quote:
Kut! heb ik het weer gemist!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dubbel, heb jij Cinnamongirl dan nog maar pas 2x genueckt?
Heb je een grote?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Was het al bekend dat ik verloofd ben met Sandraugiga ?
Ben jij niet een euh... mod?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Diaan73 en Peaceman, gezien deze bron http://fotoboek.fok.nl/Diaan73
het schijnt............quote:
Geeft niet, hebben we allemaalquote:
Ja je snapt toch wat ik bedoel, Q.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
FlowDesign bedoel je, Boe.
Jij hebt half vrouwelijk FOK! virtueel geneukt, dat is ook een prestatie hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het ook al hebben gedaan met moemoe.
90% van die lijst is afzichtelijk of 40+ hoor, doe geen moeite.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:45 schreef Cosworth het volgende:
Ik moet toch eens een meeting bezoeken.
Oh, maar ik ben ook afzichtelijk en mijn penis is 40+!quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
90% van die lijst is afzichtelijk of 40+ hoor, doe geen moeite.
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben ook afzichtelijk en mijn penis is 40+!![]()
Doe eens een suggestie? Welke Fok!ster past daar wel bij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:50 schreef Jajong het volgende:
Mijn zegen heb je.
Gewoon t lijstje afgaan, en t mormel aanspreken die het er het meest in voorkomt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:51 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie? Welke Fok!ster past daar wel bij?![]()
Ogenblik!quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon t lijstje afgaan, en t mormel aanspreken die het er het meest in voorkomt.
Ik ga even dineren, ik kijk zo wel wie het geworden is.quote:
Daggla, Knut & Heatwave.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:54 schreef Cosworth het volgende:
Volgens mij kan ik kiezen tussen Boebiedoe, Pridemeid en Sunchaser...
Fraubitch en moemoe recht voor onze ogen jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:34 schreef Boe. het volgende:
Fraubitch met Heatwave, FlowDesign en moemoe kunnen er wel in. Of wilden Heatwave en Flowerdesign beweren dat ze geen orgasme van haar kregen ?.
Ik zal eens aan een lieve FA straks vragen of dat gedaan kan worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef Sylvana het volgende:
Ach, ik had een tijd geleden ook nog een stel namen doorgegeven, maar die staan er ook nog niet bij. heb niet echt het idee dat die lijst nog echt geupdate wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |