eerder? ik was al enorm traag!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
shit
jij was eerder
Goede middag iedereen
Ik ookquote:
er was vandaag de 'van Dobben Kroket'quote:
Heb liever een kwekkeboomquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er was vandaag de 'van Dobben Kroket'![]()
![]()
Daar heb ik er maar eentje van genomen.. die zijn zo lekker!
Allebei zijn ze erg goed te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb liever een kwekkeboom
[afbeelding]
O ja, daar had ik mijn topictitel vandaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
Remember: wanneer is de winterstop voor amateurs ??![]()
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, daar had ik mijn topictitel vandaan
Ik weet het niet.
zie mijn vorige postquote:
Bluezz heeft vast wel een topic in F&F geopendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Oja het is dierendag vandaag...
Zou het bijna vergeten.
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bluezz heeft vast wel een topic in F&F geopend
Als ik even alle spinnen negeer, dan hebben wij ook geen huisdierenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in
Maar tja we hebben zelf geen dieren, dus je denkt er ook niet zo snel aan
vertel, vertelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef DeTolk het volgende:
Mooie loting uefa cup
Bassie Boterhamworst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geniet van vers BlueBand brood met boterhamworst
quote:SC Heerenveen trof het niet bij de loting van de groepsronde van de UEFA Cup. De Friezen zijn ingedeeld in poule F en treffen de winnaar van vorig jaar CSKA Moskou en de verliezend finalist van 2004, Olympique Marseille. Tevens lootte de ploeg van coach Gertjan Verbeek Levski Sofia en Dinamo Boekarest.
AZ lijkt een iets makkelijkere poule te hebben met Middlesbrough als zwaarste opponent. Vervolgens wacht de Alkmaarders opnieuw een Oekraīnse opponent met Dnjepr Dnjepropetrovsk. Het Zwitserse Grasshopper en het Bulgaarse Litex Lovech completeren poule D.
Ik hoorde je namelijk al voor de tweede of derde keer in twee dagen vertellen dat je BlueBand Brood zo lekker vindtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..], ook in Talpa, Ajax, Van Basten
Het is dan ook echt heel lekker broodquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoorde je namelijk al voor de tweede of derde keer in twee dagen vertellen dat je BlueBand Brood zo lekker vindt
ik heb een keer BBB gegeten, per ongeluk... ik vond het niet te eten, doe mij maar goois zonnepit of venetiaans bruin van de appiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit blueband brood geprobeerd..
Haal gewoon brood met veel granen bij de supermarkt.. net zo lekker
En was daar nog wat leuks op ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wil ik Voetbal Insite kijken heb ik Nederland-3 opgenomen.
Zwarte koffie graag.
oei, zeker net geen holland sport? dan zou het niet zo erg zijn geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wil ik Voetbal Insite kijken heb ik Nederland-3 opgenomen.
Zwarte koffie graag.
Ik had inderdaad eerst holland sport opgenomen. Daarna vergeten naar RTL-5 te zappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei, zeker net geen holland sport? dan zou het niet zo erg zijn geweest
oke.. dat is vervelend.quote:
O jee, hadden ze Sibon als gast?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef Eilanden het volgende:
En het was nog wel een top-uitzending Tong! Met een foutloze *kuch kuch kuch* Babs Barend en Gerald Sibon raakte daardoor ook absoluut niet geirriteerd
quote:
Ja ik heb nog wel genoeg te doen hoorquote:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er is idd een Dierendag topic in F&F
Ja, ik ook, en dan moet ik nog werken ook!quote:
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
O jee, hadden ze Sibon als gast?
Vage gast is dat toch.
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?quote:
DIERENDAG...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
Die jongen is echt op een hele rare manier ontzettend droogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zat
Vlak daarna stelde Derksen hem een vraag en daarop draaide hij eerst naar Barend en vroeg Mag ik deze vraag beantwoorden?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?
quote:
echt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
maar financieel heeft hij goed geboerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef golfer het volgende:
Sibon is een rare snuiter.
en dan stiekem een carnavalshools openen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef rubbereend het volgende:
.... wel
En CondomDuckie niet te vergeten!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
een dierendaghools
er zijn toch diverse dieren in hools, bijvoorbeeld, vadoes het knijn
waarom nie? k neem de taak van Appelsientje wel ff waarquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan stiekem een carnavalshools openen zeker
Slimme oplossingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]absoluut!
En aangezien ik nog geen vakantie heb gehad, zullen er binnenkort gelukkig veel meer dagjes vrij volgen!
rubbereneenden zijn speelgoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En CondomDuckie niet te vergeten!!
dit topic is echt wel eerder volquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
Nog 1 uur en 20 min.
hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
En zie hier het bewijs! Een foto van rubber gevonden!!!
[afbeelding]
Maar dan ben ik klaar met werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit topic is echt wel eerder vol
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom nie? k neem de taak van Appelsientje wel ff waar
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
En zie hier het bewijs! Een foto van rubber gevonden!!!
[afbeelding]
terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb ff een lastige klant en ik word meteen vervangen
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb ff een lastige klant en ik word meteen vervangen
Thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht natuurlijk
je CD's gaan vandaag of morgen op de post
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?
winterkost op deze prachtige dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
goedemiddag
heerlijk die andijviestampot met spek
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
winterkost op deze prachtige dag
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
graag.. zou het een stuk rustiger worden
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]graag, k weet wel hoe k lastige klanten aan pak
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..
hier schijnt de zon namelijk ook .. maar ik zie wel een dikke wolkendek hangen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze heb ik nog niet nodig hier.
Dat wordt dus een pizza vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
Denk er nou net aan dat ik het vlees vergeten ben uuit de diepvries te halen![]()
ik eet het liever als het baggerweer isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
maakt mij dus geen fuck uit, als ik maar wat te eten hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik eet het liever als het baggerweer is
zit nu meer aan BBQ te denken![]()
nee meer van:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'
geen idee, k moet ze nog brandenquote:Is het trouwens 1 cd ??
ik heb nog ruimte namelijk op mijn ipod
Relaying is het versturen van e-mail vanaf een computer die niet in het netwerk van de mailserver staat. Ter verduidelijking: u kunt bijvoorbeeld vanaf een computer met een verbinding bij Planet Internet geen mail versturen via de XS4All mailservers. Zelfs niet als u een XS4All abonnement heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik geen mail versturen via mijn @planet.nl adres
Krijg telkens het bericht terug: relaying not allowed
ligt dat aan het netwerk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik geen mail versturen via mijn @planet.nl adres
Krijg telkens het bericht terug: relaying not allowed
ligt dat aan het netwerk?
'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Relaying is het versturen van e-mail vanaf een computer die niet in het netwerk van de mailserver staat. Ter verduidelijking: u kunt bijvoorbeeld vanaf een computer met een verbinding bij Planet Internet geen mail versturen via de XS4All mailservers. Zelfs niet als u een XS4All abonnement heeft.
Als u deze melding krijgt, dient u er voor te zorgen dat u met het internet bent verbonden via de provider waarvan u de mailserver gebruikt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee meer van:
Hallo meneer, zet die computer maar uit, u bent te dom voor deze techniek, ga maar terug naar het telraam
[..]
geen idee, k moet ze nog branden
dat kan dus mail.versatel zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
ja als k ga branden straxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
enig idee hoeveel mb-tjes het zijn ?
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Probeer je hostname eens in de join#chip te plaatsen. Je provider kan hem dan checken op maildelivery-opposition. Lukt dat niet moet je reloaden op de F-poleproseciuter. post hem dan naar je eigen mailbox, deliver overschrijven, hostname reluden en hoppa dan moet ie het doen.
Kan best zijn dat het mail.versatel.nl is of smtp.versatel.nl (concurent van onsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat kan dus mail.versatel zijn?
Mijn internet is weer supertraag
553 sorry, relaying denied from your location [62.166.183.104] (#5.7.1)
*IPadress: 62.166.183.104
*Provider: versatel
*Hostname: ip104-183-166-62.adsl.versatel.nl
*Socket: 2119
Dat is in het begin, hij is in feite aan het herprogrammeren. Kan geen kwaad. Blijf je het houden moet je gewoon even je oude pulse in tremor zetten, oude scripts uploaden naar je win-win-driver. En de nieuwe pulse backlashen in tremor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
VoreGik weet waar je woont, wat je telefoonnummer is, je bankrekening
![]()
enz enz enz... heb ff gezocht op je planet mail adres
En ik had je ook antwoord kunnen geven op je vraag
Jou have entered the matrixquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?
Haha zo gek ben ik nou ook weer nietquote:
sla je buurman!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zet het tussen spoiler tags dan merken ze het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha zo gek ben ik nou ook weer nietdan word ik meteen ontslagen als ze er achter komen..
De nieuwe Roellio oid, of wie was die kerel die ontslagen is door @home door een topic op fok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha zo gek ben ik nou ook weer nietdan word ik meteen ontslagen als ze er achter komen..
Toen ik net 6 maanden werkte bij planet, (4 en halve jaar geleden dus) kreeg ik een officele waarschuwing omdat ik per ongeluk de naam van een klant op dit forum had genoemd (waren ze met toeval achtergekomen)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De nieuwe Roellio oid, of wie was die kerel die ontslagen is door @home door een topic op fok?
lijkt mij ook niet meer dan logisch trouwens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ik net 6 maanden werkte bij planet, (4 en halve jaar geleden dus) kreeg ik een officele waarschuwing omdat ik per ongeluk de naam van een klant op dit forum had genoemd (waren ze met toeval achtergekomen)
Dus daarom noem ik geen namen enz
Ik denk dat dat van mn vader isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
ik weet waar je woont, wat je telefoonnummer is, je bankrekening
het was ook een domme fout en niet netjes van mij.. maar ik heb je nog niet gevonden.. ik zie je mail adres namelijk niet.. dus kan ik ook niet zoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet meer dan logisch trouwens.
je hebt mij ook al getraceerd zeker
Ah hij doet het, hij heeft de smtp gevonden. Bedankt Tongquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef tong80 het volgende:
Dat is in het begin, hij is in feite aan het herprogrammeren. Kan geen kwaad. Blijf je het houden moet je gewoon even je oude pulse in tremor zetten, oude scripts uploaden naar je win-win-driver. En de nieuwe pulse backlashen in tremor.
Ik probeer zo anoniem mogelijk te blijven. Voor je het weet krijg je een claim van een weerman in je brievenbusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het was ook een domme fout en niet netjes van mij.. maar ik heb je nog niet gevonden.. ik zie je mail adres namelijk niet.. dus kan ik ook niet zoeken![]()
Ik heb JM ook een keer opgezocht en gebeld omdat ze problemen had met haar website. . service he
Heel interessant. Alleen zit KINK geloof ik alleen op de kabel hier?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
Een tip voor de alternatieve-muziekliefhebbers.
KINK-FM. De beste 666 platen van de afgelopen 10 jaar.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat wordt dus een pizza vanavond
http://www.nederland.fm/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel interessant. Alleen zit KINK geloof ik alleen op de kabel hier?
Veronica heeft de album top 750.....is toch iets meer mijn smaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
ik zocht al zoiets, dankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/
zo kan je ook luisteren![]()
gelukkig ziet ze er in het echt stukken beter uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Prupke ? De exhibistionistische B&H poster. Hier de reden dat ze altijd alleen haar tieten en kont liet zien.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:56 schreef Bjoro het volgende:
appelsientje had ook een keertje wat voor mij wat opgezocht !
doeiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Jij kent hem/haar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig ziet ze er in het echt stukken beter uit
nee niet persoonlijk, genoeg foto's van haar gezien, die foto van tong is een zogenaamde fotosoepquote:
mag het hopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
nee niet persoonlijk, genoeg foto's van haar gezien, die foto van tong is een zogenaamde fotosoep
Klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef pascalheister het volgende:
die foto van tong is een zogenaamde fotosoep
Ik zou Dnjepr niet onderschatten; kan Utrecht over meepraten.quote:
Niet alleen Utrecht ... daar kon de hele poule van Utrecht over meepraten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou Dnjepr niet onderschatten; kan Utrecht over meepraten.
Middag.
quote:Van Galen gaat nu ook spelen voor TOP Oss
4/10/2005 16:49
TOP Oss-trainer Hans de Koning heeft niet alleen op het trainingsveld maar tijdens wedstrijden de beschikking over een nieuwe spits. Martijn van Galen gaat op amateurbasis spelen voor de Brabantse club.
Na een jaar bij FC Dordrecht kwam Van Galen deze zomer zonder club te zitten. De 34-jarige spits, die eerder speelde voor RBC, KV Mechelen en VVV, hield bij TOP Oss zijn conditie op peil. Nu heeft hij besloten het aanbod van de Brabantse club te accepteren. Na dit seizoen wordt bekeken of Van Galen en TOP Oss een langere verbintenis aangaan.
Daar was ik ook nog, in de stadsschouwburg voor het Culturebeat festival.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is back from Utrecht-City
Nu lekker een Turkse pizza aan het oppeuzelen
Klinkt als een slechte parade-middagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar was ik ook nog, in de stadsschouwburg voor het Culturebeat festival.
Een of andere punkrock band, een breakdance groep, een wazige (letterlijk) film, een dans-act (die we zelf moesten uitvoeren.) en een paar sketches. Allemaal in één middag.
Oh, wacht, dan vergat ik de surprise act. (Die natuurlijk al bij iedereen bekend was.) op het einde. Raymster.
Het beste aan de dag was nog dat het best gezellig was qua praten met klasgenoten en dat ik, op z'n Brugmans, het zo kan lullen dat ik er een verslag voor CKV kan maken. Kutvak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte parade-middag
Hoe laat, waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:
Dus dat was dat kinderuitstapje dat ik vanmiddag tegenkwam
Wat zat er eigelijk allemaal in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
Heey VoreG
Heb je al zo'n gratis [[url=http://www.studentenbox.nl/3d_medium.jpg]afbeelding][/url]
???
Ze staan nog tot morgen voor de UU op de uithof
voedsel, kortingskaarten, kleding... van allesquote:
Gratis meukquote:
Zeker afgelopen vrijdagnacht nog patatje gyros gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef JaWi het volgende:
Ik was zaterdagavond/nacht nog in Utrecht .
Prima stappen en patat gyros daar.
Huisgenoot kwam ermee ja, maar ik kom nooit op de uithof dat zou betekenen dat ik daar nog naar toe moetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
Heey VoreG
Heb je al zo'n gratis [[url=http://www.studentenbox.nl/3d_medium.jpg]afbeelding][/url]
???
Ze staan nog tot morgen voor de UU op de uithof
Dat is de praktijkuiting van het vak, in theorie betekent het Culturele en Kunstzinnige Vorming. Of bij ons op school ook wel Compleet Kut Vak genoemd.quote:
Dankjequote:
Awwwww Clautje! Voel je je niet zo lekker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoef geen eten
* clauwheee dr darmen zijn van streek
Morgen ziekenhuis, ook al zo'n zin in
Verder alles goed![]()
Ook nog wat beleg erop gedaan Noca?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
'n avond!
Lekker broodje naar binnen gegooid, jummie.
Nou, mn darmen alleen. Moet nogal vaak naar het kleinstje kamertje hollen zeg maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Awwwww Clautje! Voel je je niet zo lekker?
Wil je dat Dokter Eilanden er even naar kijkt?![]()
[afbeelding]
Zekers!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook nog wat beleg erop gedaan Noca?
Hmm ok. Thanx.Dat eerste staat me al niet aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:17 schreef Bluezz het volgende:
Een internist doet vanalles, het ligt er een beetje aan wat zijn specialisme is.
Algemene internisten doen eerst allerlei onderzoeken.
Bloed prikken, gewicht, klachten, bloeddruk, schildklier, diabetes, maag, darm, lever etc etc etc worden allemaal bekeken
* Bluezz gaat kokkerellen
Ach, even schudden en hij plopt er wel uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:19 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden overhandigt Noca wat extra gereedschap:
[afbeelding]
Was er pas om half 2 ofzo, maar uhhm, de beursquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker afgelopen vrijdagnacht nog patatje gyros gehaald
Waar ben je geweest?
inderdaad, komen goede tot erg goede nummers voorbijquote:
alleen nogal ruk dat ik geen kabel in mijn stereo heb hangen. nou ja, ik heb in ieder geval iets voor achter de PC nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
inderdaad, komen goede tot erg goede nummers voorbij
sneeuwballenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ok, dus we hebben een voetbalknie, een tennisarm en nu ook al een skiduim?
What's next?
aangezetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
niet verrassendquote:
benieuwd wat voor een nuttige reacties er komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Waar en hoe koopt Beatrix haar onderbroeken ?
Iemand een idee ?
Hmmmmmmm als dat de remedie is ..... effe denken welke blessure ik ga fakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:44 schreef clauwheee het volgende:
Een kusje op je duimpie Bloemie!
auwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Blumchen het volgende:hoi
Vandaag op school.. met sport.. we gingen voetballen..en nou doet me duim t nie meer.. Een "skiduim" ofzo.. of gebroken..maar dat weet ik pas morge als ik een foto laat maken.. En t is ook nog eens aan links.. Waar ik mee schrijf
![]()
en typen gaat ook moeizaam..![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmmmmmm als dat de remedie is ..... effe denken welke blessure ik ga faken![]()
![]()
Hey ASWHooligan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hee Eilanden, hoe was je snipperdag?
Ja, van het weekend zon pakkie aan is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
ik zie dat Noca er ook weer normaal uit ziet
Absoluut. Ik ben vrijdag weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey ASWHooligan!
Lekker! Goede uitvinding die vrije dagen!
Lijkt me bepaald lullig.quote:
Hoe kon het ook andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
om 18.00 wokken
Zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Eilanden het volgende:
Lekker! Goede uitvinding die vrije dagen!
Ja, zelfs van buitenaf heb ik blijkbaar invloed.quote:
Ik zit nu al te wachten op de foto'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja, van het weekend zon pakkie aan is al erg genoeg.
Mooi zet het bier maar koud... ik neem de chips meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef pascalheister het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk alleen, me ouders gaan een paar dagen naar Sauerland
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit nu al te wachten op de foto's
Niet doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben nog steeds een smoes aan het verzinnen
Parrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrty!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:44 schreef pascalheister het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk alleen, me ouders gaan een paar dagen naar Sauerland
Monopolyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dus Heister gaat meiden uitnodigen en feesten?
dat hey goed mien jongquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
en brommers kiek'n!
en DVD'tjes kiek'n!
Is er wat te doen ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Tolk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:44 schreef Elegantly Wasted het volgende:
![]()
Ben voor het eerst in 9 dagen de kamer af!!
Verlies nog best wel veel vruchtwater, maar de kleine blijft vooralsnog lekker kicken en spartelen hierbinnen.
Bedankt voor alle lieve mailtjes, postjes en kaartjes. Ik hoop hier nog een tijdje door te broeden.
In de bioscoop gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
Blijft toch een indrukwekende film 'black hawk down'
Het is nog geen 11 uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
Bluezz natuuuuurlijk nog niet naar bed toe, nachtbrakertje!
Yup.... heb hem al een paar keer gezien...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Lees net dat de nieuwe mod op F&F al bekend is. Weer een kans gemist
Elke dag dat de baby langer blijft zitten is een grotere kans op een goede bevalling en gezonde baby, en mochten er poblemen optreden, dan is elke dag ouder de baby ook sterker, verder ontwikkeld natuurlijk, dus elke dag telt, telt heel zwaar mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Suijk het volgende:
Iedere dag van die berichtjes, DIGGER, dat betekent iedere dag weer betere vooruitzichten toch? Goed om te horen!
Oeh, lekker! Wat ga je doen morgen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is nog geen 11 uur
En morgen vrij
Nou, ik heb hier net al de 2e I-pod in een jaar richting Ierland, wat een kankerdingen op batterij gebied zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
Sorry dat ik jullie er mee lastig val, maar ik ben zo blij met mijn iPoden dat ie het ook nog goed doet ook
Dit is een nieuwe... met 18 uur batt enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier net al de 2e I-pod in een jaar richting Ierland, wat een kankerdingen op batterij gebied zeg
Ik zou iig van de laatste mooie dag van het jaar gaan genieten (althans qua temperatuur en weer !)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
En ook weer heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |