Maak het dan eens verdomme interessant!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou, Silmarwen die poep loopt te blaten, reuze interessant..
Ik denk dat ze nog even schoon schip wil maken. Trouwen, schone lei, witte jurk enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te reflecteren meisje?
Ik heb niks in die bookmarksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef stinkie het volgende:
[..]je had 'm al lang in de bookmarks staan
Mot je?quote:
Verrekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef sinemet het volgende:
Ik doe Blixar maar sta er nog niet tussen
Bijdehandquote:
Jij sletquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en als je dan toch bezig bent dan kunnen Flipneus + AudreyHepburn en Bioslock + AudreyHepburn er ook wel uit. Deze namen zijn bij mijn naam al weg weggehaald maar iemand was te lui om ze er bij de rest ook uit te halen..
Heb ik ooit ontkend dat ik nog een relatie had toen ik Knut leerde kennen? Volgens mij niet hoor. Je hebt geen idee hoe de zaken in elkaar staken en ik verwacht ook niet dat je de hersencapaciteit hebt om dit te kunnen begrijpen. Dat zijn grote mensen dingen met grote mensen gevoelens. Niets voor pubertjes die hun pikkie achterna lopen zoals jij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te reflecteren meisje?
Ik dien alleen mijn eigenbelang en heb niets met die van anderen te maken, dat heeft niks met kicken te maken. Dat houdt in dat sommige mensen voor mijn charmes zullen moeten wijken. Maar je probeert van het onderwerp af te wijken jongedame.. Overings kan ik mij een radio-uitzending herinneren waarin jij toegaf een relatie te hebben terwijl jij met Knutje afsprak.
. Dus ga nou niet zo schijnheilige hypocriet lopen doen.
.
Vergeet onze metrostation relatie niet erbij te zetten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en als je dan toch bezig bent dan kunnen Flipneus + AudreyHepburn en Bioslock + AudreyHepburn er ook wel uit. Deze namen zijn bij mijn naam al weg weggehaald maar iemand was te lui om ze er bij de rest ook uit te halen..
Small things amuse idle minds.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Caesu het volgende:
ik moet anders wel lachen.
heerlijk tochquote:
Jij moet sowieso nog worden toegevoegd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet onze metrostation relatie niet erbij te zetten!
Right.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij moet sowieso nog worden toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |