Thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht natuurlijk
je CD's gaan vandaag of morgen op de post
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien wil rubber ook wel even je taak op de helpdesk waarnemen?
winterkost op deze prachtige dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
goedemiddag
heerlijk die andijviestampot met spek
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
winterkost op deze prachtige dag
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
graag.. zou het een stuk rustiger worden
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]graag, k weet wel hoe k lastige klanten aan pak
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik het westen van het land is het mooi weer.. en in het oosten is het bewolkt.. wij zitten hier precies op de rand zeg maar..
hier schijnt de zon namelijk ook .. maar ik zie wel een dikke wolkendek hangen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze heb ik nog niet nodig hier.
Dat wordt dus een pizza vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
Denk er nou net aan dat ik het vlees vergeten ben uuit de diepvries te halen![]()
ik eet het liever als het baggerweer isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit, heb trouwens wel eens mooiere dagen meegemaakt dan vandaag
maakt mij dus geen fuck uit, als ik maar wat te eten hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik eet het liever als het baggerweer is
zit nu meer aan BBQ te denken![]()
nee meer van:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O u heeft een probleem ?? "tuuuuuuuuut'
geen idee, k moet ze nog brandenquote:Is het trouwens 1 cd ??
ik heb nog ruimte namelijk op mijn ipod
Relaying is het versturen van e-mail vanaf een computer die niet in het netwerk van de mailserver staat. Ter verduidelijking: u kunt bijvoorbeeld vanaf een computer met een verbinding bij Planet Internet geen mail versturen via de XS4All mailservers. Zelfs niet als u een XS4All abonnement heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik geen mail versturen via mijn @planet.nl adres
Krijg telkens het bericht terug: relaying not allowed
ligt dat aan het netwerk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik geen mail versturen via mijn @planet.nl adres
Krijg telkens het bericht terug: relaying not allowed
ligt dat aan het netwerk?
'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Relaying is het versturen van e-mail vanaf een computer die niet in het netwerk van de mailserver staat. Ter verduidelijking: u kunt bijvoorbeeld vanaf een computer met een verbinding bij Planet Internet geen mail versturen via de XS4All mailservers. Zelfs niet als u een XS4All abonnement heeft.
Als u deze melding krijgt, dient u er voor te zorgen dat u met het internet bent verbonden via de provider waarvan u de mailserver gebruikt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee meer van:
Hallo meneer, zet die computer maar uit, u bent te dom voor deze techniek, ga maar terug naar het telraam
[..]
geen idee, k moet ze nog branden
dat kan dus mail.versatel zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
ja als k ga branden straxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
enig idee hoeveel mb-tjes het zijn ?
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Probeer je hostname eens in de join#chip te plaatsen. Je provider kan hem dan checken op maildelivery-opposition. Lukt dat niet moet je reloaden op de F-poleproseciuter. post hem dan naar je eigen mailbox, deliver overschrijven, hostname reluden en hoppa dan moet ie het doen.
Kan best zijn dat het mail.versatel.nl is of smtp.versatel.nl (concurent van onsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat kan dus mail.versatel zijn?
Mijn internet is weer supertraag
553 sorry, relaying denied from your location [62.166.183.104] (#5.7.1)
*IPadress: 62.166.183.104
*Provider: versatel
*Hostname: ip104-183-166-62.adsl.versatel.nl
*Socket: 2119
Dat is in het begin, hij is in feite aan het herprogrammeren. Kan geen kwaad. Blijf je het houden moet je gewoon even je oude pulse in tremor zetten, oude scripts uploaden naar je win-win-driver. En de nieuwe pulse backlashen in tremor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nu allemaal enge groene getalletjes op mijn scherm die naar beneden gaan, wat moet ik nu doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |