Daar ben ik het wel mee eens, maar dan voor een meisjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
Ik heb graag een jongen met een zeer lief karakter, met een luisterend oor voor problemen en eventueel een helpende hand
, dit in combinatie met een beetje gemeen gezicht
..
Iemand met wie ik kan lachen zonder dat er echt een reden is waarom..Met wie ik als we kwaad op elkaar zijn grapjes kan maken en er samen nog om kunnen lachen ook
.
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreektquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]Ja nog ff
Onder het motto "Het gaat om je innerlijk"
Het klinkt heel volwassen omdat te zeggen, maar 95% van de meiden doet dat dus niet he![]()
Ik ben een keer door zo'n meis "uitgekozen" op de schoolfoto door m'n uiterlijk, ja mooi compliment, maar zo'n een hoef ik dus niet he![]()
Wij kunnen pratenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreekt
dus uiteindelijk ga je toch wel voor het innerlijk
als die niks te melden heeft ( lelijk, knap, dom, geel, paar, groen, klein, dik of dun ) spreekt die me niet aan, dus kan ik er ook niet verliefd op worden
van die kansloze meisjes/jongens die helemaal verliefd op iemand zijn door hun uiterlijk, dat kan ik niet.
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:07 schreef bierglas het volgende:
[..]
Dat is ook iets voor nerds, of val jij op nerds?![]()
Het ligt er aan hoe het staat. Bij de een staat het leuk, bij de ander niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik kan ook niet verliefd worden op 'n meid met kort haar, kan er gewoon niks aan doen maar vind het echt niet mooi.
Ik heb nog niemand gezien bij wie het leuk staatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het staat. Bij de een staat het leuk, bij de ander niet.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gezien bij wie het leuk staat
Helemaal gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]Ja nog ff
Onder het motto "Het gaat om je innerlijk"
Het klinkt heel volwassen omdat te zeggen, maar 95% van de meiden doet dat dus niet he![]()
Ik ben een keer door zo'n meis "uitgekozen" op de schoolfoto door m'n uiterlijk, ja mooi compliment, maar zo'n een hoef ik dus niet he![]()
Ik hou zelf niet zo van meisjes met een gemeen gezicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan voor een meisje
Ze moet wel serieus kunnen zijn, als het écht nodig is goed kunnen luisteren, en de grens zien waar je grapjes kan maken
![]()
Ik hou ook van vrouwen met een helpende handquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:36 schreef Xinouth het volgende:
Ik heb graag een jongen met een zeer lief karakter, met een luisterend oor voor problemen en eventueel een helpende hand
, dit in combinatie met een beetje gemeen gezicht
..
Iemand met wie ik kan lachen zonder dat er echt een reden is waarom..Met wie ik als we kwaad op elkaar zijn grapjes kan maken en er samen nog om kunnen lachen ook
.
Zoals altrijd is het het wonderbaarlijke "iets" wat iemand bijzondermaakt...Sommige hebben "the thing" en andere hebben het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan NIET verliefd worden om iemand die knap is, maar me niet aanspreekt
dus uiteindelijk ga je toch wel voor het innerlijk
als die niks te melden heeft ( lelijk, knap, dom, geel, paar, groen, klein, dik of dun ) spreekt die me niet aan, dus kan ik er ook niet verliefd op worden
van die kansloze meisjes/jongens die helemaal verliefd op iemand zijn door hun uiterlijk, dat kan ik niet.
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wij kunnen praten![]()
Zo ook iemand uit m'n klas die lang haar bij jongens blijkbaar ZO leuk vind, dat ze nieteens verlieft kan worden op iemand die kort haar heeft, hoe aardig diegene ook is..
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?
Het "beste vriend" syndroom...
W8 maar tot ze gaan zeggen: "Waarom kan ik nou niet zo'n leuke, lieve jongen vinden zoals jij..."
En ondertussen nix met je willen...
Ga dan maar verhuizen en nieuwe vrienden zoeken
*Ervaring en ik heb er een hoop van geleerd
Ik snap je niet helemaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh god...Ik voel een trauma aankomen.....Ben je toevallig haar beste vriend?
Het "beste vriend" syndroom...
W8 maar tot ze gaan zeggen: "Waarom kan ik nou niet zo'n leuke, lieve jongen vinden zoals jij..."
En ondertussen nix met je willen...
Ga dan maar verhuizen en nieuwe vrienden zoeken
*Ervaring en ik heb er een hoop van geleerd
Het kwam op mij over alsof je wel wat in haar zag...zo ja, laat dan in ieder geval NOOIT je haar lang groeien voor haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:20 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal![]()
Ik ben gewoon 'een' vriend van haar, net als 20 anderen, en waarom zou ze zoiets zeggen?
After all, ik heb kort haar![]()
Vrouwen kunnen heel goed bevriend zijn met mannen, zonder enige reden in de vorm van een "relatie"...Mannen hebben het daar nou eenmaal wat moeilijker mee (behalve homo's)...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef danni het volgende:
[..]
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.
Maar dat meiske wil niks met em. Dus hoe verklaar je dat..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Dakota het volgende:
daar kan je niet neuken hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:30 schreef jack4ya het volgende:
een grijns/glimlach van oor tot oor
In combinatie met jouw avatar:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:30 schreef jack4ya het volgende:
hmmm... waar val ik op...
Uiterlijk telt wel mee, maar niet in de zin van donker/blond/blauwe ogen ofzo.
Het is meer de uitstraling/charisma.
Een leuke kop, een grijns/glimlach van oor tot oor, verzorgd (of dat nu netjes of sportief is, kort of lang haar, maakt niet uit, maar wél schoon!)
Een vlotte babbel, maar niet popi-jopi... ik vind het ook wel eens leuk als ik hém klem kan zetten. Gewoon mee kunnen geiten, maar ook een serieus gesprek.
Interesse in andere dingen dan zijn eigen persoon/hobbies.
Eigenlijk niet echt iets bijzonders... het zal die eeuwige X factor wel zijn.
Niet als je het verkeerd speltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?
dat heb ik ook met een meisje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef danni het volgende:
[..]
Yep. Ik ken een jongen en die kan uuuuren pratenmet een meisje.
Maar dat meiske wil niks met em. Dus hoe verklaar je dat..
En je bent nog steeds single?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:00 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat muzikanten/mannen die in een band spelen ook altijd een pluspunt waren bij de vrouwen...
Ik drum
Nah het is net 4 weken uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
En je bent nog steeds single?
Waarschijnlijk ben je niet de knapste:p
* is 2 meter..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef Sylvana het volgende:
over het algemeen wel vaker met langere jongens gehad ( rond de 1.90 m)
In dat geval is Wackyduck je manquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:44 schreef bierglas het volgende:
[..]
Vallen wiskunde grapjes daar ook onder?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Jett het volgende:
uitsraling, en iets te melden hebben
je kan nog zo knap zijn, maar als je niks te melden hebt en geen uitstraling hebt ben je gewoon saai
zo eentje is ver te zoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Mag ik ook meedoen als oudpuber?
Ah toe nou laat me nu ff..
Ik val op mooie ogen en een mannelijke borst en mooie handen, en een man die slimmer is dan doorsnee, niet zozeer qua iq maar meer qua woorden, dus hij weet wat hij zegt.
Niet platvloers niet bot, nee alles is bij hem speels en wijs...
Ik bedoel echt natuurlijk vanuit het zelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef danni het volgende:
[..]
zo eentje is ver te zoeken
En als je van die haantjes hebt die slim proberen te doen,
dat is zoooo doorzichtig (zelfs ik als jongen ga dan over me nek, bah)
Ik bedoel zo eentje die quasi veel te vertellen heeft enzo
En op elk onderwerp wel iets te zeggen heeft. Eigenlijk weten ze nergens wat vanaf.
Ze proberen gewoon interesant te doen ()
De volgende speler op de markt is Dirk Bikkembergs?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Pumaschoenen zijn uit.
Bij mij zijn ze nog aan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Pumaschoenen zijn uit.
Tsssskquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef -Trinity- het volgende:
niet superlang
Er bestaat maar 1 brad pitt hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Vivi het volgende:
Ik val op:
Beetje dominant gedrag, maar wel gegrond als in: Hij moet het ook ECHT beter weten allemaal
Mooie brede schouders, mooie handen, felblauwe ogen (met zo'n donker randje eromheen..jummie)
Mooie tanden..zeeer belangrijk
En hij mag een beetje een pestkop zijn
oeps sorry ik ben te bejaard voor dit forum![]()
Ik heet geen brad pittquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 brad pitt hoor
ZO zie je er ook niet uitquote:
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Vivi het volgende:
oeps sorry ik ben te bejaard voor dit forum![]()
Ik weet het, maar als ik iemand eenmaal leuk vind, maakt het toch geen donder meer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef CcCcCharmed het volgende:
Je mening was toch te kieskeurig om te posten![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |