Het gaat hier over jongens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef p4tr1ck het volgende:
bij een meisje...de uitstralingdat zegt veel.
Doe maar...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef -Trinity- het volgende:
en ga je naar innerlijke aspecten kijken. Die wil ik ook wel posten?.
Dat moet je even hier posten: Voor de jongens : Waar val jij op bij een meisje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef p4tr1ck het volgende:
bij een meisje...de uitstralingdat zegt veel.
*haalt adem*quote:
Ik val helemaal niet op Brad Pittquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 brad pitt hoor
Die komt net uit een baarmoeder, zijn hele gezicht is kaal. Echte mannen hebben baarden, stoppels at least...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:09 schreef dover het volgende:
[afbeelding]
rrrr
![]()
en hij moet inhoud hebben natuurlijk
? waar val je dan op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:20 schreef Avani het volgende:
Waar ik op val:
- Lang
- Een beetje gespierd
- Intelligent
- Zelfverzekerd
- Een echt gentleman zijn![]()
- Netjes gekleed
- Grappig
Maar misschien past dit meer bij de ideale man als waar ik op val.![]()
Van de week zei je nog dat je op mysterieuze types viel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:20 schreef Avani het volgende:
- Zelfverzekerd
Waarom zou mysterieus en zelfverzekerd niet samen kunnen gaan? Met dat mysterieus bedoelde ik niet de stille jongen die zielig alleen in een hoekje zit, maar meer dat je er geen hoogte van kan krijgen hoe iemand is. Dat heeft gewoon z'n charme.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Van de week zei je nog dat je op mysterieuze types viel.Je vond hem zo leuk omdat hij altijd alleen zat. Ik volg je soms totaal niet.
![]()
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef MaRySe het volgende:
Omdat lang mooi isWhieeee
En ik ben 1,75 dus t moet wel
Nee precies, jij zoekt een meisje dat kleiner is. Wat dus bevestigt dat de jongen langer moet zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef Molluck het volgende:
hoezo moet dat? ik zoek toch ook geen meisje dat even lang of langer is als ik
Nou, das ook zielig voor dat ene meisje van 1.94quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee precies, jij zoekt een meisje dat kleiner is. Wat dus bevestigt dat de jongen langer moet zijn.En het moet omdat een jongen gewoon sterk en langer en beschermend moet zijn.
![]()
![]()
Ach, er moeten uitzonderingen zijn hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, das ook zielig voor dat ene meisje van 1.94![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef Snoezepoesje het volgende:
met neon!
Hahaha, grappig ben jij zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef danni het volgende:
[..]
Vroom Vrroom! (ouwe honda-MTX ook goed?)
ik kom je wel halen me skatje..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |