HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:En wat ik al snel voor haar over MSN ging voelen, werd in Wenen al snel heel veel meer.
Mjah die gozer nueckt welquote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
!
Heet hij Arno?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef NJ het volgende:
Ik heb zo'n sufkut in m'n lijst die ooit heel blij was over haar vriendje tegen mij en twee weken later als MSNnaam had "morgen zie ik je eindelijk".
Bleek dat ze die gast enkel via sugababes en msn kende en hem dus nog nooit gezien of gesproken had.. Maar ze hadden wel een relatie.
.
Daarom begin ik alleen relaties over mIRC.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef NJ het volgende:
Ik heb zo'n sufkut in m'n lijst die ooit heel blij was over haar vriendje tegen mij en twee weken later als MSNnaam had "morgen zie ik je eindelijk".
Bleek dat ze die gast enkel via sugababes en msn kende en hem dus nog nooit gezien of gesproken had.. Maar ze hadden wel een relatie.
.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Heet hij Arno?
http://frontpage.fok.nl/crew/47501.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Daarom begin ik alleen relaties over mIRC.
Met een breekijzer krijg je der vast wel open.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, daar mogen we aan twijfelen.
Zo'n kerkkut zit nogal dicht...
Van Sugababes wegblijven helpt ook enorm.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Daarom begin ik alleen relaties over mIRC.
Waar gaan we het over hebben?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Met de gene die vinden dat internet relaties geen kans hebben kan ik praten
Ik mag hopen dat geen enkele meid zo heet. Ik zou bij het horen van haar naam al een SOA krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef NJ het volgende:
[..]! Zijn naam weet ik niet, maar die meid heet geen Chrisje ofzo.
HAHAHAquote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Heet hij Arno?
http://frontpage.fok.nl/crew/47501.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |