quote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is i.i.g een feit dat deze combinatie in mijn mailbox lag. Dus, leg maar eens uit Bup.
Komop, vertel, welke orgastische handelingen heb je met haar uitgevoerd.quote:Op maandag 28 november 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Whehe.
!
Hmm, volgens mij ben ik toch écht de enige, betrouwbare bron in deze zaak. Moemoe ook.!
Ik heb vijf keer in haar fotoboek gepost en volgens mij ook één keer in haar knuffel-topic.quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komop, vertel, welke orgastische handelingen heb je met haar uitgevoerd.
Fotoboek van moemoequote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand een foto van Moe-moe
Zegt me echt geen reet
Nou we waren een matchquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
Ja, ik wil er ook wel weer eens in.
Ja ehm ik geef het door aan Dagonet en hij moet het op de lijst corrigeren. Dont blame me.quote:Op maandag 28 november 2005 16:37 schreef Sylvana het volgende:
boebiedoe is wel erg selectief met namen plaatsen, want van de 2 mensen die ik had doorgegeven heeft ie er maar 1 geplaatst en die ander waar ik nu mee heb niet
okeejquote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja ehm ik geef het door aan Dagonet en hij moet het op de lijst corrigeren. Dont blame me..
Whaha, ik heb écht iets gemist.quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef boebiedoe het volgende:
En ik krijg zojuist door dat Qyroz en Jane ook op het lijstje kunnen.
Ik blijkbaar ook.quote:Op maandag 28 november 2005 16:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whaha, ik heb écht iets gemist.
It always is als ik er bij ben.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok. Dan was het dus toch een matchloze meet
grootverbruikers.? of nieuw matras van Fok!quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Triloxigen het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom sommige namen gekleurde bolletjes hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |