quote:
Ja ik heb nog wel genoeg te doen hoorquote:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er is idd een Dierendag topic in F&F
Ja, ik ook, en dan moet ik nog werken ook!quote:
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
O jee, hadden ze Sibon als gast?
Vage gast is dat toch.
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?quote:
DIERENDAG...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
Die jongen is echt op een hele rare manier ontzettend droogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik stelde Barend een vraag en Sibon begon met antwoorden, maar leidde zijn antwoord eerst in. Maar Babs ging het schijnbaar niet snel genoeg, dus viel ze hem maar in de rede en stelde de vraag nog een keer. Daarop reageerde Sibon met Sorry hoor... ik wist niet dat er een tijdslimiet op zat
Vlak daarna stelde Derksen hem een vraag en daarop draaide hij eerst naar Barend en vroeg Mag ik deze vraag beantwoorden?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgens mij kon jij ook wel een vrij daggie gebruiken ofnie?
quote:
echt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dus we hoeven deze niet snel vol te posten om nog een Dierenhools te openen?
maar financieel heeft hij goed geboerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef golfer het volgende:
Sibon is een rare snuiter.
en dan stiekem een carnavalshools openen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef rubbereend het volgende:
.... wel
En CondomDuckie niet te vergeten!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
een dierendaghools
er zijn toch diverse dieren in hools, bijvoorbeeld, vadoes het knijn
waarom nie? k neem de taak van Appelsientje wel ff waarquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan stiekem een carnavalshools openen zeker
Slimme oplossingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]absoluut!
En aangezien ik nog geen vakantie heb gehad, zullen er binnenkort gelukkig veel meer dagjes vrij volgen!
rubbereneenden zijn speelgoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En CondomDuckie niet te vergeten!!
dit topic is echt wel eerder volquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
Nog 1 uur en 20 min.
hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
En zie hier het bewijs! Een foto van rubber gevonden!!!
[afbeelding]
Maar dan ben ik klaar met werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit topic is echt wel eerder vol
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom nie? k neem de taak van Appelsientje wel ff waar
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
En zie hier het bewijs! Een foto van rubber gevonden!!!
[afbeelding]
terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb ff een lastige klant en ik word meteen vervangen
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb ff een lastige klant en ik word meteen vervangen
Thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht natuurlijk
je CD's gaan vandaag of morgen op de post
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?
winterkost op deze prachtige dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
goedemiddag
heerlijk die andijviestampot met spek
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
winterkost op deze prachtige dag
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
graag.. zou het een stuk rustiger worden
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]graag, k weet wel hoe k lastige klanten aan pak
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..
hier schijnt de zon namelijk ook .. maar ik zie wel een dikke wolkendek hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |