Meer niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
Vet, dan val ik meteen in de smaak!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
Tanden! Absoluut! Gepoetste tanden verklaart al veel voor een man! En als ze dan nog wit en recht zijn, is dat al mooi meegenomen...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef misteeq het volgende:
meldtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm. Mijn lief heeft alle eigenschappen die ik altijd al aantrekkelijk vond
-Lang blond haar
-Baard (liefst met vlechtjes)
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
Kortom, ik val op vikings![]()
![]()
En verder is het belangrijk dat mannen SCHOON zijn.
PICSquote:
Deel 1 is niet meer te vinden omdat normale users de gesloten deeltjes niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef nuclear-rabbit het volgende:
linkje naar deel 1 in de op is mss fijn
Alsof vikingen schoon zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Lang blond haar
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
![]()
Goed gekleed is behoorlijk relatiefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Alsof vikingen schoon zijn
Hmm val wel op gozres die grappig en spontaan zijn... En goed gekleed zijn..
Je lijkt veel op mij...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef NerdoNielso het volgende:
spijkerbroeken met een gat erin mag 'weer'....
Maargoed, zoiets beter dan: donderblauwe spijkerbroek met daaronder rood/witte puma schoenen (dunne cel 4 schoenen) en dat gecombineerd met of: een fel gekleurd t-shirt met kreet of een (halter)shirtje met daar over een vest of overhemd met korte mouw. En natuurlijk haar dat lang genoeg is om net om te vallen...
*getracht mezelf te omschrijven*
Voorverneukte broeken zijn leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef mrkanarie het volgende:
wat vinden de vrouwen trouwens van broeken? Mag een al reeds voor-verneukte broek met de rafels er al ingewerkt of is dat te hip?
Dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat ik aan die kenmerken voldoe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
PICSMooie mannen zijn altijd welkom
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Humor en intelligentie.
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Lang blond haar
-Lang
-Atletisch gebouwd
-Blauwe ogen
![]()
![]()
Whoeew!!
Toppunt van wiskunde?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben zo amathematisch dat ik ze waarschijnlijk niet eens snap
Maar kom maar op als je een leuke hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf is amathematischquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mathematisch, het wiskundig aangelegd zijnquote:
Aha, prachtig woord verderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van mathematisch, het wiskundig aangelegd zijn
Meestal noemen ze die mensen gewoon Alpha's en de wiskunde-freaks: de Beta's
NEUKEN?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Spiller het volgende:
Die heb ik!
*fotoboek opent*quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Dakota het volgende:
daar kan je niet neuken hoor
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toppunt van wiskunde?Ik moest niet eens giechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Vrouwen hebben geen humorquote:
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?quote:
Om uiteindelijk te kunnen paren en een nakomeling voort te brengen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een man wil die het wel heeft?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toppunt van wiskunde?haha ik moest lachen, beetje leslie nielsen niveau, is best te doen op dit momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Duder op 31-07-2005 01:09:35 ]Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Jett het volgende:
je kan nog zo knap zijn, maar als je niks te melden hebt en geen uitstraling hebt ben je gewoon saai
NaCL (s)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is ook iets voor nerds, of val jij op nerds?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
IS dit humor?
Zo ja, niet de soort waarop ik val...
Ik snap em niet.. Wat staat er ook alweer in tabel 45?? (Heb geen binas... tis vakantie)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef kippiej het volgende:
[..]
NaCL (s)
![]()
voor uitleg binas tabel 45
Bedoel je dit soort humor?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power perceived is power achieved.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik snap em niet.. Wat staat er ook alweer in tabel 45?? (Heb geen binas... tis vakantie)
Een andere:
H2O is water, wat is CH2OHeel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan voor een meisjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
Ik heb graag een jongen met een zeer lief karakter, met een luisterend oor voor problemen en eventueel een helpende hand
, dit in combinatie met een beetje gemeen gezicht
..
Iemand met wie ik kan lachen zonder dat er echt een reden is waarom..Met wie ik als we kwaad op elkaar zijn grapjes kan maken en er samen nog om kunnen lachen ook
.
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreektquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]Ja nog ff
Onder het motto "Het gaat om je innerlijk"
Het klinkt heel volwassen omdat te zeggen, maar 95% van de meiden doet dat dus niet he![]()
Ik ben een keer door zo'n meis "uitgekozen" op de schoolfoto door m'n uiterlijk, ja mooi compliment, maar zo'n een hoef ik dus niet he![]()
Wij kunnen pratenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreekt
dus uiteindelijk ga je toch wel voor het innerlijk
als die niks te melden heeft ( lelijk, knap, dom, geel, paar, groen, klein, dik of dun ) spreekt die me niet aan, dus kan ik er ook niet verliefd op worden
van die kansloze meisjes/jongens die helemaal verliefd op iemand zijn door hun uiterlijk, dat kan ik niet.
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:07 schreef bierglas het volgende:
[..]
Dat is ook iets voor nerds, of val jij op nerds?![]()
Het ligt er aan hoe het staat. Bij de een staat het leuk, bij de ander niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik kan ook niet verliefd worden op 'n meid met kort haar, kan er gewoon niks aan doen maar vind het echt niet mooi.
Ik heb nog niemand gezien bij wie het leuk staatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het staat. Bij de een staat het leuk, bij de ander niet.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gezien bij wie het leuk staat
Helemaal gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]Ja nog ff
Onder het motto "Het gaat om je innerlijk"
Het klinkt heel volwassen omdat te zeggen, maar 95% van de meiden doet dat dus niet he![]()
Ik ben een keer door zo'n meis "uitgekozen" op de schoolfoto door m'n uiterlijk, ja mooi compliment, maar zo'n een hoef ik dus niet he![]()
Ik hou zelf niet zo van meisjes met een gemeen gezicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan voor een meisje
Ze moet wel serieus kunnen zijn, als het écht nodig is goed kunnen luisteren, en de grens zien waar je grapjes kan maken
![]()
Ik hou ook van vrouwen met een helpende handquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
Ik heb graag een jongen met een zeer lief karakter, met een luisterend oor voor problemen en eventueel een helpende hand
, dit in combinatie met een beetje gemeen gezicht
..
Iemand met wie ik kan lachen zonder dat er echt een reden is waarom..Met wie ik als we kwaad op elkaar zijn grapjes kan maken en er samen nog om kunnen lachen ook
.
Zoals altrijd is het het wonderbaarlijke "iets" wat iemand bijzondermaakt...Sommige hebben "the thing" en andere hebben het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreekt
dus uiteindelijk ga je toch wel voor het innerlijk
als die niks te melden heeft ( lelijk, knap, dom, geel, paar, groen, klein, dik of dun ) spreekt die me niet aan, dus kan ik er ook niet verliefd op worden
van die kansloze meisjes/jongens die helemaal verliefd op iemand zijn door hun uiterlijk, dat kan ik niet.
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wij kunnen praten![]()
Zo ook iemand uit m'n klas die lang haar bij jongens blijkbaar ZO leuk vind, dat ze nieteens verlieft kan worden op iemand die kort haar heeft, hoe aardig diegene ook is..
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?
Het "beste vriend" syndroom...
W8 maar tot ze gaan zeggen: "Waarom kan ik nou niet zo'n leuke, lieve jongen vinden zoals jij..."
En ondertussen nix met je willen...
Ga dan maar verhuizen en nieuwe vrienden zoeken
*Ervaring en ik heb er een hoop van geleerd
Ik snap je niet helemaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?
Het "beste vriend" syndroom...
W8 maar tot ze gaan zeggen: "Waarom kan ik nou niet zo'n leuke, lieve jongen vinden zoals jij..."
En ondertussen nix met je willen...
Ga dan maar verhuizen en nieuwe vrienden zoeken
*Ervaring en ik heb er een hoop van geleerd
Het kwam op mij over alsof je wel wat in haar zag...zo ja, laat dan in ieder geval NOOIT je haar lang groeien voor haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal![]()
Ik ben gewoon 'een' vriend van haar, net als 20 anderen, en waarom zou ze zoiets zeggen?
After all, ik heb kort haar![]()
Vrouwen kunnen heel goed bevriend zijn met mannen, zonder enige reden in de vorm van een "relatie"...Mannen hebben het daar nou eenmaal wat moeilijker mee (behalve homo's)...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef danni het volgende:
[..]
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.
Maar dat meiske wil niks met em. Dus hoe verklaar je dat..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Dakota het volgende:
daar kan je niet neuken hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:30 schreef jack4ya het volgende:
een grijns/glimlach van oor tot oor
In combinatie met jouw avatar:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:30 schreef jack4ya het volgende:
hmmm... waar val ik op...
Uiterlijk telt wel mee, maar niet in de zin van donker/blond/blauwe ogen ofzo.
Het is meer de uitstraling/charisma.
Een leuke kop, een grijns/glimlach van oor tot oor, verzorgd (of dat nu netjes of sportief is, kort of lang haar, maakt niet uit, maar wél schoon!)
Een vlotte babbel, maar niet popi-jopi... ik vind het ook wel eens leuk als ik hém klem kan zetten. Gewoon mee kunnen geiten, maar ook een serieus gesprek.
Interesse in andere dingen dan zijn eigen persoon/hobbies.
Eigenlijk niet echt iets bijzonders... het zal die eeuwige X factor wel zijn.
Niet als je het verkeerd speltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
dat heb ik ook met een meisje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef danni het volgende:
[..]
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.
Maar dat meiske wil niks met em. Dus hoe verklaar je dat..
En je bent nog steeds single?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:00 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat muzikanten/mannen die in een band spelen ook altijd een pluspunt waren bij de vrouwen...
Ik drum
Nah het is net 4 weken uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
En je bent nog steeds single?
Waarschijnlijk ben je niet de knapste:p
* is 2 meter..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef Sylvana het volgende:
over het algemeen wel vaker met langere jongens gehad ( rond de 1.90 m)
In dat geval is Wackyduck je manquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |