eerder? ik was al enorm traag!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
shit
jij was eerder
Goede middag iedereen
Ik ookquote:
er was vandaag de 'van Dobben Kroket'quote:
Heb liever een kwekkeboomquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er was vandaag de 'van Dobben Kroket'![]()
![]()
Daar heb ik er maar eentje van genomen.. die zijn zo lekker!
Allebei zijn ze erg goed te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb liever een kwekkeboom
[afbeelding]
O ja, daar had ik mijn topictitel vandaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
Remember: wanneer is de winterstop voor amateurs ??![]()
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, daar had ik mijn topictitel vandaan
Ik weet het niet.
zie mijn vorige postquote:
Bluezz heeft vast wel een topic in F&F geopendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Oja het is dierendag vandaag...
Zou het bijna vergeten.
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bluezz heeft vast wel een topic in F&F geopend
Als ik even alle spinnen negeer, dan hebben wij ook geen huisdierenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in
Maar tja we hebben zelf geen dieren, dus je denkt er ook niet zo snel aan
vertel, vertelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef DeTolk het volgende:
Mooie loting uefa cup
Bassie Boterhamworst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geniet van vers BlueBand brood met boterhamworst
quote:SC Heerenveen trof het niet bij de loting van de groepsronde van de UEFA Cup. De Friezen zijn ingedeeld in poule F en treffen de winnaar van vorig jaar CSKA Moskou en de verliezend finalist van 2004, Olympique Marseille. Tevens lootte de ploeg van coach Gertjan Verbeek Levski Sofia en Dinamo Boekarest.
AZ lijkt een iets makkelijkere poule te hebben met Middlesbrough als zwaarste opponent. Vervolgens wacht de Alkmaarders opnieuw een Oekraïnse opponent met Dnjepr Dnjepropetrovsk. Het Zwitserse Grasshopper en het Bulgaarse Litex Lovech completeren poule D.
Ik hoorde je namelijk al voor de tweede of derde keer in twee dagen vertellen dat je BlueBand Brood zo lekker vindtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..], ook in Talpa, Ajax, Van Basten
Het is dan ook echt heel lekker broodquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoorde je namelijk al voor de tweede of derde keer in twee dagen vertellen dat je BlueBand Brood zo lekker vindt
ik heb een keer BBB gegeten, per ongeluk... ik vond het niet te eten, doe mij maar goois zonnepit of venetiaans bruin van de appiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit blueband brood geprobeerd..
Haal gewoon brood met veel granen bij de supermarkt.. net zo lekker
En was daar nog wat leuks op ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wil ik Voetbal Insite kijken heb ik Nederland-3 opgenomen.
Zwarte koffie graag.
oei, zeker net geen holland sport? dan zou het niet zo erg zijn geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wil ik Voetbal Insite kijken heb ik Nederland-3 opgenomen.
Zwarte koffie graag.
Ik had inderdaad eerst holland sport opgenomen. Daarna vergeten naar RTL-5 te zappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei, zeker net geen holland sport? dan zou het niet zo erg zijn geweest
oke.. dat is vervelend.quote:
O jee, hadden ze Sibon als gast?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef Eilanden het volgende:
En het was nog wel een top-uitzending Tong! Met een foutloze *kuch kuch kuch* Babs Barend en Gerald Sibon raakte daardoor ook absoluut niet geirriteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |