte mouw. En natuurlijk haar dat lang genoeg is om net om te vallen...
*getracht mezelf te omschrijven*
Voorverneukte broeken zijn leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef mrkanarie het volgende:
wat vinden de vrouwen trouwens van broeken? Mag een al reeds voor-verneukte broek met de rafels er al ingewerkt of is dat te hip?
Dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat ik aan die kenmerken voldoe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
PICSMooie mannen zijn altijd welkom
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Humor en intelligentie.
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Lang blond haar
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
![]()
![]()
Whoeew!!
Toppunt van wiskunde?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snap
Maar kom maar op als je een leuke hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf is amathematischquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mathematisch, het wiskundig aangelegd zijnquote:
Aha, prachtig woord verderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mathematisch, het wiskundig aangelegd zijn
Meestal noemen ze die mensen gewoon Alpha's en de wiskunde-freaks: de Beta's
NEUKEN?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Spiller het volgende:
Die heb ik!
*fotoboek opent*quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Dakota het volgende:
daar kan je niet neuken hoor
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toppunt van wiskunde?Ik moest niet eens giechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Vrouwen hebben geen humorquote:
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?quote:
Om uiteindelijk te kunnen paren en een nakomeling voort te brengen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toppunt van wiskunde?haha ik moest lachen, beetje leslie nielsen niveau, is best te doen op dit momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Duder op 31-07-2005 01:09:35 ]Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Jett het volgende:
je kan nog zo knap zijn, maar als je niks te melden hebt en geen uitstraling hebt ben je gewoon saai
NaCL (s)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is ook iets voor nerds, of val jij op nerds?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
IS dit humor?
Zo ja, niet de soort waarop ik val...
Ik snap em niet.. Wat staat er ook alweer in tabel 45?? (Heb geen binas... tis vakantie)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef kippiej het volgende:
[..]
NaCL (s)
![]()
voor uitleg binas tabel 45
Bedoel je dit soort humor?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power perceived is power achieved.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik snap em niet.. Wat staat er ook alweer in tabel 45?? (Heb geen binas... tis vakantie)
Een andere:
H2O is water, wat is CH2OHeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan voor een meisjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
Ik heb graag een jongen met een zeer lief karakter, met een luisterend oor voor problemen en eventueel een helpende hand
, dit in combinatie met een beetje gemeen gezicht
..
Iemand met wie ik kan lachen zonder dat er echt een reden is waarom..Met wie ik als we kwaad op elkaar zijn grapjes kan maken en er samen nog om kunnen lachen ook
.
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreektquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]Ja nog ff
Onder het motto "Het gaat om je innerlijk"
Het klinkt heel volwassen omdat te zeggen, maar 95% van de meiden doet dat dus niet he![]()
Ik ben een keer door zo'n meis "uitgekozen" op de schoolfoto door m'n uiterlijk, ja mooi compliment, maar zo'n een hoef ik dus niet he![]()
Wij kunnen pratenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreekt
dus uiteindelijk ga je toch wel voor het innerlijk
als die niks te melden heeft ( lelijk, knap, dom, geel, paar, groen, klein, dik of dun ) spreekt die me niet aan, dus kan ik er ook niet verliefd op worden
van die kansloze meisjes/jongens die helemaal verliefd op iemand zijn door hun uiterlijk, dat kan ik niet.
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:07 schreef bierglas het volgende:
[..]
Dat is ook iets voor nerds, of val jij op nerds?![]()
Het ligt er aan hoe het staat. Bij de een staat het leuk, bij de ander niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik kan ook niet verliefd worden op 'n meid met kort haar, kan er gewoon niks aan doen maar vind het echt niet mooi.
Ik heb nog niemand gezien bij wie het leuk staatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het staat. Bij de een staat het leuk, bij de ander niet.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gezien bij wie het leuk staat
Helemaal gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]Ja nog ff
Onder het motto "Het gaat om je innerlijk"
Het klinkt heel volwassen omdat te zeggen, maar 95% van de meiden doet dat dus niet he![]()
Ik ben een keer door zo'n meis "uitgekozen" op de schoolfoto door m'n uiterlijk, ja mooi compliment, maar zo'n een hoef ik dus niet he![]()
Ik hou zelf niet zo van meisjes met een gemeen gezicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan voor een meisje
Ze moet wel serieus kunnen zijn, als het écht nodig is goed kunnen luisteren, en de grens zien waar je grapjes kan maken
![]()
Ik hou ook van vrouwen met een helpende handquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
Ik heb graag een jongen met een zeer lief karakter, met een luisterend oor voor problemen en eventueel een helpende hand
..
Iemand met wie ik kan lachen zonder dat er echt een reden is waarom..Met wie ik als we kwaad op elkaar zijn grapjes kan maken en er samen nog om kunnen lachen ook
.
Zoals altrijd is het het wonderbaarlijke "iets" wat iemand bijzondermaakt...Sommige hebben "the thing" en andere hebben het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreekt
dus uiteindelijk ga je toch wel voor het innerlijk
als die niks te melden heeft ( lelijk, knap, dom, geel, paar, groen, klein, dik of dun ) spreekt die me niet aan, dus kan ik er ook niet verliefd op worden
van die kansloze meisjes/jongens die helemaal verliefd op iemand zijn door hun uiterlijk, dat kan ik niet.
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wij kunnen praten![]()
Zo ook iemand uit m'n klas die lang haar bij jongens blijkbaar ZO leuk vind, dat ze nieteens verlieft kan worden op iemand die kort haar heeft, hoe aardig diegene ook is..
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?
Het "beste vriend" syndroom...
W8 maar tot ze gaan zeggen: "Waarom kan ik nou niet zo'n leuke, lieve jongen vinden zoals jij..."
En ondertussen nix met je willen...
Ga dan maar verhuizen en nieuwe vrienden zoeken
*Ervaring en ik heb er een hoop van geleerd
Ik snap je niet helemaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?
Het "beste vriend" syndroom...
W8 maar tot ze gaan zeggen: "Waarom kan ik nou niet zo'n leuke, lieve jongen vinden zoals jij..."
En ondertussen nix met je willen...
Ga dan maar verhuizen en nieuwe vrienden zoeken
*Ervaring en ik heb er een hoop van geleerd
Het kwam op mij over alsof je wel wat in haar zag...zo ja, laat dan in ieder geval NOOIT je haar lang groeien voor haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal![]()
Ik ben gewoon 'een' vriend van haar, net als 20 anderen, en waarom zou ze zoiets zeggen?
After all, ik heb kort haar![]()
Vrouwen kunnen heel goed bevriend zijn met mannen, zonder enige reden in de vorm van een "relatie"...Mannen hebben het daar nou eenmaal wat moeilijker mee (behalve homo's)...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef danni het volgende:
[..]
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.
Maar dat meiske wil niks met em. Dus hoe verklaar je dat..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Dakota het volgende:
daar kan je niet neuken hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:30 schreef jack4ya het volgende:
een grijns/glimlach van oor tot oor
In combinatie met jouw avatar:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:30 schreef jack4ya het volgende:
hmmm... waar val ik op...
Uiterlijk telt wel mee, maar niet in de zin van donker/blond/blauwe ogen ofzo.
Het is meer de uitstraling/charisma.
Een leuke kop, een grijns/glimlach van oor tot oor, verzorgd (of dat nu netjes of sportief is, kort of lang haar, maakt niet uit, maar wél schoon!)
Een vlotte babbel, maar niet popi-jopi... ik vind het ook wel eens leuk als ik hém klem kan zetten. Gewoon mee kunnen geiten, maar ook een serieus gesprek.
Interesse in andere dingen dan zijn eigen persoon/hobbies.
Eigenlijk niet echt iets bijzonders... het zal die eeuwige X factor wel zijn.
Niet als je het verkeerd speltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
dat heb ik ook met een meisje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef danni het volgende:
[..]
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.
Maar dat meiske wil niks met em. Dus hoe verklaar je dat..
En je bent nog steeds single?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:00 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat muzikanten/mannen die in een band spelen ook altijd een pluspunt waren bij de vrouwen...
Ik drum
Nah het is net 4 weken uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
En je bent nog steeds single?
Waarschijnlijk ben je niet de knapste:p
* is 2 meter..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef Sylvana het volgende:
over het algemeen wel vaker met langere jongens gehad ( rond de 1.90 m)
In dat geval is Wackyduck je manquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Jett het volgende:
uitsraling, en iets te melden hebben
je kan nog zo knap zijn, maar als je niks te melden hebt en geen uitstraling hebt ben je gewoon saai
zo eentje is ver te zoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Mag ik ook meedoen als oudpuber?
Ah toe nou laat me nu ff..
Ik val op mooie ogen en een mannelijke borst en mooie handen, en een man die slimmer is dan doorsnee, niet zozeer qua iq maar meer qua woorden, dus hij weet wat hij zegt.
Niet platvloers niet bot, nee alles is bij hem speels en wijs...
Ik bedoel echt natuurlijk vanuit het zelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef danni het volgende:
[..]
zo eentje is ver te zoeken
En als je van die haantjes hebt die slim proberen te doen,
dat is zoooo doorzichtig (zelfs ik als jongen ga dan over me nek, bah)
Ik bedoel zo eentje die quasi veel te vertellen heeft enzo
En op elk onderwerp wel iets te zeggen heeft. Eigenlijk weten ze nergens wat vanaf.
Ze proberen gewoon interesant te doen ()
De volgende speler op de markt is Dirk Bikkembergs?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Pumaschoenen zijn uit.
Bij mij zijn ze nog aan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Pumaschoenen zijn uit.
Tsssskquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef -Trinity- het volgende:
niet superlang
Er bestaat maar 1 brad pitt hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Vivi het volgende:
Ik val op:
Beetje dominant gedrag, maar wel gegrond als in: Hij moet het ook ECHT beter weten allemaal
Mooie brede schouders, mooie handen, felblauwe ogen (met zo'n donker randje eromheen..jummie)
Mooie tanden..zeeer belangrijk
En hij mag een beetje een pestkop zijn
oeps sorry ik ben te bejaard voor dit forum![]()
Ik heet geen brad pittquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 brad pitt hoor
ZO zie je er ook niet uitquote:
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Vivi het volgende:
oeps sorry ik ben te bejaard voor dit forum![]()
Ik weet het, maar als ik iemand eenmaal leuk vind, maakt het toch geen donder meer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef CcCcCharmed het volgende:
Je mening was toch te kieskeurig om te posten![]()
![]()
Het gaat hier over jongens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef p4tr1ck het volgende:
bij een meisje...de uitstralingdat zegt veel.
Doe maar...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef -Trinity- het volgende:
en ga je naar innerlijke aspecten kijken. Die wil ik ook wel posten?.
Dat moet je even hier posten: Voor de jongens : Waar val jij op bij een meisje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef p4tr1ck het volgende:
bij een meisje...de uitstralingdat zegt veel.
*haalt adem*quote:
Ik val helemaal niet op Brad Pittquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 brad pitt hoor
Die komt net uit een baarmoeder, zijn hele gezicht is kaal. Echte mannen hebben baarden, stoppels at least...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:09 schreef dover het volgende:
[afbeelding]
rrrr
![]()
en hij moet inhoud hebben natuurlijk
? waar val je dan op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:20 schreef Avani het volgende:
Waar ik op val:
- Lang
- Een beetje gespierd
- Intelligent
- Zelfverzekerd
- Een echt gentleman zijn![]()
- Netjes gekleed
- Grappig
Maar misschien past dit meer bij de ideale man als waar ik op val.![]()
Van de week zei je nog dat je op mysterieuze types viel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:20 schreef Avani het volgende:
- Zelfverzekerd
Waarom zou mysterieus en zelfverzekerd niet samen kunnen gaan? Met dat mysterieus bedoelde ik niet de stille jongen die zielig alleen in een hoekje zit, maar meer dat je er geen hoogte van kan krijgen hoe iemand is. Dat heeft gewoon z'n charme.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van de week zei je nog dat je op mysterieuze types viel.Je vond hem zo leuk omdat hij altijd alleen zat. Ik volg je soms totaal niet.
![]()
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef MaRySe het volgende:
Omdat lang mooi isWhieeee
En ik ben 1,75 dus t moet wel
Nee precies, jij zoekt een meisje dat kleiner is. Wat dus bevestigt dat de jongen langer moet zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef Molluck het volgende:
hoezo moet dat? ik zoek toch ook geen meisje dat even lang of langer is als ik
Nou, das ook zielig voor dat ene meisje van 1.94quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee precies, jij zoekt een meisje dat kleiner is. Wat dus bevestigt dat de jongen langer moet zijn.En het moet omdat een jongen gewoon sterk en langer en beschermend moet zijn.
![]()
![]()
Ach, er moeten uitzonderingen zijn hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, das ook zielig voor dat ene meisje van 1.94![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef Snoezepoesje het volgende:
met neon!
Hahaha, grappig ben jij zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef danni het volgende:
[..]
Vroom Vrroom! (ouwe honda-MTX ook goed?)
ik kom je wel halen me skatje..![]()
Daar zegt lengte weinig over. Je hebt sterke mensen en minder sterke mensen (die lange sliert van 1,90 m leg je zo om), bovendien kun je met training een stuk sterker worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:33 schreef MaRySe het volgende:
straks ben ik nog sterker ook en zo!:D;D::D;dd;d;d:D:d:d:d;dd;D
Lang heeft wel wat, maar ik ben zelf zo klein dat alles al snel lang is, en dan zijn kleine jongens toch ook wel fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef Steijn het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met lang zeg.
ben geen nerd, vond em toch wel droog en moest lachenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:02 schreef Duder het volgende:
[..]
haha ik moest lachen, beetje leslie nielsen niveau, is best te doen op dit moment![]()
![]()
Dat wil ik ook wel eens weten...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef Pelgrim het volgende:
Waarom vallen vrij veel meiden op oudere mannen.
ik zie het verband nietquote:Op maandag 29 januari 2007 11:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val op 'oude' mannen (net zoals dat ik blauwe ogen heb, kleine borsten heb, 1.65 ben etc.)
Het is een feit dat ze klein is etc., net zoals het een feit is dat ze op oudere mannen valt?quote:
Dan zal je veel gebruikt gaan worden...Geen enkele gezonde man die een stuk ouder is dan 16 begint een serieuze relatie met een 16-jarige...Die doen dat puur voor 1 ander dingquote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Brechtje het volgende:
Lange mannen.
Stuk ouder dan ik, zelfverzekerd enz.
Och och. En wie ben jij dan wel niet? The long and lost saviour?!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zal je veel gebruikt gaan worden...Geen enkele gezonde man die een stuk ouder is dan 16 begint een serieuze relatie met een 16-jarige...Die doen dat puur voor 1 ander ding
Succes alvast
Uiteindelijk komt het wel altijd goed met dat soort type vrouwen
Duhquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Och och. En wie ben jij dan wel niet? The long and lost saviour?!.
Ben ik echt zo klein?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een feit dat ze klein is etc., net zoals het een feit is dat ze op oudere mannen valt?Zoiets maak ik ervan.
Het is gewoon het oud zijn... Ik heb het al zo vaak moeten uitleggen maar de ander begrijpt het uiteindelijk toch niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef Pelgrim het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik had je 'feiten' niet zo goed in me opgenomen. Ik haalde je borsten en lengte door elkaar I guess. En zo heel lang is 1.65 ook niet toch?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: World of Warcraft, Counter-Strike, MSN, Lezen..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
..
.
Kon geen kleiner vinden zo snel en ook geen zin inquote:
Er zijn echt stapels meisjes en vrouwen die zulk soort dingen zeggen he. Maar er klopt in de praktijk echt drie keer niks van. Dezelfde meisjes zie je voor het zelfde geld op de zelfde dag nog met een gangster-bontkraag-breezer lopen. Als het waar zou zijn wat jullie zeggen, zou ik namelijk de grootste player van mijn school zijn. Op zn minst.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
..
.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't meer dan logisch dat vrouwen op oudere mannen vallen...
Mannen lopen altijd geestelijk een paar jaar achterWat helemaal niet erg is, maar als je als vrouwe 16 bent en je kijkt naar een gozer van diezelfde leeftijd, dan zijn ze totaal niet volwassen etc...Vrouwen willen gewoon iemand met wat meer levenservaring etc...
Tevens zien oudere mannen er beter uit omdat ze meer charisma hebben, een betere uitstraling, over het algemeen...Getekend door het leven
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik had je 'feiten' niet zo goed in me opgenomen. Ik haalde je borsten en lengte door elkaar I guess. En zo heel lang is 1.65 ook niet toch?
Zie, het is een compot! Ik word doodgezwegenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef viagraap het volgende:
[..]
Er zijn echt stapels meisjes en vrouwen die zulk soort dingen zeggen he. Maar er klopt in de praktijk echt drie keer niks van. Dezelfde meisjes zie je voor het zelfde geld op de zelfde dag nog met een gangster-bontkraag-breezer lopen. Als het waar zou zijn wat jullie zeggen, zou ik namelijk de grootste player van mijn school zijn. Op zn minst.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:59 schreef viagraap het volgende:
[..]
Zie, het is een complot! Ik word doodgezwegen![]()
Wtfquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef Ivatje het volgende:
Mijn ideale man:
- Atletisch gebouwd, niet mager en niet dik...
- Mooie brede schouders, een stabiele houding en manier van lopen...
- het liefst niet korter dan 1.90cm ...
- Strake broek en een lerenjas...rap-kleding is![]()
- Lang haar of kort haar (modern)...Een kale kop, nesthaar en krullen zijn![]()
- Zijn billen/heupen moeten lekker breder en sterker zijn (niet dik)! Niet smaller dan mijn heupen..
- Een koude en sexy blik, het liefst blauwe ogen...(maar van binnen warm)
- Romantish maar niet te veel, een beetje stoer, streng, niet primitief...
- Avontuurlijk (maar niet met andere vrouwen), jong uiterlijk, sportief, gezond...
- Zonder baard en snor...![]()
- Niet donker van kleur...huidskleur..
- Een beetje babyface, maar niet te veel!
- Een beetje wild, niet te rustig, lui, lustellos...
- Rond 25 jaar...(kan jongen ook)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
* kijkt in fobo *quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef arneaux het volgende:
Dus in principe valt iedereen in dit topic op mij.
haihaiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef maaike1987 het volgende:
Liefst ouder en iets groter dan mij..
Verzorgd uiterlijk (witte rechte tanden, in ieder geval niet opvallend scheef)
Sociaal, aardig, romantisch en trouw![]()
eeehm... vanwege de al opgebouwde levenservaring?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef Pelgrim het volgende:
Als ik nu met een 16 jarig iemand zou nemen.. iel gewoon..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef Pelgrim het volgende:
Haha!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zal je veel gebruikt gaan worden...Geen enkele gezonde man die een stuk ouder is dan 16 begint een serieuze relatie met een 16-jarige...Die doen dat puur voor 1 ander ding
Succes alvast
Uiteindelijk komt het wel altijd goed met dat soort type vrouwen
mm zo ben ik totaal niet..............quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val gelukkig maar alleen op 'oude' mannen. Tussen jonge mannen om het zo maar even te zeggen zie ik geen verschil als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn duizenden redenen maar jonge mannen en dan vooral 'jongens' kunnen zo vervelend zijn omdat ze zo nodig 'stoer' moeten doen en zichzelf bewijzen (door je te gaan pesten enzo). Dat merk ik hier op het forum ook, dat kan zooooo vervelend zijn!
Als basis is dat niet nodig, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef saaw het volgende:
ik val op iemand die zelfverzekerd is, maar niet arrogant
iemand die lief is, me laat lachen, vann sport houdt en vooral een leuke uitstraling heeft
!
qua uiterlijk t liefst wat breed [niet overdreven], donker haar, lichte ogen [blauw/grijs/groen], leuke glimlach
en heb hem gevonden![]()
![]()
en @ valek
die vlotte babbel helpt misschien bij domme meisjes die willen neuken,
maar als basis voor een relatie lijkt dat me niet nodig
Vrouwen willen een oudere man omdat oudere mannen gewoon meer status hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Mannen lopen altijd geestelijk een paar jaar achterWat helemaal niet erg is, maar als je als vrouwe 16 bent en je kijkt naar een gozer van diezelfde leeftijd, dan zijn ze totaal niet volwassen etc...Vrouwen willen gewoon iemand met wat meer levenservaring etc...
Tevens zien oudere mannen er beter uit omdat ze meer charisma hebben, een betere uitstraling, over het algemeen...Getekend door het leven
om alleen toe te kijken hoe hij lacht?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?
Mijn theorie:quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:17 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Vrouwen willen een oudere man omdat oudere mannen gewoon meer status hebben.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:11 schreef Jajong het volgende:
Het antwoord is trouwens zelfvertrouwen.
Als je dat hebt kan je zolang je geen muteerde kankerkop hebt zo goed als elk meisje krijgen. En er zullen vast meisjes nu zeggen dat het niet zo is omdat ze nooit op zus en zo zullen vallen, maar die liegen. Ga maar na, hoevaak heb je een meisje horen zeggen: "Goh, ik val nooit op jouw type maar blablabla".
Ik win dit topic, thnx.
niet alleen zelfvertrouwen, uitstraling en al die onzin ook toch ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:11 schreef Jajong het volgende:
Als je dat hebt kan je zolang je geen muteerde kankerkop hebt zo goed als elk meisje krijgen. En er zullen vast meisjes nu zeggen dat het niet zo is omdat ze nooit op zus en zo zullen vallen, maar die liegen. Ga maar na, hoevaak heb je een meisje horen zeggen: "Goh, ik val nooit op jouw type maar blablabla".
Ik win dit topic, thnx.
Ik win dit topic, thnx.
Zelfvertrouwen straal je uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:38 schreef wiebl het volgende:
[..]
niet alleen zelfvertrouwen, uitstraling en al die onzin ook toch ?
Alles wat Jimbo wel isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:26 schreef Jimbo het volgende:
wheheh de meeste dames die ik ontmoet zeggen op dit soort vragen "alles wat jij niet heb/ben"
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:26 schreef Jimbo het volgende:
wheheh de meeste dames die ik ontmoet zeggen op dit soort vragen "alles wat jij niet heb/ben"
Ik win dit topic, thnx.
Zei ik toch.quote:
Oude mannen zijn gewoon geil.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef wiebl het volgende:
[..]
Mijn theorie:
Mannen gaan over het algemeen achter de meisjes aan, en moet ook meer moeite doen voor een meisje dan andersom. Daarom heeft een meisje meer te kiezen en kan ze meer eissen stellen. Oudere jongen/man betekend: stoerder, volwassener, ervarener, etc?
Ikzelf ben 17 en heb een vriendin die bijna 15 is. We zijn allebij smoortverliefd en ben dus blij dat ze 'een oudere jongen' zocht...
klopt zekerwetenquote:
haaaay ":Pquote:
Hoi liiszlequote:
ja dat vind ik heel geilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Sjibble het volgende:
als jongen wil ik dus vragen wat jullie eigenlijk van gespierde armen vinden die nogal beaderd zijn (dat je de aders ziet zeg maar, en dat je ze ook aan kan tikken)
Ik kan het topic nog terugvinden, vraag me af wat er hier over word gezegd
Is 100% waar wat hij zegt. Ben er zelf ook achter gekomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:11 schreef Jajong het volgende:
Ik win dit topic, thnx.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
dat je een gemuteerde kankerkop hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is 100% waar wat hij zegt. Ben er zelf ook achter gekomen.
Status als geld is minder gauw een probleem dus de Mc Donalds bezoekjes zullenquote:
ik vind je nogal een loser als je met iemand gaat om zn statusquote:Op woensdag 7 februari 2007 03:53 schreef sanni het volgende:
[..]
Status als geld is minder gauw een probleem dus de Mc Donalds bezoekjes zullen
op 1 hand te tellen zijn. Manieren... als in hij weet je als vrouw/prinses te behandelen,
en als het iemand is die ook nog in de maatschappij een graag geziene gast is dan
is het des te leuker want dan kom je op feestjes e.d. waar normale paupers nooit komen
en zie je mensen die je alleen maar van tv ofzo kent. Dat is status..![]()
vlotte babbel is wel belangrijk als je zowiezo al met een meisje in aanraking wil komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef saaw het volgende:
ik val op iemand die zelfverzekerd is, maar niet arrogant
iemand die lief is, me laat lachen, vann sport houdt en vooral een leuke uitstraling heeft
!
qua uiterlijk t liefst wat breed [niet overdreven], donker haar, lichte ogen [blauw/grijs/groen], leuke glimlach
en heb hem gevonden![]()
![]()
en @ valek
die vlotte babbel helpt misschien bij domme meisjes die willen neuken,
maar als basis voor een relatie lijkt dat me niet nodig
zal wel aan mij liggen, maar ik vind mensen die achter (tv)sterren hollen toch niet boeiend, laat staan dat ik dat soort feestjes van hun leuk zou vinden... je werk mee je priveleven in brengen krijg ik het ideequote:Op woensdag 7 februari 2007 03:53 schreef sanni het volgende:
[..]
op 1 hand te tellen zijn. Manieren... als in hij weet je als vrouw/prinses te behandelen,
en als het iemand is die ook nog in de maatschappij een graag geziene gast is dan
is het des te leuker want dan kom je op feestjes e.d. waar normale paupers nooit komen
meiden op de reddingsbrigade vonden het maar engquote:
Onzin, er zijn al meer dan genoeg onderzoeken waar duidelijk gesteld wordt dat vrouwen (vaak onbewust) veel waarde hechten aan status. Status in alle vormen. Zelfs in vormen als in populair bij andere vrouwen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind je nogal een loser als je met iemand gaat om zn status
buiten dat is lekker eten niet altijd duur [en de mac trouwens best wel duur] en hoef ik absoluut niet naar feestjes met 'tv mensen'
Ik ben vaak genoeg zon onvolwassen als de pest, maar op de één of andere manier kunnen zogoed als alle vrouwen dit waarderen, en vinden ze me op ten duur leuk. Vooral die vrouwen, die helemaal lopen te zeuren dat ik nooit volwassen kan doen (in de vorm van, niks doen en op de bank zitten bij een stel vrouwen met een goed gesprekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Feestjes waar geen paupers komen? Volgens mij zijn 95% van alle BN'ers onwijze paupers. En vrouwen die op mannen afknappen omdat ze een keer de deur niet open houden zijn sowieso losers.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:53 schreef sanni het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dat je een gemuteerde kankerkop hebt?
Jep, ben't helemaal met je eensquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg zon onvolwassen als de pest, maar op de één of andere manier kunnen zogoed als alle vrouwen dit waarderen, en vinden ze me op ten duur leuk. Vooral die vrouwen, die helemaal lopen te zeuren dat ik nooit volwassen kan doen (in de vorm van, niks doen en op de bank zitten bij een stel vrouwen met een goed gesprek) raken helemaal gefrustreerd en willen me dan.
Maar als ik er over nadenkt, is het meer iets van wild zijn, je laat je niet zeggen door vrouwen wat wel en wat niet te doen, dominant ofzo denk ik.
paar jaar geleden voldeed ik daar wel aan, nu gelukkig niet meer! (afwijkend oog/beugel) gelukkig nog wel blauwe ogenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:30 schreef Syli het volgende:
Jongens met blauwe ogen, Lieve uitstraling en waar je een goed gesprek mee kunt hebben.
Meestal val ik op een jongen met een afwijkend oog.of een beugel
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:30 schreef Syli het volgende:
Jongens met blauwe ogen, Lieve uitstraling en waar je een goed gesprek mee kunt hebben.
Meestal val ik op een jongen met een afwijkend oog.of een beugel
![]()
Je woont hier in het dorp, hoe bestaat hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Weggeslet het volgende:
Ik had eerst een rare benentik. Daar ben ik nu gelukkig van af, en iedereen die mij het woordje 'lief' tegen mij zegt (niet als bijvoegelijk naamwoord), is een potentiële kandidaat. Een warrige krullenbos wil het ook nog wel eens goed doen.
Wat eng, op 2 dingen na beschrijf je mij compleetquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef nienkeeee het volgende:
mijn ideale man:
1.90
donker (millimeter!) haar
spottend hoofd ('ik zeg iets en ik kijk alsof ik heel hard moet lachen')
hij moet kunnen bluffen
heeft leuke, bijdehante, opmerkingen waar je echt de slappe lach van krijgt![]()
het is ontzettend sexy als hij spaans of frans praat![]()
sportief (brede rug!)
avontuurlijk ('ik ben bijna klaar met mn studie en ga dan naar het buitenland en daar zie ik wel')
goede kleding! bruine aesics, spijkerbroek, leren jack, een vest met capuchon en een bruin geruitte blouse
en minimaal 4 jaar ouder![]()
hij moet goed kunnen kussen!
hij bestaat en ik heb hem nog gevonden ook..![]()
maar hij heeft een vriendin![]()
geef me tijd![]()
Oeh dat klinkt goed ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef nienkeeee het volgende:
mijn ideale man:
1.90
donker (millimeter!) haar
spottend hoofd ('ik zeg iets en ik kijk alsof ik heel hard moet lachen')
hij moet kunnen bluffen
heeft leuke, bijdehante, opmerkingen waar je echt de slappe lach van krijgt![]()
het is ontzettend sexy als hij spaans of frans praat![]()
sportief (brede rug!)
avontuurlijk ('ik ben bijna klaar met mn studie en ga dan naar het buitenland en daar zie ik wel')
goede kleding! bruine aesics, spijkerbroek, leren jack, een vest met capuchon en een bruin geruitte blouse
en minimaal 4 jaar ouder![]()
hij moet goed kunnen kussen!
hij bestaat en ik heb hem nog gevonden ook..![]()
maar hij heeft een vriendin![]()
geef me tijd![]()
Ik dacht dat ik een groot eisenpakket had bij vrouwen, maar jij bent echt het toppunt (alleen dan bij mannen)quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef my_own het volgende:
Hier een paar van mijn eisen. Ik heb het liefst een jongen die de looks tussen Zac Efron en Ashton Kutcher en Brad Pitt in. Het liefst bruin haar, knalblauwe ogen. Geen baard, borst-, oksel-, schaam- of veel beenhaar. Witte rechte tanden, maar geen veel te nepwit hollywood gebit. Geen piercings, een kleine tattoo mag. Mooie kleren, geen fils of puma ofzo. Als het sportkleding moet zijn, dan maar een lacoste polo met adida trainingsbroek. Het liefst iemand die ook regelmatig pakken draagt, of een surfbroek. Want hij moet wel kunnen surfen. En tennissen en hockeyen, want dat doe ik zelf. Hij moet niet zoveel golfen, dat vind ik echt doodverwekkend. Al is dat wel een goed teken want dan heeft hij geld. En dat moet hij wel hebben natuurlijk. Hij moet niet zeiken voer actie- of horrorfilms, ik kijk die niet. Ook mag hij absoluut geen hardcore muziek luisteren. Als hij gitaar of piano kan spelen is dat sexy, maar dat is geen vereiste. hij moet trouwens niet van mij verwachten dat ik ga koken ofzo of 4980532 kinderen krijgen, ik ben geen huishoudtype. Hij moet sociaal zijn, grappig en optimistisch. Zeker niet conversatief. Metro-seksueel, maar niet over de top.
ANYONE?
hahaha, dat je me serieus neemt. Mn rijtje klinkt wel oké, maar dan is hij voor mij veel te perfect. En geen bal aan dus. Maar ik heb toch echt die kledingeisen en ik wil GEEEEEEEN nazi. Ik ben trouwens niet realistisch, bij lange na niet. Ik droom echt altijd, en ik ga altijd op mijn gevoel af.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een groot eisenpakket had bij vrouwen, maar jij bent echt het toppunt (alleen dan bij mannen)![]()
Tja, bruin haar, blauwe ogen, witte tanden, geen piercings/tattoo heb ik wel...Gitaar/piano/drum/bas/mondharmonica etc. speel ik allemaal (het één op hoger niveau dan het ander)...Sociaal ben ik, grappig over het algemeen ook maar niet echt optimistisch, ik ben juist heel realistisch...Metro-seksueel ben ik ook volgens vele mensen...
Maar nee...iemand met zo'n eisenpakket is niet echt interessantGelukkig naarmate de tijd verstrijkt en je langer en langer vrijgezel blijft wordt dat pakket vanzelf aangepast
![]()
Niks mis mee lijkt me zoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef my_own het volgende:
[..]
hahaha, dat je me serieus neemt. Mn rijtje klinkt wel oké, maar dan is hij voor mij veel te perfect. En geen bal aan dus. Maar ik heb toch echt die kledingeisen en ik wil GEEEEEEEN nazi. Ik ben trouwens niet realistisch, bij lange na niet. Ik droom echt altijd, en ik ga altijd op mijn gevoel af.
tuulk jongenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat eng, op 2 dingen na beschrijf je mij compleet. Ik heb alleen geen Aesics en hoef ook niet per sé naar het buitenland
.
De rest van de lijst met Eisen komt nog wou je zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef misteeq het volgende:
Nou, daar beginnen we mee he! Uiteindelijk is toch het geheel wat telt he!
Je wilt een Viking. Maar hij moet schoon zijn. Wat wil je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
" Eisen "
![]()
moedig metroseksueel zijn vooral aanquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef my_own het volgende:
Hier een paar van mijn eisen. Ik heb het liefst een jongen die de looks tussen Zac Efron en Ashton Kutcher en Brad Pitt in. Het liefst bruin haar, knalblauwe ogen. Geen baard, borst-, oksel-, schaam- of veel beenhaar. Witte rechte tanden, maar geen veel te nepwit hollywood gebit. Geen piercings, een kleine tattoo mag. Mooie kleren, geen fils of puma ofzo. Als het sportkleding moet zijn, dan maar een lacoste polo met adida trainingsbroek. Het liefst iemand die ook regelmatig pakken draagt, of een surfbroek. Want hij moet wel kunnen surfen. En tennissen en hockeyen, want dat doe ik zelf. Hij moet niet zoveel golfen, dat vind ik echt doodverwekkend. Al is dat wel een goed teken want dan heeft hij geld. En dat moet hij wel hebben natuurlijk. Hij moet niet zeiken voer actie- of horrorfilms, ik kijk die niet. Ook mag hij absoluut geen hardcore muziek luisteren. Als hij gitaar of piano kan spelen is dat sexy, maar dat is geen vereiste. hij moet trouwens niet van mij verwachten dat ik ga koken ofzo of 4980532 kinderen krijgen, ik ben geen huishoudtype. Hij moet sociaal zijn, grappig en optimistisch. Zeker niet conversatief. Metro-seksueel, maar niet over de top.
ANYONE?
Koop een Golden Retriever en meet em een paar blauwe contact-lenzen aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef my_own het volgende:
ANYONE?
Heeft lacoste een hondenkledinglijn dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:30 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Koop een Golden Retriever en meet em een paar blauwe contact-lenzen aan.
Je weetwel die bij de Hans Anders.
David Beckham is metro-seksueel dus waarom nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Hijacking het volgende:
[..]
moedig metroseksueel zijn vooral aan![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef nienkeeee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |